Sokan multiznak még a San Andreashoz készült kliensekkel. Ezek közül a Multi Theft Auto: San Andreast használók örülhetnek most, ugyanis a két hete béta státuszban lévő 1.3-as verzió elérte a végleges kiadás szintjét, több újítást is hozva.
Az MTA: SA 1.3 főbb újdonságai a következők:
- különféle hálózati hibák az 1.1 és 1.2 verziókból javítva (köztük a túl nagy map letöltésekor tapasztalt szakadás)
- új szkriptelési funkciók az alap GTASA map tárgyainak eltüntetésére (a törhető tárgyakkal is)
- új szkript event hozzáadva - onClientVehicleCollision
- új szkript funkció beágyazva - takePlayerScreenShot
- javítás különféle hibákra és összeomlásokra (ilyenek a "warp glitch", a hőkereső pontatlan szinkronja, a createProjectile() sebességének kliensek közti késése, a custom modellek textúrájának hibája, custom modelleknél "fehér modellek" hibája, stb.)
- kliens oldali szkriptek védelmének lehetősége, ami a küldés előtt előre lefordítja (pre-compile) azokat, és megakadályozza a forrást, hogy elmentse a lemezen. Ez konfigurálható a forrás meta.xml fájljában.
- pixelmanipuláció lehetősége hozzáadva
- új kliensoldali szkriptfunkciók hozzáadva - setBirdsEnabled és getBirdsEnabled
- új GUI skin hozzáadva - Lighter black (köszönet Aibo-nak)
A változtatások teljes listája itt és itt megtekinthető. Az új verzió letölthető az MTA hivatalos oldaláról.