Re: [Új] Általános társalgó
Elküldve: 2019. 10. 26. 06:40
Igen, azt tudom, de az Editor-os trófeák eléggé érdekesek, és már csak ez hiányzik onnan, szóval úgy voltam vele, akkor megcsinálom azt is.
Hát, persze... attól függ, mihez viszonyítunk. De azért ha rangsorolni akarom magamba a GTA-k között az V-t, akkor küldetés szempontjából biztosan nem rakom előre.dani.szentgali írta: ↑2019. 11. 13. 16:49Gratulálok!
Nekem a küldetések amúgy jobban tetszettek, szerintem nem voltak olyan unalmasak, a GTAIV-ben számomra sokkal inkább volt jellemző, hogy egy kaptafára épültek a feladatok. Itt szerintem pont változatosabbak lettek valamiért, bár azzal nehezen lehetne vitatkozni, hogy a sztori egy rakás szar lett.
A többi dologgal nagyjából egyetértek. Én leginkább amiatt voltam csalódott, hogy nagyon látszott hogy a GTAV-öt eleve inkább az Online miatt készítették el, azt is inkább csak az új konzolokra és PC-re, emiatt lett gyengébb mint a legtöbb GTA. Sok dolgot nem gondoltak át, mivel a kezdetektől fogva inkább csak az Online és az arra épülő mikrotranzakciós modell volt betervezve, illetve a térkép is sokkal inkább ezt hivatott kiszolgálni, semmint az egyszemélyes módot. Remélem, a következő résszel már nem csinálják ezt, bár az RDR2 példája igencsak biztató.
Nem tudták biztosan, hogy ekkora siker lesz, de az azért sokat elárult, hogy most először külön vették címben is a sztori módtól az Online-t, később adták ki/indították el és minden frissítés csak az Online igényeit hivatott tartalmilag kiszolgálni. Ebből elég nyilvánvalóvá vált az üzenet, hogy a fejlesztők mire koncentrálnak inkább. Illetve ismerjük a Rockstart, nem ma kezdték az ipart és nem most jöttek le a falvédőről, szóval én nem tartom túl valószínűnek, hogy nem voltak tisztában azzal, hogy ha egy nagy kaliberű multiplayert készítenek külön a sztori mellé, az majd óriási siker lesz. Tuti végeztek számításokat ezzel kapcsolatban, és nem csak random csinálták így. Az meg, hogy nem a legelejétől kezdve jött a mikrotranzakció, ismételten nem több egy tudatos marketinges húzásnál. Persze ez csak az én véleményem, de milliárdos elismert cégek nem hiszem hogy megfontolás és felmérés nélkül dobnának be bármit is. Véleményem szerint tudatos tervezés következményeképp alakultak így a dolgok, melynek a singleplayer lett az áldozata.Rockstar69 írta: ↑2019. 11. 13. 21:06Nem volt ez egyértelmű, hogy a GTA V-nél az Online-ra fókuszáltak meg a mikrotranzakcióra. Az első frissítés tartalmai konkrétan ingyenesek voltak, de utána sem jöttek olyan drága cuccok. Szóval ők sem tudták, hogy ekkora siker lesz. Azt meg végképp nem értem, hogy a térkép az Online-hoz készült.
Rosszul fogalmaztam. Nem maga a térkép, hanem sokkal inkább a rajta lévő helyszínek, lehetőségek. Szerintem eleve tudták hova akarnak majd versenyeket és online küldetéseket rakni. Meg persze a későbbiekre is gondoltak, hogy a játékosok is tudjanak tartalmakat generálni modok nélkül, amiket majd megoszthatnak könnyedén egymással. Illetve mivel az Online folyamatosan bővül és fejlődik, egyre több és több része lesz kihasználva a térképnek, aminek a sztoriban nemigen volt funkciója.Luszie írta: ↑2019. 11. 14. 08:06Hát, persze... attól függ, mihez viszonyítunk. De azért ha rangsorolni akarom magamba a GTA-k között az V-t, akkor küldetés szempontjából biztosan nem rakom előre.dani.szentgali írta: ↑2019. 11. 13. 16:49Gratulálok!
Nekem a küldetések amúgy jobban tetszettek, szerintem nem voltak olyan unalmasak, a GTAIV-ben számomra sokkal inkább volt jellemző, hogy egy kaptafára épültek a feladatok. Itt szerintem pont változatosabbak lettek valamiért, bár azzal nehezen lehetne vitatkozni, hogy a sztori egy rakás szar lett.
A többi dologgal nagyjából egyetértek. Én leginkább amiatt voltam csalódott, hogy nagyon látszott hogy a GTAV-öt eleve inkább az Online miatt készítették el, azt is inkább csak az új konzolokra és PC-re, emiatt lett gyengébb mint a legtöbb GTA. Sok dolgot nem gondoltak át, mivel a kezdetektől fogva inkább csak az Online és az arra épülő mikrotranzakciós modell volt betervezve, illetve a térkép is sokkal inkább ezt hivatott kiszolgálni, semmint az egyszemélyes módot. Remélem, a következő résszel már nem csinálják ezt, bár az RDR2 példája igencsak biztató.
Az online-os részt nem értem. xd Ez a térkép miért jobb online-ra, mint single-re?
dani.szentgali írta: ↑2019. 11. 14. 18:32Nem tudták biztosan, hogy ekkora siker lesz, de az azért sokat elárult, hogy most először külön vették címben is a sztori módtól az Online-t, később adták ki/indították el és minden frissítés csak az Online igényeit hivatott tartalmilag kiszolgálni. Ebből elég nyilvánvalóvá vált az üzenet, hogy a fejlesztők mire koncentrálnak inkább. Illetve ismerjük a Rockstart, nem ma kezdték az ipart és nem most jöttek le a falvédőről, szóval én nem tartom túl valószínűnek, hogy nem voltak tisztában azzal, hogy ha egy nagy kaliberű multiplayert készítenek külön a sztori mellé, az majd óriási siker lesz. Tuti végeztek számításokat ezzel kapcsolatban, és nem csak random csinálták így. Az meg, hogy nem a legelejétől kezdve jött a mikrotranzakció, ismételten nem több egy tudatos marketinges húzásnál. Persze ez csak az én véleményem, de milliárdos elismert cégek nem hiszem hogy megfontolás és felmérés nélkül dobnának be bármit is. Véleményem szerint tudatos tervezés következményeképp alakultak így a dolgok, melynek a singleplayer lett az áldozata.Rockstar69 írta: ↑2019. 11. 13. 21:06Nem volt ez egyértelmű, hogy a GTA V-nél az Online-ra fókuszáltak meg a mikrotranzakcióra. Az első frissítés tartalmai konkrétan ingyenesek voltak, de utána sem jöttek olyan drága cuccok. Szóval ők sem tudták, hogy ekkora siker lesz. Azt meg végképp nem értem, hogy a térkép az Online-hoz készült.
Rosszul fogalmaztam. Nem maga a térkép, hanem sokkal inkább a rajta lévő helyszínek, lehetőségek. Szerintem eleve tudták hova akarnak majd versenyeket és online küldetéseket rakni. Meg persze a későbbiekre is gondoltak, hogy a játékosok is tudjanak tartalmakat generálni modok nélkül, amiket majd megoszthatnak könnyedén egymással. Illetve mivel az Online folyamatosan bővül és fejlődik, egyre több és több része lesz kihasználva a térképnek, aminek a sztoriban nemigen volt funkciója.