Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

GTA V - Trevor Phillips artwork

Hivatalosan is közzétette a Trevor Phillips-et ábrázoló artworköt a Rockstar Games. Grand Theft Auto V egyik főhőséről készített grafikát már láthattuk korábbi kiszivárgott fényképeken, most több méretben is letölthető a Rockstar oldaláról.

A fejlesztők további GTA V artworköket ígérnek a közeljövőben.

2012.11.30 20:01  ▪ Forrás: Rockstar Newswire  ▪ Írta: Visali

Davekoma
Offline
2012. 11. 30. 20:03
Király, akkor tudhatjuk, hogy nem lesz csend a GTA V-vel kapocslatban.

isti1998
Offline
2012. 11. 30. 20:04
cool

aruha
Offline
2012. 11. 30. 20:05
Na akkor most kérnék minden kommentelőt írja le nekem, hogy a Trevor mögötti hegyen lát-e havat?

Skyfall
Offline
2012. 11. 30. 20:09
Na végre valami megtörte a csendet Jó a kép


Offline
2012. 11. 30. 20:12
Trevi kinézett magának egy nyulat? (jó a kép.. de jó.. hú de jó)

aruha: Csak egy hóembert semmi egyebet. XD

The Squaller
Offline
2012. 11. 30. 20:14
Lehet, hogy van rajta hó, de nem vagyok biztos benne, szerintem csak ahogy megvilágítja a Nap.
De szerintem ezen nem kell rágódni, majd ha megjelenik a játék vagy kapunk egy havas hegyes képet, azután lehet róla beszélni, ameddig nem mondjuk biztosra addig nem vitázzunk rajta.
Szerk1: Engem nagyon érdekel Michael és Franklin teljes neve is.
2012. 11. 30. 21:51
remélem tényleg ÚJ artworkök is lesznek...

aruha
Offline
2012. 11. 30. 22:18
Thank You God Always: És a közeljövő legyen heteken belül

peti9623
Offline
2012. 12. 01. 00:24
ez a trevor igen nagy lesz az ujjait nezzetek Fuck You

dvflls
Offline
2012. 12. 01. 03:54
Most esett le igazából hogy a játéktér szárazföldi határai a hegyek lesznek és se gyalog sem járművel nem lehet majd felmenni ami nagy kár lenne én szerintem, főleg a képen is látható quaddal iszonyatos móka lehet(ne). Rockstar-nak lenne gáz ha megint a végeláthatatlan tengert tenné be játékhatárnak észak/kelet/dél felől is.. Véleményem szerint így lesz.

A képről pedig annyit, szokás szerint mestermunka, de messzemenő következtetést a hó kérdésben nem lehet levonni mivel csak egy rajz, az van rajta amit az alkotója megálmodott.

DVSC77
Offline
2012. 12. 01. 07:51
A nyakánál van egy tetoválás "out here" felirattal.

Adam Yahya
Offline
2012. 12. 01. 08:00
DVSC77:

Az "Cut Here" és körbe van fölötte tetoválva a nyaka szaggatott vonallal.

DVSC77
Offline
2012. 12. 01. 10:22
Tényleg

Petya
Offline
2012. 12. 01. 11:02
A hegyen nincs hó,de ez nem zárja ki a lehetöségét,hogy lesz!
A hegy felett,az egy hófelhö...tuti fix

aruha
Offline
2012. 12. 01. 12:04
Figyeljetek...nem tudom emlékeztek-e még, de a Max Payne 3 vehicle.ide fájljaiban volt egy csomó GTAV-re vonatkozó jármű, és a 99%a az ott felsoroltak közül egyezik....na most a fájlok szerint lesz többek között ismét Rhino tank a játékban,illetve több féle vonat, sőt egy drótkötélfelvonót és egy motorosszánt is odaírtak. Én bízok benne, hogy a R*games MÉG MINDIG nem lőtt el minden poént, sőt 1000nyi megleptést tartogat a GTAVre..ez saját vélemény...vegyük csak azt a nyilatkozatukat, miszerint túl akarták szárnyalni a "RDR(Red Dead Redemption) élővilágát" ezzel szemben mégis kizárólag a kutyákat említik állatként...szerintem gyanús..főlg, hogy abban a GTAV-ös "képnézegetőben" a traktoros "Grasperseed" képnél a háttérben nem jól kivehető két tehán formájú valami látszik...na mind1 majd kiderül..

Viszont az én félelmem az,( ahogy a trailer2ben is láthattuk), hogy naívan elhalmozzák a játékot járművekkel, DE mégis a mennyiség a minőség róvására fog menni, és egyes járművekkidolgozatlanok maradnak.. NE LEGYEN ÍGY!

Bocs a kisregényért


Offline
2012. 12. 01. 12:32
aruha: Az volt az egyik interjúban, hogy a anno San Andreas azért volt annyira összetett, tartalmas, hatalmas, masszív, egyszóval szuper rész, mert az előző generáció végére készült el, és akkor adták ki a játékot. Most ugyanez a helyzet. Úgyhogy szerintem megint kihoznak belőle amit tudnak. Lesz itt még meglepetés.

dani.szentgali
Offline
2012. 12. 01. 13:05
: Ez pontosan így van,és ha jobban megnézzük,a PS2ős és PS3/X360as éra között több a hasonlóság a részek beindulásai és céljai között,mint azt valaha is gondolnánk.
Na,megmagyarázom kicsit bővebben:
A GTA3 a megjelenése idején egy hatalmas játéknak ígérkezett,mert a képek és az előzetes infók alapján mindenki tudta,ez a rész FORRADALMI lesz elsősorban a grafikai és fizikai megjelenítés terén.Végül megjelent,és bátran merem állítani,hogy a játékosok 90%a a vadiúj vizuális megjelenítés és sztorimód miatt vette meg,meg minden más apróság miatt,amiben forradalmi volt a játék.
2008at írunk,a GTA3 korszak beköszöntével hírnevet s figyelmet szerző grafikai és fizikai motor,a renderware már-már kicsit kiöregedőben,sőt,inkább nagyon,a sok spin-off-nak,valamint az X360 és PS3 megjelenésének köszönhetően.Ekkor gyakorlatilag pontosan az történt,mint anno a GTA3 esetében:megjelent a GTAIV,amely szintén vizualitás és sztori terén forradalmasította a GTA-sagát.A történelem egész pontosan megismételte önmagát.
Ez az első példa volt,jön a második:
Megjelent a Vice City,amely gyakorlatilag mind grafikában,mind fizikában 1:1ben ugyanolyan volt,mint az elődje,a különbség csupán a sztori és a főszereplő,valamint egy-két jármű között volt.Ettől függetlenül óriási sikere lett.
2009et írunk,a GTAIV már megváltotta a világot,és a R* úgy döntött,jöjjenek hozzá DLC-k.Meg is jelent a két kiegészítő,amit később egy CD-re raktak Episodes From Liberty City néven.A játék mind grafikában,mind fizikában pont ugyanolyan volt,mint az alap rész,csak megspékelve néhány új fegyverrel,új sztorikkal,új főhősökkel,de amúgy meg maradt a GTAIV.A történelem ismét megismételte önmagát,a forradalmi rész után megint jött egy kevésbé forradalmi,viszont nagyon élvezhető rész.
3.Példa:
Megjelent a GTA San Andreas,amely már sokkal több dologban különbözött a GTA3tól,már nem csak egy más játékterületre vitt extrákkal feltuningolt spin-off volt,hanem kismillió vadiúj és egyedi alapötlettel megáldott,a grafikát és fizikát leszámítva ismét FORRADALMI ötletekkel megáldott játék volt.
Lassan 2013mat írunk,és az eddigi információk alapján a GTAV hatásban pont ugyanazt hivatott elérni,mint amit annak idején a SA is elért.És mit veszünk észre?A történelem harmadszorra is megismételte önmagát.
Ezzel persze nem kritizálni akarom a játékot,félre ne értsen senki,nekem ez így tetszik ahogy van,tényleg,ezt a kommentet csak azért írtam,hogy ezekre a párhuzamokra rávilágítsak,amiket én észrevettem,és megnyugtassam a nagy SA fanokat,hogy a GTAV nagy valószínűséggel az elvárásaikat hivatott teljesíteni.

ZeroX
Offline
2012. 12. 01. 13:10
nem lenne rossz ha havas lenne a hegytető egyébként jó az artwork de nekem ez az ember nem jön be valahogy, valszeg nem is sokat fogok játszani vele, csak ha a játék rákötelez

MGeri95
Offline
2012. 12. 01. 13:33
Ez az artwork már lassan egy hónapja az xbox marketplace-n a GTA V-nek a háttere

Bence (Visali)
Offline
2012. 12. 01. 13:48
aruha: Ahogy a képekből és a trailerekből is kitűnik, nagyon sok járművet vettek át a GTA IV-ből, és valószínűleg ezzel érik elé majd azt a magas számot. Ezzel nincs is baj, hiszen ha már egyszer megcsinálták őket, miért ne használhatnák fel többször is. A lényeg az, hogy ezek mellé készítettek még járműveket, s ezekre még több idejük is jutott.

aruha
Offline
2012. 12. 01. 14:39
dani.szentgali: Ez mind szép és jó, viszont a San Andreas hátránya pont az volt, hogy a játékterület nagysága és a megannyi lehetőség, stb miatt, maradtak nagyon csúnyán kidolgozatlan, és egyhangú részei....ha a történelem tényleg megismétli önmagát, akkor ebből a szempontból még maradtak kételyeim.

Visali azért bízok bennük De a 2. trailerből is úgy tűnik hogy egyes jármvek szépen ki lettek dolgozva, mások meg MINTHA csak oda lennének téve plusznak...plusz az is érdekes, hogy pl a trailerben egyes részeknél a grafika már-már a filmszerű realizmussal vetekszik, más részein, meg befejezetlennek, túl rajzfilmszerűnek tűnik....

A képeken meg 60x jobban néz ki a grafika mint a trailerben... na de majd kiderül Annyira kíváncsian várom, hogy hihetetlen

PSP
Offline
2012. 12. 01. 16:02
: Ez nem csak szerinted, hanem Houser szó szerint, konkrétan elmondta azt, amit te leírtál.


Offline
2012. 12. 01. 16:09
PSP: Igen, írtam is, hogy onnan loptam. "Az volt az egyik interjúban" Úgyhogy nem véletlen ez az egybeesés.
2012. 12. 01. 18:00
dani.szentgali: Ez nem fog bejönni, mert a V lesz magasan az eddigi leggyengébb rész

aruha
Offline
2012. 12. 01. 18:30
Hüblookohelimedion: Már vártuk a negatív hozzászólásod Kifejtenéd hogy miért?

Davekoma
Offline
2012. 12. 01. 19:03
Hüblookohelimedion: Miért is?

isti1998
Offline
2012. 12. 01. 19:34
Hüblookohelimedion: miért is?

FreDDy
Offline
2012. 12. 01. 20:30
Hüblookohelimedion: Pff,mégis miből gondolod ezt?

Davekoma
Offline
2012. 12. 01. 20:34
Hüblookohelimedion: Szerintem meg ez lesz a legjobb, a GTA-t nem a nevéért veszik, NFS-re már lehet azt mondani, mert az EA mostani munkái lóf*szok.
Pff.

dani.szentgali
Offline
2012. 12. 01. 20:49
aruha: Én nem hiszem,hogy a SA sokkal kidolgozatlanabb,mint a többi renderware-s epizód,sőt,be kell valljam,nekem az összes renderware motor alatt futó GTA grafikája szinte ugyanaz.A SA valóban homályosabb volt,de azt leszámítva nem voltak olyan a többi,ugyanolyan grafikai és fizikai motor alatt futó részhez képest nagyobb hibái szerintem.A történelem megismétlődését én úgy értem,hogy a grafika kidolgozott,maga a játékélmény és a játék célja az,ami nagyon hasonlít a SA-jéhoz,ahogy a GTA4 célja is szinte ugyanaz volt,mint annak idején a GTA3nak.
Cseszneki:Mit szólnál hozzá,ha abbahagynád az észosztást?Csak mert be kell,hogy valljam,amióta regisztráltál,azóta én meg a többiek kurvára meguntunk téged,és NEM azzal van a baj,hogy kritizálod a játékot,hanem az,hogy megállás nélkül mindig ugyanazt a szöveget lököd.Csak mert ez a "három béna karakter miatt ez lesz magasan a legszarabb GTA"duma már nagyon unalmas.Nem azzal van a gond,hogy kritizálsz,hanem az,hogy folyton egyetlen dolog miatt kritizálod,amihez jogod is lenne eldönteni hogy szar a 3 karakteres megoldás,ha te lettél volna ott a R*nál újságíróként,és a saját két szemeddel láttad volna,hogy milyen szar,nem pedig úgy,hogy ez csak elméletben létezik,gyakorlatban meg az ég világon lófaszt se tudsz róla,hogy hogy nézne ki.Szóval tanácsolom,hogy szövegelj más negatív dologról,mert esküszöm a többiek nevében is,nem állok jót magamért,hogy ha 1000000000szerre is azt a kritikát fogom olvasni tőled,amiben a 3karakteres megoldást szidod,ha mindenképpen szidni akarod a játékot,akkor más dolgot szidj benne!

Davekoma
Offline
2012. 12. 01. 20:55
dani.szentgali: Számból vetted ki a szót!

Bence (Visali)
Offline
2012. 12. 01. 22:11
Hüblookohelimedion: Kérlek magyarázd el, miért. Észérveket várok.

DanielBellic
Offline
2012. 12. 01. 22:34
Nem akarok senki ellen szövetkezni, de szvsz többen is örülnénk neki..nem lehet elvenni cseszneki hozzászólási jogát?
2012. 12. 01. 22:41
Megfigyeltétek a bal karját? Valahol olvastam, hogy tőr tetoválást gyakran használnak katonai alakulatoknál. Ez is lehet utalás a vadászpilóta multjára.

dvflls
Offline
2012. 12. 01. 23:14
Csesznekinek szerintem az nem tetszik, ami már nekem is eszembejutott mégpedig az hogy egy 3-4 cikkel ezelőtti írásban a Gameinformer-es kérdezz/felelekben megírták, hogy nincs lehetőség arra hogy a játékot a tetszőleges karakterrel játsszuk végig, ergó a játék fog, - GTA-s mércével persze - kvázi ránkerőltetni dolgokat, ami a játékra eddig a LEGKEVÉSBÉ SEM volt jellemző, ahol mindig is a minél szabadabb játékmenet elérése volt a cél. És ezzel egyelőre én sem tudok megbékélni, főleg nem ha Rockstar zászlóshajójáról van szó. Hasonló érzés kerít hatalmába mint amikor a Max Payne 2-t játszottam és a történet egyik csúcspontján egyszer csak azt vettem észre hogy Mona karakterét irányítom ez marhára nem tetszett.

Nem mellékes az sem, hogy a játék egy gazdag szabadúszó ex-bűnöző körül forog akinek semmi motivációját nem látom nagystílű rablások levezényléséhez miután tele a zsebe nem beszélve arról, hogy a szövetségiek is a seggében vannak. Ez már mindenkiben megfogalmazódott már nyilván, hogy a másik kettő karakter inkább csak mellék szerepben tetszeleg, és a játékosok túlnyomórésze is Michael-lel fog tudni leginkább azonosulni. Trevor-t nem kell magyarázni, Franklinnel pedig csak az amerikai színesbőrű kisebbség.

Davekoma
Offline
2012. 12. 01. 23:36
dvflls: Van benne valami, de majd meglátjuk mi sül ki belőle.
2012. 12. 02. 12:04
Az okok amiért elégedetlen vagyok:

1. Csak 25 óra a főszál, ami elég rövid. A melléküldetésekkel meg ne gyertek, mert az nem menti még fel nálam ezt. Sőt olyan érzésem van, hogy a mellékküldetésekből is jóval kevesebb lesz, mint eddig

2. A 3 főszereplő meg mind béna. Egy kivénhedt vénember aki a legújabb előzetesben már kinéz vagy 60nak. Egy ilyen karakter nem való egy gengszterjáték főhősének. Egy sablonos semmilyen bumburnyák fejű néger, aki valószínűleg csak azért kerül bele, hogy legyen már egy néger szereplő is. A 3. karakter már jónak tűnik, de ő sem főszereplőnek való. Neki mellékszereplőnek kellene lennie. Az egészről az jön le nekem, hogy a fejlesztők már nem tudtak kitalálni olyan jó főhőst, mint Niko Bellic vagy John Marston. Ezért kitalálták, hogy legyen 3 főhős egyszerre

3. A több szereplő miatt már kiesik az az érzés a játékból(a legfőbb dolog ami miatt a GTA lett az egyik kedvencem),hogy volt egy helyszín, ahol az eseményeket egy szereplő szemével láthattam végig. A helyszínen folyamatosan történtek események és csak azokat láthattam a játékban, amelyiken személyesen ott voltam, így olyan volt mint a valóság. Na nekem ez az érzés el is fog tűnni a 3 miatt

4. Én nem akarom, hogy a főszál alatt folyamatosan váltogatnom kelljen a szereplők és a küldetések között. Játszottam már olyan játékokkal amiben a sztori alatt több szereplővel kellett lenni és hát az ilyenek között nem volt olyan ami tetszett volna nekem. Lemerem fogadni, hogy itt is az lesz, mint dvfls Max Payne 2-es példájában. Mire beindulna a sztori az egyik szereplővel, akkor kell majd másikra váltani. Utálom, gyűlölöm az ilyen többszereplős faszságot

Davekoma
Offline
2012. 12. 02. 12:13
Hüblookohelimedion: Akkor neked nem tetszett a GTA IV sem?
Már bocs, de ott is 3 szemszögből láthattuk a történetet(még mielőtt kérdeznéd, hogy miért: EFLC).
A 3 főszereplő a többségnek nem tetszett "LEGELŐSZÖR", szerintem pont jó, hogy ez a 3 karakter kapott helyet a GTA V-ben, láthatod a történetet egy idős, gazdag, fószer szemszögéből(Michael), láthatod egy drog függő, pszichopata "állat" szemszögéből(Trevor), és láthatod egy kezdő bűnöző szemszögéből(Franklin).
Ahogy a R* nyilatkozta:

„Imádtuk Niko-t és úgy éreztük, hogy egy játék nagyon erős főszereplője volt, ekkor kezdtünk bele John Marstonba,” emlékezik a Rockstar Games alelnöke, Dan Houser. „Még ekkor is azt mondták nekünk, hogy egy western teljes katasztrófa lenne, de úgy gondoltuk, valami érdekeset készítünk, egy erős karakterrel, akivel egyszerűen szerelembe eshetsz.

Úgy éreztük, hogy ezután a két játék után, nem tehetjük azt amit eddig, ugyanis nem lennénk képesek felülmúlni őket egy jó darabig. Ez volt az a pont valójában, ahol előhozakodtunk az epizódokra hajazó koncepció használatával, a három karakterrel.”
2012. 12. 02. 12:28
Davekoma: A GTA IVben egy szereplő szemszögéből láthattuk a dolgokat

dvflls
Offline
2012. 12. 02. 12:33
Hüblookohelimedion: Az oké, de a GTA IV fő szála is nagyjából 25 óráig tartott nem? Plusz akkor vegyük hozzá azt is ha a sztorit másképp alakítjuk, más végkifejlet... Nyilván ilyenek az V-ben is lesznek.
2012. 12. 02. 12:37
dvflls: Az 30 óra feletti. Sztorit másképpen alakítjuk, más végkifejlet? Az még nem mentene semmit a 25 órán

dani.szentgali
Offline
2012. 12. 02. 12:44
Hüblookohelimedion: Gratulálok!Végre sikerült egy észérvet hoznod a sok,szinte már nevetségesen indokolatlan negatív hozzászólásaid mellé.A 4 érvedből végre egy olyan is van,ami nem a három karakteres megoldás iránti hisztizésedről szól,hanem egy valóban komoly problémáról,a fő sztoriszál rövidségéről.És ebben valamilyen szinten igazat is kell hogy adjak neked,mert manapság a legtöbb játékkal az a helyzet,hogy a fő sztoriszál élvezhető hosszúságára már nem találnak ki megfelelően jó sztorit,amit lehet csűrni-csavarni,hogy még a 100. főküldetés után is lehessen vele játszani,és ezért inkább csak rövid sztorikat találnak ki,és sajnos ez a R*nál is így van,bár igaz,hogy ott az elődökhöz képest pl a GTAIVben jó volt az a 88 főküldetés,de a SA 115 főküldetését bizony nem hozta vissza.Ettől függetlenül nekem bőven elégvolt végigjátszani azt a 88 főküldetést,és az a 88 főküldetés kidolgozottságában és tartalmában bizony veri a 115öt.Én viszont úgy gondolom,hogy a 3 főszereplőnek köszönhetően pont hogy megint nőni fog a küldetések száma,nem pedig csökkenni.Gondolj bele,a R* azt is mondta,hogy nem csak olyan küldetések lesznek,ahol a karakterek sülve-főve együtt vannak,vagy teljesen külön,egyedül,sőt,mint olvashattuk,minden főszereplőnek lesznek külön-külön kapcsolatai,és lemerem fogadni,hogy ezek bőven kitolják majd a játékidőt,mert ezek a kapcsolatok is belefognak tartozni a fő sztoriszálba.Ha meg nem,akkor a melléksztoriszálban lesznek a sok régi és új mellékküldetés típus mellett,szóval attól függetlenül,hogy a mai gamervilágot ismerve elsőre jogosnak tűnnek a félelmeid a sztori hosszát illetően,én a helyedben bizakodnék,ráadásul pont azért,mert lehet,hogy a "három béna karakter"-pont azért,mert hárman vannak-fogják az eddigi leghosszabb GTA-t adni,függetlenül attól,hogy mit mondott a GameInformer és a R*.

Davekoma
Offline
2012. 12. 02. 12:54
Hüblookohelimedion: Te megfogod venni a GTA V-t, vagy legalább leszeded?
Mert ha egyik sem, akkor nem kéne okoskodnod.
Mondd már el nekem mit izgulsz?
Majd ha a 2 kezedben tartod a GTA V-t, és azt úgy látod hogy sz&r, akkor már okoskodhatsz, de neked szerintem tök mind1, mert neked a GTA V csak egy elcseszett VALAMI.
2012. 12. 02. 13:04
dani.szentgali: Pont, hogy a 3 szereplő miatt még kevesebb lesz a sztori. Ez lett volna az 5. okom, csak a nagy irkálás közben ezt már lefelejtettem.

Lesz 25 óra főszál, ami azt jelenti, hogy egy szereplőre még EFLC mértű játékidő sem fog jutni. Így még idő sem lesz arra, hogy a szereplők kibontakozhassanak. Egymást fogják kiütni

dani.szentgali
Offline
2012. 12. 02. 13:13
Hüblookohelimedion: Látom,nem érted,mit mondok.Figyelj,megmagyarázom:
Nos,ha van 3 főszereplő,akivel(tételezzük fel)mondjuk 3-4 küldetésenként váltunk,és a 4. küldetésben lesz,hogy mind a három benne lesz,aztán mission passed.Tételezzük föl,mondjuk Michaelnek van a felesége,a fia meg a lánya:Elvégzünk Trevorral,Franklinnel meg vele egy többszereplős küldetést,és mondjuk az lenne a feladat,hogy végezz el xy családtagodnak xy mennyiségű küldetést,hogy folytathasd a Trevor és Franklin társaságában történő küldetéseket.Aztán mondjuk ugyanígy Trevorral:Elvégzünk a skacokkal meg vele egy-két küldetést,és utána az őrült haverjainak kell csinálni sok kisebb-nagyobb feladatot,hogy megint találkozhassunk a másik két főszereplővel.És ez eléggé kitolja a játékot,egyszóval nem rövidítik meg a sztorit.
Azt viszont aláírom,hogy fennáll annak veszélye,hogy kiütik egymást,de a R* szerintem tudja,hogy mit csinál,szóval nem lesz baj,reméljük.
2012. 12. 02. 13:36
Akinek Michael korával vannak fenntartásai, az próbálkozzon a Breakink Bad című sorozoattal, és meglátja hogy mekkora badass arc lehet egy ember, az idősebb kora ellenére. A sztori valószínűleg a szereplők személyiségei közötti kontrasztra, és az ebből fakadó konfliktusokra fog épülni. Ez nem hangzik olyan rosszul, hogy egyből szarrá nyilvánítsuk.
2012. 12. 02. 13:43
A mocsok oltalmazója: Csak az egy más karakter. De egy GTA szerű akciójáték főhőse ne már egy kiöregedett vénember legyen

zolaRSG
Offline
2012. 12. 02. 13:53
*** am igaz, a tőr tetkó tényleg ahhoz kapcsolatos szerintem is hogy pilóta volt

DanielBellic
Offline
2012. 12. 03. 13:38
Hüblookohelimedion:
Van egy pörgős fiatal afroamerikai, haverjaival.....van egy idősebb "üzletember" jellegű okosabb faszi.....és van egy teljes elmebeteg, romboló "vadállat"...Van lehetőséged választani a 3közül...
De ha neked egyik sem tetszik, akkor írj már körül egy olyan főszereplőt, amit te találtál ki, és szerinted mindenkinek megfelelő lenne!

aruha
Offline
2012. 12. 03. 13:44
Nekem tetszett volna például egy olyan kombináció, hogy egy Puertorico-i ex FBI ügynök, mondjuk Robert de Silva..akit üldöznek a hatóságok mert "túl sokat tud"...és mondjuk a gyerekeit egy másik banda vagy a maffia tartja a kezében így a történet végén a rendőrséggel öszefogva egy különleges akciósorozat keretében kéne a gyerekeket kimentse...na ez tetszene..

Félre ne értsétek én ígyis nagyon várom és imádom már most mind a 3 főhőst.

Davekoma
Offline
2012. 12. 03. 14:35
DanielBellic: Én se értem, mi baja van ezzel a 3 főszereplővel.
aruha: Nekem is tetszik, nekem a sorrend, hogy hogy játszom végig.
1. Michael
2. Trevor
3. Franklin
De persze ez még változhat a megjelenésig.
2012. 12. 03. 15:37
DanielBellic: Nincs lehetőség választani közülük, mert mindegyikkel játszani kell majd. Eleve nem is passzol egyik sem ebbe a játékba és ebbe a helyszínbe, talán még a négerre rálehetne mondani, de ő csak egy CJ 2.0

Davekoma
Offline
2012. 12. 03. 15:45
Hüblookohelimedion: Pont ez a lényege, hogy mindegyikkel játszani kell, hogy mindegyiket megismerd.
De megint csak a negativitás.
2012. 12. 03. 16:04
Davekoma: Mivel pozitívat nem tudok írni róluk így természetes, hogy negatív vagyok velük

DVSC77
Offline
2012. 12. 03. 16:09
Cseszneki:Úr isten, volt egy interjú ahol mindent elmondtak,például ezt is:"a három főhős azért lesz hogy különböző küldetést más-más karakterrel végezzünk el és lesznek olyan küldetések ahol mind a három karakter részt vesz benne

Így már érthető

Davekoma
Offline
2012. 12. 03. 17:14
Hüblookohelimedion: Nem hiszem el, hogy egy jó szavad nem lehet a játékra.

peti9623
Offline
2012. 12. 04. 23:19
Hüblookohelimedion: ugyis megfogod venni kilyon az elso gameplay mindenki csak

aruha
Offline
2012. 12. 05. 00:27
Nézem a képeket a trailer 2ből..hát a talaj, a környezet és a járművek kidolgoatlansága sok helyen csapnivaló... basszus 5 évük volt rá !!...

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink