Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

Hogyan készült a Grand Theft Auto III?

2011.10.22 20:58  |  Írta: Ben Dover  |  Forrás: IGN

Az IGN korábbi ígéretéhez híven az egész hetet a GTA III-nak szentelte, és ennek megfelelően megpróbált a kulisszatitkok mögé is betekinteni. A cikksorozat végére a Rockstar legrégebbi oszlopos tagjai is megszólaltak a sikerjáték történetéről.

A legfrissebb interjúban megszólal Jeremy Pope, a Rockstar akkori társproducere, Dan Houser és a rendezőként dolgozó Navid Khonsari is.

"Emlékszem, hogy Sam többször is azt kérdezte, 'Normálisak vagyunk? Fog ez működni?', és ezt nem csak úgy kérdezte, hanem tényleg kételkedett benne." — mondta Jeremy Pope az IGN-nek. Pope, aki most független játékproducer és tanácsadó, 2000 elején csatlakozott a Rockstarhoz a GTA III társproducereként. "Egy szürke, tömbökből álló várost néztünk. Még semmi nem kapott textúrát. Könnyű volt észrevenni a hatalmas lehetőséget, de senki sem volt zavarban."

A teljes cikk elolvasható az IGN.com-on angolul.

MasterP

Offline
2011. 10. 22. 21:25
komolyan, mindennek színet is adni az tényleg elég nehéz. Igen csak kreatívnak kell lenni. Jó döntés volt, én biztos, hogy egy idő után csak ismétlődő színeket tudtam volna alkalmazni, nem tudom, hogy más hogy csinálja. És az is jó döntés volt, hogy megvalósították 3D-be. Még egy 2D-s verziót már nem bírt volna a nép
csaba292

Offline
2011. 10. 23. 09:25
Ezek nem színek, textúrák. Ha megfigyeled minden ház ugyanolyan. Csinálnak egy 10x10 centis falat ablakokkal, és azt rárakják egy tömbre. A hármasnál még nem volt olyan bonyolult, viszont a négyes annál inkább, ott a legtöbb máshogy néz ki. Jó sokan modellezhették

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 22 vendég böngészi az oldalunkat.
Kiemelt partnereink
Társoldalak