Skyrim - The Elder Scrolls V

Minden ami nem a Rockstar kezei közül került ki.
Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2014. 03. 19. 19:20

Talán néhányan észrevettétek már, - nem tudom biztosan - de menthetetlenül belebuzultam egy játékba, amit pontosan december harmincadika óta játszom. Hát, mit is mondhatnék... Először is, én nem vagyok tipikusan az a fantasy-kedvelő. Persze lenyűgöző egynémely film/könyv, sőt játékban is van jó, de én inkább az igazi lovagkort, a science fictiont vagy a modern kort preferálom. Ennek ellenére ha látok egy (szerintem) jó játékot, akkor azt megveszem.
Az Elder Scrolls minden része egy Tamriel nevű kontinensen játszódott eddig, és valószínűleg ezután is így lesz. Nem fogok hazudni, nem játszottam ki egyetlen játékot sem ebből a sorozatból (ami furcsa, mert eddig is elég híres volt, a Skyrim pedig kifejezetten mainstream ), az egyetlen, amit elkezdtem a Morrowind volt (a harmadik része a sorozatnak), de nehéznek, és egyszerűen zavarónak találtam.
Ebből a felvezetőből talán kiderül, hogy elég lazán követik egymást a részek, és minden előzetes ismeret nélkül is megállják a helyüket a történetek.
Miről is szól akkor a Skyrim? Íme, de VIGYÁZAT, mert SPOILERT TARTALMAZÓ RÉSZ KÖVETKEZIK! CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASS TOVÁBB!

Szóval Tamriel legfelsőbb tartománya Skyrim, (az Égkoszorú) amit jobbára az északiak laknak (Nords). A háttértörténet nagyjából arról szól, hogy a Birodalom (az emberek birodalma - Imperials) elveszített egy háborút az Elfek ellen (Aldmeri Dominion) és csak nehezen tudta elkerülni az összeomlást. Éppen ezért engedélyezte az Elfeknek, hogy szabadon mozogjanak Skyrimban, és hogy megtérítsék a barbár Nordokat (Thalmor nevű titkosszolgálat, fő céljuk egy hős, Talos istenkultuszának megszüntetése). Ez egy Ulfric Stormcloak nevű jarlnak nem tetszett, megölte a törvényt elfogadó Legfőbb Királyt (High King) és kirobbantott egy lázadást. Így Skyrim a Negyedik Birodalmi Légió és a Stormcloakok csataterévé vált.
A történet kezdetén egy szekéren ülünk egy csapat elfogott Stormcloak katonával, és magával Ulfrickal, akit szintén elfogtak. Nem tudjuk hogy kerültünk oda, bár valószínűleg megpróbáltunk átkelni a tiltott határon, ezért fogtak el. Egy Helgen nevű helyen megállunk, ahol a Katonai Kormányzó, Tullius tábornok le akar fejeztetni bennünket. Éppen a halálra várva térdelünk, amikor egy sárkány száll alá az égből, majd lángba borítja az egész várost. Innentől felgyorsulnak az események, egy jószívű katona, vagy egy szökött rab segítségével megszökünk, és elindul a történet.
Igen hamar kiderül, hogy mi, azaz a főhős, Dragonborn (a sárkányok nyelvén Dovahkiin) vagyunk, amit inkább Sárkányvérűnek fordítanék, mint másnak. Ez ezt takarja, hogy minden megölt sárkány lelkét elvehetem, és ezekkel Thu'um -okat (Shout) nyithatok meg. Ez lényegében a sárkányok nyelvén való ordibálás, amivel különböző hatásokat érhetünk el. Utunk során kiderül az oka a sárkányok visszatértének, és az is, hogy nekünk kell megállítanunk az egész folyamatot, mielőtt Alduin, a fő sárkány rabszolgasorba taszítaná az emberiséget (amúgy ő az a sárkány, aki megtámadja Helgent). Ez egy egyszerű katasztrófatörténetnek hangzik, de korántsem az.
Egyrészt a küldetések jóval bonyolultabb és a fantasyk világában életszerűbb módon követik egymást, amellett maga a történet is sokszínű, tele mellékvágányokkal. És a főtörténet úgy húsz óra alatt kivihető, ha az ember profi, de a játék ezen kívül is több hónapnyi szórakozást nyújt. Én jelenleg a második karakteremet viszem, és még mindig találok újabb és újabb helyszíneket, karaktereket, küldetéseket...

Miért tartom tényleg fantasztikusnak ezt a játékot? Egyrészt mert hihetetlenül sokszínű, elég reális a legtöbb játékhoz képest, és nagyon jól lefoglalja az embert. Tele van olyan mellékküldetésekkel, amik a tetszési indexet messze az (általam nagyon kedvelt) L.A. Noire fölé viszik (jó a két játék stílusa nem is különbözhetne jobban). Hihetetlen élmény, mert a végigjátszás mindig máshogy történik, mint először. Egyszer elsőre lelőheted a banditákat, másodszorra nem sikerül.
A küldetési rendszere is nagyon tetszett, nevezetesen megkapsz egy küldetést, és azt akkor teljesítheted, amikor csak akarod. A játékterület maximum öt-hat százaléka marad zárva előtted küldetésen kívül, és ha nem teljesíted a küldetéseket, akkor sincsen semmi baj. nyugodtan elérheted a maximális szintet (81), és még mindig nem jutottál el, csak a főtörténet egytizedéig. Egy srác fogalmazta meg jól a videójában, ő azt mondta, hogy megkapta a küldetést, de ettől függetlenül nyugodtan felmászhatna a legközelebbi hegyre, vagy lefolytathatná a Birodalom-Stormcloak háborút. Egyenlőre ennyit, egy értékelést még beírok ez alá pár percen belül.
Guess who's back!

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2014. 03. 19. 19:41

Értékelés:

Grafika: Amikor megláttam először a térképet, azt hittem, hogy egy viszonylag ronda játékkal fogok majd találkozni, ami annyira nem is zavar, mert a grafika egy hetedrendű dolog. Viszont csalódtam, és igen pozitívan, mert a karakterek nagyon szépen vannak megcsinálva, és az egész térkép szikláról sziklára meg van csinálva. Szinte mindennek van szerepe, amiért odarakták. Szóval a grafika nálam 5/5
Térkép: Mint mondtam, hatalmas, és tele van. Nagyvárosok, falvak, kikötők, malmok, banditatáborok, vadászok sátrai, bányák, Nord kripták, barlangok, erődök... Tényleg MINDEN, ami ebbe a típusú játékba beletartozhat. Tele van az egész térkép kihívásokkal. A vadonban banditák, pókok, farkasok, trollok támadnak rád, egy bizonyos időn túl (a főküldetés egy bizonyos pontján túl) pedig már sárkányok is jönnek. Viszont idegesítő, hogy amikor tele van az eszköztár, nem tudsz fast travellel utazni, és csak sétálsz, tehát a nagy térképnek hátrányai is vannak... /54
Ellenségek: Az előbb írtam, hogy mindig van ellenség, akivel megküzdhetsz. Ezek lehetnek a Nord kriptákban az élőhalottak, vagy éppen a Fagy Haragja nevű repülő jégszröny, vagy akár egy csapat vámpír is. Ebben a játék nem fukarkodott, mert mindig akad a környezetnek és helyszínnek megfelelő ellenfél, de tényleg! A Törpe bányákban robotok, a háború során, a választott oldal függvényében birodalmiak vagy rebellisek... Az viszont egy kicsit zavaró, hogy mondjuk egy bizonyos szint alatt nem tudok elbánni egy Törpe Centurionnal, vagy egy hótrollal. De ez azért normális, csak mégis zavarja az embert. 5/4
Harcrendszer: A játék egyértelműen a harcra épül, mint minden más mai játék, ami sikereket akar felmutatni. Egyébként maga a harc piszok egyszerű, de sokrétű egyben. Tehát úgy fejleszted magad, ahogy akarsz. Az é első karakterem egy Nord volt, akit kétkezes fegyverekre képeztem ki, a második pedig egy ork, aki egykezes fegyverekkel és pajzzsal harcol. De nyugodtan lehetne két egykezes fegyver, íj, vagy varázslat is. A játék a szép és kritikus halálokat gyakran kisfilmmel honorálja, mutatja ahogy lecsapjuk a másik fejét, agy éppen lepörköljük a seggéről a szőrt néhány szép tűzcsóvával. 5/5

A karakterfejlesztés: Ez már kicsit bonyolultabb, mint a harcrendszer, mert sok dolgot kell figyelembe venni. Először is a játékban tizennyolc képesség van, amiket három kategóriára osztunk: Tolvaj, Harcos, Varázsló. Mindegyikhez hat-hat képesség tartozik. Minden képesség tizenötös szintnél kezdődik, a maximális szint pedig száz. Egy képesség egy csillagjegy, ami több csillagból áll. Minden egyes csillaghoz tartozik egy minimum szint, amit ha elérsz és van elosztható pontod, megléphetsz. Ez bónuszokkal jár.
Ha egykezes fegyverrel vagy íjjal megölsz ellenfeleket, akkor egy idő után szintet lép az adott képességed. Ha a képességeidből tíz szintet lépett, akkor a karaktered is szintet lép. itt lehetőséged van választani, hogy staminára, életerőre vagy mágiára raksz, és kapsz egy elosztható pontot is, amit a tizennyolc képesség közül bármelyikbe invesztálhatsz a fentebb leírt módon.
A tíz alapvető, választható fajt is érdemes figyelembe venni, mert mindegyiküknek van egy képesség, ami alapból tíz szinttel nagyobb, és öt-öt, amik öt szinttel nagyobbak. De ettől függetlenül egy orkkal nyugodtan lehetsz varázsló, ahogy altmerrel (High Elf) is lehetsz tolvaj. 5/5

Folyt.köv.
Guess who's back!

Avatar
realostew
Díler
Hozzászólások: 883
Csatlakozott: 2013. 02. 07. 18:42
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: realostew » 2014. 03. 19. 19:58

Elolvastam a bevezetőt és a lezárást. Csak azért mert még nem toltam végig - pedig már 3 különböző karaktert kezdtem- és nem akarok spoilert magamnak.
Én PS3-ra vettem meg magamnak anno, és nem is kell mondanom: valóban lenyűgöző a játék, de persze nem hibátlan. Mint már írtam, már néhányszor belekezdtem a remekműbe és nem is véletlen kezdtem újra többször is.
Az ember ha már RPG-vel játszik és valóban úgy játszik, ahogy egy RPG-vel KELL(!NÉGY4), akkor biza minden karakterrel beszél amivel csak szembe találkozik, sőt ha alkalma van rá, akkor esetleg elég hosszan is elcseveg azzal a karakterrel. Ebből adódóan egy rakás küldetést is szerezhet magának, amivel nincs is baj, DE mi van, ha én olyan hős akarok magamnak kialakítani, amelynek személyiségébe, játék során felépített történetébe nem fér bele 1-1 küldetés végrehajtása? Hát akkor b*szhatom, ugyanis a küldetés log rendszer ezt nem igazán kezeli túl jól.Persze megvan a lehetőséged arra, hogy nem csinálod meg a küldetést soha a büdös életbe, de akkor ottmarad a questlog-ban, nem tudod eltüntetni. Ezzel csak az a baj, hogy egy idő után annyi lesz ezekből amennyi már bántja a szemet.
Csak, hogy egy konkrét példát mondjak arra, amire gondolok: Kezdek egy karaktert, és ahogy haladok a játékban egyszer csak kíváncsiságból beszélek egy NPC-vel aki mesél magáról, mesél erről is, meg arról is, és a következő mondatában elküld, hogy csatlakozzak a varázslócéhbe. Ezzel nem lenne semmi baj ha varázsló akarnék lenni, de mondjak én azzal a karakterrel marhára egy barbár kétkezes baltával kaszaboló harcos alakját akarom magamra ölteni.
Szóval van azért hibája a játéknak, nekem személy szerint az előbbin kívül még EGYETLEN EGY pontja az ami kifejezetten irritál, mégpedig a fizika. Sok helyen a játék fizikája borzasztó, főleg terepen. Sziklák környékén, ilyesmik, de ez igazából ha jól irányítod a karaktert, akkor kiküszöbölhető annyira, hogy kevésbé zavarja a szemedet.

Ettől a esettől eltekintve egyébként odavagyok a játékért és azért amit a fejlődési rendszerben újított a többi játékhoz képest. Jó ötletekkel állt elő a Bethesda csapata és nagyszerű munkát végzett főleg az írói részleg. Aki tudja mindenképp essen neki alaposan a játéknak, biztosan nem fogja megbánni a rászánt időt.

Egyébként néztem már, hogy a francba nincs ezen a főrum TESV topik, de végül csak rátalált a gazdájára. :P

BTW a The Elder Scrolls Online-t próbáltad a béta tesztek alatt? Én ingen és az is nagyon tetszett, de azért nem a legjobb a piacon. Mindenesetre sok másik vetélytársát lehagyja minőségben.

Szerk.: Az utóbbi kommentedben a grafikával kezded az értékelésed. Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy azt vedd figyelembe, hogy az egész küldső bejárható területet egyben kezeli a játék. Ugyebár csak akkor látsz töltőképernyőt amikor bemész valahova. (Sajnos akkor viszont eléggé sokáig helyenként :\ ez is egy nagy mínusz) Próbáld ki azt, hogy amikor a szabadban vagy elnézel a távolba, hogy azt a hegyed te megmászod, és TÉNYLEG LENYŰGÖZŐ, hogy egy darab töltőképernyő nélkül oda tudsz menni és ÉRZED ahogy egyre közelebb kerülsz ahhoz a tetves hegyhez és amikor végülmár ottvagy és meg is mászod, akkor visszanézel és viszont látod a tájat ahonnan jöttél. Amulatba tud ejteni egy ilyen területfejlesztés.
"Time moves forward, nothing changes"- Max Payne

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2014. 03. 19. 20:13

Nem próbáltam ki, és aligha fogom, mert ugye keményen fizetős lesz. De eléggé utánanéztem, szóval képben vagyok a dologgal kapcsolatban. Azt gondolom, hogy nagyon jó történetet raktak össze, bár nem tudom, hogy hogyan fog illeni ez a mászkálós NPC gyilkolás a három nagy szövetség harcába, de az biztos, hogy a játék aratni fog. Előzetesen annyit mondanék, hogy jó ideig ez lesz a leghíresebb multi a témában. Persze csak akkor, ha nem szúrják el.
Külön örülök annak, hogy bekerültek a birodalmiak is, mint választható nép a játékba, mert így lesz egy közös ellensége mindenkinek :)

A hibákról, amit mondtál, egyetértek. Bár el kell ismerned, hogy ennél a játéknál nagyobb a személyi szabadság, mint a legtöbben, és gyakrabban van lehetőséged a küldetések kimenetelén változtatni. Azért ez sem rossz, azt hiszem. De tényleg egyetértek. Az zavaró, hogy egy erősebb lejtőn már nagyon ügyködni kell, hogy feljuss, de pont ezt szeretem benne: tényleg olyan, mint egy valódi ország: részben logikus, de sok helyen nincsenek utak, stb.
Három karakter?! Milyenek voltak?
Guess who's back!

Avatar
Niko Bellic1300
McReary testvér
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. 01. 10. 14:56

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: Niko Bellic1300 » 2014. 03. 19. 23:04

Bocs VoorstedelijkeViking nem akarlak megsétreni de ehez már van 1 topik az Elder Scrolls széra.Habár maradhat ha akarjátok.Nekem mind1
Majd beugrom és aláírom a szerződést rendben,a hullákkal nem érdemes foglalkozni-Trevor Phillips

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2014. 03. 20. 05:49

Miért sértene meg? Külön megkérdeztem, hogy lehetséges-e egy ilyen téma nyitása a felsőbbrendű hatalmaktól (lepaktáltam az ördöggel).
Szerintem nyugodtan maradhat egy ilyen téma, mivel hiába híres, és bizonyára jó sorozat a TES, a Skyrim messze a legnagyobb nézettségű, és legjobban értékelt a szériából. Azzal meg, hogy csak erről a játékról beszélünk itt, nem hiszem, hogy baj lenne.
Guess who's back!

Avatar
realostew
Díler
Hozzászólások: 883
Csatlakozott: 2013. 02. 07. 18:42
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: realostew » 2014. 03. 23. 14:11

Először próbáltam egy közelharcos templar szerűt összerakni, utána egyfajta mágust, végül most egy tolvajt hagytam ott még a legelején..:D de amint lesz több szabadidőm újra nekiállok vagy egy mágussal, vagy egy vadásszal.
"Time moves forward, nothing changes"- Max Payne

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2014. 03. 23. 15:13

Akkor én is előadom, hogy milyen irányba képeztem magam, és meg is indokolom, mert elég komolyan kezdtem el tervezgetni a második karakteremet (az első a kiismerés stádiumának számított). Szóval:
1.) Hersir, nord: A faj(ta) alapján történő bónuszképességeket csak félig jegyeztem meg, ezért aztán nehéz páncélt választottam, pedig könnyűre kapott bónuszt. A végeredményem az volt, hogy kaptam a főküldetés végére egy harminckilences szintű, kétkezes fegyverre és nehéz páncélra képzett barbárt. A speciális erő (Csatakiáltás, amivel az ellenfeleket megfutamítom harminc másodpercre) nagyon hasznos, csak egyszer sem használtam. Mindig addig püföltem az ellenfeleket, amíg meg nem haltak. És a végére gyakorlatilag elpusztíthatatlan lettem: A sebzésem kétszáz felett, a páncélom hatszáz körül volt, és alapvető faji tulajdonságként volt ötven százalékos ellenállásom a faggyal szemben, a páncélom pedig ötvenet adott a mágia ellen. Daedric páncél, mondanom sem kell :D
2.) Groz Or'an, ork: Szintén a barbárt választottam, most viszont már egykezes fegyverekre és blokkolásra képeztem magam. Az íjászkodást elhanyagolom, mert a berserker képességgel megfelezem a rajtam esett sebzést, és megduplázom az enyémet, szóval majdnem minden ellenfelet legyőzök elsőre. Már elég jól is állok, szerintem harmincas lehetek, de még sehol nem tartok a történetben.
Igazából a következő karaktereket tervezem még: Dunmer varázsló, Bosmer íjász, Altmer varázsló és egy Breton varázslattal és egykezes fegyverrel.
Guess who's back!

Hüblookohelimedion
McReary testvér
Hozzászólások: 566
Csatlakozott: 2012. 11. 08. 19:08

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: Hüblookohelimedion » 2014. 04. 19. 13:24

Amikor elkezdtek jönni az infók és a videók a játékról nagyon tetszett, alig vártam a megjelenését. Imádom az ilyen játékokat. Hatalmas szabadon bejárható terület, rengeteg mellékküldetés, gyűjtögetni való, karakterfejlesztés, stb.

Megjelenése után ki is próbáltam. Hatalmas csalódás volt. Olyan érzésem volt, mintha egy PS2es játékkal játszanék. A fizika béna, a grafika csúnya, pedig engem a grafika annyira nem érdekel. A játék elején mikor kiszabadulunk és menekülünk a sárkány elől valami iszonyatosan ocsmány a grafika. De legjobban a karakterek kinézetén akadtam ki. Igénytelenül vannak megcsinálva. A legtöbb karaktert megkülönböztetni sem tudom, mert olyan sablonosak

Aztán tavaly kijött hozzá a fordítás. Úgy voltam vele, hogy adok neki még egy esélyt, hátha magyarul tetszeni fog. Itt már többet játszottam vele, de az első sárkány megölése után abbahagytam. A véleményem egy nagyon kicsit jobb lett, de negatív maradt

Mostanában pár oldalon belefutottam a játékba. Megjött hozzá a kedvem, úgy döntöttem újra kipróbálom. Egyszerűen nem bírok kibékülni azzal, hogy egy ilyen stílusú mindenhol 9 fölé pontozott játék ne tetsszen.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Hüblookohelimedion 2014. 04. 20. 19:02-kor.

Avatar
Niko Bellic1300
McReary testvér
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. 01. 10. 14:56

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: Niko Bellic1300 » 2014. 04. 19. 14:37

Ti próbáltátok az TES Online-t?Én nem tudom sajnos mert nincs XBOX ONE vagy PS4-em.
Majd beugrom és aláírom a szerződést rendben,a hullákkal nem érdemes foglalkozni-Trevor Phillips

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2014. 04. 19. 18:54

Hübloo, milyen platformon játszol?
Guess who's back!

Hüblookohelimedion
McReary testvér
Hozzászólások: 566
Csatlakozott: 2012. 11. 08. 19:08

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: Hüblookohelimedion » 2014. 04. 19. 19:02

Ja igen, azt elfelejtettem leírni.
XBOX

Egyébként néztem rengeteg PCs videót, de nagy különbséget nem láttam. A baj a grafikai motorral van. Hiába mondják a fejlesztők, hogy új, ez még mindig a lassan 15 éves Gamebryo

Viszont csalóka a grafika. 2. alkalomnál azt vettem észre, hogy a grafika minősége nagyon hullámzó. A havas részek például sok helyen szépek

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2014. 04. 20. 11:15

Én játszom PC -n, és ráadásul nem is a legjobb beállításokkal, azt kell, hogy mondjam, szerintem gyönyörű a játék. Azt, hogy nem ismered fel a karaktereket, én nem tudom megérteni, szerintem nagyon könnyű őket megkülönböztetni egymástól. Persze lehet azért, mert már a második karakteremmel viszem a játékot.
Guess who's back!

Hüblookohelimedion
McReary testvér
Hozzászólások: 566
Csatlakozott: 2012. 11. 08. 19:08

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: Hüblookohelimedion » 2014. 04. 20. 17:57

Harmadjára is nekikezdtem. 2 óra után rájöttem ez nem az én játékom. Unalmas és monoton

Egyszerűen nen értem mit esznek ezen

Avatar
Wanderer
CJ zoknija
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. 10. 27. 19:24

Re: Skyrim - The Elder Scrolls V

Hozzászólás Szerző: Wanderer » 2014. 04. 23. 19:27

Grafika ide, grafika oda, fizika ide, fizika oda,(bár nekem semmi bajom vele) a Skyrim nevű játék szerintem elképsztő minden szempontból. Megvan a játék a három dlc-vel együtt, és megvan a GtaV is. Nincs értelme összehasonlítani, de számomra durván alázza az egyik a másikat. Ez egy Skyrim nevű topic, ki lehet találni melyik melyeket alázza szerintem.
A Skyrimon lehet látni, hogy mindent beleadtak a fejlesztők, arra törekedtek, hogy közel tökéleteset alkossanak, hogy a játékosokat elrepítse egy másik világba. Nálam ezt sikerült elérniük.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Wanderer 2014. 04. 24. 05:21-kor.
HÉ SZALADIN! ÚGY TUDTAM TE DAMASZKUSZBAN MEGHALTÁL.. AKKOR MIT KERESEL ITT NÁLAM? NA MENJ CSAK HAZA!

Válasz küldése