Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

MotionScan a következő GTA-ban?

Az L.A. Noire első videóit látva egyből feltűnhetett, hogy milyen részletesen és élethűen vannak ábrázolva az szereplők arckifejezései, gesztusai, mintha csak egy filmet néznénk. Ez a MotionScan nevű technológiának köszönhető, amit a Team Bondi szerint a Rockstar Games a jövőben is alkalmazni fog az átvezető animációk és mimika megalkotásához.

A PlayStation 3 Magazine most megjelenő számában a Team Bondi elnöke, Brendan McNamara válaszolt néhány kérdésre, melyek közül az egyik az L.A. Noire-ban debütált MotionScanre irányult. McNamara szerint a Rockstar Games komolyabban érdeklődik a technológia iránt, annak ellenére, hogy a játék kiadását követő hónapokban a két fejlesztőcsapat viszonya megromlott. Az L.A. Noire sikerei mellett viszont a Rockstar sem mehet el csukott szemmel.

Arról, hogy használják-e majd a Grand Theft Auto V-ben a MotionScant, a Team Bondi elnöke a következőket mondta:

"Igen, azt hiszem minden játékhoz érdekli őket. Az L.A. Noire hatalmas játék, a Grand Theft Auto pedig még nagyobb, úgyhogy a szereplőválogatással, a párbeszédek és monológok felvételével, valamint az egyéb dolgokkal kapcsolatos minden probléma adott. Mi természetesen szeretnénk ezt, és ők is örömmel használnák a MotionScant, de ha mégis úgy döntenek, hogy nem megfelelő hozzá és inkább másik játékhoz használják fel, nekünk az is jó. A döntést a Rockstar hozza meg. Általában jó döntéseket hoznak, ami a játékaikat illeti."

Ami viszont érdekes, hogy a technológia működése megköveteli, hogy a teljes arcot, annak minden mozdulatával és formájával együtt beleépítsék a játékba. Ez pedig azt jelenti, hogy komoly színészek alkotnák a játékok szereplőit, csakúgy, mint az L.A. Noire-ban, ami egyébként talán pont emiatt három DVD-t foglalt el. Mekkora lenne így egy GTA kaliberű játék? Megmaradnának a GTA játékok átvezető animációinak jellegzetességei?

A teljes interjút a PSM3 magazin legújabb számában lehet majd olvasni, a MotionScanről pedig egy rövid werkfilm itt tekinthető meg.

2011.07.22 15:07  ▪ Forrás: CVG  ▪ Írta: Ben Dover

Bence (Visali)
Offline
2011. 07. 22. 17:01
Nem értem. Úgy tudom a Rockstar Games és a Team Bondi már nincsenek annyira pusziban.

Maccs
Offline
2011. 07. 22. 17:26
Én sem értem!Egyébként ha a Gta V-be ezt a technologiát raknák, akkor még pár évet biztos várni kéne a játékra.Ezzel ellentétben meg elvileg már az utolsó simításokat végzik a játékon tudtomal.

Bence (Visali)
Offline
2011. 07. 22. 17:54
Maccs: Nem, nem. A MotionScan épphogy meggyorsítaná a fejlesztést és akkor tényleg nem lenne akkora nagy meglepetés, ha már holnap kijönne.

wantoo
Offline
2011. 07. 22. 22:59
Igen, volt egy ilyen híresztelés, hogy a Rockstar szakít a Team Bondi-val, de úgy néz ki, hogy végül is sikerült megoldaniuk a problémát

Gege
Offline
2011. 07. 22. 23:16
Ennek nincs köze a szakításhoz, a Rockstar ugyanúgy használhatja a MotionScant, mint bárki más véleményem szerint, mert nem levédett, saját tulajdonú dolog. Csak néhány kamera meg egy speciális stúdió és kész.

A Team Bondit meg eléggé kritizálta a Rockstar, nem hinném hogy csak úgy meggondolnák magukat.

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink