Mivel múltkori hírünk már önmagában nagy port kavart, ezért úgy tartottuk fontos lehet számotokra a Grand Theft Auto IV PC-s verziójával kapcsolatos modding világról értesülni. Ezúttal is érdekes információkat hoztunk nektek, melyek bizonyosan mosolyt csalnak majd arcotokra…
Kezdjük talán a legérdekesebb dologgal, mely a repülőket takarná.
Mint már azt tudhatja minden kedves látogatónk, anno a Rockstar Games szakemberei úgy döntöttek, hogy eleddig ismeretlen okokból kifolyólag minden olyan alkalmatosságot, melyet a játékosok repülőként alkalmazhatnak kivágnak a végleges verzióból. Ennek eredményeként ugyan egyetlen egy modell sem maradt a GTA IV „rejtett” fájljai közt, ám egy igen érdekes felfedezésre lehetünk figyelmesek.
Az új grafikai motor megléte szerencsére nem változtatott semmit a játék fájljainak keretrendszerén, melynek köszönhetően az alapmechanizmus, melyet a fejlesztők repülőknek szántak, sima járművek számára is elérhetők. Ezt az elvet figyelembe véve egy okos modder megpróbálta a sokak által ismerős névvel rendelkező vehicles.ide fájlban található FIB Buffalo adatait megváltoztatni, hogy azt használatkor a játék ne autóként, hanem repülőként ismerje fel. Az eredményt itt megtekinthetitek.
Hogy mit jelent ez? A válasz igen egyszerű; amint már képesek leszünk mi „átlagfelhasználók” is importálni saját modelleket és textúrákat az IMG fájlokba, saját repülőink szárnyalhatnak is az égen. Ez pedig nagy előnyt jelenthet a PC-s társadalom számára, a konzolos játék tulajdonosai felett.
Következő érdekességünk főként azokat érinti, akik memóriacímek módosítása terén jártasak. Erről a holnapi nap folyamán olvashattok! Addig is kellemes ünnepeket és ne feledjétek el meglátogatni fórumunk GTA IV moddinggal kapcsolatos részlegét sem, ahol megtalálhattok minden kihírezett módosítást!