Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

Take-Two: Nem halottak a single player játékok!

Nem ért egyet azokkal a GTA sorozat kiadója, akik úgy gondolják, a single player játékok ideje lejárt. A cég vezérigazgatója, Strauss Zelnick a VentureBeat-nek adott interjút, a beszélgetés során pedig külön kiemelte, hogy egyáltalán nem hisz abban, hogy a sztori fókuszú játékoknak leáldozóban van.

Mint kiemelte, hiába mondogatják, hogy nem válik be a termék, ha nincs benne ingyenes battle royale. Nincs arra semmilyen bizonyíték, hogy ne le lenne igény jól kidolgozott egyjátékos történetekre, és ezt látják a GTA Online esetében is: hiába a multi, a játékosok ugyanúgy játszanak a GTA V Story Mode-dal is. 

"A cégek, akik úgy érzik, egyszerűen csak kikerülik a sztori- és karakterépítésbe fektetett kemény munkát, és egyből oda ugranak, ahol pénz van a multiplayerben..., nem hiszem, hogy ez működni fog. Meglepődnék rajta" – mondta.

Az interjú során más apróság is szóba került. A VentureBeat újságírója arra is kereste a válaszokat, hogy a Take-Two és a stúdiói miben különböznek más kiadóktól és fejlesztőktől. A Take Two Interactive-hoz 17 játékfejlesztő stúdió kötődik körülbelül 4200 emberrel, de valahogy mégis több a bevételük, mint a 14000 emberrel dolgozó Ubisoft jövedelme.

A beszélgetés során elhangzott, hogy a cég stratégiája továbbra is az, hogy a legkreatívabb, leginnovatívabb és leghatékonyabb legyen, és ehhez erőforrást is biztosít. Zelnick egyáltalán nem támogatja azt a megoldást, hogy egyszerűen csak másolják azt, ami egyszer már működött. Sőt, azzal, hogy folyamatosan az újításra törekednek, egyúttal motiválják a dolgozóikat is.

Noha mint a cég vezetője, olyakor vannak meglátásai arról, mik azok az új piaci irányok, amikkel érdemes lenne próbát tenni, de sohasem erőszakolja a stúdiókra. Fontos az együttműködés, inkább beszélnek róla, és megpróbálja meggyőzi őket.

A stúdiók pedig megőrizhetik az autonómiájukat, bátran dolgozhatnak azzal, amit saját berkeiken belül előállítanak, és nem erőszakolnak rájuk követelményeket, mint például a Frostbite motor egységes használata EA stúdióinál.

A teljes interjú angol nyelven a VentureBeat oldalán olvasható.

2018.06.21 13:49  ▪ Forrás: VentureBeat  ▪ Írta: Visali

dani.szentgali
Offline
2018. 06. 23. 00:19
Hát ez elméletben mind szép és jó, meg nagyon jól hangzik, csak jó volna ezt az állítást tettekkel is alátámasztani. Gondolok itt a túlpörgetett GTA Online-ra és a mellette elhanyagolt meg elcseszett singleplayerre... reméljük R* meg T2 tényleg tanult a hibájából, és valóban nem hagyják kihalni a singleplayer játékokat.

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink