Oldal: 6 / 7

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2014. 12. 13. 12:33
Szerző: Hüblookohelimedion
Kipróbáltam. 2 óra alapján kijelenthetem, hogy ez egy hulladék
Unalmas, vontatott, sablonos
Hackerkedésnek semmi értelme. Kimerülaz egész egy gombnyomással és valami elindításával, felrobbantásával. Nem lenne benne semmivel sem lenne kevesebb a játék

Jobb, mint a Gtav? Nem tudom, nem játszottam vele, de a San Andreas és a 4. rész is veri nálam

Amúgy érdekes számomra, hogy a gta kivételel nincs olyan mai kor környékén játszódó sandbox játék ahol érdekelne a világ, beakarnám járni, felakarnám fedezni

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 06. 21. 21:10
Szerző: Arminho
Elcseréltem az AC IV Black Flag-et a Watch Dogs-ra. Ha legközelebb ilyen baromságot csinálok, kérlek, lőjetek le!

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 06. 21. 21:23
Szerző: Franklin
Arminho írta:Elcseréltem az AC IV Black Flag-et a Watch Dogs-ra. Ha legközelebb ilyen baromságot csinálok, kérlek, lőjetek le!
:lol: :lol: :) Pontosan ugyan ezt a hülyeséget csináltam vele. AC IV--->WD. Még szeptemberben cseréltem el, de ez egy hulladék. Körözésnél a helikopterból mindig meg tudnak ölni, lehetetlen elmenekülni. Ugratásnál a montor kerekei különmennek a motortól. Kicsit várnom kellett volna, és becserélni a AC Rouge-ra. :ninja:

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 06. 23. 19:21
Szerző: dani.szentgali
Arminho írta:Elcseréltem az AC IV Black Flag-et a Watch Dogs-ra. Ha legközelebb ilyen baromságot csinálok, kérlek, lőjetek le!
Ennyire rémes lenne a Watch Dogs?? Ezek szerint nem követtem el akkora hibát, amikor kb. fél évvel ezelőtt hosszas gondolkodás után végül lebeszéltem magam a vásárlásról.

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 06. 23. 21:04
Szerző: MateL
Annyira nem rossz, vannak benne jó ötletek, de rohadtul átcsesztek mindenkit a bemutatón a csili-vili grafikával, ami a végén a 10 éves szintet üti meg, a fizikáról nem is beszélve. A sztori hemzseg a logikai bukfencektől és kliséktől. Annyira elcseszett sztorit sosem láttam még, hogy a játék közben és a végén is a főgonosz nézetével azonosuljak, mert a főhős egy kapitális seggfej. Egyediség semmi, mintha csak a gyors pénzért csinálták volna, ami valószínűleg igaz is. Teljesen hiányzik belőle a játék és a fejlesztés iránti szenvedély, ami az egész játékot megpecsételi. Tele van ki nem használt jó ötletekkel, miközben tele van felesleges baromságokkal. Az egész olyan mint egy sütemény, amelynek egyik fele nyers, a másik meg égett. Külön-külön, és együttvéve is szar.

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 06. 24. 17:28
Szerző: dani.szentgali
Hát én tavaly kipróbáltam, és nekem sem tetszett annyira, bár nem akartam elsőre leírni, hisz nem játszottam vele túl sokat (max. fél órát) meg amúgy is PS3-mon játszottam vele. A grafikája ott konkrétan rémes. Nagyjából úgy néz ki, mint a GTA IV, csak talán még annál is rosszabb. És ezzel nem a GTA IV-t akarom bántani, hiszen az egy elég régi, 2008-as játék, hanem a Ubisoftot és a WD-t illik lejáratni, hisz az a játék tavalyi. És főleg azok után volt kiborítóan ocsmány a játék, hogy az E3-mas bejelentésén az ottani demó konkrétan jobban nézett ki, mint a GTAV maxon. Persze ebből semmi nem lett. Nem tudom, hogy nextgenen és PC-n hogyan néz ki (csak videókat láttam, de az azért nem az igazi), de azt hallottam, hogy még PC-n sem nagyon lehet előhívni modok formájában azt a csili-vili grafikát, amit az E3-mon mutattak. A sztoriról nem tudok semmit sem mondani, a haverom szerint, akinél kipróbáltam a játékot PS3-mon, baromi jó és ötletes, máshol meg azt hallom, hogy ugyanolyan gagyi - ha nem rosszabb - , mint a játék grafikája és fizikája.

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 11. 13. 19:02
Szerző: kiskrisz1234
Nem tudom nekem tetszik. Főleg a hackelés. A story szerintem jó

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 11. 15. 18:33
Szerző: Arminho
Most, hogy komolyabban elmélyültem a WD világában, úgy érzem, itt az idő, hogy véleményezzem. Hosszan.

Először is egy általános ismertetővel kezdeném.
2013-at írunk, Chicago városát egy újonnan kifejlesztett rendszer, a ctOS irányítja. Főhősünk, egy fekete kalapos ír hekker, Aiden Pearce 6 éves unokahúga, Lena halálának okozóit keresi. Segítségére áll egy nagyszájú fixer, Jordi Chin, valamint BadBoy17, akiről később kiderül, hogy ő egy punk rocker stílusú nő, Clara Little. Mindemellett Aiden-nek hozzáférése van a ctOS-hez okostelefonján keresztül, így szabadon meghekkelheti a kamerákat, közlekedési lámpákat, hidakat, kapukat és minden egyéb dolgot, ami a ctOS rendszerére van kötve.
Ez adja a játékmenet fő alkotó elemét, a hekkelést. Célunk, hogy felgöngyölítsük Lena gyilkosságának esetét felhasználva vagy éppen megállítva bármit, ami az utunkba kerül.
Lehetőségünk rengeteg van. A főszál mellett elvállalhatunk bizonyos fixermegbízásokat, bűneseteket akadályozhatunk meg, meghekkelhetjük Chicago lakóit pénz vagy éppenséggel valamilyen tárgy szerzése érdekében, tucatnyi gyűjtenivaló után nyomozhatunk, emellett még megannyi egyéb dolgot csinálhatunk, mint például a ruha és fegyvervásárlás, metrózás, minijátékok, vagy éppen digi-trippekben való részvétel. Ezek mind-mind jó néhány plusz játékórát adnak.

Azt hiszem, az ismertetőből ennyi elég, áttérnék akkor a véleményezésre.
Ismét kezdem az általánossal. A grafika az a dolog, amire általában a legtöbben figyelnek fel először, ezért ez az első. Sok helyen nagyon lehúzták a WD grafikáját, olvastam itt is, hogy a GTA IV-nél is rosszabb, de én azt mondom, hogy nem olyan gáz. Tény és való, hogy nem rendelkezik olyan részletességgel, mint az AC IV vagy a GTA V (csakhogy kortárs játékokat említsek), de szépnek még így is elmegy, ha még nem is azt a csilli-villi E3 minőséget kaptuk. Aztán a fizika, és az irányítás. Egy szó: borzalmas! 10-ből 7-szer üldözés közben megáll a karakter, és nem mozdul, csak akkor, hogyha elengedem, és ismét előre tolom a joystickot! Az autók sok esetben nem akarnak kanyarodni, főleg akkor, mikor elindulok velük! Én nem tudom, ki hozta ezt így össze, de remélem a pokolban ég el, mert tucatszor kellett újból kezdenem egy-egy üldözős küldetést, azért mert a karakterem hirtelen megállt, és nem volt hajlandó előre menni, csak forgott körbe-körbe. Apropó, üldözés, autósüldözés... NEM LEHET A KOCSIBÓL FEGYVERREL LŐNI!!! Mi a fos ez?! Tucatszám olyan küldetés van, amikor meg kell állítani az ellenséges kocsikat, de nincs más mód rá, mint az a kiberakott semlegesítés, amihez amúgy is pókösztönök kellenek, mivel a lehetőség kb. 500 méteren belül egy tizedmásodpercre jelenik meg! Mert ugye nem úgy van, hogy közel mész hozzá, aztán Aiden csodamobilja egy gombnyomással kicsinálja a motort! Nem, hanem mikor egy lámpánál vagy, és a játék is kegyes veled, akkor elektromos kisülést vihetsz végbe a lámpában, ami átterjed a motorra is (vagyis szerintem valahogy így van)! Tehát nincsen más lehetőség arra, hogy kiiktasd a sofőrt, minthogy semlegesíted a kocsit, amihez aztán meg pókösztön kell. Az meg a pláne, amikor üldöznek is egyszerre. Nem ám, hogy kinyúlsz az ablakon, oszt kilövöd másikat! Nem baszd meg, semlegesítsz (már ha tudsz)! Bezzeg az ellenséges fixerek olyan drive-by-t nyomnak, hogy esélyed sincs ellenük! Egyetlen mentség legyen az, hogy a lövés nagyon realisztikusra sikeredett, a járművek irányítása pedig egész egyszerű lett, de az előbbi két bűnt sosem fogom megbocsátani!
Inkább térjünk át másra... a sztori átlagos lett, semmi különös, egy egyszerű bosszúforralás mindenféle hülye mellékszállal. A karakterek viszont egész színesek lettek, gondolok itt Clara-ra, Jordi-ra, Damien-re vagy Lucky Quinn-re, de a főhőst valamiért rohadtul nem sikerült semmilyen tulajdonsággal felruházni, egyszerű hidegvérű, nyugodt alak, aki elcseszi mindig a saját és mások életét, és nem lehet vele azonosulni! Mivel a játék a hekkelésre épül, ezért gyakran kell ezt alkalmazni küldetések közben, sokszor kombinálva a lopakodással. Hál' Istennek, itt is ugyanaz van, mint az AC IV-ben, hogy nem feltétlen szükséges a lopakodás, be lehet rontani az ellenségek közé, lemészárolva mindenkit. És ez nekem nagyon is tetszik. Persze, vannak olyan küldetések, ahol kötelező a lopakodás/hekkelés, vagy éppen a lövöldözés. Rengeteg mellékküldetés és tevékenység áll a rendelkezésünkre a sztori teljesítése után is, ám ezek legtöbbje (gondolok itt a fixermisszókra és a bűnesetekre) egy-két alkalom után nagyon unalmasak tudnak lenni. Mert ugyebár, tök poén beszivárogni egy bandába, kiiktatni egy konvojt, vagy csak megakadályozni egy bűnesetet, de ha ezt már 10-szer, 15-ször megcsinálod, előbb-utóbb megunod. Ubisoft-hoz méltóan van megint mindenféle gyűjteni való, úgyhogy aki ilyen nagy 100% specialista, az most örülhet, mert rengeteg aprósággal cseszekedhet unalmas óráiban. Telefonunkkal fel tudunk robbantani bármilyen féle elektromos panelt, elosztót, emellett beleshetünk kamerákba, targoncákat, darukat mozgathatunk, ami szintén az első pár alkalommal tök poén, de idővel már csak feleslegesen fognak hemzsegni az ikonok körülöttünk. Egy hasznos alkalmazás Aiden mobilján a Profiler, magyarul profilozó. Ezzel megtudhatunk Chicago bármely lakosáról valamennyi információt, mint például a neve, éves jövedelme, foglalkozása, kora, pluszban még egy ki extra infót az életéről. Ami nekem még nagyon tetszik a játékban, az az, hogy a fejlesztők egy teljes, önálló történetet kreáltak a városhoz, és egy csomó épülethez készítettek leírást, amikhez a City Hotspot-okba való bejelentkezéssel férhetünk hozzá. Elképesztő mennyiségű munka, és ilyen téren szerintem az Ubisoft egyedülálló.
Sok mindenről nem beszéltem még... a bejárható területet pont eltalálták. Igaz, hogy csak egy városról beszélünk, viszont az változatos és nagy lett. Ez egy nagy piros pont a WD-nek. Az AI-val sincsenek nagyobb bajok, néha össze-vissza vándorolnak fedezékek között, mintha nem tudnák, hogy hol vannak, de alapjában véve rendben vannak. Azt vettem észre, hogy bugok szinte egyáltalán nincsenek, eddig egyszer sem haltam meg a semmitől, egyszer sem láttam láthatatlan ellenségeket, és még a pop-up-okból is egész kevés van.
Maga a WD ötlete egyáltalán nem rossz, sőt kifejezetten jó, és egy nagyszerű játékot lehetett volna belőle kihozni, ami részben sikerült is, hisz sok jó ötletet jól valósítottak meg, de néhány fontos dolgot nagy mértékben elcsesztek, ezért ez a játék nem került be nálam az Arany Hármasba (AC IV, GTA V, GHWoR).

Összegzésképpen...
Pozitívumok:
- rengeteg lehetőség, több 10 órás játékmenet
- hatalmas és változatos játékterület
- realisztikus harcrendszer, könnyű járművezetés
- önálló várostörténet, csomó épületleírás
- többféle megoldása is van a küldetéseknek
- leszámítva gyakori monotonságát, néha van hangulata

Negatívumok:
- borzasztó, de tényleg borzasztó irányítás
- nem lehet a kocsiból fegyverrel lőni
- középszerű történet
- kortársaktól gyengébb grafika
- jellegtelen főhős
- unalmas, monoton mellékküldetések
- túlbonyolított

Pontozás:
Grafika: 8/10
Mesterséges intelligencia: 9/10
Irányítás, fizika: 4/10
Lehetőségek: 9/10
Bejárható terület: 10/10
Játékmenet hossza: 9/10
Bugok, hibák: 9/10
Történet: 5/10
Valósághűség: 9/10
Harcrendszer: 8/10

Összesen: 80/100

Értékelési határok:
90-100: A legjobb játék a világon!
80-89: Nagyon király játék, nem cserélném el semmire!
75-79: Nagyszerű játék, ezzel sokáig fogok játszani!
70-74: Egész jó játék, megérte megvenni.
65-69: Jó játék, el lehet vele lenni.
60-64: Okés játék, egyszer érdemes kipróbálni.
50-59: Nem rossz, de ha van jobb, nem ezt veszem meg.
40-49: Hááááát... van jobb is.
30-39: Inkább mással játszok.
20-29: Nem jó játék, nem kell megvenni.
10-19: Sosem játszanék vele, borzasztó játék!
0-9: A világ legrosszabb játéka!

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 11. 16. 21:48
Szerző: kiskrisz1234
Egyet értek Arminho-val
:D

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 11. 18. 21:54
Szerző: dani.szentgali
Arminho: Nos, ahogy olvasom legújabb kritikádat látom, hogy annyira mégsem rossz szerinted ez a WD. Pár hónapja nem tetszett, most elővetted, jobban belemerültél és máris sokkal jobb véleménnyel vagy róla, de a hibáit szívesen kijavítanád... valahogy úgy csináltad, mint Arany János, amikor véleményezte Madách Imre tragédiáját: először elolvasta, lefikázta, majd pár hónappal később megint elolvasta és rájött, hogy nem is olyan szar, csak talált benne néhány frusztráló hibát, amit kijavított, majd a "szerkesztett" művet visszaküldte a feladónak. A te gondod ugye csak az, hogy Arannyal ellentétben te nem tudod kijavítani a WD elcseszett részeit és nem tudod visszaküldeni a Ubisoftnak a játékot, hogy javítsa ki a hibákat. :D Ettől függetlenül azért örülök, hogy úgy-ahogy megtetszett a játék, mert így talán már nem fáj annyira a lelked az AC4-ért. :) Mondjuk én már valószínűleg nem veszem meg a WD-t, maximum csak akkor, ha szerzek egy PS4-et, hisz a WD ára már PS4-en is lement, így egy "kezdőjátéknak" talán alkalmas lenne (főleg a pénztárca szempontjából). :D

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2015. 11. 19. 14:31
Szerző: Arminho
Az AC IV-ért még mindig fáj a szívem, de majd PS4-re tervezem beszerezni. A kritikában azért jó pár dolgot kihagytam, ezeket majd valamikor összegyűjtöm és újrapontozom a játékot. Maga a WD nem lett életem játéka, de egy határozottan jól sikerült darabnak mondható, itt-ott néhány kisebb-nagyobb hibával. Nem sikerült egy AC minőséget kihozni belőle, de nem is vártam annyit.

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2016. 08. 13. 15:28
Szerző: kiskrisz1234
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy, most aktiváltam a Playstation exclusive content-et és láttam a Playstation store-ban hogy fizetős és azt hogy lehet vissza vonni hogy meg vegyem? Még nem fizettem ki de nem is akarom. Bár nem tudom hogy most ki van-e fizetve mert néztem a Store-ban és ott az van írva hogy letölthetem bár nem nyomtam rá lehet utána kéri a pénzt de asszem az email-ban amit kaptam azt írták hogy nincs pénz az account-omban. Most néztem a kosaramat és azt írja 0 termék. Szóval tényleg nem tudom mit csináljak. Köszönöm a válaszokat

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2018. 08. 11. 17:14
Szerző: Arminho
Watch Dogs 2-t megéri 4500 forintért megvenni digitálisan PS-re?

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2018. 08. 14. 15:16
Szerző: dani.szentgali
Arminho írta:
2018. 08. 11. 17:14
Watch Dogs 2-t megéri 4500 forintért megvenni digitálisan PS-re?
Szia! Sajnos nem tudom, nem játszottam a játékkal, de sokaktól hallom, hogy érdemes, mivel elvileg jobban sikerült az előző résznél. Hogy őszinte legyek, a WD2-nél egyáltalán nem néztem utána, hogy mi merre hány méter, szóval tényleg nincs ötletem, hogy meg kéne-e venned vagy sem. Szerintem ha az előző résszel valaki elvolt vagy akár kimondottan tetszett neki, az a másodikban sem fog csalódni. Nekem egyébként a gameplay videók alapján valamivel jobban bejön az elődnél, San Francisco-t mindig is szerettem és örültem, hogy a San Andreas-féle kicsinyített hasonmás után a HD érában egy nagyobb változatban is feldolgozta egy másik játék, Chicago-t meg alapból nem csípem annyira, nem vagyok az ilyen szürkés betondzsungelek rajongója (ezért nem is hiányzik nekem egy újabb New York a GTAIV után egy újabb GTA epizódba), szóval a térkép mindenképp jobb szerintem. A többi dolgot nem tudom. Ha nem sajnálod rá a pénzt és tetszett az előző rész, akkor szerintem mindenképp tégy vele egy próbát. ;)

Re: Watch Dogs

Elküldve: 2019. 10. 27. 09:30
Szerző: Arminho
Megvettem leárazva a WD2-t PS-re. Hát... visszasírom én még Aiden-t és Chicago-t. :D Nekem baromira bejön Marcus és SF, de az egész játék egy PC, szívárvány-happy, csillámpóni hullamvasút. Értem én, hogy kellett a stílusváltás, de nem ekkora mértékben. Az első rész a bosszúállásról szólt, ahol egy komplett maffiát kapcsoltunk le, miközben betekintést nyerhettünk az alvilági élet legsötétebb bugyraiba: embercsempészet, szexrabszolgák, nemi erőszak, zsarolások, árulások, kíméletlen, kegyetlen és brutális gyilkosságok. Itt miről szólnak a küldetések? Lopjunk el egy KITT-másolatot és száguldjunk végig a városon! Buktassunk le egy egyházat, ami pénzt csal ki a híveiből! Hackeljünk meg egy házőrző biztonsági rendszert, mert csúnyát mondott a cég rólunk a TV-ben! Menjünk el a Google szerverfarmjára és töltsük le az adataikat!, amiket eladnak a Blume-nak! Jól hangzanak így leírva, de játékmenetben nem igazán változatosak és nagyon gyenge ürügyek a hackerkedésre. És mivel nem éppen maffiózók vagy gengszterek az ellenségeink, hanem mezei biztonsági őrök, még azt se lehet csinálni, hogy lemészárlunk mindenkit, mint az előző részben. A DedSec, akik komoly erőt képviseltek az előző részben, most egy csapat taknyos, akik egy emberrel nem tudnának végezni. Az 1. részben kik voltak a főbb karakterek? Egy maffiavezér, egy volt katona/hacker, aki most egy banda vezetője, egy komoly fixer, és 4 halálos hacker, egyik a DedSec tagja, a másik a Blume legfőbb ellensége, a 3. Aiden régi kollégája, a 4. pedig a DedSec egyik legnagyobb ellensége. A WD2-ben? Van egy félénk, törékeny hackerünk, van egy grafikus designerünk, van egy maszkos bolondunk, aki gépekre izgul és van Horatio, aki... Horatio. Ja, meg ott van az előbb említett Blume ellen tevékenykedő hacker. Őt legalább meghagyták. Legalább a főhőst eltalálták, Marcus jelleme nekem tetszik. Remélem, hogy beindul majd a játék és lesz valami komolyabb sztori, mert ez eddig igen gyenge.