A német GameStar magazin volt olyan szerencsés, hogy élesben is kipróbálhatta a Max Payne harmadik részének PC portját. A tapasztalataikról a legújabb számban írtak, amiből összeszedtük a fontosabb elemeket. A cikkben néhány új kép és artwork is szerepel.
(Köszönet emmi18176860-nek a fordításért! A cikkben megjelenő képek a GameStar tulajdona.)
- A GameStar szerkesztői azon a pályán játszottak, amikor Max és Passos találkozik a Fabianát elrabló Comando Sombra bandával egy futball stadionban, hogy váltságdíjért cserébe visszakapják a hölgyet. Minden a terv szerint halad, de hirtelen egy titkos félkatonai csoport megrohamozza a helyszínt, és körbezárják Maxet és a Sombrát.
- A játékot tesztelő szerint a RAGE motor szépsége, a pusztítható környezet és a legújabb Euphoria az egyik legrealisztikusabb animációt és élményt nyújtja egy játékban, és a Bullet-Time még egy lapáttal rátesz az egészre.
- Olyan részletekre is odafigyeltek, hogy Max véres lesz a közelről lelőtt ellenség vagy sebesülés miatt, és ezek a vérfoltok illetve a fegyver ami éppen nálad van, az átvezető bejátszásokban is ugyanúgy néznek ki.
- Visszatérnek a fájdalomcsillapítók (painkillers), amik életmentők lehetnek az ún. "Last Man Standing" helyzeteknél. Ez azt jelenti, hogy mikor egy súlyos találatot kapsz és csak 1 painkillered van, a játék a támadódra fókuszál és ad még egy esélyt, hogy Bullet-Timeban megöld, így túlélheted nagyon kevés élettel is. Ha nincs fájdalomcsillapítód, meghalsz és kezded az utolsó checkpointnál.
- Nincs betöltési idő (loading) az egész játékban, beleértve a bejátszásokat is.
A többit a cikk folytatásában találjátok még több képpel!