Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

Hogyan készült a Grand Theft Auto III?

Az IGN korábbi ígéretéhez híven az egész hetet a GTA III-nak szentelte, és ennek megfelelően megpróbált a kulisszatitkok mögé is betekinteni. A cikksorozat végére a Rockstar legrégebbi oszlopos tagjai is megszólaltak a sikerjáték történetéről.

A legfrissebb interjúban megszólal Jeremy Pope, a Rockstar akkori társproducere, Dan Houser és a rendezőként dolgozó Navid Khonsari is.

"Emlékszem, hogy Sam többször is azt kérdezte, 'Normálisak vagyunk? Fog ez működni?', és ezt nem csak úgy kérdezte, hanem tényleg kételkedett benne." — mondta Jeremy Pope az IGN-nek. Pope, aki most független játékproducer és tanácsadó, 2000 elején csatlakozott a Rockstarhoz a GTA III társproducereként. "Egy szürke, tömbökből álló várost néztünk. Még semmi nem kapott textúrát. Könnyű volt észrevenni a hatalmas lehetőséget, de senki sem volt zavarban."

A teljes cikk elolvasható az IGN.com-on angolul.

2011.10.22 20:58  ▪ Forrás: IGN  ▪ Írta: Ben Dover

MasterP
Offline
2011. 10. 22. 21:25
komolyan, mindennek színet is adni az tényleg elég nehéz. Igen csak kreatívnak kell lenni. Jó döntés volt, én biztos, hogy egy idő után csak ismétlődő színeket tudtam volna alkalmazni, nem tudom, hogy más hogy csinálja. És az is jó döntés volt, hogy megvalósították 3D-be. Még egy 2D-s verziót már nem bírt volna a nép

csaba292
Offline
2011. 10. 23. 09:25
Ezek nem színek, textúrák. Ha megfigyeled minden ház ugyanolyan. Csinálnak egy 10x10 centis falat ablakokkal, és azt rárakják egy tömbre. A hármasnál még nem volt olyan bonyolult, viszont a négyes annál inkább, ott a legtöbb máshogy néz ki. Jó sokan modellezhették

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink