Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

GTA V: A mai adag IGN kép és infó

Az IGN.com kirakta a Leslie Benzies-zel (Rockstar North) folytatott interjút, amiből további információk derültek ki a játékkal kapcsolatban. Emellett két újabb képet is kaptunk:

GTA GTA

Ízelítő a cikkből, hamarosan elkészülünk az új infók kigyűjtésével is.

Az összes eddig megjelent GTA V kép megtalálható a galériában is, egy helyen.

UPDATE: Íme néhány érdekesség a három karakterről:

  • Michael: Talán úgy gondolta, meg lehet vásárolni az életet, feladhatja a múltját az otthoni nyugalomért, vagy valójában épphogy tudta, nem lesz boldog férjként, a felesége el fog hidegülni tőle, és nem lesz jó családapa. A "játékot" sikerült megnyernie, de a "nyeremény" nem éppen az volt, amire számított. Próbál nem gondolni a hibákra, amiket elkövetett, egoista, sok jó és rossz tulajdonsággal, képtelen erkölcsi kompromisszumokat kötni. Azon az ötleten alapul a karaktere, hogy milyen lehet egy "nyugdíjas" GTA főhős.
     
  • Trevor: A mának él, nem érdekli, mi lesz holnap. Michael ellentéteként őt inkább a személyisége határozza meg, nem pedig az egója. Lelkiismeret-furdalás nélkül képes gyilkolni.
     
  • Franklin: Egy autókereskedőnek dolgozik, aki olyan fiataloknak ad el járműveket, akik azokat nem engedhetik meg maguknak. Ha nem tudnak fizetni, az ő feladata visszaszerzi a kocsikat. Csalódott a világban, ezért új megoldásokat keres. Egy feladat során találkozik Michael-lel. Michael úgy tekint rá, mint a fiára, aki sohasem volt.

UPDATE 2: Az IGN-nek sikerült szóra bírnia a többnyire háttérben megbújó Leslie Benzies-t, a GTA játékok producerét. Az ő mondataiból szemezgettünk kicsit.

" Amikor a GTA III-on dolgoztunk még egy kisebb csapat voltunk, akik valami újjal kísérleteztek" - fejti ki Benzies - "Nem tudtuk, milyen lesz a játék fogadtatása, csak reménykedtünk benne, hogy amin dolgozunk, az valami valóban különleges. Azóta egy jóval nagyobb csapattá nőttünk, és a várakozások is nőttek a játékainkkal szemben. Nem csak a mi képzeletünk szüleménye, hogy valamennyi projektünkkel úgymond törlesztenünk kell valamit, de a rajongók is így gondolják. Évről évre kiadhatnánk egy új részt, anélkül, hogy valóban fejlődne a sorozat, de ha ezt tennénk, elveszítenénk a rajongók lelkesedését. Szeretnénk, hogy mindegyik (epizód) kielégítse a játékosok várakozásait, mi több, felülmúlják azt, úgyhogy mindig többet és többet akarunk, és a GTA V a valaha volt legambíciózusabb projektünk."

"A lehetőség, hogy három karakter között váltogathatunk, több szabadságot ad, és segít minket abban, hogy valami igazán észbontót alkossunk" - lelkesedik Benzies - "Igaz, ahhoz, hogy ezt minél zökkenőmentesebbé tehessük, le kellett küzdenünk néhány akadályt. Küldetéseken kívül, a játékos nincs arra utalva, hogy váltson a karakterek között, saját maguk hozzák meg a döntést, ezért fontos, hogy mminden karakter egyedi szemszögből nyújtson betekintést a játékba... A játékosnak akarnia kell váltani közöttük, és látnia kell, ahogy építik a maguk történetét. Ha nem lesz meg minden karakternek ez a varázsa, akkor a játékosok akaratlanul is választanak egy kedvencet közülük, és megpróbálnak csak velük játszani, ezzel elszalasztva egy nagyobb kép kibontakozását."

"A korábbi játékokban meghatározott szakaszokban történtek a következők voltak:  találkoztak a főhősök a többi karakterrel, teljesítettél nekik néhány megbízást és ennyi. Itt most három főhősünk van folyamatos kapcsolatban a játék alatt. Ez valami, amit már érintettünk Niko, Johnny és Luis egymást metsző sztorijával a GTA IV-ben, de most ezt a játékmenet szerkezetébe integráltuk, ahogy az elbeszélést is."

"Mint minden játékunkban, megpróbáltuk a központi történetet, és minden karakternek saját kis sztoriját egy kerek, érdekes és filmszerű utazássá tenni, és ezt nem lehet a linearitás tényezője nélkül véghez vinni. Ugyanakkor, ahogy fokozatosan haladnak előre a játékosok, állandó döntéseket hoznak majd. Míg a döntéseik befolyással lesznek a játék történetére, a legtaktikusabbak és a leginkább számottevőek valóban alakítják a játékosban keltett benyomást. Megtervezni, hogy hogyan is hajtsuk végre a rablást vagy a repülést (on-the-fly) az ösztönös választás egy másik karakterre, a játékosok ezen döntései megváltoztatják, hogy hogyan is alakul a játék, amit játszanak."

"A játékosok mindig megtalálják a módját, hogy hogyan teljesítsék a küldetéseket, amit mi észre sem vettünk, de nem is szeretnénk korlátozni ezt. Ha úgy néz ki, hogy az elképzelt megoldásnak működnie kell, a játékosnak meg kell tudnia próbálni azt, nem akarjuk korlátozni a kreativitást."

"Egy csokorravaló olyan küldetés lesz a GTA V-ben, ami több szabadkezet enged, mint bármi más, amit eddig csináltunk." - folytatja - "Csak annyit mondunk, hogy megyszerezzen valamit, a játékos dönti el, ezt hogyan teszi meg, melyik karakterre van szüksége a munkához, és milyen eszközre van szüksége ehhez ezeknek a karaktereknek."

"A több karakter több opciót kínál a játék játszásának módjához. Egyedi küldetésekben a főhősök más-más szerepet töltenek majd be. Más lesz az élménye annak a játékosnak, aki hátul marad lövészként, mint annak, aki az akció sűrűjében van, vagy aki váltogat közöttük menetközben."

"Ez az, ahol a három játszható karakterünk van, mindegyikük a világ más-más részén él, és egy világ, ami a kezdetektől fogva teljesen nyitva áll a játékos előtt, és ami igencsak előnnyé válik. Míg a karakterváltás segít abban, hogy a küldetések frissek és izgalmasak maradjanak, a küldetéseken kívül a csere könnyebbé teszi, hogy felfedezzünk, legfőképp mikor ez keveredik egy dinamikus eseménnyel, ami területek sokaságát tette érdekessé a Red Dead Redemptionben."

 

Ez azt jelenti, hogy bárhol is legyél a térképen, mindig lesz valami, amit csinálhatsz, függetlenül attól, hogy épp Los Santos belvárosában vagy, vagy valahol máshol.

Fontos, hogy a Rockstar elfogadta a kritikát, amit a San Andreas kapott arról, hogy gyakran amikor vidéken voltál, a városba vezető út megtalálása, 10 perc kocsikázást igényelt. Ez nem fog megtörténni a GTA V-ben: "Egy karakternek talán van olyan külső tevékenysége, ami vidékre csalná; Ha a játékos úgy dönt, hogy valami mást szeretne csinálni, akkor válthat egy másik karakterre, és újra a városban lehet, készen arra, hogy megkezdje a következő küldetést" - mondja Benzies - "A három főhős lehetőséget ad arra, hogy az egész területet felfedezhessük anélkül, hogy aggódnunk kellene az új feladathoz való hosszú visszakocsikázás miatt. Ugyanakkor, míg a vidék nyugodtabb a városnál, rengeteg olyan dolog van, ami fenntartja a játékos érdeklődését, és lefoglalja."

"A Red Dead Redemption helyszínén az állatok szükségesek voltak a környező világba - valami, amire korábban nem volt szükség a GTA-ban." - mondja Benzies - "De a térkép mérete (a GTA V-ben) és a különböző területek miatt, amiket magában foglal, a világ üresnek tűnne. Azonban az állatok nem csak holmi díszletként hatnak. Képzelj el kutyákat, amik területeket őriznek, és bajba keverhetik a settenkedő játékost."

"Az összes jármű elérhető lesz a játék elejétől kezdve, de nem mind furikázik körbe-körbe a városban, arra várva, hogy ellopd." - mondja Benzies - "Ha a játékos rátenné a mancsát egy csúcskategóriás járműre a játék elején, időbe fog telleni, mire megszerzi. Például a reptéri biztonsági őrei nem fogják ölbe tett kézzel nézni, ahogy ellopsz egy kocsit, komoly ellenállást jelentenek majd."

"A fegyverek némileg másak, mióta taléltunk egy egyensúlyt a szabadság és a kihívás között. Ha megengednénk a játékosoknak, hogy bármelyik fegyvert birtokolják, bármikor, akkor az első küldetések kevésbé jelentenének kihívást, és kevésbé lennének kielégítőek." Ez azt jelenti, hogy a játékos minél előrébb halad a játék során, annál nagyobb fegyverarzenállal rendelkezhet."

"Nem mindneki kedveli a teljesen kidolgozott tenisz- vagy golfszimulátorokat, ezért megpróbálunk egy keveréket kínálni megközelíthetőségben és mélységben. Nem szeretnénk, ha a játékos órákat töltene el azzal, hogy megtanuljon egy bonyolult irányítási rendszert, de azt sem akarjuk, hogy a játékos úgy érezze, ezek elhanyagolható apróságok." - mondja Benzies - "Ezek nem jelentős részei a játéknak, de ezek valami más alternatívát kínálnak az autós üldözések és a lövöldözések mellé, és hozzátesznek a városi élethez."

2012.11.13 22:11  ▪ Forrás: IGN.com  ▪ Írta: Ben Dover & Visali & Shot

Gaby86
Offline
2012. 11. 13. 22:16
Nagyon büszkék erre a csimpaszkodó küldetésre.


Offline
2012. 11. 13. 22:24
Köszi srácok! Szóval akkor nemsokára elolvashatjuk a GTA harmadik atyaúristenének az interjúját is. Várom.

adamant
Offline
2012. 11. 13. 22:26
meg a helikopáterre

Ragnar
Offline
2012. 11. 13. 22:41
Nagyon jól hangzik ez a karakterbemutatás.

FreDDy
Offline
2012. 11. 13. 22:50
Ja,már lassan unom a csimpazkodós meg a helikopteres képeket..

M3RC3N4RY
Offline
2012. 11. 13. 23:15
Szerintem FreDDy addig örülj,amíg van infó.Egyébként meg a helikopteres képekkel gondolom a várost akarják szemléltetni,meg a render distancet.Meg a csimpaszkodósnál is.


Offline
2012. 11. 13. 23:18
Már azt sem tudom melyik a szimpatikusabb. Ezért fogom mindhármat irányítani.
Ezen a képen Trevor vagy 10 évet letagadhatna.

Bence (Visali)
Offline
2012. 11. 13. 23:21
Még szemezgetek a Leslie Benzies-szel készített riportból, nemsokára azt is közzétesszük.

Mike1
Offline
2012. 11. 13. 23:25
Ez nagyon komoly játék lessz , De már sokszor mondam ,Frankie a kedvencem ,az is marad ,komoly gyerek, és még mesterlövész is !

laroy
Offline
2012. 11. 13. 23:55
Pfhuu de gyönyörű az ég / naplemente
le a kalappal!

Ragnar
Offline
2012. 11. 14. 01:22
Remekül beszél Leslie...jólett a szöveg.

Gay
Offline
2012. 11. 14. 01:37
Fasza kis oldal ez..
1kis szépséghiba, h. konkrétan nincs olyan szöveg, ami ne lenne tele helyesírás hibákkal..

Kisdave
Offline
2012. 11. 14. 07:00
Na már csak 10 óra és Trailer #2.

Skyfall
Offline
2012. 11. 14. 07:07
Köszönjük a fordítást!A képek is jók. Jó kis szöveg lett


Offline
2012. 11. 14. 07:12
Leslie is utalt rá, hogy a RDR is egy jó alap volt az V-höz. Az meg csak jót jelenthet. Említi a véletlenszám generárlt mini küldetéseket, illetve ő már mintha a vadon élő állatokra is utalna.(túl kihalt lenne ez a hatalmas terület). A RDR-hez hasonló mini küldetéseknek nagyon örülök, legalább lesz mit csinálni a stáblista után is.

Köszi srácok a fordítást.

Gay: Ha ezt most a GTAPlace-es fordításokra értetted, akkor jó nagy tuskó vagy.
Talán azért, mert a srácok, amilyen gyorsan csak lehet, igényes, rendszerezett írást készítenek nekünk, aminél előfordul az ilyesmi. Ők odaadással csinálják.
Szóval, ez kár lett volna, ha benned marad. De tényleg!

Shotgun
Offline
2012. 11. 14. 07:15
Gay: Sietségben megesik, hogy vannak helyesírási hibák. Most nem állok neki ennek a hírnek az átnézésének, de majd délután. Általában ez az én reszortom, csak nincs mindig idő rá.

Kisdave
Offline
2012. 11. 14. 07:15
Srácok lesz fordítás a Trailer #2-hez?
Előre is köszi!

Petya
Offline
2012. 11. 14. 07:48
Na erre az új infóra vártam...csúcs ez a game!kössz srácok a fordítást!!

Rockstar69
Offline
2012. 11. 14. 08:40
Kösz a fordítást! Jó lenne, ha tényleg érkeznének ÚJ képek, és nem csak ugyan azokat adnák ki más szögből. Unom már a sok sportkocsit meg helikoptert!

Bence (Visali)
Offline
2012. 11. 14. 09:48
: Nem történt semmi, az én hibám. Át kellett volna néznem, de szellemileg már túl fáradt voltam az ilyesmihez. Jogos Gay észrevétele.
2012. 11. 14. 09:52
"Ugyanakkor, ahogy fokozatosan haladnak előre, a játékosok állandó döntéseket hoznak majd. Míg a döntéseik befolyással lesz a játék történetére..."

Azért kiváncsi vagyok hogy mennyire lesz igaz, a GTA IV-nél is ezt mondták, aztán csak annyiban dönthettél hogy életben hagyod a faszit vagy megölöd, aztán később találkozhattál vele az utcán ha életben hagytad...ez nem olyan nagy döntés, remélem az V-ben tényleg irányíthatod kicsit a szálakat.

aruha
Offline
2012. 11. 14. 10:16
: De még mindig csak a kutyákat említi...sztem ha lesz is más vadállat az max dlcbe jön...

De mondjuk el tudnék képzelni egy lovasrendőrséget dlc formájában


Offline
2012. 11. 14. 10:50
aruha: Ha lesznek állatok a városban, akkor szerintem a külterületeken is valószínű, hogy feltűnnek majd, "vad" formában. Mert Leslie azt mondta, hogy ez a hatalmas terület üresnek tűnne azok nélkül. Nem konkrétan így fejezte ki magát, de megpróbáltam "olvasni a sorok között." De, ha tényleg lesznek VADállatok, akkor előbb utóbb villantani kell a R*-nak az alanyokat.

Visali: Hát ez az, hogy fáradt voltál. Sokat dolgoztok, ráadásul egész este amikor aludni kéne, hogy mi a legjobbat kapjuk.(Az nem mellékes, hogy nagyon gyorsan megkapjuk.) Egyértelmű, mért vannak az apró hibák. Ezeket azért számításba vehetné.
Nem bántani akartam, de ez a helyesírás dolog annyia mellékes. Attól még lehet világosan érteni a szöveget.


wantoo
Offline
2012. 11. 14. 10:53
Kisdave: Igen!

lesliebuz1977
Offline
2012. 11. 14. 11:01
Én maximálisan meg vagyok elégedve a Red Dead Redemptionel, ha úgy össze lesz rakta a GTA V is akkor Nem lehet okunk panaszra! Már pedig össze lesz az biztos! Tuti első napos vétel!

Adam Yahya
Offline
2012. 11. 14. 12:23
lesliebuz1977:

A Red Dead Redemption tökéletes volt. Amit beleraktak azt tökéletesen megcsinálták. Nem volt benne hiba. Leszámítva 1-2 apró bug-ot, de semmi kiemelkedően zavaró. Ha nekem kéne értékelnem ritka játékok egyike lenne amire 100%-ot adnék. RPG-knek is lenne mit tanulni belőle, amennyi jó ötlet volt, pl. az állatok megnyúzása, a tábortűz, stb. Az a játék egy gyöngyszem.

GTA 5:)
Offline
2012. 11. 14. 12:34
jó sok info jön

Adam Yahya
Offline
2012. 11. 14. 13:12
Amúgy ne aggódjatok már az állatokon! 100%, hogy lesznek benne rengetegen, vidéken, városban. Az, hogy nem álltak neki képeket kirakni grizzlykről az erdőben, az mindössze annak tudható be, hogy tartják magukat a készítők az ígéretekhez miszerint nem lőnek le minden poént előre, hogy a játékosoknak legyen mit felfedezni. Most milyen lenne ha minden állatot meg minden tartalmat megerősítenének meg naponta 3 gameplay videót kiraknának? Egy idő után senkit nem érdekelne. Ha figyelitek akkor rájöttök, hogy akármennyire soknak is tűnik most az info kb. ugyanannyit tudunk mint a Game Informer megjelenésekor. Csak iszonyat jól tálalják a semmit, de én ennek összességében örülök. Fenntartják az érdeklődésem, mégsem lőnek le minden poént és meghagyják a felfedezés örömét. Nyugi mindenkinek! Amit eddig tudunk az kb. 20%-a a játéknak. Mire megjelenik ismerni fogjuk kb. 35%-át, ne várjatok többet! - És ez így is van rendjén.

insanity06
Offline
2012. 11. 14. 14:22
kezdem azt hinni, hogy az egész játékban ez a "felhőkarcolón-mászok" küldetés lesz az egyetlen ami így lesz felépítve. Nem egyszer jártam (jártunk) így hogy ígérték ígérték ígérték...és igazuk is volt...de az volt a bibi hogy csak az az 1 volt benne...remélem tényleg több ilyesmi...változatos...remek hangulatú küldetés lesz. (nekem nagyon nagyon nagyon hiányzott a zene a küldetések alól...végre )
2012. 11. 14. 14:53
Örülök, hogy nem lesz minden fegyver elérhető az elejétől fogva. Nem kell mindent ellőni az elején

Bence (Visali)
Offline
2012. 11. 14. 15:02
: Köszi.

Ragnar
Offline
2012. 11. 14. 15:05
Hüblookohelimedion: A fegyverekre azt írták, hogy a legjobb fegyver nyilván nem lesz az elején megszerezhető, mert másképp végződne a küldetés - pl az elsö küldetéseket megcsinálnád AK-val mondjuk akkor az úgy kicist egyszerű lenne és kész. Na erre figyeltek ilyen nem lesz lehetséges. Azért felfelé is kell törni még.

PSP
Offline
2012. 11. 14. 15:17
Nagyon szépen köszönjük a cikket!

A sok (mondhatni minden mondatos..) helyesírási hiba minek köszönhető? Egy word-öt lefuttattok, és már javít is mindent, ahogy szeretnétek. Érdemes lenne, és ezt nem bántásból mondom.
Van ahol a mondat értelmetlen fölösleges szavak miatt, gondolom fáradtság miatt voltak ezek, azokat mondjuk nem fogja kijavítani, de egy átolvasást (és talán nektek is az infók feleleveníétést jelentené ) megérne.

Tényleg nem kekeckedésből, mert nagyon örülök, hogy ennyi időt szántok a fordításokra, és minden egyébre az oldallal kapcsolatban.

Shotgun
Offline
2012. 11. 14. 15:26
Pont most néztem át a hírt, helyesírási hibákat vizslatva. Elvétve akadhat még egy-kettő, de nagyjából orvosoltam őket.

Az olyan helyeken, ahol érthetetlenné vált a szöveg, átírtam a mondatot.

PSP: Én már csuklóból mindig Worddel dolgozom, ha írok egy hírt, vagy cikket. Azonban muszáj előtte beillesztenem a kész anyagot notepad-be, majd onnan ide, hogy ne másoljon be felesleges kódot, ami lassítja az oldalt.

Adam Yahya
Offline
2012. 11. 14. 15:31
insanity06:

Mivel a DEMO-ban ez a küldetés van így valószínűleg csak ezt az egyet lehet reklámozni. Nem akarnak mindent ellőni az elején.

Powercat
Offline
2012. 11. 14. 16:48
Már csak negyed óra!!!

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink