Egyetértek!Kiscserko írta:Én azon gondolkodtam, hogy hogyan képesek a jó öreg konzolokból kifacsarni ennyi energiát? Ha minden igaz, amit mondtak, az akkor hihetetlen. A IV-ben egy-két nagyobb rendőrös csatánál, ahol repült minden, s rengeteg rendőr üldözött, egy-egy pillanatra belaggolt a játék. Itt meg elvileg nincs lagg, és a pop-up is eltűnt. Mindezt egy ötször nagyobb pályán, mint a Red Dead Redemption, ötször annyi NPC-vel, és rengeteg tartalommal, mellesleg jobb kidolgozottsággal, és grafikával, mint ami a IV-ben volt. Nagyon jól lehet optimizálva a játék, ha valóban pop-up és lagg nélkül futtatja a valljuk be, már hat éves konzolokon.
Valóban nem csak az a jó a GTA-ban, hogy reális, hanem a kidolgozottsága, a részletgazdagság, és a szabadságérzet is. De nekem nagyon fontos az is, hogy reális legyen, ezért örültem a IV-nek, és, hogy maradtak a valós grafikánál a mostanában egyre jobban elterjedt rajzfilmes graf helyett. De ezek az erők tényleg elvesznek a realitásából. És ide tartozik a kérdésem. Most, hogy Franklin képessége szóba jött, sokan említették, hogy a IV-ben is volt egy hasonló vezetés közbeni lassítás. Azt hogyan kell aktiválni? Kipróbálnám, hogy legyen egy kis fogalmam róla, hogy mi várható Franklinnél.
Ha megnyomod a kört, bejön a filmes kamera és ha megnyomod az L3-at belassul minden.Kiscserko írta:Én azon gondolkodtam, hogy hogyan képesek a jó öreg konzolokból kifacsarni ennyi energiát? Ha minden igaz, amit mondtak, az akkor hihetetlen. A IV-ben egy-két nagyobb rendőrös csatánál, ahol repült minden, s rengeteg rendőr üldözött, egy-egy pillanatra belaggolt a játék. Itt meg elvileg nincs lagg, és a pop-up is eltűnt. Mindezt egy ötször nagyobb pályán, mint a Red Dead Redemption, ötször annyi NPC-vel, és rengeteg tartalommal, mellesleg jobb kidolgozottsággal, és grafikával, mint ami a IV-ben volt. Nagyon jól lehet optimizálva a játék, ha valóban pop-up és lagg nélkül futtatja a valljuk be, már hat éves konzolokon.
Valóban nem csak az a jó a GTA-ban, hogy reális, hanem a kidolgozottsága, a részletgazdagság, és a szabadságérzet is. De nekem nagyon fontos az is, hogy reális legyen, ezért örültem a IV-nek, és, hogy maradtak a valós grafikánál a mostanában egyre jobban elterjedt rajzfilmes graf helyett. De ezek az erők tényleg elvesznek a realitásából. És ide tartozik a kérdésem. Most, hogy Franklin képessége szóba jött, sokan említették, hogy a IV-ben is volt egy hasonló vezetés közbeni lassítás. Azt hogyan kell aktiválni? Kipróbálnám, hogy legyen egy kis fogalmam róla, hogy mi várható Franklinnél.
Nekem PS3-on nagyon ritkán laggolt a játék, de ha laggolt, az kétségen kívül az üldözések közepette volt. Más probléma a fő epizódban nem nagyon volt.Kiscserko írta:Én azon gondolkodtam, hogy hogyan képesek a jó öreg konzolokból kifacsarni ennyi energiát? A IV-ben egy-két nagyobb rendőrös csatánál, ahol repült minden, s rengeteg rendőr üldözött, egy-egy pillanatra belaggolt a játék. Itt meg elvileg nincs lagg, és a pop-up is eltűnt.
Nekem nem volt irritáló. Legalább szenvedni kellett 1-1 feladattal, így volt jó.brenor írta: Én nagyon örülök ennek az ellenőrzőpontos rendszernek, kórházas rendszert eddig az összes gta-nal utáltam, pláne a gta4-nél, és szerintem elég irritáló volt valljuk be őszintén. Emberek haladnunk a kell a korral, el kell fogadni az újításokat, szerintem sokkal nagyobbat fog ütni az V, mint anno a IV, és biztos ez is 10 pontos lesz.
Egy kezemen megtudnám számolni, hogy menni volt. A GTA IVnél már az is nagy előrelépés volt, hogy a telefonból lehetett újraindítani a küldetést. Az RDRnél már nagyot dobtak a játékon az ellenőrzőpontok, így nagyon örülök, hogy itt is lesznekRockstar69 írta:Köszi! Amúgy a GTA IV-be is voltak checkpontok.
Ez pontosan mit jelent? Nem értem.Ha valakit megölünk, egy X indikátor jelenik meg a célkeresztben.