Oldal: 84 / 99

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 01. 15. 16:18
Szerző: Americanviking
A mellékküldetések hasonlóak?

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 01. 15. 16:44
Szerző: Gonzales
Annyira nem. pl: Itt nem lehet viz alá merülni
És itt is vannak assassin küldik, de itt nem megölni kell a célpontot hanem megvédeni az assassin-októl. Akkor.. Kevesebb vizi erőd van, többnyire csak assassin bázisokat kell elfoglalni, de viszont vannak táborok (supply camps) amiket ki lehet pakolni. Bekerültek a francia hatalom alatt levő setlement-ek is, amik elfoglalásra várnak. Ugyanugy vannak raktárak is, de az újdonság, hogy egy helyen több raktár van, de amit nehezitettek, hogyha a kulcsőr észre vesz, akkor bezárkozik a raktárba ha meg nem állitod. + még vannak a legendás hajók, csak itt egyelőnre 3 van, aztán ha ezeket legyőzöd, akkor lesz egy negyedik, ami 5x olyan erős mint az eddigiek együttvéve.
S vannak aféle "random harcok" azaz meg kell védd a Brittetek a franciáktól.

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 01. 15. 16:47
Szerző: Americanviking
Köszönöm szépen a részletes választ :)

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 01. 15. 17:44
Szerző: Gonzales
Bármikor. :D

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 02. 20:09
Szerző: dani.szentgali
A múlt hétvégén végre-valahára sikerült kipróbálnom a Unity-t PS4-en. Nagyjából két órányi játék után a következő sorokban írok egy rövid, személyes (hangsúlyoznám, SZEMÉLYES) véleményt a játékról. Nos, az első amit azonnal észrevettem, az a játék grafikája. Fantasztikusan néz ki. Tényleg le a kalappal. Minden gyönyörűen ki van dolgozva, a fényeffektek és árnyékok mesések, mindkét város (Párizs és Versailles) is az utolsó részletig ki lett dolgozva. Elég sok épületbe be is lehet menni, a belső terek pedig szintén gyönyörűen ki vannak dolgozva, a padlótól kezdve a festményeken át egy egyszerű teás tálcáig minden szinte tökéletesen néz ki. A látótávolság is nőtt valamelyest és a karakterek is csodásan vannak megalkotva, nagyon élethűek. Az új konzol erejének hála rengeteg ember tolong az utcákon még küldetésen kívül is, szóval a "forradalmi" hangulat itt durvábban átjön, mint anno a 3-nál. Ugyan a motor még mindig az AnvilNext engine, de ennek egy továbbfejlesztett, sok új animációval kibővített verziója. Ja, és visszatérve a látványhoz, a játéknak a stabil 60FPS is jót tesz. A mászási animációk közül sok az újítás, főleg a leereszkedésnél, ami jóval könnyebb és dinamikusabb, mint régen. A harcrendszert is átdolgozták valamelyest, felhagytak a Brotherhooddal bejött "rambó módjára két-három gomb lenyomásával egy szempillantás alatt semmisítjük meg a 15-20 főből álló csapatokat" módszerrel és visszahozták a második, de inkább az első rész lassabb, nehézkesebb, taktikásabb harcrendszerét, emellett kaptunk egy újradolgozott lopakodási rendszert, amivel guggolva falak és kisebb objektumok mögé bújva nyomulhatunk előre. Bekerült a játékba egy skill rendszer és egy olyan inventory, ahol vásárolhatunk és magunkhoz vehetünk különböző eszközöket, így nem kell a boltokba szaladgálni egy-egy új fegyverért vagy ruháért, ami gyorsabbá teszi a játékot. A skill rendszerre kitérve az a lényege, hogy Arno alaphelyzetben olyan assassin, mint Altair volt, tehát nem tud a játék elejétől brutális harci mozdulatokat, hanem a harcok alatt szerzett XP-ből kell skilleket vásárolni, amivel újabb harci technikák, kivégzések érhetők el, valamint a rejtett pengét már csak assassinationökre lehet használni, közelharcban nem. Kicsit újítottak a saslátáson is, azt is lehet fejleszteni a skill rendszerben, de itt már csak meghatározott ideig lehet bekapcsolva, egy idő után automatikusan kikapcsol, majd újratöltődik. A játékterület amellett, hogy baromi jól ki van dolgozva, tényleg hatalmas és ismét vannak monumentálisabb épületek (pl.: Notre Dame). A sztorit nem nagyon tudtam megismerni, mivel haverom már a játéki vége felé jár, de a lényege, hogy van Arno, akinek a templomos barátnőjének (Élise) apját, aki szintén templomos, megöli valaki, és a forradalom segítése mellett az a cél, hogy kiderítsük, mi lett a gonosz templomos faterral, ki ölte meg. Innentől meg nagyjából ugyanaz az assassin-templomos acsarkodás megy, mint ami eddig is, bár a küldetések (az a két-három legalábbis, amit végigtoltam) elég izgalmasak voltak. A co-op módját nem tudtam kipróbálni, mivel haveromnak nincs PS+-sza.
Bár két óra alatt egy ilyen kaliberű Open World játékot nem illene semmilyen messzemenőbb kritikával illetni, mégis azt kell mondjam, hogy egészen tetszik. A sztori első hallásra nem lett valami nagy szám, bár ez sajnos a Brotherhood utáni összes részről elmondható. Ettől függetlenül egy jó játéknak tűnik, amint lesz több időm, haverommal igyekszem végigtolni és majd egy teljes végigjátszást követően írok róla egy átfogóbb, komolyabb véleményt is.

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 02. 20:16
Szerző: Gonzales
Jól hangzik. Mondjuk nem értem, hogy miért mondják rossznak.

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 03. 16:17
Szerző: dani.szentgali
Hát... a sztorija mondjuk (azok alapján, amit hallottam) valóban nem érdemel túl sok dicséretet. Aztán ott van az a dolog, amiből én hálistennek már kimaradtam a sok patchnek köszönhetően, az a rengeteg bug meg játékhiba, ami a játék megjelenése után majd' egy tucat javítócsomag kiadását követően került csak kijavításra. Szóval elképzelhető, hogy a nem túl zseniális sztori(?) és a kezdeti hibák miatt ítélték el ennyire a játékot. De mint mondtam, csupán alig két órát játszottam, csak három sztoriküldetést vittem végig és csak a komolyabb nevezetességeket, épületeket látogattam meg, illetve kipróbáltam a kiképzőtermet nehéz és könnyű fegyverekkel, megküzdöttem az utcákon néhány katonával és ennyi volt. Szerintem ez vajmi kevés ahhoz, hogy bármit is kijelentsek egy ilyen kaliberű Open World játékról. Lehet, hogy az alapsztorit leszámítva ez a legjobb AC, amit készítettek, de az is megeshet, hogy igazak a pletykák, és hosszú távon a látványon kívül semmi érdekeset nem nyújt a játék. Ez két órából számomra nem derült ki, szóval legközelebb akkor nyilatkozok majd bővebben, ha már többet játszottam a játékkal, több dolgot láttam és több küldetést játszottam le.

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 04. 09:45
Szerző: Americanviking
Valaki elmagyarázná nekem, hogy Deamondék hogy tudták meg, hogy a templom Amerikában van? :S

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 04. 13:28
Szerző: Gonzales
Szerintem az aranyalma segitségével

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 27. 17:17
Szerző: Americanviking
Ha egy számológépbe beírjuk, hogy 0.123 és megfordítjuk, akkor kiolvashatjuk, hogy Ezio. :P

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 27. 17:36
Szerző: Gonzales
Hogy értve, hogy megforditjuk? :D

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 27. 18:03
Szerző: Americanviking
Úgy, hogy van a számológép és 180 fokban elforgatod.

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 28. 07:13
Szerző: Gonzales
Aztán rájöttem :D de amugy érdekes. Csak nem értem minek a " . "

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 28. 07:23
Szerző: Davekoma
Próbáld meg "." nélkül beírni...Aztán rájössz.

Re: Assassin's Creed-széria

Elküldve: 2015. 03. 28. 12:33
Szerző: Gonzales
Ugyanazt ki tudom olvasni pont nélkül is, 0123-at irva..