Itt vannak az újdonságok a GTA V PC előzetesekből!
2015.04.08 19:28
Robbanásszerűen publikálják az online magazinok a saját kis Grand Theft Auto V PC cikkeiket, melyekből számos részlet derül ki a számítógépes verzióról. Ismét lesz saját rádióállomás, és a Rockstar jócskán fejlesztett a videószerkesztőn is.
Igyekeztünk minden újdonságot kiszűrni a világhálóról, ezeket pontokba szedve olvashatjátok, de hírünk később még frissülhet. Találtunk még egy képet is.
A játék valamivel kidolgozottabb a PlayStation 4 és Xbox One verziónál is, és 60 képkocka per másodperccel fut. Az IGN szerkesztője szerint ez nagyjából stabil volt, mikor játszottak
A látótávolság is mégnagyobb számítógépeken. A Mount Chiliadnál ejtőernyőzve akár Los Santos legnagyobb felhőkarcolói is tisztán láthatóak
A Rockstar azt mondja, ha nem is 4K-n, de 1080p felbontásan szépen fog futni a játék egy átlagos számítógépen
Beállíthatjuk majd az élő környezet sűrűségét
Körülbelül 25 paraméter lesz állítható a grafikai beállítások menüjében
A játék első indításkor a harvderhez igazítja a grafikai beállításokat
A játékot úgy optimalizálták, hogy az a minimumtól az ajánlott rendszerekig minden konfiguráción szépen nézzen ki
Ezúttal szorosabban tartották a kapcsolatot egymással a játék eredeti verziójának és PC változatának fejlesztői. Ez már a Max Payne 3-nál is bejött
A Rockstar Editor (videószerkesztő) tartalmaz majd egy ún. Director Mode-ot. Ez lehetővé teszi, hogy a szerkesztő ne csak egyszerűen rekonstruálja a rögzített eseményt, de bállíthatjuk majd például a napszakokat, az időt, hogy hol legyenek az állatok, az emberek, kiválaszthatjuk a gesztusokat, és az elhangzó beszédet is. Elhelyezhetünk karaktereket a sztori módból és a crew csapattársak közül is. A fejlesztők elmondása szerint az állatok, az emberek és a crew csapattagok szerkesztése fokozatosan válik majd elérhetővé, ahogy előrehaladunk a Story Mode-ban
A Rockstar Editorral visszajátszhatjuk az eseményeket, választhatunk beállított és szabad kameranézetet, állíthatjuk a kameramozgást, a szaturációt, a kontrasztott, különböző effektusokat, a sebességet és a hangerőt is
Ezúttal több zenét is vághatunk egyetlen videó alá. Egyaránt választhatunk a rádiócsatornákon hallható számokból és a játék aláfestő zenéiből, de még a játékbeli reklámokból is
A videóinkat közvetlenül feltölthetjük majd YouTube-ra és a Social Clubra is
Ismét lesz egy rádiócsatorna, amin a saját zenéinket hallgathatjuk. Ennek most Self Radio lesz a neve. Beállítható, hogy a játék sorban vagy össze-vissza játssza a számokat, esetleg rádiószerűen reklámokkal és beszéddel. A csatornán ezutóbbi módban DJ Cliff Lee és Andee lesznek a műsorvezetők, akik a Liberty City Stories Lips 106 rádióállomásából lehetnek ismerősek
A fejlesztők ismét megerősítették, hogy minden korábbi kiegészítő csomag benne lesz a játékban, és a jövőben együtt érkeznek majd a további frissítések a konzolos verziókhoz és a PC kiadáshoz
Érdekesség: A gépben, amin a játék futott Intel Core-i7 [email protected] processzor, SLI GTX 980 videokártya, 32GB memória és egy 256GB-os SSD volt
A GameSpot egy videóval is illusztrálta cikkét, a GTA V o'clock pedig szokás szerint videóban taglalja hands-on tapasztalatait.
Intel Core-i7 5930k, SLI GTX 980, 32GB memória és egy 256GB-os SSD manapság már eléggé átlagosnak mondható. Igazán megnézhették volna amit ajánlottnak írtak azon mi a helyzet vagy esetleg (750Ti és R9 270-en na az átlag). A másik nem csak a 4k-val kéne dobálózni. Lehet megint én maradtam le.
Szerintem meg egy olyan gépen amelyiken a Watchdogs fut medium-on vagy high-on vagy mondjuk a Dying Light fut mediumon vagy high-on akkor a gta5 is futni fog és ezekhez a gamekhez meg elég 4-8giga ram és 1-2gigás vidikari. Szoval sztem az a konfig igény amit a R* irt csak arra jo h a pc boltok malmára hajtsa a lét
ATi0021: Azon a gépen 4k-ban futott és 60 fps-en csutka maximumra húzott grafikával, ami egyáltalán nem egy rossz ómen. A gtx 980 lehet, hogy a leggyorsabb egy GPU-s videokártya, de 4k-ra még így is gyengécske... (4k: 8 847 360 pixel, 1080p: 2 073 600, szóval nagyon alaposan lesarkítva elmondható, hogy full hd felbontáson elegendő lesz egy fél GTX980 teljesítménye is ami egy R9 270X/HD7950, vagy GTX 760-nak felel meg)
szerintetek i5-ös proci, és Gt640M videókari bírja majd a játékot? (laptop)
(Nem értek hozzá túlságosan, de érdekelne, mert 2011 óta ezt a játékot várom)
ATi0021: Mielőtt pánikot meg anyázáshullámot gerjesztenél azt a konfigot 4K-felbontásra tesztelték nem a 1080p-re a 4k-hoz eddig is nyivánvaló volt hogy egy izmos gépre lesz szükség. Én csak arra vágyom hogy 1080p-ben fullrahuzva legyen meg a 60fps-em na mondjuk az anti-alassingból tudok majd engedni azért nem fáj annyira a szivem (I7-3770K, Asus7970 TOP 3GB, 32GB kingston Hyperx) A WD 4x AA-val fullon adta a 60FPS-t.
Ha valaki kiváncsi rá futna e a gépén és ha nem akkor mit érdemes kicserélni az itt megnézheti, bár nemtudom mennyire mérvadó, de indulási alapnak jó lehet http://www.game-debate.co...heft%20Auto%20V
AngelHeart: Aki nem érti poént azt sajnálni tudom. Nem értem miért veszed ennyire véresen komolyan, mennyire megy. Amúgy meg nem Neked, de ha egy GTX980 nem jó 4k-ra akkor mi? 3Way SLI GTX TITAN?
Bár én szándékosan megvontam magamtól a sok infot a játékkal kapcsolatban, néhány free-roam rohangálós bemutatóvideóban (PS4) eléggé gyérnek láttam az autók törésmodelljét. Tehát minttudomén lebukfencezett a játékos egy domboldalon, és kb. leszakadt a motorháztető, meg behorpadt egy ajtó.
Ez csak nekem tűnt annak, vagy tényleg gyengébb lett, mint a IV-ben? (Abban kis túlzással egy Rancher-t össze lehetett gyűrni egy Blista Compact-tá.) Illetve van-e valami hivatalos info arról, hogy a PC-s verzióban változik.e ez?