Oldal: 4 / 4

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2019. 12. 01. 16:04
Szerző: Luszie
Letoltuk az első homicide ügyet, ma szerintem nyomunk még egyet. Határozottan emelkedett az élvezeti faktor... :D

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2020. 01. 21. 12:13
Szerző: Luszie
Húha, jócskán pihentettük a játékot, ültünk rajta másfél hónapot.... vagy legalábbis nem írtam: az arson elején vagyok. Szerencsére a vice lezárása eseménydús lett, elégedett vagyok. Kár, hogy ez a "váltás" ilyen későn érkezett.

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2020. 01. 27. 14:22
Szerző: Luszie
Na jó, töbet most már nem írok: Ma kiplatináztam a játékot.

Összességében vegyes élményeim vannak a játékot illetően. Csalódás, de azért megérte egyszer kijátszani.
A story olykor lapos, aztán hirtelen "beindul". Az ügyek, és úgy önmagában a játékemenet hamar repetitívvé válik. Szerintem nem kellett volna ennyi ügy a játékba, ez eléggé rányomta a bélyegét az egészre.
Az utcai bűntények és a gyűjtenivalók egyébként jópofák. Illetve a játék atmoszfrérája is zseniális. Azonban mégis azt érzem, ebben a játékban sokkal több lehetett volna, mint amennyit kihoztak belőle.

7/10

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2020. 01. 27. 21:31
Szerző: Rockstar69
Gratula a platinához!

Egyébként én is hasonlóan érzem, lehetett volna még tartalom ebben a játékban. Az ügyek mennyiségével viszont nem volt bajom.

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2020. 01. 28. 09:58
Szerző: Luszie
Köszi!

Szerintem azért éreztem soknak, mert az adott desk-en belül az ügyek kb ugyanolyanok voltak (és úgy összességében minden ügy kb. ugyanolyan lefolyású volt, kisebb-nagyobb eltérésekkel). Ha ez a kb. 30 ügy változatosabb, és nem kellett volna minden ügy alatt legalább 1x végig hallgatnom ugyanazt a telefonos párbeszédet, talán jobban tudtam volna élvezni. Nyilván nem arról van szó, hogy legyenek teljesen másak az ügyek, de nekem vontatott volt kissé, hogy totál ugyanolyan ügyek jöttek egymás után. A DLC ügyek feldobták picit, mert azok különböztek...de azért így is inkább azt éreztem, hogy "oké, legyünk túl ezen." Valahogy úgy tűnt, hogy sok helyen spóroltak ezen a játékon..és ez 6-8 ügy után eléggé egyértelművé vált. Meg nekem ne mondja senki, hogy 1947-ben ha bemondasz egy nevet, akkor 1 másodperc alatt egy nő unott hanggal elmondja, hogy hol lakik/mi köze az ügyhöz/van-e priusza/ stb. Ez csak egy olcsó megoldás volt arra, hogy a nyomozások során (a bizonyítékok/információ hiányából adódó) zsákutcákat feloldják. Meg hát a vallatások során is egy az egyben kb. ugyanazt mondja Cole és az interjúalany is, amikor az "accuse" opciót kell választani. Cole azt mondja, hogy "You're lying", a gyanúsított/interjúalany pedig valami olyasmit fog mondani, hogy "You cannot prove that/How can you prove that?" Nyilván.. megfogalmazódhat a kérdés, hogy "de akkor mit mondjanak?" Hát ne szóról szóról ugyanezt mindig. Arra vették volna a fáradtságot, hogy a különböző, de hasonló jelentéstartalmú mondatokat írnak meg, hogy ne mindig ugyanazt kelljen hallgatni.. Meg, túl mechanikusnak tűnik az, hogy az accuse-ból a gyanúsított egyből bizonyítékot kér, pedig a való életben van aki megtörik és bizonyíték nélkül is elmondja, amit a nyomozó hallani akar. Ha már arckifejezéseket kellett felismerni, ilyen is befért volna a játékba. Lehet, hogy akkor az adott bizonyítékot "nem kell" felhozni a tettes ellen, de legalább akkor magától vallt volna, és ez is színesebbé tette volna a játékot. Meg hát az is eléggé "mű", hogy mindegyik tettes/családtag/stb. ugyanannyira volt kooperatív. Csak akinek vaj volt a füle mögött, az max. többet hazudott. De ha hazugságon kapta az adott illetőt Cole, akkor a sorozatgyilkos ugyanúgy kikérte magának a gyanúsítást, mint az ártatlan feleség. Ez nem tetszett. Lehetett volna jobban disztingválni. Oké, hogy néha az adott tettes szökésre fogta, de ha már láttunk erre példát (vagy arra, hogy a gyanúsított nem kooperatív egyáltalán, még akkor sem, ha egyébként ártatlan!, akkor lehetett volna ennek az ellenkezőjére is példa: A gyanúsított együttműködő.) Illetve van az a gyilkossági ügy, amikor lehet választani kettő elkövető közül (több ilyen eset is van), de az a vicces ebben az esetben, hogy az ügy végén az egymás elleni tanúvallomásokat bizonyítékként lehet felhasználni. Nem értek hozzá, de hogy én McAffrey tanúvallomását nem venném készpénznek, az is biztos.
Szóval volt itt egy csomó "olcsó húzás", de azért egyszer mindenképpen érdemes kijátszani a játékot.

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2020. 01. 28. 22:56
Szerző: Rockstar69
A telefonos beszélgetések nekem is furcsák voltak, hogy minden alkalommal pontosan ugyanúgy kezdőtek, főleg, hogy sokat kell telefonálni.

Nem tudom 1947-ben milyen gyorsan tudtak előkeresni ilyen adatokat, de azért elég idegesítő lett volna, ha többet kell várni.

Ami egyébként nekem tetszett, hogy sok ügyet valós események ihlettek. https://www.rockstargames.com/newswire/ ... plati.html

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2020. 01. 29. 11:03
Szerző: Luszie
Persze, én se örültem volna, ha várni kell, de ezt is meg lehetett volna oldani másként. Pl.: Felhívod, mondja, hogy utánanéz, és miután 1-2 helyszínre elmentél/interjúztattál, utána felkeresett volna.

Nekem is tetszett. Főleg a Fekete Dáliás áthajlás. Az szépen össze volt kötve a gyilkosságokkal. Szerintem (a maga morbid módján), de az a rész volt a kedvencem a játékban.

Re: L.A. Noire

Elküldve: 2020. 02. 06. 13:39
Szerző: dani.szentgali
Én nem valószínű, hogy megveszem és végig tolom az anti-GTA-t, de biztos érdekes játék. Amiket leírtál, azok alapján nem rossz, de nekem nem éri meg a vételt. Amúgy is már az új GTA-ra várok inkább. :D