Ígéretéhez híven a Rockstar közzétette a második adag választ a rajongók gyakori kérdéseire. Most főleg csak a Max Payne-ről beszéltek, de szóba került a Bully 2 is.
Röviden összefoglaltuk a kérdéseket, és lefordítottuk a Rockstar válaszait:
Ahogy korábban is mondtuk, keményen dolgozunk az igazi, jól ismert Max Payne játék felelevenítésén -- és a Max Payne lelke mindig is a színtiszta lövöldözés volt. Néhány szuper közelharci mozdulattól eltekintve (mint a legújabb Design and Technology videó végén) nem áll szándékunkban ezt elrontani járművezetéssel vagy verekedős elemekkel. Ez az egyik legújabb, legfejlettebb és legőrültebb shooter játék lesz, amit valaha láttatok. Ha vezetést akartok, ahhoz is vannak játékaink. Ez viszont csak a történetről és a fegyverekről szól.
Igen. Bár egyelőre erről nem akarunk konkrétan beszélni, elárulhatjuk, hogy valóban lesz több féle nehézségi szint minden játékos számára a single playerben. Így a játék egyben kihívást és kielégítő szórakozást nyújt minden képességű játékosnak, sőt különleges jutalmakat a magasabb nehézségi szinteken -- hamarosan erről többet is megtudhattok.
Nem is olyan hülye kérdés! Bár magába a játékba nem fogunk fejlesztési kommentárokat vagy történeteket ágyazni, ha másért nem csak a lemez kapacitásának megspórolása miatt, de mindenképp ajánljuk, hogy olvasd el az oldalunkon megjelenő ezzel kapcsolatos tartalmakat -- köztük a kulisszatitkokat tartalmazó Research kutatásokat, a Rockstar Recommends sorozatot és a folytatódó Design and Technology videókat, továbbá az exkluzív interjúinkat amiket különböző oldalaknak adunk a Max Payne 3 fejlesztésével kapcsolatban.
A Max Payne 3 Special Edition Classic Character Multiplayer Pack teljes karakterlistáját hamarosan bemutatjuk.
Ami a letölthető tartalmakat illeti, egyelőre túl korai erről konkrétat mondanunk, mivel jelenleg ennek a tervezése folyik. Egyébként igen, tervezünk a Max Payne 3-hoz kiadás után tartalmakat, amelyek meghosszabbítják a játékélményt a rajongóknak.
Nagyon valószínű.
Nem akarunk túl sok mindent elárulni a játék narrációjáról, de a játék arról szól, hogy Max beletörődik a São Paulo-i sorsába és a történésekbe, amik oda juttatták, tehát ezek a jelenetek emlékként végigkísérik a São Paulo-i eseményeket.
A tavalyi Grand Theft Auto III iOS és Android megjelenés után az eredeti Max Payne 1 lesz a következő mobilos címünk. Hamarosan hivatalosan is bejelentjük a megjelenési dátummal együtt, de nagyjából a következő egy-két hónapban számíthattok rá.
A Remedy régóta jó barátunk -- bár külső stúdióként működnek és nem részei a Rockstar Games-nek, de mindig is imádtuk amit csinálnak, a szenvedélyüket a játékok iránt, illetve azt a hasonlóságot, hogy nem félnek a normától teljesen eltérő, eredeti és egyedi történet vezérelte játékot készíteni. Csodálunk és tisztelünk minden játékfejlesztőt, aki ragaszkodik a terveihez és érdekes, eredeti játékokat készít, és az olyanokkal, mint a Remedy, kiváltságos együtt dolgozni. Mint a Max Payne sorozat megalkotói, nagy megtisztelés volt nekünk, hogy közvetlenül is segítettek a Max Payne 3 fejlesztésében, de egyben furcsa látni hogy hol tartanak az Alan Wake-kel és az új American Nightmare-rel. Ha még nem láttátok, mindenképp nézzétek meg!
Nagyon imádjuk még 5 év után is, és még mindig sok lelkesedést látunk a Bully-val kapcsolatban -- csak azt mondhatjuk, nézzétek meg az L.A. Noire-hoz adott válaszunkat. Mi is nagyon szeretjük a Bully-t, és talán egy folytatást is csinálunk valamikor.
Talán nem vettétek még észre, de a Max Payne 3-ról bővebben nálunk is olvashattok!
Ismertető | Fegyverek | Multiplayer | Bandák, csoportok |