A Nintendo handheld konzoljára készülő első GTA epizód, a Chinatown Wars kapcsán a Nintendo Power magazin meginterjúvolta Gordon Hall-t, a fejlesztő Rockstar Leeds elnökét. Az interjú keretében néhány érdekes kijelentés és információ is elhangzott a játékot illetően, amelyek bár nem mostanában röppentek fel, de mindenképpen fontosnak tartjuk számotokra.
Mint már ismeretes, a Grand Theft Auto két epizódját, amelyek a Stories alneveket képviselik, szintén a Chinatown Wars fejlesztői, a Rockstar Leeds készítette. Ezzel kapcsolatban Gordon a következőket mondta a magazinnak:
"A Chinatown Wars sokkal széleskörűbb, mint amit valaha is csináltunk: több mellékküldetés, részletesebb missziók, és még több akciódús momentum. A Rockstar Social Clubbal való interakció elég nagy, a játék önmaga is megállná a helyét. Még lehetne tovább sorolni a dolgokat; a játék nem lesz kispályás. Nagyon büszkék vagyunk minden általunk készített PSP-s játékra, kiváltképp a két GTA játékra, de ez a játék messze felülmúlja azokat." - Gordon Hall, Nintendo Power Magazine, 2008. december
A korábbi két PSP-s GTA esetében már adott volt egy város, valamint egy motor, amit kis túlzással csak át kellett portolni a Sony hordozható játékgépére, ám a Chinatown Wars esetében egy teljesen új konzolon, teljesen új motorral és egy leegyszerűsített Liberty Cityvel kell dolgozni, ami - figyelembe véve a fejlesztés időtartamát - megmagyarázhatja a játék tartalombeli gazdagságát. Amint részletesebb információk látnak napvilágot, oldalunkon megtaláljátok.