Oldal: 1 / 8

Red Dead Online

Elküldve: 2019. 03. 18. 22:06
Szerző: Rockstar69
Ebben a topikban lehet társalogni a Red Dead Redemption 2 multiplayer módjáról, a Red Dead Online-ról.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 03. 18. 22:27
Szerző: Rockstar69
dani.szentgali írta:
2019. 03. 18. 14:33
Na, be kell ismernem először is, hogy tévedtem. Bár tematikáját tekintve -ahogy várható volt- az RDO kísértetiesen hasonlít a GTAO-ra, összességében egyelőre mégis sokkal kevésbé idegesítő, és számomra élvezhetőbb is (főleg, ha van kivel tolni). Az első komolyabb frissítés sokkal játszhatóbbá, élvezhetőbbé tette az egész programot, bár azért az elején ez is nagyon kiábrándító volt, akárcsak a GTAO a kezdetekben, konkrétan két lépést nem tudtál nyugodtan megtenni anélkül, hogy ne kezdtek volna el terrorizálni az elmebeteg játékosok. A frissítés után már jóval élvezhetőbb és jobb az Online, igaz, bosszantó hibák sajnos még sűrűn előfordulnak most is, például a "kedvencem", amikor nem lehet elindítani egy küldetést, mert valami bugból kifolyólag hiába vártam sokat az előző misszió után, így sem engedi elindítani az újabb küldetést. Összességében azonban tényleg vissza kell szívnom, amit mondtam, mert az RDO még a jelenlegi bosszantó hibáival együtt is élvezetes és kifejezetten szórakoztató, ha van kivel játszani. Azt kell mondanom, a Rockstar sokat tanult és rengeteget fejlődött a GTAO hibáiból, ez igaz amúgy a GTAO-ra is, amihez az elmúlt hónapban tértem vissza közel két év kihagyást követően. Szóval tényleg jár a pirospont, annak ellenére, hogy nyilván még így is bőven van hová fejlődni, sok még most is a hiba, baromi drága minden, rengeteg pénzt kell farmolni mindkét játékban, RDO-ba kéne több játékmód, még részletesebb testreszabhatóság, stb. De mindezek mellett mindenképp el kell ismerni a Rockstar fejlődését multiplayer téren. Már csak a hibákat kell mégjobban minimalizálni, és egy-két új bejárható területet hozzáadni mindkét játék multijához, és ezzel ki is lenne javítva minden olyan dolog, amibe bele lehet kötni az RDO-ba és a GTAO-
ba. Bravó, és csak így tovább! :)
Hát, az RDR Online pont nem arról árulkodik, hogy tanultak a GTA Online hibáiból. :D Vagyis inkább semmiről nem árulkodik, mivel eléggé gyerekcipőben jár még. Alapvetően nem rossz, de elég kevés benne a tartalom. Az meg szerintem nem gond, hogy meg kell dolgozni a pénzért. Én mindig is ezt hiányoltam a singleplayerből, ott az öledbe hullik minden, a végén meg már nem tudod mire költeni a pénzed.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 03. 19. 08:10
Szerző: Luszie
Azért van egy természetes határ, ami felett meg már túlzás. A RDO-nál olykor ezt érzem. Azért sokat finomodott a rendszer, amióta elstartolt, de talán még mindig túl nehéz a pénzszersés néha. Ezen már sokat nem feltétlen kell könnyíteni, de valamennyit még lehetne lazítani a gyeplőn. És persze, ahogy R* is írta.. Bőven férne még tartalom az online szekcióba. Béna gun rush és showdown játékmódok vannak csak szinte, engem azok -ha nem játszok barátokkal- nem kötnek le egyáltalán.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 03. 19. 22:25
Szerző: Rockstar69
De az RDR-ben igazából nem sok értelmes dologra tudod költeni a pénzt. Legalábbis nekem semmi olyan nincs, amire nagyon vágynék. A skill kártyák érdekelnek egyedül a drágább dolgok közül. A tábor fejlesztést meg hagyjuk is... Azt sem tudom mikor jártam ott utoljára. A lőszer viszont kicsit fájó. Egy menetért kapok kb 10 dollárt és abból 1-2 dollár elmegy lőszerre.

A showdown series jó. Én csak azt sajnálom, hogy nagyon kevés pálya van, illetve azt nem értem, hogy a játékmódokat miért nem lehet külön játszani. Bár így belegondolva lehet azért, mert így jobban feltűnne, hogy játékmódonként kb 3-4 pálya van.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 13. 12:34
Szerző: dani.szentgali
Sziasztok!

Tényleg nagyon jó, hogy a Rockstar odafigyel arra, hogy minél több, újabbnál újabb PvP mód kerüljön be a játékba, ez valóban dicséretes, azonban az már kevésbé, hogy egyébként, a PvP módokon kívüli feladatoknál - gondolok itt elsősorban a Free Roam közben felvehető Strangers küldetésekre - olyan kardinális, alap játékmechanikai hibák vannak, melyek sokszor teljesen tönkre teszik az ember szórakozását. Számtalanszor fordult már elő, hogy a Strangers küldetéseket nem engedte felvenni a rendszer, vagy ha elfogadtam egy feladatot a küldetést adó strangerek egyikétől, akkor a párbeszédet követően nem tudtam elfogadni a szájba kúrt küldetést, hiába nyomkodtam a végén már elmebeteg módjára a négyzet gombot az elfogadáshoz. Újabban pedig azt szereti ilyenkor behozni, hogy szintén a párbeszédet követően egy teljesen új feladattípust ad a játék, amelynél ismételten végig kell hallgatnom a dialógust, majd ezt eljátssza legalább 4-5 alkalommal, mire végül sikerül 3-4 küldetéstípusból egy randomot elfogadni. Másik alapvető, pontosabban a játékot alapjaiban elbaszó hiba, hogy mostanában a rendszer mínuszba (!) viszi a szerzett XP-met, majd ha rájön, hogy valami nincs ezzel rendben, a pluszként megszerzett XP-t a negatív XP nullázására használja fel, kvázi hiába kapok csomó XP-t meccsek vagy egyéb feladatok elvégzéséért, nem tudok pluszban fejlődni, hanem ugyanott vagyok, ahol voltam - jelen esetben még mindig mínuszban!!! -.- -.- -.-

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 13. 16:17
Szerző: Luszie
Mondjuk ki: egy kontent nélküli bughalmaz jelenleg az Online. Reméljük a legjobbakat, hogy ez a későbbiekben (a közeljövőben!!) megváltozik.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 14. 10:43
Szerző: Rockstar69
Szerintem mínuszba azért nem viszi. Én azt tapasztaltam, hogy amikor csináltam valamit, amért XP jár egyből szintet léptem aztán mínuszba volt az XP és azóta az csökken. Tehát gyakorlatilag hitelre fejlődök. Amúgy tényleg elég bosszantóak ezek a hibák. Ráadásul engem még állandóan ki is dobál.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 26. 16:31
Szerző: dani.szentgali
Luszie írta:
2019. 04. 13. 16:17
Mondjuk ki: egy kontent nélküli bughalmaz jelenleg az Online. Reméljük a legjobbakat, hogy ez a későbbiekben (a közeljövőben!!) megváltozik.
Egyetértek!
Rockstar69 írta:
2019. 04. 14. 10:43
Szerintem mínuszba azért nem viszi. Én azt tapasztaltam, hogy amikor csináltam valamit, amért XP jár egyből szintet léptem aztán mínuszba volt az XP és azóta az csökken. Tehát gyakorlatilag hitelre fejlődök. Amúgy tényleg elég bosszantóak ezek a hibák. Ráadásul engem még állandóan ki is dobál.
Ez a "hitelre fejlődés" ahogy elnevezted elég szar, és szinte teljesen biztos, hogy nem szándékos, hanem egy szaros bug. Mint mondtam, PvP kontentek helyett inkább ezeket a nagy hibákat kellene kijavítani, illetve azokat, amelyek a free roam küldetéseket érintik. Nem mindenkinek van kedve más random játékosokkal egy csapatban a többi random játékos ellen menni egy virtuális faszméregetést, melyen az esetek 90%-ában úgyis csúnyán alul maradunk.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 26. 17:30
Szerző: Luszie
Egyértelmű, hogy nem szándékos, hát ki tenne önszántából ilyen hülyeséget egy játékba? :D
Egy aranyos, szeretgetnivaló, öntyömpöntyöm kis bugról van szó. Semmi többről. Majd javítják valamikor.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 26. 21:44
Szerző: Rockstar69
@dani.szentgali: Ez meg a másik, több kooperatív játékmód kellene. Az egész játék a másikkal való ge*izést támogatja. Nekem azért szoktak sikerélményeim lenni, de azért hosszú távon unalmas folyton egymást darálni. Egyébként a GTA Online-hoz hasonlóan a csapategyensúly is nagyon jó a játékban. Általában egy csapatba rakja a nagyobb szintű játékosokat egy másikba meg a tapasztalatlanabbakat... A 100 pluszos játékosok elég betegek lehetnek, nem tudom hogy tud valaki ennyit játszani az RDR Online-nal. :D

Egyébként múltkor egy olyan free roam küldibe futottam bele, ahol kiválasztott a gép egy random játékost és őt kellett megölni. Szegény ember ott horgászott a tóparton én meg öljem meg...

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 27. 10:03
Szerző: Luszie
Rockstar69 írta:
2019. 04. 26. 21:44
Egyébként múltkor egy olyan free roam küldibe futottam bele, ahol kiválasztott a gép egy random játékost és őt kellett megölni. Szegény ember ott horgászott a tóparton én meg öljem meg...

Mi már csomószor kaptunk ilyet a fiúkkal (Danival és Danival). Nem szeretem ezeket a küldiket, pont azért mert ez eléggé végletekbe torkollik: van az a player, aki veszi a lapot, és elmenekül a lovával. Pont nem éred utol, mert pl gyorsabb a lova, vagy bekempel a Saint Denis-i rendőrségre, és akkor szétlőnek (jártunk már így), vagy pedig tökre nem figyel, és valami totál békés dolgot csinál. Akkor meg nincs szíved kipurcantani. Szerintem ez a fajta küldi 5 esetből 3x nem sikerül. Pont ezért, mert nagyon résen kell lenni, illetve nagyon random, hogy kit sorsol ki a játék célpontnak. Én is voltam anno célpont, még mikor kb level 3 voltam.. Azt se tudtam, miről volt szó. hát úgy szétlőttek, hogy öröm volt nézni. :D Magamhoz hasonló "béna" játékost nem ölnék meg szívesen, akik viszont "érdemesek" lennének rá, azokat nem túl egyszerű eltenni láb alól.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 28. 12:58
Szerző: dani.szentgali
Igen, van hova fejlődnie az onlinenak. Én most nem is játszottam vele egy ideje. Nem is nagyon van most kedvem, hogy átment mínuszba a szintem...

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 28. 15:28
Szerző: Luszie
De hát az úgyis csak vizuális bug egyébként. Szóval ne ez tartson vissza a játéktól. :D

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 28. 18:31
Szerző: Rockstar69
Ja. Nincs ebben semmi, ugyanúgy tudsz fejlődni.

Re: Red Dead Online

Elküldve: 2019. 04. 29. 06:59
Szerző: dani.szentgali
Kajak?! :o :o :o Ezt nem is tudtam. Na, akkor ma este lehet tolom kicsit, bár nem tudom még. :D Amúgy remélem hamarosan kijavítják ezt a vizuális bugot is, elég idegesítő azoknak akik még nem tudják, hogy ez csak vizuális.