Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

Orosz GTA V előzetesek érkeztek

2013.05.26 14:49  |  Írta: Visali  |  Forrás: AliveGameZone


Orosz újságíróknak mutatta be Grand Theft Auto V-öt  a Rockstar, illetve a 1C-SoftClub, a játék helyi forgalmazója. A cikkekből a következő információkat tudjuk meg:

  • A radar négyszögű, és sokan nehéznek vélhetik majd a használatát. A navigációs eszközökre emlékeztet.
  • A játékban körülbelül 460 (!) jármű lesz. Ezek közül néhány egyedi lesz, amiket nem találhatunk meg az utakon.
  • Ismét lesznek rejtett csomagok a játékban. Azt nem tudni, hogy hogyan néznek majd ki, és mennyi lesz belőlük. Viszont használhatjuk a kutyát (Chop), hogy megtaláljuk őket.
  • A térkép hatalmas lesz, és sok vízalatti hely is lesz. A Rockstar azt állítja, 2 és fél órába telik majd eljutni a térkép egyik végéből a másikba vonattal.
  • A karakterválasztón felül volt Trevor, balra Michael, jobbra Franklin, alul pedig egy játékos a multiplayerhez.
  • Az autók nem törtek a demóban, ez az egyik dolog amin dolgoznak. [Ez furcsa, hiszen a második trailerben láttunk már autótörést -by szerk.]
  • A grafika hasonlóan néz ki, mint a Red Dead Redemptionben. A homályosítás helyett azonban most egyfajta ködösítés lesz.
  • A játékhoz jönnek majd frissítések.
  • A térkép rendkívül színes a GTA IV-hez képest.
  • Az erdőkben turisták sétálnak és horgásznak, akik beszélnek a főhőshöz.
  • A térkép körül piros, kék és sárga indikátorok vannak. Valószínűleg ezek az életerő, a golyóállómellény  és az egyedi képesség, de a Rockstar nem kommentálta.
  • A demó alatt az újságírók nem láttak visszatérő járókelőt.
  • Az autók tíz lövésből felrobbanthatóak, akárhová lövünk, de ezen valószínűleg még fejlesztenek.
  • Ha Los Santos felett nagyjából 1 kilométerrel ejtőernyőzünk, egész Los Santos-t belátni, de ez mégis úgy tűnik, tizede a térképnek.
  • Néhány járókelő énekel az utcán, mint a prédikátorok a GTA IV-ben.
  • Néhány sebesülés (mint például a lőtt seb) örökre megmarad a karakteren.
  • Mikor a demóban Franklin kiugrott a repülővel a következő dolgokat látták: Egy katonai bázis elrejtve a hegyek között, a nagyobb állatok elejtik a kisebbet, motokrosszpálya, és egy vadászterület.
  • A platform kapacitásából adódik néhány probléma, például kevés az autó az utakon.
  • Los Santos vízalatti világa talán a legszebb a videojátékok közül.

Források: AliveGameZone, BehindGames

Gaby86

Offline
2013. 05. 26. 14:58
Köszönjük az infókat!

Ez el van írva: "A karakterválasztón felül van Trevor, balra Michael, jobbra Trevor, alul pedig egy játékos a multiplayerhez."

Hát Franklin?
DanielBellic

Offline
2013. 05. 26. 15:00
Ebből a 10lövéses autó robbanásból tuti nem lesz semmi, rendkívül irreális lenne..
És szerintem a kevés autós utakból sem, hiszen a trailerben is láthattunk bőven.(legalább is nagyon remélem)
Viszont a 2,5órás pálya, 460autó, és az élő-lélegző világ eszméletleen!
MOB662

Offline
2013. 05. 26. 15:04
durva lesz ez az RDRnek fain grafikája van szóval ha olyan lesz az Vnek a többi dolognak is örülök 4 hónap sem
Visali

Offline
2013. 05. 26. 15:11
Gaby86: Köszi, javítva. Bocsi, elsiettem.
aruha

Offline
2013. 05. 26. 15:13
Az azért gáz,hogy az autók nem törnek ...Ha 4 hónapuk sincs már rá, akkor nemtudom milyen törésmodellek lesznek
Gaby86

Offline
2013. 05. 26. 15:16
Szerkesztve! Most már jó!
Visali

Offline
2013. 05. 26. 15:16
aruha: Törnek, ezért is írtam oda, hogy a második trailerben volt törés. Nem értem, miért nem volt a demóban. Talán átdolgozzák.
DereX

Offline
2013. 05. 26. 15:16
A demó alatt az újsűgírók nem láttak visszatérő járókelőt.
újságíró szó is kicsit hibás.
Amúgy nekem fura ez a 2,5 órás utazási idő, szerintem inkább 25 perc, GTA IV-ben max 5-10 volt. Ahhoz, hogy annyi legyen szerintem olyan betöltési rendszernek kéne lennie az ekkora területhez, mint pl. egy minecraft map.
GangStarr94

Offline
2013. 05. 26. 15:18
Néhány sebesülés (mint például a lőtt seb) örökre megmarad a karakteren.

na ez nagyon tetszik....
james

Offline
2013. 05. 26. 15:18
az utolsó 3 hónap már a kemény marketing reklám meg ezeknek az ideje ha jól gondolom vagyis a max payne-nél így volt
Am jó tényleg a 2ésfél óra vonattal élő környezet meg a 460 jármű amit remélem mindet lehet vezetni is de az h nem lesz nagy forgalom az utakon a platform kapacitásából adódóan az nagyon nagy hiba lenne a R*-tól hisz Los Angeles-ben már a levegő is kipufogógáz mert annyi autó van a törés meg hát a leglényegesebb dolog ne meg 10 lövés haggyuk már akkor ha üldöznek a zsekák ránk lőnek 10szer oszt csucsu jó béna lenne meg már a 4ben sem így volt visszafelé meg csak nem lépnek
Visali

Offline
2013. 05. 26. 15:22
Gaby86: A fenébe már. Javítottam.
MOB662

Offline
2013. 05. 26. 15:26
biztos sok autó lesz az utakon hát nézzük meg 460 jármű lesz, 3szor annyi mint a iv-ben,a törés biztos lesz elég megnézni a trailereket,képeket szóval nem kell majrézni.
Neil

Offline
2013. 05. 26. 15:26
A vízalatti világ nem érdekel, remélem a törésmodellt megcsinálják szeptemberre, nehogy olyan gagyi legyen egyes helyeken, mint a GTA IV-ben. Ez a 10 lövés dolog is elég fura, viszont a 460 jármű tetszik, remélem lesz végre 4 ajtós pickup.
FreDDy

Offline
2013. 05. 26. 15:26
2.5 óra, úristen...
Visali

Offline
2013. 05. 26. 15:33
Neil: Lesz. Nézd csak meg a http://gtaplace.hu/cikkek...-v/841/jarmuvek cikkünket.

Egyébként a GTA IV-ben is ott volt a Cavalcade FXT.
aruha

Offline
2013. 05. 26. 15:36
Szeretnék látni új képeket *.*
paradicsoma13

Offline
2013. 05. 26. 15:38
aruha: Azt énis képáradat rég volt. gameplay úgyse lesz valószínűleg már trailer se tehát be kell érni az olvasnivalóval meg a képekkel
Neil

Offline
2013. 05. 26. 15:38
Visali:
Az kissé tömzsi volt. Megnéztem, és a trailerben látott pickup jobb, pont olyanra gondoltam
paradicsoma13

Offline
2013. 05. 26. 15:42
460 jármű. remélem alapból annyi lesz és nem 150 és majd később jönnek DLC ként. Red Dead Redemption szintű grafika? hát az akkor tényleg nagy komprumiszum lesz
Visali

Offline
2013. 05. 26. 15:43
aruha: Nemhiszem, hogy egyhamar újabb demóval rukkolnak elő, így csak véletlenül jöhet egy-két képcsomag. Illetve szerintem rövidesen (június közepe felé) el kellene indulnia a végleges hivatalos oldalnak, azon biztos lesz sok újdonság.
MOB662

Offline
2013. 05. 26. 16:17
milyen platformon probálták ki?
realostew

Offline
2013. 05. 26. 16:33
Nekem ez a RDR grafika GTAV-ben nem tetszik. Szép játék a RDR de nem illene GTA-hoz a kinézete. Sokkal jobban tetszene egy kidolgozottabb GTAIV grafika.
WeeFeeri

Offline
2013. 05. 26. 16:39
MOB662: azt olvastam hogy PS3-ról készültek a képek és videók, meg végül is a playstation jobb grafikai teljesítményre képes, mint az xbox.
dani.szentgali

Offline
2013. 05. 26. 16:56
Meg vagyok elégedve az új hírekkel. Az RDR szintű grafika engem csak annyiból zavar, hogy ez kicsit úgy hangzik, mintha a R* ennyi idő fejlesztés után sem lett volna képes kicsivel jobb grafikai technológiát kifejleszteni. Viszont máris meghazudtolja ezt a kijelentést a vízi világ minden eddigi játéknál realisztikusabb és szebb megvalósítása, ami viszont azért mégis a grafikai fejlődésről árulkodik. Az, hogy az autók nem törnek a demóban, még nem jelent semmit, hiszen van még idejük megcsinálni és biztos megfogják, bár személy szerint nekem semmi gondom nem volt a GTAIV-s törésmodellekkel, szerintem egyáltalán nem voltak irreálisak, de tökéletesek sem, az is tény. Az, hogy az egész szárazföldi területet két és fél órába telik majd bevonatozni, egyszerűen hihetetlen, nagy vállveregetés a R*-nak, feltéve ha nem a játékban eltelt idő szerint lesz két és fél óra, hanem a valós idő szerint. A radar megoldása viszont így első olvasásra nem tetszik, de lehet, hogy attól még, hogy jelenleg rosszul hangzik, végül mégsem lesz olyan katasztrofális.
Köszönjük a hírt, fiúk!
paradicsoma13

Offline
2013. 05. 26. 17:18
dani.szentgali: a radar lehet egy ilyen mini-GPS lesz. én eltudom képzelni mint a GPS térképét
totyak

Offline
2013. 05. 26. 17:42
Én ezt az új radar dolgot egyelőre nem nagyon tudom elképzelni, meg azt sem értem, hogy a jól megszokott kör alakot miért kell lecserélni. A grafikai korlátozások meg ahogy írva is van, a konzolok kapacitásából adódik. Talán elvárható, hogy a PC-s majd szebb legyen. A törhetetlen autó meg lehet, hogy csak bekapcsolt csalás volt, hogy ne törjön rögtön ripityára az autó a bemutató alatt.
paradicsoma13

Offline
2013. 05. 26. 17:44
totyak: Inkább azért volt mert az elején volt egy a GTA IV-ből átültetett törésmodell de a R* belátta hogy csinosítani és módosítania kéne rajta és ezért lehet kiszedték a játékból ameddig próbálják megcsinálni
KevinSipos

Offline
2013. 05. 26. 18:06
Ismét lesznek rejtett csomagok a játékban. Azt nem tudni, hogy hogyan néznek majd ki, és mennyi lesz belőlük. Viszont használhatjuk a kutyát (Chop), hogy megtaláljuk őket.

Az biztos hogy Chop-al fogom megkerestetni az összeset.
Benyo98

Offline
2013. 05. 26. 18:11
Nem azért de néztem összehasonlító videókat/képeket PS3 és XBOX között szinte ugyanolyan mindkettő vagy még bizonyos játékokban XBOXnak jobb a grafikája
MOB662

Offline
2013. 05. 26. 18:14
Benyo98:
ez így vaan )
totyak

Offline
2013. 05. 26. 18:23
paradicsoma13: Mondjuk igazából nekem a IV törésmodelljével sem volt gondom, szerintem jól törtek a kocsik. Ha már ugyanolyan lenne a V-ben, én elégedett lennék. Azt azért nem tudom elképzelni, hogy így bő 3 hónappal a kiadás előtt kezdik el hegeszteni az új töréseket. Csak azt remélem még nagyon, hogy az autók irányítását nem szúrják el. Eddig minden GTA-ban kifejezetten jónak találtam, látszott, hogy igényesen oldották meg. Jobb volt pl. a GTA IV-ben autókázni, mint a legújabb NfS-ben, holott az direkt versenyjáték (borzalmas PC-s irányítással).
A tenger alatti világ nagyon érdekesnek hangzik. Ritkán lehet olyan játékkal találkozni, ami egyaránt enged szárazon és víz alatt is szabadon mozogni. Ez egy nagyon nagy piros pont lehet a játéknak.
Mellesleg azt olvastam az egyik népszerű hazai gamer magazin online felületén (nem akarok reklámozni), hogy nem elképzelhetetlen, hogy a PC port még azért nem került bejelentésre, mert azt majd együtt mutatják be a nextgen kiadásokkal. Nekem ez így elég hihetőnek tűnik, de hangsúlyozom, nem akarom kirobbantani a vitát, hogy jön-e a friss gépekre, vagy sem. Nekem meggyőződésem, hogy jön, de nem szeretném a vitatkozó ömlengéseket olvasni.
MateL

Offline
2013. 05. 26. 19:30
2 és fél órába telik majd eljutni a térkép egyik végéből a másikba vonattal.
Vagy tényleg rohadt nagy a térkép, vagy a MÁV-tól vettek vonatokat.

Néhány sebesülés (mint például a lőtt seb) örökre megmarad a karakteren.
Ezek szerint pár fejlövés után már nem lesz a karakternek arca?
(A robbanásokba már bele se merek gondolni. )
Mr.Vercetti

Offline
2013. 05. 26. 19:40
Én már azt nem értem miért hívják ezt a játékot GTA V-nek? A hírekből ítélve már semmi köze a gta-hoz . Mindegy, várom a PC-s megjelenés után a "konzervatív modokat", amik "vissza GTA-sítják" a játékot... De tényleg, minek kell lecserélni a jól bevállt receptet? A régi, szeretett köralakú radart, a régi, megszokott urald a várost játékmenetet az egyetlen főhőssel, na meg a DLC áradat nélküli, nem szétvágott játékot. Ha valami újat akarnak csinálni, akkor azt ne hívják GTA-nak csak azért, hogy könnyebb legyen eladni
xinosz

Offline
2013. 05. 26. 21:02
Szerintem a törésmodellen van mit csiszolni, aki már ütközött igazából az tudja mennyire törékenyek az autók és hogyan törnek, millió darabok szállnak szétfele, nem kell 200 km/h-val menni ahhoz h egy V betüt csináljunk a kocsi elejében! Ha igazából egy kamion személyautóval ütközik akkor a személyutóból nem sok marad, ellenben a GTA IV-ben elég jól visszapattan, szal nem sok köze van a valósághoz! Persze ez egy játék de lenne még mit csiszolni a fizikán!
Norbeee

Offline
2013. 05. 26. 21:19
I smell bullshit.
2,5 óra? Csak gondoljátok át.
A megmaradó sebeket szerintem küldetések alatt, bescriptelve szerezzük.
Kiscserko

Offline
2013. 05. 26. 22:00
Szerintem rohadt lassúak lesznek ezek szerint a vonatok...
De szerintem ez a 2,5 h csak túlzás.

A megmaradó sérülések nekem nem igazán tetszenek, egy idő után a "jóképű" főhősből, amit alkottam, lesz egy rosszarcú, akinek a közelébe se mennél. Vagy akkor tegyenek bele plasztikai sebészetet...

A négyzet alakú térkép furcsa lesz, már a Watch_Dogs-nak is olyan lesz. Szerintem a kör alakú jobb, de nem nagy dolog, meg lehet szokni.

Mr.Vercetti= Persze, ne változtassanak rajta semmit, csak nevezzék rögtön át COD-ra
laroy

Offline
2013. 05. 26. 23:44
2.5h sok, belegondolva hogy A pontból B végállomásig megáll max. 20-25 helyen a vonat akkor sem hiszem hogy több mint 1 óra kelljen neki. A törésmodell meg szimplán ki volt kapcsolva hogy ne leplezzék le. Ezt sem hiszem, hogy megjelenés előtt 4 hónappal még ezen 'csiszolnának'...

A gta4 töréssel szerintem semmi probléma. Az lehet hogy a valós életbe 40-el neki mész egy kamionnak rommá törik a kocsi te meg meghalsz, de játék közbe ez igen idegesítő lenne hiszen gyakran ütközik az ember.

Aranyközépút a legjobb minden szempontból.
PSP

Offline
2013. 05. 27. 00:07
Valóban, a vonatozás 25 perces lesz inkább, mintsem 2,5 órát.

Lehet, hogy tényleg lesz valamiféle sebészet, ahol az ilyen-olyan sebeket eltávolítják esetleg. Mondjuk én nem hinném (és nem is lenne rá szükség, mert biztos, hogy normálisan oldják meg) hogy ezt megcsinálják, majd lesz valami.

Az autótörést biztosan nem véletlenül kapcsolták ki, vagy ott volt valami gebasz, vagy egyszerűen rájöttek, hogy sz@r az egész (olyan, amit a népnek nem kellene [egyelőre] megmutatni), vagy tényleg nem akarták leleplezni. Utóbbit kétlem, mert a törés az nem valami rejtélyes dolog, amit annyira titkolni kellene...
Ellenben ahogy írta fentebb egy kolléga, remélem, hogy a járművek irányítása tényleg olyan marad, ami hasonló a IV-hez... tudom, sokszor említettem ezt már, de iszonyat nagy érvágás lenne, ha NFS hasonmást csinálnának.

Aki tud angolul, annak itt az eredeti (egy része?):

- Sometimes damages (like wounds, Injured by bullet…) will leave marks on the body of the characters forever.
- In the beginning of the demo we seen Franklin jumping out of a plane with a parachute, While Franklin in the air, you notice a lot of interesting things:
A military base hidden in the hills.
Wild animals prey on each other.
Motocross track and a hunting ground. Also you see tourists walking in the mountains, near the river and a few people go fishing, and more.
- Some of the problems that associated with the low capacity of some platforms still exist, like the number of cars on the street…
- For the first time in the series there was background music.
- The underwater world around Los Santos looks great, it’s probably the most beautiful image of the sea in the games. Colored fish swim among the rocks and Shark swims near you.
dvflls

Offline
2013. 05. 27. 01:25
Ebből megint csúszás lesz... talán december.. Tényleg nem akarom az ördögöt a falra festeni, de nem ez az első előzetes cikk amiből érződik a R*-nál a kapkodás... Meg néhány dologgal nem vagyok kibékülve, ez a törés modell dolog is nagyon sántít a fentiek miatt, aztán a négyzet alakú radar amivel a játék egyik quasi védjegyétől válik meg és a gyér forgalom ha jól értelmezem. Miközben tudjuk, hogy Los Angelesben, de Californián belül háztartásonként nem ritka a 3-4 autó sem.. LA közismert a végeláthatatlan brutális dugókról: http://25.media.tumblr.co....jpg]KÉP[/url] [url=http://i.huffpost.com/gen...IC-facebook.jpg

Márpedig ha a Rockstar nem lesz képes a város eme ismertető jegyét a végletekig lemodellezni, az véleményem szerint elég nagy érvágás lenne, mindig is ők tudták visszaadni a legjobban egy nagyváros hangulatát. A IV-et is ezért szeretem a mai napig, pont olyan mint ha ott autókáznék a Times Square-en, nem mellesleg ha beállítod a forgalom sűrűségét gyakorlatilag mozdulni nem tudsz a dugóban (Érdekesség, hogy California az egyedüli állam ahol hét számjegyű rendszámok vannak a rengeteg bejegyzett jármű miatt.) Jobban belegondolva elképzelhető, hogy konzolon így lesz a már jócskán kifutó erőforrások korlátoltsága miatt, ám biztos vagyok benne, hogy a PC-s verzióval kibővülnek a lehetőségek, nem csak a forgalom sűrűségét illetően.

És nem utolsó sorban ez a 2 és fél órás vonatozás is sántít, kérdések hadát veti fel, Játékbeli vagy tényleges időtartamról van szó, milyen sebesség mellet, és így tovább, az SA-ban is eltartott egy jó ideig egy teljes kört tenni a vonattal padlóig nyomva, utasként meg aztán még tovább.

A járműpark pedig első hallásra elég impozáns, reméljük, hogy ennek döntő része nem 25 féle biciklit és 56 fajta gumicsónakot, fűnyírót, tutajt, porszívót, gördeszkát, szánkót, szörföt, dömpert, kombájnt, sövényvágót, gokartot, kétéltűt, hidroplánt, holdjárót, drónt, csészealjat, hókotrót, targoncát, szippantót, iskolabuszt, tehervagont foglal magában.

A "ködösítésen" szintén nagyot néztem, LA-ben ezt a szmoggal lenne a logikus, városon kívül, így sivatagban homok, illetve por, köd maximum a hegyes erdős vidékeken volna reális.

A 10 lövésből robbantható autókat pedig nem kell kommentálni szerintem. :/

Minden mással teljesen elégedett vagyok, de azért van itt hideg-meleg. Az idő márpedig nagyon szorít, kíváncsian várom a Rockstar következő lépését én nem zárom ki a további csúszást így bő három hónappal premier előtt.

bocsánat, hosszúra nyúlt.
Petya

Offline
2013. 05. 27. 08:51
Félreértés ne essék,imádom ezt az oldalt...de ettöl a töménytelen rinyálástól egyszer tuti strokot kapok !
aruha

Offline
2013. 05. 27. 11:06
dvflls: Ha ismerős az első kép amit linkeltél, van egy screenshot, ahol Michael, vagy Franklin lóg az épület oldalán és lenéz...a felüljáró és az épület oldala is látszik (ha jól néztem)
tatec

Offline
2013. 05. 27. 12:14
460 járműbe bele kell erteni a bringakat is meg a vizijarmuveket(alatti) es repulogepeket is,hogy Trevor miket fog muvelni,durva lesz!
2013. 05. 27. 12:17
realostew: Az RDR grafikája a GTA IV feljavított grafikája színesebben
realostew

Offline
2013. 05. 27. 13:18
Hüblookohelimedion: Attól, hogy ugyan azt a motort -ugyebár a RAGE-t - használják, még nem ugyan az a grafikájuk. Másképp texturált, modellezett, más stílusban rajzolt minden szerintem, mint a GTAIV-ben. Ha valaki nem tudja egyikről sem, hogy melyik cég fejlesztette, akkor szerintem az életben nem is találná ki, hogy ugyan az hajtja a kettőt.


Egyébként egyet értek az előttem szólókkal, minthogy nem lenne jó az sem, ha alig mész 40KM/H-val vagy mondjuk 30 mérföld/h-val (amcsiba ugye úgy van) és mér 6 felé tört az autód, meg kirepültél belőle 4 felé, és holtan estél össze a a fa tetején is meg a villanyoszlopon is... Rettentő idegesítő lenne.
Legyen jól kinéző, nagyjából élethű a törés és a karambol, de azért legyen strapás is a kocsi, mert különben 10 perc vezetés után anyázva törnéd darabokra a lemezt...
paradicsoma13

Offline
2013. 05. 27. 14:28
aruha: Jó szemed van és ez tényleg az az autósztráda.
laroy

Offline
2013. 05. 27. 14:54
dvflls: Amit linkeltél a 2. képen ott tökéletesen szemügyre vehető a háttér ahogy 'ködösül' (vélhetően a szmog miatt) minél távolabbra nézel. Szerintem ezt akarják lemodellezni, nem néz ne ki rosszul. És még reális is.
Jakesz

Offline
2013. 05. 27. 16:35
Év játéka lesz ez, nem kérdés.
mark74

Offline
2013. 05. 27. 16:58
Hát ez a két és félóra eléggé dúrva lenne
bond71

Offline
2013. 05. 27. 17:30
Feljebb mindent leírtatok ugyan azok nem tetszenek nekem se "elsőre"

Remélem jön PS4- re is majd akkor lessz tuti élethű grafika meg 6 sávos úton 100 auto egyszerre
xinosz

Offline
2013. 05. 27. 17:33
Én sem azt mondtam h 30 km/h ütközésnél szakadjon szét az autó, mert az valóban idegesítő lenne, de azért lehetne jóval realisztikusabb a törésmodell! Anno a Carmageddon III-ban kitűnően le volt modellezve, igaz az más stílus, más játék, de már 2013-at írunk, a technológia már akkor meg volt rá, szal ideje lenne már kicsit lendíteni a dolgokon, szerintem, legalább is nekem elég fontos szempont lenne ez a törés dolog! Mert ahogy a képekből lejön, a többivel nem lesz probléma!
MOB662

Offline
2013. 05. 27. 17:40
bond71:
tuti jön sztem addig megveszem xboxra dolgozok nyáron és mikor kijön a gta v ps4re akk megveszem a ps4et meg a ps4-es gta v-öt is szóval nem lesz para
Rockstar69

Offline
2013. 05. 27. 17:42
realostew: Már aki nem tud vezetni...

mark74

Offline
2013. 05. 27. 17:43
realostew:
Hát marha kíváncsi vagyok ráé mit dobtak ezek össze? Egy biztos hogy sz@r nem lesz!
realostew

Offline
2013. 05. 27. 18:24
Rockstar69: Nem arról van szó, hogy tud-e vezetni a kontrollerekkel valaki.
De gondolj bele, hogy nem egy autós üldözéses küldetés szokott lenni a GTA-kban ahol bizony a gép leszarja, hogy beléd jön-e vagy sem, meg olyan száguldásnál te sem fogsz tudni annyira odafigyelni, hogy ne menj neki semminek. Arról nem is beszélve, mikor funoláskor gyűjtesz egy kis körözési szintet, hogy a rendőrökkel b*szakodj (én legalábbis szoktam ilyet.) Na ők aztán meg végképp széttörik a kocsidat, legtöbbször még így is.

Én is azt mondom, és mondtam előzőleg is, hogy legyen szép a törés, legyen jól lemodellezve, de azért maradjon meg az autó tűrőképessége egy akciójátékhoz méltónak.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 27. 18:25
Mondjàtok màr el hogy mitől vagytok ti mindig okosabbak annàl mint aki kipróbàlta a jàtékot????

2.5 óra vonattal sztem nem kamu sőt el se irtàk...miért irtàk volna el???
Ekkora térképen el tom képzelni simàn!!!!Megàllókkal,meg egyebekkel együtt!!
realostew

Offline
2013. 05. 27. 18:29
dvflls: Amint a cikk is írta (ha jól emlékszem írta) a R* nem hagyja meg a 10 lövésből felrobbanó autókat, javítani fogják... ezt szerintem nem hogy nem kell kommentálni, ezt egyenesen felesleges kommentálni. Csak átírnak még pár számot, ahogy a teszterek majd jónak és megfelelőnek látják és ennyi.

Nyilván volt oka annak is, hogy a demóban még csak 10 lövés kellett egy autónak. Lehet hogy a robbanásokat jól teszteljék, vagy, hogy a golyó hatását teszteljék valamilyen formában. Nem kell mindent kritizálni ami rossz egy teljesen béta jellegű demó verzióban... sőt még inkább gamma jellegű.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 27. 18:31
Véleményetek szerint lehet majd belecsobbanni az éjszakai életbe??
BULIK meg ilyenek
dani.szentgali

Offline
2013. 05. 27. 18:37
Big Smoke 18: Hát, nem tudom, én bízom benne, de szerintem ezt az éjszakai életes, bulizós témát már teljes mértékben ellőtték a Ballad of Gay Tony-nál, így nem valószínű, hogy visszatér. De bulik biztos lesznek a játékban, csak nem biztos, hogy táncolós diszkópartikban fog beteljesülni, hanem a rablásokban.
Rockstar69

Offline
2013. 05. 27. 18:39
realostew: Én azt se bánnám, ha 1000 golyótól se robbanna fel a kocsi. Tök irreális hülyeség az egész. De úgy látszik a Rockstar nem akarja ezt elhagyni.
aruha

Offline
2013. 05. 27. 18:54
paradicsoma13: Köszi
realostew

Offline
2013. 05. 27. 18:55
Rockstar69: A védjegye, hogy golyóktól felrobban az autó, miért hagyná el? Amúgy nekem tetszik is. De nyilván tisztában van vele a R*, hogy attól még, hogy benne hagyják, még nem kell tipikus játékelemnek lennie. A GTA IV érában is már többször robbant le mint fel az autó, ütközéstől és lövéstől egyaránt.
M3RC3N4RY

Offline
2013. 05. 27. 19:08
szerintem az reálisabb lenne,ha a motor környékét lövik és akkor robban 10 lövésből esetleg,de ha mást akkor nem igazán,kivéve ha az üzemanyagtartály környékét.egyébként remélem hogy mostmár több alkatrészt el lehet majd hagyni a verdákról.
paradicsoma13

Offline
2013. 05. 27. 19:15
Az üzemanyagtartály is irreális mert egy gázpalackot is ha meglősz egy pisztollyal az nem robban fel.
xinosz

Offline
2013. 05. 27. 19:25
Hát nagyon is király lenne ha lennének diszkók,klubok,kávézók az utcán, amik tele vannak emberekkel, akiket lehetne szívatni! Big Smoke 18:
Petya

Offline
2013. 05. 27. 19:27
Ha vizipisztollyal próbálod tuti nem,egyébként meg igen.
Rockstar69

Offline
2013. 05. 27. 19:39
realostew: Nem éppen védjegye... Azért hagynák ki esetleg, mert baromság.
paradicsoma13

Offline
2013. 05. 27. 19:42
Petya: Hát nekem mind1 de ezt a Discovery-n láttam az Állítólag c. műsorban
aruha

Offline
2013. 05. 27. 19:42
Amúgy a törésmodell mekkora élményt ad, ha pl egy szarvas ugrik a kocsid elé és elütöd... esetleg a főhős is kiesik a kocsiból
szerintem jó az egész ahogy van Mekkora lesz majd ha mész a terepjáróval és egy puma ugrik a szélvédődre?
mark74

Offline
2013. 05. 27. 21:19
aruha: Mekkora poén lenne!!!!
aruha

Offline
2013. 05. 27. 21:32
mark74: még az is lehet h az lesz
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 27. 22:26
Àhh naon vàrom olyannira is h egyik este azt àlmodzam h jàtszok vele....sztetek????)))
realostew

Offline
2013. 05. 27. 22:31
Big Smoke 18: Nem akarok kritikus lenni, de remélem csak azért írtál ilyen stílusban, mert benned van 6 sör meg 3 feles házi szilva... Még a szőke, néha kicsit butus barátnőm sem ír így...
FreDDy

Offline
2013. 05. 27. 22:36
paradicsoma13: Igazad van!
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 27. 23:14
Mondtam vmi rosszat?realostew mi bajod van ember..te ne szivj ennyi zőldet me haluzol
realostew

Offline
2013. 05. 27. 23:52
Big Smoke 18: Nem mondtál semmi rosszat, akkor még, ez az utóbbi már kicsit érdekesre sikerült tartalom szempontjából is.

Annyit írtam, hogy a stílusod kicsit megválogathatnád, ha már valamit egy közösség elé írsz le. Oké, hogy nem nyelvtan órán vagyunk, de ezt egy tanár visszadobná karóval.
Tényleg nem kötekedésből, de ha már valahova írsz valamit, ahol több száz ember olvashatja el, akkor legalább olyan formában írd már le, hogy ne forduljon fel tőle az ember gyomra. Ennyi.
Ja, és ezt a zöldelős poént legközelebb ne Engem különösebben nem zavar és nem is sértett meg, de sosem tudhatod ki ül a másik gép előtt, valaki komolyabban is magára veheti.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 00:22
Nem kötekedésből mondom de kurva gyorsan szakadjàl le rólam ember. AMUGY skacok irtam vmi oda nem illő stilussal vmit?? Szóljatok!!! JA meg ne oktass ki sztem mert ezt nagyon nem csipjük errefele..te se tod ki ül a gép màsik felén öreg szal okosan)Az meg ha magarra veszed az engem nem izgat tőlem sirhatsz is
Rockstar69

Offline
2013. 05. 28. 09:57
Big Smoke 18: Realostew csak arra akart rávilágítani, hogy sokszor nem lehet érteni amit írsz, mert nem írod ki teljesen a szavakat meg a sorrend se mindig jó.
realostew

Offline
2013. 05. 28. 11:02
Big Smoke 18: Na mér' merre fele? Én szerintem normális hangnemben írtam neked mindent, ha ezt viszonozni nem vagy képes, akkor magadat minősíted, nem kívánok hozzátenni semmit.
Ja és szövegértés 1-es, ülj vissza kisfiam, na ennyivel én lezártam.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 11:53
Ez egy bölcs döntés öreg!!
Petya

Offline
2013. 05. 28. 11:55
Érzödik rajtatok a gta 5 elvonási tünetek,tapintható a feszültség...relax,már nincs sok hátra!
Franklin

Offline
2013. 05. 28. 16:32
hogyan frissítik a játékot?? a neten keresztül?
dani.szentgali

Offline
2013. 05. 28. 16:34
Franklin: Máshogy nem hinném, hogy tudnák frissíteni!
realostew

Offline
2013. 05. 28. 16:56
Franklin: úgy képzeld el, mintha valami patch-ek lennének, gondolom azok is lesznek tulajdonképpen.
dani.szentgali

Offline
2013. 05. 28. 17:01
Ezeknek a frissítéseknek nem nagyon örülök. Az Assassin's Creed 3-ban is azt utáltam, hogy azokat a dolgokat, amiket úgy oldottak meg, hogy nem tetszett a játékosok zömének, azokat ilyen frissítésekben javították ki. A GTAIV-ben azt szerettem, hogy amikor megvettem, 1 db frissítés volt, aztán több nem. De lehet, hogy itt jó frissítések lesznek, például (remélhetőleg ingyenes) járművekkel meg fegyverekkel fogják frissíteni a játékot.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 17:50
Még 4 hónap..àà Véleményem szerint nem érdemes előrendelni mert az első nap lehet h nem kapod meg!!!Én személy szerint reggel 8 kor màr ott fogok àllni a konzolos elött elsőként ..

Ha Michael kibringàzza magàt az első küldiben utàna nektek mi lessz az első dolgotok??
Én agyonverem az asszonyt
hapci

Offline
2013. 05. 28. 18:04
Big Smoke 18: Én elájulok
Franklin

Offline
2013. 05. 28. 18:18
Szeptember 17.-e pont keddre esik.
Benyo98

Offline
2013. 05. 28. 18:46
Pénteki megjelenés jobb lett volna szerintem mert igy mindenkinek suli/munka/vagy egyéb dolga van :/ hétköznap .
Franklin

Offline
2013. 05. 28. 18:50
szerintem inkább szombati lenne jó!
FreDDy

Offline
2013. 05. 28. 18:57
Franklin: Ez legyen a legkissebb problémátok... Én a helyetekben kivennék 1 hét betegszabadságot/1 hétig kiiratnám magam suliból. Én még várhatok kb jövő ilyenkorra a PC-re, HA lesz PC-s.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 19:14
Egy jàték miatt ez nem éri meg...keddtől péntekig nincs sok nap
koponya2099

Offline
2013. 05. 28. 19:24
MOB662: Sőt még Xbox One-ra is jön
Franklin

Offline
2013. 05. 28. 19:28
FreDDy: miért vegyek ki 1 hét betegszabadságot?? Amúgy miért ne lenne Pc változat, hisz az összes GTA-nál volt, miért ez legyen a kivétel?
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 19:28
Nem jön xbox one ra!!!!Next Genre nem fejlesztenek gta -t jelen pillanatban...
Pc re is jön de ruházz be egy 8 magos procira
realostew

Offline
2013. 05. 28. 19:30
Szerintem pont ezért jó előrendelni, mert kihozza a futár, még aznap, max ha sulis/ melós délelőtt vagy délután az ember, akkor ír egy kis megjegyzést a rendelésnél, és úgy kapja ahogy jólesik
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 19:32
Az nap nem meek suliba..elsöként megveszem azt csà)
MOB662

Offline
2013. 05. 28. 19:33
sztem lehetetlen h ne jöjjön az új konzolokra meg pc-re.esélytelen. várom de a mostani konzolokon is nagyon jó lesz!
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 19:35
Next Genre nem fejlesztenek de olvasd el!!!!!!!!
MOB662

Offline
2013. 05. 28. 19:37
Big Smoke 18:

most jelenleg még nem nyilatkozták le de sztem mikor a pc-re bejelentik akk az újakra is.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 19:39
Nem éri meg vàgod next genre fejleszteni!! KEVESEBBEN VENNÉK bocs a caps clockert
Davekoma

Offline
2013. 05. 28. 19:43
Big Smoke 18: Miért ne érné meg?
Most kiadják Szeptember 17.-én a mostani konzolokra, majd fél/egy év múlva pedig PC-re és talán Next-Gen-re, de biztos, hogy jönni fog Next-Gen-re csak idővel...
mark74

Offline
2013. 05. 28. 19:44
Big Smoke 18: Csak nem lesz akkora gépigénye! Ha azon a sz@ros XBOX 360-on fog futni,akkor nehogymár egy hárommagos 4gb Ram 2 GB videókaris gépen ne fusson
realostew

Offline
2013. 05. 28. 19:45
MOB662: Egy szóval sem állították soha, hogy nem fog megjelenni PC-re, hasonlóképpen mint anno a GTAIV,ez is kifog jönni fél év/ 1 éves késéssel. Sőt, valami egész hasonló módon ki fog jönni next-gen konzolokra is, én kifejezetten emlékszem rá, hogy ezt elmondta a R*, valamikor akkor amikor arról nyilatkoztak, hogy miért ps3/xbox360-ra adják ki, next-gen helyett.

Big Smoke 18: Nem tudom budapesti vagy-e, de ha igen akkor én inkább megvenném éjfélkörül, mert egynéhány bolt éjféli nyitva tartással várja a GTA V-t, és akkor be tudsz menni suliba reggel
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 28. 19:55
Ja budapesti vagyok és jogos!(; kössz
PSP

Offline
2013. 05. 28. 23:45
A sok beszólogatás helyett:

Lerajzolta a HUD-ot a srác, aki látta élőben a demót: http://puu.sh/3358J.jpg

Egyébként pedig itt kérdezhettek tőle: http://www.reddit.com/r/G...gta_v_live_ama/
Ez pedig lehet volt, de ők is látták, ugyanúgy válaszoltak, csak ők videóban: http://www.youtube.com/wa...h?v=KlapkZiKGUY

Pl. az alapból kiderült, hogy olyasmi lesz a fegyverválasztás, mint RDR-ben, szóval olyan kerék szerű. Esélyes, hogy végre nem csak egy classból tudunk majd csak fegyvert választtani, hanem mindenből, mint még a GTA 3 idején.
A srác alapjaiban véve szebbnek, vidámabbnak mondja az egész játékot, és ami különbség a IV-hez képest: vannak színek.
A trailereknél rosszabb minőségű a játék grafikája, de még így is van változás a IV-hez képest, plusz több helyen észrevehető volt végre az AA is. PS3-on játszották.
A törés ugye ki volt kapcsolva, de nem is ment amúgy neki semminek a R*-os, pedig 40 percig játszott. A játékos (karakter) nem sérült, ki volt kapcsolva a sérülés, valszeg nem csíttel, hanem maga a demó volt ilyen.
A kameranézet az RDR-hez és MP3-hoz hasonló, a kettő között kb.
Ugyanannyi, vagy talán kicsit több vér van egy ember meglövésénél, mint a IV-ben. Hiába mutat más a trailer, nincs sokkal több vér.
FPS csökkenések nem voltak, minden szépen futott, néha egy-két textúra popup volt csak.
Maximum 5 csillagos körözés. A járművek szövege olyan stílusú betűvel volt írva, mint ahogy bármelyik karakter neve a trailereknél. Amikor a fegyveres keréknél vagyunk ahol lehet választani, akkor lelassul az idő.

A R*-osok azt mondták, hogy figyelni kell hova rakjuk majd le a kocsinkat, mert bárki lefényképezheti, ami igen rossz lehet, ha egy körözött autóról van épp szó... [Ők egy híd alá parkoltak]
Amikor Franklin ejtőernyőzött, szaladgáló állatokat láttak, és egy szarvas épp vizet kortyolt földet érés után. Egyébként elvileg az ejtőernyőt összecsomagolta a karakter (egy pillanat alatt, gondolom), aztán mentek is tovább, erre a kérdésre nem igazán tudott pontosan válaszolni. Egyébként voltak halászok is ezen a területen. Járókelők másokkal fényképezkedtek.
Amikor Trevor a víz alatt volt, voltak más NPC-k is, és halak is (AI-val rendelkeznek, helyzettől függően reagálnak). Voltak cápák is, amik elkezdtek körözni a karakter körül, de amikor valami történt volna, a R*-os Michael-re váltott.
Az autók irányítása a SA és IV között van, nem olyan "hajós", mint a IV-ben.
Los Santosban nem látott állatokat sehol, csak egy patkányt.
aruha

Offline
2013. 05. 29. 00:51
PSP: Sejthető volt a trailernél szarabb minőség....valamit valamiért..ha tényleg hatalmas a játékterület, akkor megértem viszont nagyon azt érzem hogy ötlettelen amiket elírnak a játékról, innen-onnan lopkodják össze hozzá a dolgokat és nem tűnik egyedinek...na de a szarvasnak akkor is örülök És legyen medve is
PSP

Offline
2013. 05. 29. 00:55
aruha: Az is lehet, hogy én fordítottam félre, kicsit késő van.. érdemes megnézni az összes reakcióját, Ő tényleg ott volt, ahogy pár másik ember is.

Ja, és természetesen az egészhez hozzátartozik, hogy sok-sok scripelt dolog volt, az egész Mission az volt, amit játszottak nekik. Freeroamban aligha voltak, illetve mindenhol csak korlátozott dolgokat, helyeket láthattak... mindenből megvolt a "limit", ennyi derült ki, amit leírtam, talán pár plusz dolog még, érdemes tényleg megnéznie azoknak, akik tudnak angolul.
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 29. 02:56
Véleményem szerint ez a HUD vagy mi meg a fegyvervàlasztàs meg a gps nekem màr kezd annak tűnni hogy màr gta v làzba égünk és nincs miről beszélni...inkàbb dgy map ot néznék màr meg..!!Ez a HUD olyan piti dolognak tűnik skacok kit izgat ez annyira?

Gta V:Modern Red Dead Redemtion Nem rossz

Petya

Offline
2013. 05. 29. 08:42
Redemption...megváltás
PSP

Offline
2013. 05. 29. 15:57
Big Smoke 18: Lehet nézegetni "egy mapot", csak legyen az a valaki, aki ezt eddig a R*-osokon kívül látta... bocs, hogy beírtam a lefordított dolgokat.
DOGG

Offline
2013. 05. 29. 18:15
Jól hangzik.
A fegyverválltásra viszont nagyon kíváncsi vagyok , nem hangzik vmi jól h belassul az idő
Franklin

Offline
2013. 05. 29. 18:54
Én leginkább az állatokra vagyok kíváncsi. Főleg a patkányra.
realostew

Offline
2013. 05. 29. 19:34
DOGG:
Gondolom azért fog belassulni az idő, mert mire a fegyverváltó körön kiválasztod, hogy mégis melyiket szeretnéd, addigra nagy akciózás közben 4x szétlőnek. Főleg, ha azt írták, többféle fegyvercsoportból is lehet egyszerre nálunk fegyver. Gondolom olyan lesz mint a RDR-ben, hogy ha van nálad kétféle pitol vagy repeater, akkor ráviszed a "kurzort", és még lapozgathatsz benne.

Azt is eltudom képzelni, hogy PC-n a könnyedebb fegyverválasztás miatt, ez az időlassítás majd nem lesz benne.
DOGG

Offline
2013. 05. 29. 19:43
Akk mi a francé nem maradnak a régi jol bevált módszernél?
Nagy baj egy játéksorozatnál ha a soron következő részeit minimális fejlődéssel adja ki , de még nagyobb szerintem ha túl sok újitást tesz bele és a régi szeretett részek varázsát elveszíti.
Rockstar69

Offline
2013. 05. 29. 19:50
DOGG: Nekem se jön be ez az új fegyver váltás! GTA-ba nem való meg ez a belassulás tényleg hülyeség.
KevinSipos

Offline
2013. 05. 29. 21:01
FreDDy: Én láttam már.
PSP

Offline
2013. 05. 29. 22:24
... jöjjön már a megjelenés napja...
Vajon egy csúszás belefér, vagy várható, hogy pontosan érkezik?
FreDDy

Offline
2013. 05. 29. 22:58
KevinSipos: Rendben van, csak ha esetleg más nem látta volna még...
aruha

Offline
2013. 05. 30. 12:21
Franklin: Honnan veszed, hogy lesz patkány?

Amúgy szerintem lehet, hogy csak a konzolos verziókon lesz ez a váltás, pc-n másképp oldják majd meg !
realostew

Offline
2013. 05. 30. 13:11
aruha: Nyilván ez a konzolos verzióhoz van, mint mindig. PC-n ha csak nem egy az egyben portolják át akkor nem így lesz, mert ott sokkal egyszerűbb a fegyverváltás, viszont a konzolosok életét könnyebbítik meg ezzel, mert nem 15x kell az oldal nyilakat nyomkodni, hanem 2 mozdulattal már fegyvert is váltottam.

PC-na görgő egy nagy segítség a fegyverváltáshoz, pillanatok alatt megvan vele az ember, meg hát a számokkal is egyszerű, mert csak megnyomod a 7est és előjön az, amit szeretnél. Konzolon ez nincs, és a kör alakú interface a fegyverekhez egy jól bevált dolog hozzá, már egy ideje (más játék is előszeretettel használja).
Big Smoke 18

Offline
2013. 05. 30. 14:36
Engem személy szerint nem érdekel a fegyvervàltàs módja ..Inkàbb érdekel hogy milyen hajakat meg ruhàkat lehet a katakterre tenni.!!Amugy pc sek meg sztem vegyenek konzolt mert mire kijon ha kijon az lesz vagy 2014..!
Davekoma

Offline
2013. 05. 30. 14:48
Big Smoke 18: Mi az, hogy vegyenek konzolt??
Akkor vesznek, ha akarnak, nehogy már mindenbe beleszólj, szerintem jobb játszani gépen GTA-val, mint konzolon, nekem mind2 van, elsőként persze beszerzem Xbox 360-ra, de utána biztos PCre is beszerzem!!!
FreDDy

Offline
2013. 05. 30. 17:41
aruha: Pár kommentet feljebb olvasol...
xinosz

Offline
2013. 05. 30. 20:02
Big Smoke 18: Hát vagy konzolt, vagy új PC-t, nemtom, de valamit biztos hogy kell venni!
Franklin

Offline
2013. 05. 30. 20:37
aruha: Nézd meg mit írt PSP
"Los Santosban nem látott állatokat sehol, csak egy patkányt."
aruha

Offline
2013. 05. 30. 22:04
FreDDy: Franklin: Köszönöm, köszönöm már látom !!!!
PSP

Offline
2013. 05. 31. 00:15
PSP: Úgy néz ki iszonyat nagy szerencse hogy még akkor éjjel gyorsan lefirkáltam ide a dolgokat, mert most nézem: törölték a srácot, és az összes válaszát is. Érdekes...
Volt pár megválaszolatlan kérdés még alul, gondoltam megnézem őket, hátha valami kicsi új infó előkerül, mint ahogy fent is (már akinek ami új volt, szerintem elég sok olyan, amit sehol senki nem mondott el).
aruha: A patkányos dolgot is utólag írta, először rávágta, hogy nem emlékszik állatokra (egyébként szerintem nem is arra figyelt, tehát ez nem kizáró ok), és utána mondta, hogy ja, össz-vissz egy patkány volt.

"Mikor a demóban Franklin kiugrott a repülővel a következő dolgokat látták: Egy katonai bázis elrejtve a hegyek között, a nagyobb állatok elejtik a kisebbet, motokrosszpálya, és egy vadászterület"
Egyedül ennél a résznél említette, hogy voltak állatok, amiket fent le is írtam. Itt volt az éppen halászó bácsi is, és a vizet iszogató szarvas is.
Rákérdeztek a katonai bázisra, de mondta, hogy Ő nem arra figyelt, ez alapján nem igazán tud rá válaszolni. Azt hiszem erre azt mondta, hogy a gyönyörű tájra, kirajzolt "térképre", színekre, a körülötte lévő dolgokra figyelt zuhanás közben. Gondolom az újdonság teljesen elvette a figyelmét, és nem egy (felülről) 1-2cm-es kis bázist keresett.
Egyébként többször említette, hogy a "változás jogát" bármikor fenntartja a R*, tehát ezeket sem kell készpénznek venni. Szerinte a törés és a sebződés kikapcsolása is arra utal, hogy valamit még nagyon fejlesztgetnek, gondolkodnak. Szerintem a törést akarták alapjában véve kikapcsolni, és ezt máshogy nem tudták megoldani, minthogy az ember sebesedéseit is kikapcsolták.
Furcsa, hogy az a cápás dolog is arra utal, hogy valami nem oké még (vagy csak nem minőségi ), pedig már aligha van idő...
GTA Fan

Offline
2013. 06. 01. 09:48
az állatok megtámadhatják az embereinket?
Zombiekiller6

Offline
2013. 07. 06. 18:33
2 és fél órába vonattal???????????????? Akkor most már tuti, hogy a térképek nagyon kamuk!!!
A lőtt seb is örökre meglátszik!!! Ez de komoly!!! A Rockstarnak rengeteg időre és erőfeszítésre lesz szüksége, hogy ezt felülmúlja!!!!!!!!!!!!!!!

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 34 vendég böngészi az oldalunkat.
Kiemelt partnereink
Társoldalak