Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

GTA V: A CVG interjúja a Rockstar North emberével

Tegnapi videóelemzésüket folytatván, annak rendje és módja szerint megérkezett a CVG-s srácok GTA V o'clock műsorának újabb része, melynek során a Rockstar North csapatával készítettek telefonos interjút.

Az interjúból jó pár érdekesség kihallható, melyekről a tegnapi játékmeneti anyag nem igazán nyújtott információt. Ezeknek listáját olvashatjátok ebben a hírben.

  • Az eszméletlen részletességgel bíró jármű tuning lehetőségei között szerepel akár a duda hangjának testre szabása is. Emellett a küldetések során nagy segítséget nyújtó golyóálló abroncsok, fejleszthető páncélzat. Imran Sarwar, a North embere megerősítette a több, mint 1000 tuninglehetőség létét.
  • Hátrahagyott autóink egy újonnan bevezetett telephelyen kötnek ki, ahonnan később persze kihozhatod majd őket.
  • A járművek bizonyos pontokon való eltalálásával akár az is elérhető, hogy benzin folyjon belőlük. Ezzel igen jó taktikai előnyt nyerhetünk az ellenfelek fölött.
  • A fegyvereid akkor is megmaradnak, ha kifogysz a töltényekből. A fegyvereket sosem veszted el.
  • Fegyvereink testre szabása nem csupán kinézeti, funkcióbeli előnyökkel szolgál, hanem teljesítményüket is növelhetjük ezekkel. Bizonyos küldetések előtt érdemes lehet mindenképpen élni ezen lehetőségünkkel.
  • A pusztakezes harc is fejlesztéseken esett át, most már jóval dinamikusabb, kötetlenebb, ebből adódóan bármikor, bármely irányba támadhatunk. Több ellenfél esetében megkönnyebbülést okozhat, hogy egyáltalán nincs szükség rálockolni egyikükre sem, de ha szükségesnek tartja a játékos, akkor megteheti.
  • A „strength” növelése hatással van közelharci fegyvereinkkel mért csapásaink erősségére, valamint karakterünk védelmére azok ellen.
  • A harci AI fejlettebb, jobban tud majd környezetéhez alkalmazkodni a lövöldözések során.
  • Lesznek feladatok, ahol a játék megkívánja a játékosoktól, hogy felmásszanak magaslatokra. Ebből a szempontból is több lehetőséget ígérnek a fejlesztők, állításuk szerint a GTA V ezen aspektusán még csiszolgatnak jelenleg is.
  • A karakterváltást a lehető legfolyamatosabbra, megtörés nélkülire tervezik. Ebből adódnak új lehetőségeink is. (Példának okáért ha Michael és Franklin egy autósüldözésbe kerül, ahol őket üldözik, a játékos simán átválthat a drive-by módban lévő Franklinre, közben Michael probléma nélkül folytatja a vezetést.)
  • A „shooting” stat fejlődése különböző találati pontokat is figyelembe vesz. Például ha fejbe lövünk valakit, sokkal többet nő, mintha mondjuk csak valahol a testén éri találat az ellenfelet.

Az ennyi lenne az „újdonságként” ható dolgok listája. A beszélgetés során jó pár mondat elhangzott a karakterek különleges képességeiről, ám ezek nem igazán nyújtottak semmi újat.

Végül pedig, íme a videó.

 

A gameplay elemzésünk pedig késik ugyan, de minél hamarabb megpróbáljuk publikálni. Legyetek türelemmel!

UPDATE: Elkészültünk a gameplay videó magyar feliratának SRT formátumú változatával, kattints a linkre a letöltésért!

GTA V Official Gameplay Video - Magyar felirat letöltése

2013.07.10 19:40  ▪ Forrás: GTA V o'clock  ▪ Írta: Shotgun

mezko94
Offline
2013. 07. 10. 19:45
Király vagy!köszi az infókat

eleven
Offline
2013. 07. 10. 19:48
köszönjük az infókat!! várjuk a folytatást

dani.szentgali
Offline
2013. 07. 10. 19:52
Köszönjük szépen az infókat!

dvflls
Offline
2013. 07. 10. 19:52
"Hátrahagyott autóink egy újonnan bevezetett telephelyen kötnek ki, ahonnan később persze kihozhatod majd őket. Arról nem tudni, hogy ez vajon csak küldetések közben, vagy azokon kívül is működik-e majd."

Emlékszem a San Andreas idején is volt egy ilyen ígéret/feature a játék megjelenése előtt... :ehm: Most már jó lenne ha az autókat tényleg nem tüntetné el a játék ahogy hátat fordítok annak,.

Köszi!

Prtygbr
Offline
2013. 07. 10. 19:55
Ez mind fasza, de én még mindig azért fohászkodok, hogy az autók fizikáját ne csesszék el. Meg a ragdollt se. Ja és ne legyen olyan böhöm gépigénye hogy elájuljak tőle.

Big Smoke 18
Offline
2013. 07. 10. 19:59
Prtygbr: Minimum sztem egy 8 magos proci :/ Am mi az a ragdoll?

mark74
Offline
2013. 07. 10. 20:02
Big Smoke 18: A p...át!!!!!Ugyanmár ha azokon az ezeréves konzolokon elfut nehogy már paks kelljen már neki!!!!!
Szerintem simán elég lesz neki a 3 mag 1 gb videó meg 2-3 gb ram is!

dani.szentgali
Offline
2013. 07. 10. 20:05
mark74: Feltéve, ha ezt jól portolják majd PC-re.

Big Smoke 18
Offline
2013. 07. 10. 20:05
Mi koze a konzolos futásnak a pc hez? Semmi!
A gta 4 alig futott pro pc ken,szted ez majd hogy fog?

Rockstar69
Offline
2013. 07. 10. 20:11
mark74: Látom nagyon utálod a konzolokat...csak azt nem értem miért. Majd rakj fel szeptember 17-én egy videót, kíváncsi vagyok mennyire szép PC-n. Ja várjunk csak...

Big Smoke 18
Offline
2013. 07. 10. 20:14
Nem utàlja csak irigykedik !!!!!!!!!Am sokkal jobb az àgybol jatszani mint hogy ott gubbasszak a pc elott egy kis gerinctöréssel meg segglyukasztàssal!!!
Meg nem vagyok ilyen grafikabuzi se aki kényes még a legkissebb baktérium kinézetére!Ettől okàdhatnékom van

Rockstar69
Offline
2013. 07. 10. 20:15
Big Smoke 18: Nem hittem, hogy valaha ilyet mondok, de egyet értek veled.

zsolttailor
Offline
2013. 07. 10. 20:16
Big Smoke 18: Rendszeresìthetnének egy tetszik gombot a hozzászólásokoz

mark74
Offline
2013. 07. 10. 20:17
Big Smoke 18: Miért ne futna a GTA IV???? Nekem gond nélkül füt majdnem maxon,pedig nem egy Paks-om van!!!!
És remélhetőleg az V is fog futni!!!!

A Crisys 3 meg a farcry 3 is maxon futnak nekem!!! Mi léóbánatról beszélünk!!!! A konzolok elmehetnek a p....ába!!!!!

Prtygbr
Offline
2013. 07. 10. 20:23
A ragdoll az, amikor pl kiugrasz egy kocsiból és a karakter összevissza hánykolódik meg gurul a talajon, vagy amikor magasról leugrasz és kapálódzik mint egy hülye, vagy mikor elütött egy kocsi, stb. a lényeg hogy nemnagyon tudod irányítani. A 4ben ez nagyon jó volt, szal azért rem itt is lesz olyan, vagy jobb.
Amúgy az a 8magos proc nagyon sok szerintem. A IV híres volt arról, hogy iszonyat szarul portolták egy cikket is olvastam erről ha jól emlékszem bár nem tuti. Ha kellő energiát fordítanak rá, akkor szerintem nem lesz sokkal nagyobb mint a 4-é. Legalábbis nagyon remélem.

Kaito
Offline
2013. 07. 10. 20:29
Rockstar69:
Azért, mert a konzolok az igénytelen játékosokra építenek, és ezáltal teljesen ki ölték a komolyabb, igényes játékokat a piacról. És igen, (tetszik vagy sem) a jelenlegi konzolok elavultak, és abszolút visszatartják a játékipar fejlődését.

Rockstar69
Offline
2013. 07. 10. 20:31
Kaito: Hmmm...ok.

Challenger02
Offline
2013. 07. 10. 20:39
Szerintem aki PC-n játszik az nem azért játszik PC-n mert milyen jó az neki, hanem mert nem biztos hogy meg tud engedni magának egy külön játékra való konzolt...

realostew
Offline
2013. 07. 10. 20:44
Kaito: Szerintem ennek sok értelme nem volt. Naaaa mindegy te tudod. Ha nálad az igényes játék a grafikán múlik, akkor csak sajnálni tudlak. Ugyanis amiben visszatart a mostani konzolgeneráció, az csak a graf.

asd14asd
Offline
2013. 07. 10. 20:46
Big Smoke 18: A 8 magos procit te sem gondoltad komolyan. Legalábbis remélem.

Luszie
Offline
2013. 07. 10. 20:46
Kaito: bocs de te bolond vagy ember... ekkora hülyeséget már rég olvastam.

Gaby86
Offline
2013. 07. 10. 20:48
" A fegyvereket sosem veszted el." Ezt most úgy értik ha lesittelnek, és amikor kiengednek a kóterből a zsernyákok visszaszolgáltatják nekünk a fegyvereket?
Azért ne legyen már ennyire dedós a játék....!

Challenger02
Offline
2013. 07. 10. 20:51
Gaby86: Szerintem arra céloz, hogy amikor kifogy belőlük a muníció, akkor nem dobja el/tűnik el, mint az előző részekben, hanem csak töltényt kell bele venni, és nem az egész fegyvert+töltényt

laroy
Offline
2013. 07. 10. 20:51
Ha már van gépem azon tudok netezni-játszani-pornózni-facelni-ésatöbbi. Miaszarnak legyen külön konzolom.

Luszie
Offline
2013. 07. 10. 20:52
Challenger02: igen szerintem is így lesz. okos megoldás

mark74
Offline
2013. 07. 10. 20:53
laroy: Na ezaz!!!! Konzol csak játékra jó,de már arra sem sokáig DDD

Gaby86
Offline
2013. 07. 10. 20:56
Challenger02: Arra amit írtál ez vonatkozik szerintem: "A fegyvereid akkor is megmaradnak, ha kifogysz a töltényekből."

A" A fegyvereket sosem veszted el." azt meg másképp értelmezem. Mert A Soha az soha!

Rockstar69
Offline
2013. 07. 10. 20:56
laroy: Pl azért, hogy időben tudj játszani a GTA V-el, meg egy rakás jó játékkal

Amúgy amiket felsoroltál, mind tudod konzolon is, csak nem a monitor előtt, hanem 110 centiben.

mark74: Látom "jártas" vagy a témában... Azt se tudod miről beszélsz ember...

Big Smoke 18
Offline
2013. 07. 10. 20:56
Most nem akarok hulyeséget mondani de vegyuk peldakent a flight simulator x et:Hihetetlem nagy gépigény a területek miatt,a tér miatt!!!!!
Nem tudom hogy érzékeltétek e hogy a gta v ben mekkora lessz a tér,terulet,latotavolsag!!!!!Ehhez szerintem minimum egy Hiroshimai atombomba kell megfuszerezve a world trade center robbanasaval!!!(pc rol van szo Itt a sceneryk fognak hatalmas nagy gepigenyt csinalni!!!!!!Aki nem tudja mi az nezzen utana

Luszie
Offline
2013. 07. 10. 21:00
mark74: nem tudom milyen alappal mondod azt amit mondasz, de kész röhej. attól hogy PC-s vagy a PC semmivel sem jobb a konzoloknál. képzeld a konzolokat pont játszásra tervezték... ugyhogy kizártnak tartom ezt a "játszásra sem sokáig" baromságodat..
úristen inkább lelépek mert vannak itt olyan alpári emberek akik csak felhúznak agyilag. ha nem tudsz értelmeset írni, akkor minek írsz, istenem?!

laroy
Offline
2013. 07. 10. 21:02
BigSmoke:

Ha jól csinálják meg (portolják át) a dinamikus object megjelenítést, meg az egyéb finomságokat akkor nembiztos. A jelenlegi grafikai motor mechanizmusát sem ismerjük, honnan tudod mit merre mikor mennyit hogyan renderel / képez le.
Felesleges találgatni, majd kiderül.

MGeri95
Offline
2013. 07. 10. 21:06
Laroy, az xboxon ugyan úgy tudsz netezni-játszani-pornózni-facelni-ésatöbbi-zni, mint egy PC-n, gondolom PS3 is hasonló

LacroiX
Offline
2013. 07. 10. 21:07
Ahjaj, látom mindenki nagyon védi a saját kis masináját. Nem igazán értem, hogy ezt most miért is kell...
Egyébként Kaito-nak annyiból igaza van, hogy valóban a PC a húzó ág, de azt azért nem mondanám, hogy a konzolok bármiben is visszatartanák a játékipar fejlődését. Valaki itt írta, hogy a PC-sek azért játszanak PC-n, mert nem telik nekik konzolra. WTF? Hát szerintem ez inkább fordítva lenne igaz! Mivel egy vadiúj PC 3x-4x-5x is drágább lehet egy konzolnál... ráadásul PC-seknek mindig újítani kell ,míg ti szépen elvagytok a konzoljaitokkal.
Big Smoke 18 kérlek magyarázd már el, hogy miért kéne a GTA V-nek 8 magos proci? Csak mert szerintem gőzöd sincs az egészhez.

Challenger02
Offline
2013. 07. 10. 21:09
Gaby86: Ja már értem
Hát...jó kérdés. Lehet olyasmi lesz mint a telephelyes megoldás, hogy "óvadék" ellenében fel tudod majd őket venni.. mondjuk az furcsa lenne

Gaby86
Offline
2013. 07. 10. 21:13
Challenger02: Nem! Szerintem lesz beépített korrupt zsaru aki majd visszaszolgáltatja!

Challenger02
Offline
2013. 07. 10. 21:13
LacroiX: Tudtam hogy előjön "de a PC drágább"-téma
Igazat adok Neked, viszont a PC-t lehet fokozatosan is fejleszteni, nem muszáj egybe megvenni az újabb alkatrészeket. Na de hagyjuk is ezt a konzol-PC témát, mert ez már egy párszor ki lett tárgyalva, és inkább csak veszekedés lesz belőle. Maradjunk annyiban hogy a PC-nek és a konzoloknak is megvannak a maga előnyeik és hátrányaik
Gaby86: Hát ha azt nézzük hogy Michael kapcsolatban van az FIB-vel, és Franklint gyanúsítgatják, hogy spicli, itt még bármi lehet

totyak
Offline
2013. 07. 10. 21:15
8 mag mi, micsoda butaság. Melyik játéknak kell 8 mag? Bármelyik csúcs játék simán fut 4 maggal, annál erősebb processzor nem kell ennek sem. Nagyjából egy olyan gép kell az 5-nek, mint amilyenen a 4 futott. ÉS a négynek sem kellett csúcs szuper gép, ez csak egyesek tévképzete (általában konzolosoké, akik nem játszottak a PC kiadással). A foltok után egy közepes gépen is szépen futott a játék. Az meg, hogy a PC-s nem tudná megvenni a konzolt, hagyjuk már. Korábban meg azt vágtátok a PC-sek pofájába, hogy mi többszörösét költjük a gépünkre, míg ti, konzolosok egyszer megveszitek és 8 évig elvagytok. Akkor most mi az igazság?

realostew
Offline
2013. 07. 10. 21:22
totyak: Azért a GTAIV-nek kellett az erős gép! Hazudik aki azt mondja, hogy ez nincs így! Én a PC-s megjelenéskor anno vettem egy új gépet (meg amúgy is szétsült az előző). 70ezerbe fájt, középkategóriás kb, és maxon eléggé laggolt a GTAIV. (Közepesen is egy nagyon kicsit)

Bánom, hogy nem akkor döntöttem inkább úgy, hogy konzolt veszek, mert azóta az a gép már megint nem visz semmit, a konzol meg még mindig vinne mindent. (Visz is, mert azóta PS3-mazok)
mark74:
Big Smoke 18-al sosem értettem még egyet, de most neki van igaza. Általában sokkal nagyobb a gépigénye a játékoknak PC-n mint konzolon. Ennek 2 nagyon egyszerű oka van. Nehéz a portolás, és sokszor elbasszák. Ez az egyik, a másik pedig meg az, hogy a konzolokon nem egy olyan oprendszer fut, ami leterheli az összes hardware-t, hanem egy nagyon alap op rendszer, ami még ha nem is tud annyit mint egy winwodws7, de legalább nem eszi meg a gépet futás közben. (Nem is az a szerepe, hogy annyit tudjon mint a win7)

PC-n csak akkor elfogadható a gépigény, ha alapból is arra fejlesztik, és nem portolt a játék.

Challenger02
Offline
2013. 07. 10. 21:24
Kis érdekesség itt a nagy "harc" közepette: Ti is észrevettétek, hogy a nagyobb humor-oldalak, és úgy az egész net a GTA V-ről beszél? Büszkék lehetünk kedvenc játékunkra

Big Smoke 18
Offline
2013. 07. 10. 21:26
realostew: Elfogult embereknek beszelhetsz 1000 évig..Ők azt hiszik hogy minimum egy gta 4 gepigeny kell

Shotgun
Offline
2013. 07. 10. 21:27
Igen, a reddit, meg a 4chan is tele van a Grand Theft Auto V-tel. De ez várható volt..

dvflls
Offline
2013. 07. 10. 21:34
Az autós telephellyel kapcsolatos kérdés pedig egyértelmű volt és nem küldetés teljesítés ideje alá vonatkozik. Azt kérdezi a riporter, hogy: "Mi van ha egy autót 'szét tuningolunk' majd valaki a kerekét szétlövi aminek következtében nem tudjuk visszavinni biztonságos helyre?"

realostew
Offline
2013. 07. 10. 21:36
Challenger02: Nekem már kicsit a fülemen folyik ki a GTAV. Pedig csak itt meg egy másik oldalon vagyok aktív olvasó. (Itt még aktív kommentelő is.) Szóval én nem kutakodom másik infók iránt. Itt várom türelmesen az elemzést más vágyam nincs

Na meg várom, hogy asszony kiszopódjon a sorozatából...

dvflls
Offline
2013. 07. 10. 21:36
Az autós telephellyel kapcsolatos kérdés pedig egyértelmű volt és nem küldetés teljesítés ideje alá vonatkozik. Azt kérdezi a riporter, hogy: "Mi van ha egy autót 'szét tuningolunk' majd valaki a kerekét szétlövi aminek következtében nem tudjuk visszavinni biztonságos helyre?"

totyak
Offline
2013. 07. 10. 21:38
Big Smoke 18: De most te komolyan úgy beszélsz, mint ha a jövőbe látnál és ismernéd majd a játék PC-s gépigényét. Ennyi erővel ez az elfogultság téma visszafele is igaz lehet rád és mi beszélünk neked hiába. Mivel láttam a gameplay videó részleteket és láttam, hogy nem fejlődött semmit a grafika, így joggal gondolom, hogy a gépigény sem lesz nagyobb, mint a IV-é. De nyilván te ezt is másképp látod és szerinted fényéveket szépült a játék a IV-hez képest.
realostew: 70 ezer forintos gép nem közép kategória. Ha azon akadozott, annak oka volt. Mivel én PC-n játszottam és nekem tényleg középkategóriása gépem, így csak tudom, hogy nálam jól futott vagy sem. Mondjuk azt is odaírtam korábban, hogy a foltok után jól ment, de ez elkerülte a figyelmeteket. A PC játékoknak meg azért van nagy gépigényük, mert a konzolosokat portolják át. Ha időt, energiát fordítanának egy normális programozásra, semmi gond nem lenne. Azt meg te sem, én sem tudjuk, hogy port lesz-e vagy PC program.

Challenger02
Offline
2013. 07. 10. 21:51
totyak: Hát a IV-nél ugye konzol port volt-->gagyi
A Max Payne 3-at már párhuzamosan fejlesztették konzolra és PC-re--->jó
Csak belátja a Rockstar is ezt, és (már) párhuzamosan fejlesztik itt is a PC-s verziót

azureknight91
Offline
2013. 07. 10. 21:55
Elégé gáz hogy itt is a pc vs konzol megy. Már nagyon unom. A gamekapocson is minden gta-s hírnél ez ment vagy 200 hozzászólásban. Könyörgöm legalább gta-s oldalon ne menjen már. Nem tudom mért nem lehet normálisan csak az új fejleményekhez hozzászólni...
Na nem is idegesítem magam tovább, a játék nagyon nagy lesz, a tuning már most durvább lesz mint bármely nfs játékban, bár az új vezetéstől félek, látszik hogy tényleg átváltottak egy kissé autóverseny szerű játékra, de még az is lehet hogy nagy siker lesz azis. Azért vicces lenne ha egy gta játékban sokkal jobb lesz versenyezni mint egy csak versenyzésre alkalmas játékban értem erre ismét az nfs-t. Tetszik azis hogy folyhat az autoból a benzin ez jó ötlet nagyon. A trailerben meg elképesztő a látvány. Vízalatti világnak ahogy néztem hihetetlen atmoszférája lesz az biztos.

simon7109
Offline
2013. 07. 10. 22:12
Challenger02:
Mivel nincs bejelentve PC verzió, így nem hinném, hogy párhuzamosan fejlesztenék a konzolossal. Valószínűleg majd szépen átportolják csak.

Más

"Az eszméletlen részletességgel bíró jármű tuning lehetőségei között szerepel akár a duda hangjának testre szabása is."

Remélem lesz a Hazárd megye lordjaiból is a duda hangja

LacroiX
Offline
2013. 07. 10. 22:16
realostew: Ebben teljesed igazad van, a PC-nek mindig nagyobb a gépigénye. Csak most itt a 8 magról van szó. Ugyan mégis miért enne a GTA V 8 magot? Még a most előjegyzés alatt álló játékok nagyrésze is 4 magot fog enni... Egyébként vannak nagyon jól portolt játékok is, de tegyük föl elrontják, akkor is szerintem maximum a 6 mag.

Egyébként már itt lenne az ideje befejezni ezt a platformháborút... mindegyik jó a maga módján.

Big Smoke 18:Én szerintem már az elején leszögeztem, hogy nem érdekel ez a "ki min játszik" téma. Egyébként meg a viselkedésed szánalmas. Osztod itt az észt, közben meg a tudásod 0. Tudod ,ha valamihez fingod sincs(már elnézést a kifejezésért) akkor inkább ne szólalj meg ,mert ezzel csak félrevezetsz itt mindenkit. Ha jól emlékszem, már nem egyszer vezetted félre az embereket, igazam van? Na légy boldog...

mark74
Offline
2013. 07. 10. 22:28
LacroiX: Na jól megmondtad neki, egyébként valóban 0 hozzáértése van. És még én vagyok az észkombájn? Mégegyszer mondom és én ehez tartom magam, hogy ha ezeken a retkes őskonzolokon fut bármi is, az egy kétmagos pc-n is elfog futni simán!

LacroiX
Offline
2013. 07. 10. 22:34
mark74: Hát, őszintén szerintem 2 magon nem nagyon fog elfutni. Oda azért csak kellene 4 mag.

Shotgun
Offline
2013. 07. 10. 22:43
mark74: Igazán nem akarok kötekedni, de ez elég erős kijelentés, mert a GTA IV alá is kevés sokszor a 2 mag. Bár aláírom, ott a port is rossz. Fingers crossed.

PSP
Offline
2013. 07. 10. 23:00
Minden új infó alapján egyre jobbnak tűnik a játék... én nem is értem, hogy hova lehet még ezt fokozni. Komolyan, megéri előrendelni, és kipróbálni az Atomic-os léghajót? Egyébként ha előrendelek, de pl. nem veszem át / visszamondom, akkor milyen probléma lehet?


A konzolos és PC-s témát szerintem egyébként nem itt, de mindenesetre nem ilyen stílusban kellene megvitatni, ez hatványozottan igaz kb. 1-2 emberre, amúgy semmi gond nem lenne. Kár, hogy nem tud érvelni ez a pár említett ember, csak nyomja a marhaságait... nevetséges.

Shotgun
Offline
2013. 07. 10. 23:04
PSP: Megmondom őszintén, hogy lusta voltam eddig moderálni a kommenteket, de mostantól keményen megy a törölgetés, szerkesztés.

Szerintem csak az Atomic léghajóért előrendelni teljesen felesleges. Lehet, hogy a későbbiekben bárki számára elérhető lesz.

Challenger02
Offline
2013. 07. 10. 23:11
Hihetetlen hogy mennyit tudunk már a játékról és még mennyit nem

Shotgun
Offline
2013. 07. 10. 23:22
Amúgy megkönnyíthetnétek addig a dolgunkat, amíg az elemzés készül, és írhatnátok mondjuk a konkrét információkkal kapcsolatban. Just sayin'

bence980
Offline
2013. 07. 10. 23:50
Mindig a konzolosok kezdik a vitát valaki ír valamit a pc-ről és egyből valamelyik troll konzolos elkezd marhaságokat írni a konzol csak azoknak kell akik nem értenek a PC-hez. pl:aki 70000 ért vett középkategóriás PC-t XD nagy

Értsen mindenki egyet abban hogy nem értünk egyet


aruha
Offline
2013. 07. 11. 00:06
Amúgy szerintem azért tűnik sok rész kidolgozatlannak, mert pár helyen nagyon le kellett húzzák a textúrákat, hogy szépen fusson,

Shotgun
Offline
2013. 07. 11. 00:12
Értsünk abban egyet, hogy a vitakultúra keretein belül maradva beszélgettek erről a témáról. És nem, az egymás legközelebbi női, vagy férfi felmenőjét sértő titulusokkal való dobálózás nem tartozik ebbe a kategóriába.

bence980
Offline
2013. 07. 11. 00:21
Az meg hogy nem adják ki PC-re:
http://otherworld.hu/inde...tar-leeds_13211

realostew
Offline
2013. 07. 11. 00:24
bence980: no komment... megnézem, hogy 70ből mikor raksz ki egy hihgtech gépet a 2008-as árakkal... Úgyhogy mondom leégett az előző gép, szóval nem csak videókártyát cseréltem meg ramot bővítettem...
De ez pont aktuális is a téma szempontjából, hisz ha egy az egyben mindennel együtt veszed meg a hightech gépet ami mindent visz 4 évig kb, ahhoz pont kell ilyen, hogy tápegység, ahhoz hűtő, gépház, alaplap stb, nem sorolom végig. Elárulom nem fog kijönni egy PS3 árából És a Ps3 nem csak 4 évig szól

Szerk.:

Megsúgom, 70ért még ma se raknál össze egy fél hightech gépet sem. Max a procit, és akkor örülj, hogy maradt egy kis pénzed szotyira.

Shotgun
Offline
2013. 07. 11. 00:26
bence980: http://gtaplace.hu/hir/15...s-a-pc-verziora

Skacok, a híreket azért írjuk meg, hogy elolvassátok.

PSP
Offline
2013. 07. 11. 00:30
Shotgun: Ugyanezt akartam linkelni és mondani, még az sem lehet a reakció, hogy hát de milyen régi, meg megtalálhatatlan hír amúgy is...

Ja, és hajrá PS3 - de ne bántsatok!

Shotgun
Offline
2013. 07. 11. 00:36
PSP: Csak szívszorító, hogy gyakorlatilag van olyan hír, amit másodpercekkel a hivatalos leleplezés után ki is rakunk, és egyesek mégis máshonnan linkelgetnek. :/ No mindegy.

laroy
Offline
2013. 07. 11. 00:36
Szerintem meg hajrá GTA5 Aki akarja konzolon tolja, akinek kedve úgy tartja PC-n tolja majd a játékot, oly rohadtul mindegy szerintem.
Ki így, ki úgy de a lényeg, hogy mindenki játszik és csapatja majd hamarosan.

Részemről lezárva ez kis 'vita'.

Kaito
Offline
2013. 07. 11. 01:21
realostew:
Egyáltalán nem csak grafikáról van szó: pl a fizika, az AI és a játéktér mérete szinte alig fejlődött (ha fejlődött egyáltalán) az elmúlt években.

Luszie:

Köszi a pontos, és megfelelően alátámasztott kijelentésedet. Sikerült tanúbizonyságot tenned szűk látókörű nézeteidről és a konzolok iránti elfogultságodról...

A konzolok mindig is a "casual" játékos réteg platformja volt (aki ezt nem látja be, az szimplán ostoba). DE(!) ezzel egyébként NEM is lenne semmi baj, ha a konzolok nem rántották/kebelezték volna be magukba a "hardcore" réteget is. Régen volt választási lehetőséged, és a két játékos réteg kényelmesen elfért egymás mellett. Manapság viszont szinte csak casual játékok vannak, mert az egyébként hardcore réteg számára készített játékok is ma már a casual rétegnek készülnek...

GeriKun
Offline
2013. 07. 11. 07:27
Csekkoljátok a vidiben azt a részt mikor a honlapokat mutatják be... nézzétek a kurzort!

Adam Yahya
Offline
2013. 07. 11. 08:13
Kaito:

Szerintem is hülyeségeket beszélsz. Én továbbra is fenntartom, hogy akármilyen grafikai orgazmusra képest egy TOP PC, szükség van a konzolra, mert egy átlag ember, főleg Magyarországon nem teheti meg, hogy folyamatosan szinten tartson egy PC-t. Egy Xbox360 vagy PS3 meg van 51-52 ezer forintból, míg egy jó PC alaphangon is 150.000 és akkor azt 3 év múlva tulajdonképpen dobhatod ki. Nekem van Xbox-om is és PC-m is, de általában Xbox-ozok mert kb. 2010 óta nincs kedvem 100 ezreket beleölni a PC-be, pedig én még megtehetném ha nagyon akarnám, de mi van azokkal akik tényleg kevesebbel rendelkeznek? Vagy azokkal akik még tanulnak? Ők honnan szedjenek fél évente 50-60 ezret bővítésre? És szerintem még nem mondtam nagy számot.


Egyébként nagyon tetszenek az új infok. Anno még írtam is valahol, hogy milyen jó lenne ha az autóinkat egy telephelyre raknák be ha elhagyjuk. Milyen rossz érzés, hogy megveszel egy járművet, feltuningolod, aztán egy hirtelen akció miatt nem tudsz kiszállni mert eltűnik a gép. San Andreas-ban még ez nagyon idegesítő tudott lenni. Így legalább lesz értéke az autóknak és nem csak egyfajta "eldobható kellék" lesz.

hapci
Offline
2013. 07. 11. 09:47
Ezek nagyon jó infók. Egyre jobban tetszik a GTA 5, pedig már a 2. trailernél kijelentettem, hogy minimum év játéka lesz.
Konzol vs PC-ről: Az XBox 360-ban egy 3 magos proci van, 256MB-os videokártyával, meg azt hiszem, 2GB rammal. A PS3-ban egy 8 magos proci van. És mégis kb ugyanazt tudják. Ebből is látszik, hogy nem minden a számokon múlik, hanem a felépítésen. Mivel egy konzolon nem fut 5000-féle program egy időben, meg az oprendszer is direkt játékokra van kihegyezve, és ami a legfontosabb, hogy csak 1 (2) hardverre kell programozni. Ezzel szemben PC-n rengeteg gyártó van, azon belül is rengeteg hardver, + egy PC-n nagyon sok dolog fut egyszerre. Ezek ellenére egy most 80000Ft-os PC (ha normálisan portolják a játékot) képes ugyanúgy, vagy kicsivel jobban futtatni ugyanazt. De akkor még lowon-mediumon lesz a részletesség.
A GTA IV azért megy még mindig szarul a jobb gépeken is (pl. egy éve vettem 200000Ft-os gépemen maxon FULL HD-ban néha leesik 27 fps-re), mert szartak bele a portolók. De most már mások csinálják a portolást, így reménykedhetünk benne, hogy jó lesz PC-n is.
És igenis visszafogják a mostani konzolok a játékokat, és nem csak grafika terén. Egy erős PC-n sokkal nagyobb lehet a látótávolság, finomabbak lehetnek az animációk, a gyorsabb számolás miatt jobb lehet az AI, meg ilyenek. (A next gen konzolok azért lesznek nagyon jók sokáig, mivel APU-sak, azaz a proci, a videókártya, meg minden "egyben vannak", így sokkal gyorsabban képesek elérni egymást a (fix) hardverek)
Ezek ellenére pár hónapja vettem egy XBox 360-at, mert GTA V

DanielBellic
Offline
2013. 07. 11. 10:28
A Gameplay elején nagyjából ugyanabból a kameraállásból látjuk a várost mint a másfél évvel ezelőtti Trailer1-ben...viszont a pálmák jóval magasabbak (vagy csak a kamera van lentebb).
Szerintetek elképzelhető, hogy az eltelt időt szimulálva "nőttek" a fák, és a játékban is tapasztalhatunk hasonlókat?

Ahogy megláttam egyből ez ugrott be..Egy élő-lélegző világhoz ez is hozzátartozhat már ilyen szinten, én legalábbis nagyon bírnám

paradicsoma13
Offline
2013. 07. 11. 10:40
Köszönjük a sok új és jó infót. A konzol vs PC témához pedig csak annyit, hogy hiába megy a vita sajnos ezt úgy se fogják eldönteni az emberek soha. Az én véleményem hogy oké hogy elavultak már ezek a konzolok de még mindig nagyon jók. a grafika az jobb PC-n de annak meg is van az ára Pl: neked mikor 2005 és 2006-ban mikor kijöttek a konzolok volt egy PC-d és az akkori játékok fullon futottak rajta. De biztos azóta legalább egyszer vagy kétszer kellett ráköltened( játékokon kívül) hogy a mai játékok is fullon menjenek rajta lagg nélkül

aruha
Offline
2013. 07. 11. 10:51
DanielBellic: Sajnos vlsz. nem a fák nőttek, hanem alakítottak a környezeten.
Valaki az előző hír alatt be is linkelt egy képet ami összehasonlítja az első trailer nyitóképét a mostanival...ott látod a változtatásokat !

hapci
Offline
2013. 07. 11. 11:01
paradicsoma13: De ugyanolyan grafikával mennének a játékok, csak az közel sincs a full-hoz.

Prtygbr
Offline
2013. 07. 11. 11:10
DanielBellic: Ilyen azért biztos, hogy nem lesz.. Eleinte olyanról is volt szó, hogy kifogyhat a benzin a járművekből, aztán arról se hallani már (pedig fun lett volna). Ha már azt is kivették, akkor tuti hogy nem lesz benne ilyen, hogy nőnek a fák. Szerintem csupán átírták a fák modelljét, slussz-passz.

Rockstar69
Offline
2013. 07. 11. 11:58
Prtygbr: Soha sem volt ilyenről szó!

totyak
Offline
2013. 07. 11. 12:14
paradicsoma13: Tökéletesen leírtad, hogy mi a lényeg. Nekünk, normál, nem hardcore PC-seknek egy konzolgeneráció alatt éppen elég egyszer, maximum kétszer fejlesztenünk a gépünket, hogy szépen fussanak a játékok. Ezt egyszer már leírtam, de ez csak pár konzolos játékos tévképzete (vagy ezzel próbálják bebeszélni maguknak, hogy jó döntés volt a konzol), hogy a PC-s emberek évente új gépet vesznek. Vannak olyanok, de legalább a fele a PC-n játszóknak nem így tesz. És akkor sem kell teljes gépcsere, ha már kezd kevés lenni az erő, elég csak a fontosabb alkatrészek cseréje, ami általában VGA-t és CPU-t takar, meg mondjuk RAM bővítés. Ha mi ezeket megcsináljuk, közel teljes szépségében élvezzük a játékokat, míg a konzolos játékos évek óta ugyan azt kapja. Másrészt nálunk van lehetőség a játék skálázására, tehát játszhatunk a beállításokkal ahogy nekünk és a gépünknek a legjobb. És akkor még ott vannak a játékok, amik nekünk olcsóbbak, ott van, hogy nekünk ha töbkremegy a billentyűzet, az 500Ft, konzolosoknak egy új kontroller 10 ezer, ott vannak a PC-ben rejlő egyéb előnyök a szinte végtele felhasználói programok miatt, ott van az ingyenes multi stb-stb. Garantálom, hogy a konzol mellett felsorakoztatott osszes előny nagyrészét cáfolni tudja egy PC-s játékos. A PC-t épp úgy könnyedén rákötöm a lapos TV-mre és játszom egy bármilyen olcsó (nem szabvány X360, vagy PS3) kontrollerrel a fotelból és még sorolhatnám. Jelen pillanatban a konzol egyetlen előnyét abban látom, hogy minden arra jön előbb általában, ami igazából nem is mondható annyira a konzol előnyének, inkább a kiadók üzleti felfogásán múlik, de itt ki is fulladt.

ChrisJ
Offline
2013. 07. 11. 12:34
Szerintem is elég abszurd, hogy sűrűn kell egy PC-t cserélni. Lehet, hogy régebben hamarabb elavult egy PC, de ma már közel sincs akkora fejlődés, mint 5-10 éve. Na jó, van fejlődés, csak kevés olyan program van ami ki is használná. Lassan már 2 éve megvan a számítógépem és a következő években sem kell félnem attól, hogy elavulna vagy bővítenem kellene, remekül elfutnak rajta a játékok, legyen az bármennyire hiper-szuper grafikájú. Ja és már akkor is középkategóriásnak számított, amikor megvettem az alkatrészeket. Persze ez csak az én tapasztalatom, nem akarok ezzel senkit győzködni...

realostew
Offline
2013. 07. 11. 12:35
Itt többek is írták (hapci meg valaki más), hogy nem csak a grafikát húzza vissza a konzol. viszont alátámasztani csak a grafikát tudták... ÉÉÉrdekes.
A látótáv a textúrák, a szél animációk mind a grafikai visszahúzáshoz tartoznak.

Mondjátok meg pl a fizikát és az AI-t miért ne tudnál tovább élezni konzolon? mert tudják! Hisz a R* is megmondta, hogy az ellenségek, a járókelők meg mindennek az AI-ja sokat fejlődött a IV óta....

A fizika meg ugyan úgy mint az AI még simán fejlődhet. Semmi akadályát nem látom. Az, hogy pl itt a V-ben az autók fizikáját szándékosan elb*aszták az nem a konzolok hibája... Sok gyökér rinyált azért mert a IV-ben normális volt a vezetés.

hapci
Offline
2013. 07. 11. 12:45
totyak: Azért hidd el, teljesen már élmény konzollal játszani. Én pl. ha szeretnék egy Tekkent játszani, vagy Forzát, akkor csak a kezembe veszem a kontrollert, lefekszek, és már megy is egyből a játék. Ne érts félre, nem vagyok sem PC-, sem konzol fan, de azért a konzol mégis csak erre lett kihegyezve. Ugyanakkor PC-n mindig 1000* több lehetőséged lesz - csak játékok terén. Konzolon pl. nem nagyon tudsz modolni. PC-n meg millió játékhoz millió mod létezik, amit csak letöltesz, berakod, és már megy is.
Még sorolhatnék csomó pozitívumot és negatívumot mindkét platformon, de végül is csak annyit lehet ezekből leszűrni, hogy aki tényleg teljesen megakarja tapasztalni a játékok adta örömöt, annak bizony minden konzolt, és egy bivalyerős PC-t is be kell szereznie.
realostew Mert szerinted a fizikát nem a hardver dolgozza fel? Azt is ki kell mindig számolnia. Minél nagyobb egy terület, annál több dolog van rajta, annál több objektumnak kell kiszámolnia a fizikáját a konzolnak. Ugyanez az NPC-knél is. Hidd el, a 6-7 éves konzolok nagyon visszahúzzák a fejlődést. Ettől még jöhet rá nagyon sok jó játék nagyon sokáig, de már elavultak ezek a kütyük. Nem véletlenül jönnek év vége felé a next genek.

realostew
Offline
2013. 07. 11. 13:18
hapci: Nem azzal van a baj, hogy azt mondjátok, hogy már nem a leghightech-kebb a mai konzol, hanem az, hogy erre fogjátok a játékok fejletlenségét. Elhiszitek, hogy az új konzolokra is sokáig még nem jönnek jobb játékok mint a mostani konzolokra? Így aztán PC-re sem.
Mert a fejlesztők nem tudnak hipp-hopp 1-2 év alatt annyit fejleszteni magukon, hogy csúcs zsuper legyen minden. Ha meg tudnak, akkor meg nem fogják azt rögtön a következő játékukba belerakni, hanem majd 2-3 játék alatt érik el azt a szintet, mert akkor több a termék, több a pénz.

A fizikával meg az AI-val meg nem értek egyet azóta sem. Az, hogy grafikailag már csúcson van a konzol, az oké. de a fizikát nema GPU-ja számolja a konzolnak. Így hát pl a ps3 8 magja, hogy a p*csába ne tudna több fizikát számolni? Meg AI-t. Higgyétek el, egyszerűen csak nem annyira könnyű leprogramozni azt az élethű fizikát meg AI-t amit ti annyira vártok.

hapci
Offline
2013. 07. 11. 13:34
realostew: Most erre csak annyit, hogy PhysX.
realostew írta:
Elhiszitek, hogy az új konzolokra is sokáig még nem jönnek jobb játékok mint a mostani konzolokra?
Hogy értve jobb? Játékélmény szempontjából, meg történet szempontjából semmi köze a kettőnek egymáshoz. Grafikát, meg minden egyéb dolgot tekintve, amiknek nagy a számításigénye, azok hogy a rákba nem lennének jobbak egy 3-4* erősebb hardveren?

Claude88
Offline
2013. 07. 11. 18:35
"Nem csak a grafikát húzza le a konzol"

Érdekes hogy egyre több játék készítő a konzolba rakja a fejlesztéseket...

Kaito
Offline
2013. 07. 11. 19:13
Adam Yahya:
Nem írok hülyeségeket, csak a szövegértési képességed és a témában vágó ismereteid hiányosak (vagy egyáltalán nincsenek), arról én meg nem tehetek...
Egy rendesen összerakott középkategóriás gép 5 évig is húzza kisebb-nagyon kompromisszumokkal. Legalábbis régebben bírta, manapság viszont valóban gyakrabban kell újítani/cserélni köszönhetően a gyenge portolásoknak. A másik dolog meg a konzolokra kiadott játékok 25-50% -al drágábbak, mint a PC-s játékok, ergo ha egy évben veszel 10 játékot konzolra, az +50.000 Ft kiadás évente. De ezt totyak: nagyon jól és részletesen kifejtette ajánlom olvasd el.

realostew:
Tudod vannak bizonyos fizikai, hardveres korlátok: pl ahogy egy Trabant sem fog repülni, úgy te sem fogsz tudni PS1-en PS3-mas játékokkal játszani, mert a technológia amivel készültek nem elég erősek hozzá.
realostew írta:
Hisz a R* is megmondta, hogy az ellenségek, a járókelők meg mindennek az AI-ja sokat fejlődött a IV óta....
Szóval ha a R* azt mondja, ugorj ki a 10. emeletről akkor te ki ugrassz?

hapci:
Az általad említett játékokat konzolon valóban jobb játszani, viszont te is hidd el, hogy teljesen más (jobb) PC-n játszani egy FPS, TPS vagy egy RTS játékkal.

hapci
Offline
2013. 07. 11. 19:24
Kaito: Ez így van, sőt, szerintem a GTA az egy az egyben PC játék.

realostew
Offline
2013. 07. 11. 19:33
Kaito: Ugye tudod, hogy a R*-os ugorj ki a 10.-ről analógiád annyira nagy hülyeség, hogy nem kell minősíteni?

Igen a PS1 nem fogja vinni a PS3 játékait, mert grafikailag nem bírja. Sőt nyilván 2 generációnyi ugrást a többi hardware sem fog elbírni a PS1-ben. De ez megint elég hülye példa.

Most ha a PS3-ban a 8 mag (amit nem eszik meg az op rendszer ) nem bírja a fizikát, akkor PC-n egy 16 magos proci kéne a te elméleted szerint. (Kb.) Na ez tuti nem kerül 100e fölött, sőőőőt 1000FT-ért meglehet venni annyira olcsó. Ha már mindig ezzel jöttök, hogy a PC sem sokkal drágább.

Amit meg valóban jobb PC-n játszani az az RTS és az FPS. Mást nem nagyon tudok mondani. TPS tökéletes konzolon.

Kaito
Offline
2013. 07. 11. 21:48
realostew:
Csak arra szerettem volna utalni, hogy szörnyen naiv vagy: nem kell minden marketing szövegnek bedőlni. Persze lehet, hogy tényleg sokat fejlődött az AI, de erről és a fizikáról egyenlőre még semmi konkrétat nem láttunk, ami azért aggasztó, mert anno a GTA 4 egyik legnagyobb erőssége a fizikai motor (Euphoria) volt. Egyébként meg kicsit utána olvastam, és a PS3 -ban lévő CPU eléggé különleges és egyedi architektúra: egy darab fizikai maggal rendelkezik, de 8-at szimulál, ebből viszont csak 6-ot tud ténylegesen használni (2 le van foglalva op.rendszernek stb.). Kisebb-nagyobb pontatlanságok lehetnek, de ezt valami PS3 hardver szakértő biztos jobban tudja. Két dolog azonban biztos: ez a CPU architektúra csak PS3-on használatos, ebből kifolyólag nehéz összehasonlítani a PC-s CPU-kal. A másik dolog pedig, hogy piszkosul nehéz rá programozni.

realostew
Offline
2013. 07. 11. 22:19
Kaito: Ez eddig is világos volt. Nem véletlen indult ugye nehezen a PS3 eladása. Nem volt sok olyan cím ami ösztönözte az embereket a ps3 vásárlásra. Na mind1, szerintem mindketten elfogultak vagyunk a platformokkal szemben, igazából mindegy is, én tuti, hogy maradok konzolos, mert nekem nincs pénzem mindig új PC-kre. Azok a címek amik meg érdekelnek pc-n vannak olyan régik (többségben), hogy azt még az én gépem is vigye. (Stronghold Crusader nagyon állat játék a mai napig )

Ami viszont szerintem nem futna a PC-men pedig eléggé érdekel az az idei Simcity

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink