Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

2008.05.18 19:09  |  Írta: Shotgun  |  Forrás: SAMP.com

Egy nem is oly rég leközölt hírünkben írtunk arról, hogy a fejlesztőcsapat beadta a kulcsot a multiplayer módosítás fejlesztése felett. Nos, ezúttal ismét érdekes fejleményekre lehetünk figyelmesek, ha ellátogatunk a program hivatalos oldalára mely ismételten elérhetővé vált. Azt, hogy igazak-e a híresztelések a multiplayer fejlesztésének befejeztével kapcsolatban még homály fedi...

A hír, mely szerint a modifikáció programozását befejezték, még mindig nem került megcáfolásra, amiből arra következtethetünk, hogy sajnálatos módon nem lesz újabb San Andreas Multiplayer verzió. Ugyan a multis kiegészítő hivatalos weboldala ismét elérhető, a fórum és egyéb szolgáltatások - a szerverlista kivételével - még mindig nem kerültek publikálásra. A legfrissebb híresztelések között megtalálhatjuk azt is, hogy littlewhitey - egy igen neves, a multiplayer világgal kapcsolatba hozható játékos, átvette a mesterlista (a klienshez szerverlistaként használható szerver) futtatását, melyhez elérést a GTA-Host emberei szolgáltatnak.

Amint többet tudunk a dologról, értesítünk titeket!

2008.05.18 18:51  |  Írta: Shotgun  |  Forrás: NYmag.com

Bizony, a film- és játékipar egyik legnagyobb megszentségtelenítője ismét színre lépett, leglábbis egy interjú erejéig... A NYmag.com weboldal szerkesztőségének köszönhetően napvilágra került ugyanis egy szöveges interjú, melyben a sokak által megvetett és utált Boll ecseteli, hogy miért is lenne ő a legjobb választás, egy Grand Theft Auto filmadaptáció elkövetéséhez.

Az elmúlt pár hónapban más igen érdekes híreket is hallhattunk egy esetleges GTA filmadaptáció bekövetkeztéről, ám szerencsére - khm eminemet főszerepbe rakni kicsit durva lett volna, ezek hamis információnak bizonyultak. Ezúttal pedig a fentebb említett weboldal szerkesztői a legrosszabb lehetőséget is figyelembe véve, kikérték Uwe Boll véleményét a játék filmre vitelével kapcsolatban.

Egyenesen az interjúból:

"A Grand Theft Auto szuper érdekes lenne számomra és úgy gondolom én lennék a legjobb ember egy ilyen film elkészítésére, mivel az összes eddigi filmem fő mozgatóelemei közé tartoztak a véres és erőszakos jelenetek. Ráadásul az akciójelenetekkel sincs problémám."

A dologhoz inkább úgy döntöttem, nem fűzök hozzá semmit, mert nehéz lenne a vulgaritást nem kimerítő határokon belül felszólalnom... ám igen érdekes, hogy a nyilatkozatból származó idézet második felében, milyen negatív hangsúlyra vált a filmrendező:

"De nézd, végül úgyis majd egy olyan ember mellett döntenek mint Micheal Bay vagy Brett Ratner, ezáltal pedig egy 150 milló dolláros költségvetéssel és PG-13-mas értékeléssel rendelkező mozifilm jön létre. Úgy gondolom jobb lenne elkészíteni egy 30 millió dolláros filmet, mely egyben kemény és brutális, egyúttal nem igényel megkötéseket."


Hát igen, a rendező legutóbb kiadott "sikerfilmje" (Postal) után már tényleg nem hiszem hogy sok eséllyel indul a GTA címért... talán csak annyi hozzáfűznivalóm van, hogy nem véletlen került napvilágra azon petíció, mely aláírásával, Boll filmvilágból való kitiltását támogatjuk.

2008.05.17 12:35  |  Írta: Rider

A Zero Punctuation nevű, játékokat kiveséző videósorozat e heti részében a Grand Theft Auto IV a téma. Mindenképpen érdemes megnézni, hiszen ez nem egy mindennapi „visszapillantó”. A videót leginkább az angolul jól tudóknak ajánlom, hiszen a szöveg hihetetlenül gyors, de a többiek is bepróbálkozhatnak vele, ha másért nem is, de legalább a képi világért. Jó szórakozást!

Link: Zero Punctuation: Grand Theft Auto IV

2008.05.14 21:55  |  Írta: Shotgun  |  Forrás: MTA SA Home

A nemrégiben leközölt hírünk, melyben ismertettük veletek a San Andreas Multiplayer helyzetét, kissé talán lelombozhatta azon látogatóinkat, akik még játszanak a GTA San Andreas-szal. Ezt kicsit kompenzálni próbálom jelenlegi hírünkkel, melyben a legújabb Multi Theft Auto, a Developer Preview 3 névre keresztelt release lényeges információit írom le.

Habár a csapat nem igazán hallatott magáról az elmúlt pár hónapban, mégis fontos figyelembe venni, hogy a multi fejlesztése gőzerővel halad a háttérben. Az eddig kiadott Developer Preview részek lényeges mértékű betekintést engedtek a játékosok számára azokba a lehetőségekbe, melyeket a final verzió ad majd az őrült multizóknak.

Ám mégis egyértelmű, hogy a végleges verzió messze van... ezt az alant látható kisebb összegzés is mutatja, melyben próbáljuk vázolni nektek, hogy mi is változott a legutolsó kiadott DP óta.

Legészrevehetőbb szkriptelési funkciók:

  • Járókelők támogatása
  • A járművek kezelhetőségének testreszabása
  • DirectX megjelenítés
  • Kliens oldali pénzkezelés
  • Még több funkció a felvehető tárgyakkal kapcsolatban
  • shutdown() funkció, a szerver leállításához
  • Újabb XML funkciók (xmlNodeGetSubNodes és xmlNodeGetParent)

Legészrevehetőbb javítások/újítások:

  • A lövés szinkronizációjával kapcsolatos hibák javítása, valamint a funkció tökéletesítése, mivel nagyon sok játékos által készített forrásnál léptek fel problémák ezzel kapcsolatban.
  • Járműlopással kapcsolatos deszinkronizációk javítása
  • A játékosok által "csúszás bug"-nak nevezett hiba javítása, mely főként a lövések szinkronba hozásával egybeköthető.
  • A guggolás közbeni lövés is lehetségessé válik majd ebben a verzióban, uzi használatával. Az előző kiadásban egy hiba meggátolta a játékosokat ebben.
  • Szkriptelési funkciók feljavítása és egyéb változtatások.
  • Az alap forrásfájlok (resource) javítása, mivel az előző verziókban problémák voltak ezekkel, bizonyos beállítások használata alatt.
  • A pályaszerkesztő fejlesztésének befejezése, a DP3 megjelenéséig.

Valamint kiderült még az is, hogy a csapat megjelenésre adta az MTA Race 1.1.2-es verzióját. Erre azért volt szükség, mert az All Seeing Eye szerverkereső már nem volt használható a programban. Ezt innen letölthetitek.

2008.05.14 21:51  |  Írta: Ben Dover  |  Forrás: PR Newswire

Számos hírt tettünk már közzé azzal kapcsolatban, hogy a Grand Theft Auto franchise legújabb része milyen nagy eladási számokkal, és toplista-helyezésekkel büszkélkedhet. Most azonban kiderült, hogy ezek a számadatok elegendőek voltak ahhoz is, hogy a GTA IV bekerüljön a Guinness rekordok könyvébe.

A Grand Theft Auto IV ugyanis elnyerte a "minden idők legnyereségesebb szórakoztatóipari kiadása" címet, mely azt jelenti, hogy a játék nemhogy "videojáték" kategóriában, de még a "szórakozás" részlegben is hatalmasat aratott, hiszen egyetlen nap alatt 3,6 millió példány kelt el, ami 310 millió dolláros bevételt hozott a cég számára.

Csak összehasonlításképpen: a Bungie üdvöskéje, a korábbi csúcstartó Halo 3 ugyanennyi idő, azaz 24 óra alatt "csak" 170 millió dollár bevétellel gyarapította a Microsoft pénztárcáját, és a Pókember 3 című film is 60 millió dollárnyi bevételt hozott.

A teljes cikket az angolul értők elolvashatják itt, vagy lent a forrásra kattintva.


Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 19 vendég böngészi az oldalunkat.
Kiemelt partnereink
Társoldalak