Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

GTA V: Újabb kiszivárgott infók az érkező tartalmakról?

A Rockstar Games mostanság igen nagy hallgatásba burkolózik, és nagyobb bejelentéseket csak akkor tesznek, mikor megjelenik egy-egy javításuk a játékhoz. Érdekes fejleményeket generálnak azonban ezek a javítások, melyeknek átvizsgálása számtalan GTAForums.com felhasználó által zajlik, akik szemfülességüknek -- és az előzőleg publikusan is elérhetővé tett eszközöknek -- köszönhetően, igen érdekes dolgokra bukkannak...

Ezúttal egy bizonyos funmw2 nevű felhasználónak köszönhetjük a "rejtett" tartalmakra való figyelemfelhívást, melyek között nem csak extra, DLC-specifikus parancsok szerepelnek, hanem négy, viszonylag új közelharci eszköz is, melyek közül kettő ugyan megjelenik az egyjátékos kampányban, biztosan használható lesz fegyverként a későbbiekben.

Az említett DLC-hez kötődő natívokat -- számítógép által értelmezhető kód, mely a későbbiekben használható egy-egy ember által olvasható parancs használatával --tartalmazó fájl a "flow_controller_dlc.scs" nevet viseli, és tartalmaz kapcsolókat a különleges képességekkel kapcsolatban (állítható, hogy éppen elérhetők azok, vagy sem), illetve néhány érdekes NPC-kkel és küldetésekkel egybeköthető parancsot (például adott NPC ellátása fegyverekkel, küldetés nevének megadása, stb..).

Native remove_weapon_component_from_ped 
Native is_toggle_mod_on 
Native is_help_message_fading_out 
Native get_vehicle_custom_secondary_colour 
Native set_ped_using_action_mode 
Native is_ped_using_action_mode 
Native is_ped_swimming_under_water 
Native give_weapon_component_to_ped 
Native get_number_of_passenger_voice_variations 
Native set_progress_or_position 
Native set_focuspoint_obj_accuracy 
Native hide_hud_component_this_frame 
Native get_texture_rgba_reloaded 
Native clear_area_of_projectiles 
Native set_vehicle_engine_health
Native special_ability_deactivate
Native special_ability_lock
Native special_ability_unlock

Érdekes lehet számunkra azonban az a 14 fájl, melyeknek elnevezése (dlc_assassin1.csc - dlc_assassin15.csc) utal arra, hogy az egyik következő letölthető tartalom jócskán bír majd bérgyilkos küldetésekkel is, ami nem lenne meglepő, ha azt nézzük, mennyi fáradságot jelentett a fejlesztők számára implementálni a tőzsdepiacot, és hogy legjobban az ezen kategóriába sorolt feladatok használták ki azt.

A fegyvereket illetően azonban kételkedhetünk is egy kicsit, mivel mint ahogy az már említésre került, ezek közül kettő (a Trevor által végzett kínzás közben használható franciakulcs, illetve az ásó, amivel Michael sírját tárja fel) alapvetően a játékban van, azonban főszereplőink által nem használható közelharcra, valamint egy másik kedves GTAForums júzer munkásságának köszönhetően arra is fény derült, hogy egy bizonyos "mpweaponsunusedfornow.#td" nevű fájlban már a játék kiadása óta szerepelnek a fegyverek képei, ami utalhat a multiplayer exkluzivitásra is akár.

Későbbi elérhetőségüket viszont megkérdőjelezhetetlenné teszi az, hogy az eddig hivatalosan a játékban lévő fegyverekhez hasonlóan, ezek is egytől egyig elérhetők a Social Club képei között, valamint egy újabb leleplezés, ami rávilágít a játék által ezen közelharci fegyverekkel kapcsolatos statisztikák tárolására.



Tűzoltó fejsze
Hangosbemondó
Franciakulcs
Ásó

Egyelőre viszont az egyértelműnek tűnő bizonyítékok ellenére sem vehető biztosra, hogy ezek a jövőben ténylegesen elérhetők lesznek a játékban. Érdemes ezzel kapcsolatosan visszaemlékezni például a várva várt kaszinószásra, vagy az ugyancsak nemrégiben napvilágot látott "kivágott" küldetésekre.

2014.02.05 07:29  ▪ Forrás: GTAForums.com  ▪ Írta: EyeInTheSky

kazmergta4
Offline
2014. 02. 05. 07:57
Milyen lenne mar ha ezek bekerulnenek.Nagyon varom mar,csak a PC verzio jojjon!

bond71
Offline
2014. 02. 05. 10:02
Most akkor a casino az kamu??:-(

Shotgun
Offline
2014. 02. 05. 10:32
bond71: Nem tudni...

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink