Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

Csapatok a GTA V és Max Payne 3 multiplayerben

2012.03.22 19:02  |  Írta: Ben Dover  |  Forrás: Rockstar Newswire

A Rockstar most először törte meg a trailer óta tartó GTA V hírcsendet, és hivatalosan megemlítette az új részt, pontosabban azt az újfajta csapatrendszert, amit a Rockstar a Max Payne 3-tól kezdve jövőbeni játékaiban alkalmaz.

Amellett, hogy a Max Payne 3-mal egyaránt kedvezni szeretnének a hardcore játékosoknak és a sorozattal csak most ismerkedőknek is, a fejlesztők meg szeretnék könnyíteni az online csatlakozást és a csapatok, kvázi "klánok" szervezését a többi játékossal. A Max Payne harmadik részében debütáló "Crews" rendszert a Grand Theft Auto V-ben és minden további Rockstar játékban is viszontláthatjuk.

Minderről Dan Houser beszélt az IGN.com interjújában, ahol azt is elárulta, a Crews rendszer lehetővé teszi a játékosok számára, hogy nyilvános nagyobb csoportokhoz, vagy kisebb privát csapatokhoz csatlakozzanak. Ezt a Rockstar Social Clubon keresztül lehet majd megtenni, ahol többek között statisztikákat is láthatunk majd a csapatunk teljesítményéről, sőt akár két játék között is össze lehet hasonlítani az eredményeket.

A többi részben egy rövid részletet olvashattok az interjúból, amiben többminden kiderül erről a rendszerről.

IGN: Hogyan léphetnek kapcsolatba egymással a csapatok?

 

Dan Houser: Az egyik lehetőség erre a Feuds lesz [magyarul "viszály, konfliktus" — szerk]. A multiplayer játékokban lesz egy Vendettas nevű játékelem – ha valaki kétszer megöl téged, vendettát indíthatsz ellenük, ami azt jelenti, hogy mindenki értesül a bosszúd szándékáról. Ilyenkor neked egy X jelöli a kiszemelt játékost, hogyha éppen látszik a radaron. Ha megölöd ezt a személyt, extra XP-t kapsz. Viszont ha ők ölned meg téged, ők kapják a plusz XP-t.

Mindez érvényes a csapatokra is, tehát van Crew Feuds és Crew Vendettas: így a multiplayer meccsek könnyedén csapatok közti vérre menő küzdelemmé válhatnak. Játszhatsz bármilyen csapatra osztott játékot akár teljesen más játékosokkal, de ha kiszúrsz két vagy több embert, akik a csapatod ellenségei [Feud-jai – szerk], minden kill a két csapat közti számlára fog íródni – ezzel a rivalizálás gyorsan megnő és a bosszúvágy fog motiválni a játékokban.

Számon tartjuk, hogy kikkel és milyen régóta vagy feud-viszonyban, illetve hogy melyik csapat az erősebb [ki ölte meg többször a másikat – szerk]. Extra XP-t kapsz minden olyan játékos megölése után, akik az ellenséges csapat tagjai, és ez a későbbi meccsekre is vonatkozik. Egyszóval szeretnénk még több izgalmat kicsikarni a szokásos multiplayer játszmákból.

 

És a szépsége az egésznek, hogy a csapatok állandóak és játéktól függetlenek. A Multiplayer egyre fontosabb része a játékainknak, és a Social Clubon keresztül alkotott Max Payne 3 csapatok készen állnak majd a Grand Theft Auto V-re is a megjelenés napjától. Mindez része annak a tervünknek, hogy a multiplayert a jelenleginél mélyebbre és gazdagabbra formáljuk, valamint könnyebb hozzáférést biztosítsunk az újdonsült játékosoknak, és emellett jutalmazzuk a hardcore gamereket.

 

IGN: A Crews és a Gang Wars – narrációval vegyített multiplayer – szelleme megjelenik majd a Rockstar későbbi játékaiban is?

 

DH: Megfogadtuk, hogy egy bizonyos ideig nem beszélünk túl sokat a következő játékokról, de igen, a csapatok részei lesznek a Grand Theft Auto V multiplayer módjának is. Hiszünk a third-person multiplayerek lehetőségeiben és a karakterre, sztorira és játékvilágra gyakorolt hatásában. Ezt vesszük figyelembe a Crews rendszer megalkotásakor is, és úgy gondoljuk, ezzel határtalan lehetőségeket nyitunk meg a jövőben. Összefoglalva szívügyünknek tekintjük a multiplayer hangsúlyának növelését, miközben megőrizzük a hagyományos versengést is. — (Forrás: IGN.com)

Ennyit tudhattunk meg egyelőre erről az új rendszerről, amit élesben majd májustól is ki lehet próbálni. A kérdés, hogy a GTA V-ben hogyan fog ez működni, megmaradnak-e a 16-32 fős lobby képernyők, vagy valami teljesen új szisztéma lesz. Kíváncsian várjuk!

totyak

Offline
2012. 03. 22. 19:23
Nocsak, új hír a játékról. Sejthető volt, hogy lesz multi és talán nem is nagy gond, ha fejlesztenek rajta. Bár őszintén szólva nem teljesen értettem, hogy miként fog ez működni (pedig nem vagyok gyagya szövegértésből). Egyébként nekem nem annyira jött be a GTA IV multija, talán ez majd dob rajta. És ugyan nem közvetlenül kimondva, de azt is megtudtuk, hogy a GTA V-höz is használható lesz majd a Social Club. Ezt én nem is bánom, érdekes dolgok vannak rajta.
Visali

Offline
2012. 03. 22. 19:33
totyak: Én úgy képzelem el, mint egy Facebook csoport, csak a csoportok között is van kommunikáció, nem csak a tagok és az egyének között.
Gaby86

Offline
2012. 03. 22. 19:57
Ez jól hangzik, habár én nem szoktam klán tag lenni.
Nekem se nagyon jött be a GTA IV multija egy dolog miatt.
Hogy a radar állandóan jelzi az ellenséget, és ha ő gyorsabb vagy jobban céloz úgy is lelő, nem tudod kitaktikázni. De ez érthető is hisz akkor a játékosok keresgethetnék egymást a városban. De ha valami módszerrel a MP pályákat letudnák korlátozni kisebb helyekre, és itt most nem láthatatlan falra gondolok, hanem valami elbarikádozás lenne a multiplayer mod-ban, úgy jobb lenne. Remélem a Max Payne 3-ban úgy lesz, hogy csak akkor látható a radaron az ellenség ha lő. Mert MP3-ban COD méretű pályákra számítok.
Visali

Offline
2012. 03. 22. 20:27
Gaby86: Ki lehet kapcsolni a radarjelzést. A Blips opcióról van szó. http://gtaplace.hu/cikkek...ta-iv/806/modok
Gaby86

Offline
2012. 03. 22. 20:37
Visali: Köszi! Ezt nem tudtam. Egyszer volt olyan, hogy nem láttam az ellenséget de én azt hittem, hogy valami bug. Mindenesetre kevesen állították ezt be ha csak 1x találkoztam bele.

Van egy Max Payne 3 hír ami a pc-seket érdekelhet. Konzolos verziókkal párhuzamosan fejlesztik a MP3-at (akkor nem egy rossz minőségi portot kapunk)
DX 11 támogatás stb. Németül van: http://www.pcgameshardwar...ion-Spiel/News/
Emperror

Offline
2012. 03. 22. 22:49
Ha már bennehagyták a szocklubjukat (ill. gondolom folytatják a Live-val közösködést is), akkor remélem, értelmesen tető alá hozzák, mert a IV-nél finoman szólva is elbaszták.

Ami nekem átjött, az az, hogy a jelen verzió mögött zéró koncepció volt, és valszeg még a r* hq-n se volt még csak fogalmuk se a fejeseknek, hogy mire is jó a saját rendszerük. (Egyébként ez a tanácstalan herevakargatás jóideig meg is maradt, talán a friend rendszer kiépítése után kezdett körvonalazódni vmi halvány reménysugár.) Igazából számomra még most is csak felesleges kolonc az egész, amit simán össze lehetett volna mosni a live-val. Ez a team dolog ugyan ötletnek jó, bár finoman szólva is szkeptikus vagyok a végkimenetelt illetőleg.

Egyúttal őszintén remélem, hogy az V-nél már sikerül egy épkézláb multi-rendszert összehozni. Az ingame rész teljesen korrekt most is, jól optimalizált, szavam nem lehet, ellenben a csatlakozás és szolgáltatás stabilitása vmi kétségbeejtően fos. Random kickbug, live-val kapcsolat elvesztése (1-2 óránként, sztem ez már nem a szolgáltató hibája, és nem is a wifi erősségé), kapcsolat elvesztése után a visszacsatlakozás ellehetetlenítése (timeout, game session bug). És ezek 70-80 %-os eséllyel való megjelenése egy este során minimum vérlázító.
Visali

Offline
2012. 03. 22. 22:56
Emperror: Nem tudom melyik verzióra gondolsz. PlayStation-ön ugye PSN, Xbox-on ugye Xbox LIVE az biztos. PC-n a Max Payne 3 nem lesz LIVE-os. Ha megfigyeled a Multiplayer Event naptárat, nem azon keresztül rendezik az eseményt, ráadásul már az L.A. Noire sem arra épült (mégha nem is volt benne multiplayer a LIVE nem csak abból áll). Szerintem PC-n szakítottak vele, és a GTA V sem lesz az.
Emperror

Offline
2012. 03. 23. 00:28
Visali: Jó lenne, nem hullajtanék érte nagyon könnyeket. Egyébként első verzió alatt a Social Club első release-ére gondoltam, még 2008-ban (4 éve... Dzsízüsz). PC-n az elején semmi értelme nem volt, bejelentkezel, hogy aztán live-on/psn-en keresztül ismét bejelentkezhess, és igazából érdemi pluszt nem adott hozzá. És sokkal több értelme igazából később se lett, ellenben erőszakosan mindig be kell lépni, nyilván auto login + szimpla beépítés a IV belsejébe luxus, gondolom most esnek át egy éves trainingen a fejlesztők, hogy ezt megtehessék már az V-ben. Ha meg nem éred el a szocclub szervert, basztad a multit.
A kétszeres felület is fullra értelmetlen volt (főképernyőn az arcodba nyomják ugyanazt, amit előzőleg megcsodálhattál a szocklub loginkor, hurrá). Vagy a live-nak, vagy a szocklubnak mennie kéne.
Gege

Offline
2012. 03. 23. 01:47
Emperror: Auto-login volt a LIVE-ra mindig is, és többnyire működött.

Viszont a szocklubra tényleg nem mindig lehet fellépni, de még így is többször sikerül, mint régebben (azt hiszem a 6. patch szedte ki a kötelező RGSC programot).
Emperror

Offline
2012. 03. 23. 11:44
Gege: Live-ra valóban van auto login, ellenben a szocklubra nincs. És a beépítésben is csak odáig jutottak, hogy nem kell külön feltelepítened az RGSC-t, de belépned ugyanúgy kötelező.
totyak

Offline
2012. 03. 23. 14:03
Nekem semmi bajom nincs az SC-vel. Sőt, még tetszik is, hogy ott is vannak ilyen feladatok, amiket teljesíthetsz. Live-ot meg csak azért szeretném, hogy maradjon, hogy legyenek achik. Azokat élvezet gyűjteni.
Hannibal

Offline
2012. 03. 23. 14:12
Nem feltétlen kell live hogy egy játékban legyenek achievmentek.
Gege

Offline
2012. 03. 23. 17:44
totyak, Emperror: Az achikat én is imádom, de talán tényleg kicsit sok volt a GTA IV LIVE+RGSC babrálása

Hannibal: Úgy tudom, LIVE nélkül nem működnek az achievementek. Pontosabban gyűjteni gyűjtheted, de nem szinkronizálnak a Gamertagedre, úgy meg mi értelme.
NikitaDragovich

Offline
2012. 03. 23. 22:30
Na végre valami hír a GTA 5-ről .

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 17 vendég és a következő felhasználók böngészik az oldalunkat:
Kiemelt partnereink
Társoldalak