Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

GTA - Ismét bűnténnyel kapcsolatban...

A Grand Theft Auto játéksorozat erőszakosságából kifolyólag már számos bűncselekményel kapcsolatban hallhattunk róla. Sajnos ismét kapcsolatba került egy incidenssel.

Arizónában egy hat és egy hét éves fiú az egyik GTA rész játszása után brutális módon, egy PlayStation 2 kontrollerrel felakasztottak egy alig négy hónapos kis cicát, majd addig dobálták kővel, amíg ki nem múlt szegény állat. A helyi serif, Joe Arpaio azt nyilatkozta, hogy " Ez a játék a rendőrök megölésére és a nők megerőszakolására buzdít", majd hozzátette, "Ez csak egy kis csoda, hogy ilyen erőszakot egy kicsi állaton követtek el." -utalva arra, hogy ennél komolyabb bűntények is történhetnek. Sajnos ez valóban így van, hisz olyan fiatalkorúak is játszák a játékot, akik nem képesek felfogni a benne történő eseményeket, és nem tudják értelmezni a játék  szó fogalmát. A két fiatalt koruk miatt nem ítélték el.

2008.12.06 18:10  ▪ Forrás: Kotaku  ▪ Írta: VISALI

MateL
Offline
2008. 12. 06. 18:15
Mikor lehetett a GTA-ban nőt megerőszakolni?

Gera9508
Offline
2008. 12. 06. 18:17
Mi a faszért kell engedni a 6-7 évesnek akkor a szülei egy nagy lámák állandóan támadják a gta-t 18+ kivan írva LÓ BETŰKKEL a borítóra aki meg még nem múlt el és hülye az ne játszon gta-t. Ennyi a szart jo mindig vkire jelen esetben vmire kenni ez az én véleményem üdv!

Ha pl egy 22 éves csinálta volna ezt még akk se mondanám jovan tényleg a game de nem nem nem és nem még 1x mondom aki hülye ezzel ne játszon elmebetegeknek szólt.

ff61gmaze
Offline
2008. 12. 06. 18:23
Baszki hogyan lehetnek ilyen hülyék a kis pöcsök? Megint perelés lesz v mi a fasz.....de akkor a szülőket is el lehetne itélni mert ők meg megvették nekik (vagy letöltötték a hülye pöcsök)

Leone
Offline
2008. 12. 06. 18:25
vulgaritást kicsit vegyük vissza.

mrgell
Offline
2008. 12. 06. 18:31
Szerintem:
1. Ezeket a bűneseteket azért akarják összefüggésbe hozni bármivel, mert egyszerűen nem képes az ember beismerni, hogy a jogi rendszere és az ítélő képessége sosem lesz tökéletes.(most minden államra és minden élő emberre gondolok) Az ember lelkiismerete "könnyebb", ha úgy hiszi, hogy valami más, tőle független dolog(esetleg másik ember) a hibás.

2. Most attól, hogy a gyerekek ismerik a gta-t, attól még nem biztos, hogy pont az lenne a hibás. Ha lenne valami összefüggés amit lehetne bizonyítani, pl autót lopnak, galambot lövöldöznek, akkor azt mondom tényleg, ehhez van köze a játéknak. De, hogy macskát akasztani és macskát dobálni...Nna ilyen nincs a játékban. GTA-ban csak egy állat volt mindig, az pedig a madár.

3. Szerintem akkor is a GTA-t okolnál, ha mondjuk az a 6-7 éves gyerek születésétől kezdve mondjuk Doom, Postal, vagy valami hasonló kaliberű játékkal játszana, mert vagy nem tetszik nekik, vagy a jól ismert amerikai műveltség révén csak ezt ismerik. Mert ugye tudjuk, hogy az amerikai lakosság mennyire is IQ bajnok népség: http://www.youtube.com/wa...h?v=fJuNgBkloFE

alexander1995
Offline
2008. 12. 06. 18:35
Benes írta:
Megint perlés lesz v mi a f*sz

Arról nem volt szó

ricardo007
Offline
2008. 12. 06. 18:48
Dawe0218-al teljesen 1et értek


Offline
2008. 12. 06. 19:04
kapják be
és gegének igaza van gta-ban hol erőszakoltunk meg nőt?
és a postal sokkabb erőszakosabb játék... de persze arra még semmit nem fogtak
kapják be (már sry)

MateL
Offline
2008. 12. 06. 19:04
Nemtom, az én unokaöcsém 5 évesen kezdett vice city-zni, de tudja hogy játékról van szó...

ff61gmaze
Offline
2008. 12. 06. 19:04
Leone: bocs csak kicsit felhúztam magamat

ronzo
Offline
2008. 12. 06. 19:13
Na tessék. Most az a szerencsétlen cicát kellett kinyuvasztaniuk... Imádom a macskákat, kettő is van nekem.


Offline
2008. 12. 06. 19:16
nyomik a gyerekek őket is felkéne akasztani XD biztos ezt látják szüleiktől

mrgell
Offline
2008. 12. 06. 19:23
Én is tuom, hogy a játék és a valóság között van egy fő különbség: ha az életben fejbe lősz valakit akkor nem szólal meg az isteni hang, hogy Head shot! Higgyétek el, tapasztalatból mondom XD

Gera9508
Offline
2008. 12. 06. 19:24
ez hülye xD xD

mrgell
Offline
2008. 12. 06. 19:30
Amit még érdekesnek találok, hogy mondjuk még semmilyen fegyveres gyilkosságot vagy bármilyen tűzharc okozóit nem hoztak kapcsolatba mondjuk egy Counter Strike-al, vagy egy Call Of Duty-val.

Leone
Offline
2008. 12. 06. 19:32
ronzo: LoL! Ezek szerint nem csak én rajongom a macskákért. Valahogy nem tudom megérteni, mi visz arra valakit, hogy egy ártatlan kismacskát megkínozzon. Anno emlékszem, hogy egy benzinkútnál pár kis puhapcsű megkínzott egy szerencsétlen kismacskát, BRINGÁVAL áthajtottak rajta és egy rendőr vitte be az állatorvoshoz, ahol EL KELLETT ALTATNI! Mindezt azért, mert néhány aberrált állat - már bocsánat az állatoktól - nem képes türtőztetni magát és higgadtan levezetni a magukban rejlő feszültséget, hanem egy TELJESEN ÁRTATLAN ÉS SOKKAL GYENGÉBB élőlény bántalmazására éreznek kényszert. Komolyan mondom nem vagyok egy Chuck Norris, de az biztos hogy a srácokat minimum jól elgyepálnám azért,, amit tettek.

Vagy kicsit beraknám őket hűsölni, hátha tanulnak a történtekből.
mrgell: Ez szerintem ROHADTUL nem vicces. Az embereknek alapvetően kellene rendelkezniük egy belső hanggal, ami figyelmezteti őket arra, hogy amit tesznek az nem helyes. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy manapság miért kerül a világba ennyi elkorcsosult szemétláda, akikben ez a tulajdonság vagy nincs meg, vagy próbálják elfojtani, mert hogy az menő.

ff61gmaze
Offline
2008. 12. 06. 19:39
Leone: Látom beindultál Te is, de igazad is van...

gatyas1996
Offline
2008. 12. 06. 19:55
Gera9508:
Te ha ezen ennyire ki tudsz akadni akkor kinek is nem kéne játszani vele??
Értsd 1 hozzászólásod

rabert15
Offline
2008. 12. 06. 19:59
Ez már valami összeesküvés a Rockstar ellen. Én nem tudom elhinni, hogy ennyire hülyék az emberek, és képesek egy játékot okolni azért, amit nem is tartalmaz.
Én nem kedvelem a macskákat, de így sem lennék képes bántani egy macskát, sőt, más ártatlan állatott sem.
Nameg: " Ez a játék a rendőrök megölésére és a nők megerőszakolására buzdít" és ennek mi köze lenne egy felakasztott macskához? Ha per lenne emiatt, és a rockstar elveszítené, akkor komolyan elkezdek gondolkozni, hogy milyen emberek hajthatják végre az ítéleteket..

Laca
Offline
2008. 12. 06. 19:59
Én a Fiú szüleit büntetném meg, hogy 18+os játékkal játszik a gyerek. Ezek után ne csodálkozzanak, hogy terrorista lesz belőle. Mondjuk én 12 éves korom óta GTA-zok, és mégse lett gyilkos belőlem, szóval már ez az állítás is hibás, hogy "lehet".

gatyas1996
Offline
2008. 12. 06. 20:31
Vannak olyan emberek akik nem képesek felfogni mi a különbség játék és Való és között, A szüleit (szerintem csak egy anyja van neki)lehet okolni mivel több felmérés is bizonyítja hogy akiknek elváltak a szülei azokat elkényeztetik azaz így próbálják meg pótolni a Apát/Anyát és Szerintem a gyerek visította ki a játékot

molnár péter
Offline
2008. 12. 06. 21:35
kurva gyereket de ki nyirnám, szegény macska <--ebből is mi lenne?! hogy a gta 4 aggreszivvá tett, mondjuk igaz hogy még nem is játszottam vele...xD

ymhotep
Offline
2008. 12. 06. 21:43
Ha én nőket erőszakolok, miután kakaót ittam, akkor be kell tiltani a kakaót?


Offline
2008. 12. 06. 21:47
pontosan

ennyi erővel a filmeket iskikéne tiltani...sok vérengzés...drog...
igaz igaz a játékban mi magunk 'csináljuk' avérengzést, de akkor is...

MateL
Offline
2008. 12. 06. 22:00
Leone: Valószínűleg a két gyerek nem volt tisztában azzal, hogy mit tesz, hogy egy életet olt ki méghozzá mekkora fájdalmakkal. Azonban vedd figyelembe, hogy ez Amerika... A szülők még erre sem képesek megtanítania a gyerekeket. Igazából nem is nagyon hibáztatom a két gyereket, inkább a nagyokos őseiket...

mzolly: ott a pont

Van egy általános igazság, miszerint az emberi lény sosem önmagában keresi a hibát, mindig valami más dologra vonatkoztatja vissza, mondván, hogy az okozta, az késztette rá a bizonyos tettre. Ezt kéne sokaknak felfogni, és lemosni a 2 kg egót az arcáról hogy nem mindig más a hibás... És abszolút nem szégyen, sőt inkább respect ha ezt be mered vallani - nem csak magadnak, másnak is...

sepoyclove
Offline
2008. 12. 06. 22:06
MateL: de igen pontosan tudták mit csinálnak és pontosan ezért egyedül csak is ők hibásak. ha valakiben van szadista hajlam akkor sok mindent nem lehet tenni, előjön belőle ha van GTA ha nincs.
nem véletlenül van ilyen kevés eset.

mrgell
Offline
2008. 12. 06. 22:22
Én a GTA-kat pont a feszültség levezetésére használom. Ha nem lenne gta vagy valami más, akkor lehet egy rossz hétfőn tömegmészárlásba kezdenék Így meg csak leülök egy fél órát törni a kocsikat és multiplayeren bunyózni Liberty Cityben és utána tök rendben is vagyok...kivéve mostanság, h pc-re is meg akarom szerezni, most a gépemet is kicsit följebb kéne nyomni, hogy játszhassak maxon...


Offline
2008. 12. 06. 22:29
sepoyclove: hát szerintem nem tudták... olyan idősen még én se tudtam pontosan hogy milyen lehet az... de azért nem öltem meg volna szegény macskát...

sepoyclove
Offline
2008. 12. 06. 22:52
: idétem:
"PlayStation 2 kontrollerrel felakasztottak egy alig négy hónapos kis cicát, majd addig dobálták kővel, amíg ki nem múlt szegény állat."

már nem azért de párszor elolvasod rájösz módszeresen csinálták > tudatában voltak mit csinálnak.


ff61gmaze
Offline
2008. 12. 06. 22:59
sepoyclove: Valóban az biztos, hogy tudatában voltak

Leone
Offline
2008. 12. 07. 08:50
ff61gmaze: Próbáltam kicsit visszavenni

NikoBellic13
Offline
2008. 12. 08. 20:26
A szadizmus.
Az emberek egyre agresszívabbak,ami különösen a gyerekeknél figyelhető meg. A GTA IV életszimulátor gyakorlatilag, mivel a játékban olyan dolgokat tudsz megtenni, amik az életben is lehetségesek. A GTA-ban fegyverrel lelőhetsz egy embert, ahogy ezt a való életben is megteheted, mivel ember is létezik, fegyver is létezik, és gyilkosságra is volt példa. Azért, mert a gyerek ezt egy játékban látja, azaz élet hibája.
Az, hogy nem tudták, mit tesznek közönséges duma. Nagyon is tudták.
Miért a GTA a hibás? -- Ha közlik,hogy huligánok bíztatták őket,akkor ha még meg is találják őket, pénz nem lesz belőle. Ha kisebb fejlesztőket perelnek,mint pl a Postal fejlesztőit, abba sincs nagyon pénz,mert nem egy nagyon gazdag cég, és ők fognak pereskedni ezért az macerás. A GTA IV manapság a legnépszerűbb akció játék az egész vilgáon, a R* a legsikerebb játékfejlesztő cég az egész világon. Azt kell perelni akinek pénze van.
Miért nem a szülők a hibásak? Ugyanmár, én is voltam gyerek, és utáltam ha ellenőrizgettek. Nem hiszem,hogy itt bárki örülne, ha úgy kéne mindig gépeznie, hogy az anyja ott ül mellette. Abba viszont a szülők a hibásak,hogy ezt rákenik a játékra. NEM a játék, NEM a szülő hanem a GYEREK.

A macskákról meg annyit, hogy van 3 macskám, és családtagként kezelem őket. Az állatkínzókról meg megint annyit, hogy én meg két barátom tanúja volt annak,hogy 3 cigány gyerek (ki más?) épp eloltott egy cigit egy kutyán. Körbenéztünk, és mikor kiderült,hogy nem tudnak még további 15 kormost segítségül hívni, akkor odamentünk és megkérdeztük,hogy miért tették. Nagyon megszeppentek, mert elrohantak. Lehet,hogy csak a bűntudat erős karma, vagy talán az,hogy mind a 3-an bomber dzsekiben járunk, és a vállunkig értek. Ki tudja...

Amúgy, az Ős GTA Place látogatók emlékeznek rám, kb fél éve nem nagyon adok életjelet magamról. Ha a cigány szó miatt eltűnik a kommentem, akkor újabb félévre el is köszönök megint.

ricardo007
Offline
2008. 12. 08. 20:45
Ja XD akaszák fel a tetves kölyköket is fél percre mondjuk aztán megtudják milyen volt annak a szerencsétlen lénynek

wantoo
Offline
2008. 12. 08. 22:46
Én már hány száz hangyát öltem meg az előtt, hogy GTA-zni kezdtem. Szóval bőven 6 alatt. Asszem meg még jópár szúnyogot és pókot, meg még ki tudja miket.

StanDoFF
Offline
2008. 12. 08. 22:54
a gyerekek szüleit minimum 2 évre börtönbe kéne dugni, a kis pöcsök meg nézhetnek. akik erre képesek azokat legszivesebben úgy megverném, hogy elfelejtsenek beszélni és ne foghassák a gta-ra hogyha valami marhaságot csinálnak, aminek semmi köze a játékhoz. nekem is volt két kismacskám és nem tudom, hogy lehet ilyet tenni egy ilyen szegény, ártatlan állattal. (csak azért volt, mert apukám kora reggel elvitte őket az erdőbe és nem mondta meg, hogy pontosan hova. vagy két hetesek lehettek. hát nem igazán örültem neki)

sepoyclove
Offline
2008. 12. 09. 16:46
StanDoFF:
ad1) nem a szülő a hibás hanem a gyerek.
ad2) nem kell senkit megverni azzal nem érsz el semmit, a gyerekeknek orvosi kezelésre szorulnak a gáz az, hogy ezt senki sem fogja fel. ( a média meg úgy állítja be az esetet, hogy a gyerekek csak az áldozatok a játék pedig a "rossz fiú")

ispa
Offline
2008. 12. 09. 22:44

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink