Jeronimo Barrera, a Rockstar Games termékfejlesztési alelnöke interjút adott az MTV Multiplayer blognak a májusban érkező Max Payne 3-ról. Kiragadtunk egy-két érdekességet a cikkből.
- Mint a való életben, úgy Max mozgásán is megérzi majd a játékos, ha pisztoly helyett két sörétessel lő egyszerre. Barrera hangsúlyozta, hogy a játék FPS élményt nyújt TPS nézetben.
- Max számára több ezer animációt készítettek, hogy akármilyen irányba is akar mozogni, nézni vagy lőni a játékos, Max mindig élethűen és természetesen mozogjon. Az animációk közötti átmenetek is élethűek, semmi kínos vagy furcsa mozdulat.
- A legdrámaibb változás az előző részekhez képest természetesen Max kinézete, de a sztori során jobban megértjük, hogy mi történik a főhőssel és miért néz ki úgy, ahogy.
- Az egész játék alatt egyetlen látható loading képernyő vagy töltési idő sem lesz. Epizódról epizódra folyékonyan halad a történet.
Az MTV Multiplayer blogon megtaláljátok a teljes interjút.