Általános társalgó

Társalgások az első külsőnézetes GTA játékról.
Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3648
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2021. 12. 22. 22:52

Hát azért van még mindig bőven bug. Alig javítottak valamit. Csak a leggázabb dolgokat szedték ki. Hetek óta nem is érkeztek javítások, szerintem idén már nem is fognak.
Gyenge napok vannak...

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2021. 12. 22. 23:38

Van, persze, de azok a bugok, amelyeket pl. a.GTA III videókban látni, én nem tapasztaltam szinte egyáltalán.

A másik két részt meg csak kipróbáltam, de azok annyi játékból is bugosabbnak tűntek sajnos.

Talán tavasszal még jön patch. Abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán még érkezik..
"Whatever." (Ryder)

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3608
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2021. 12. 23. 17:06

Luszie írta:
2021. 12. 22. 21:10
De a III-ban alig van ám bug. Nem a day 1 videókat kell nézni, mert most már közel sincs ilyen állapotban egyik rész sem....

Egyébként nem "muszáj" megvenned, ha nem akarod. :D nem vagyok benne biztos, hogy lekötne... de ha megveszed majd valamikor, persze segítek majd szivesen, hogy kividd végre őket.

A fedezékrendszer hiánya nem olyan nagy probléma, az SA-ban sincs. A III-ban a gugolás elférne néha, de egyébként meg lehet szokni mindent.
Az autóból való lövöldözés meg szintén nem olyan fontos. Kevés küldetés van, ahol igazán szükség lenne rá. Ezek 20 éves játékok... az AI-t oldalnézetes drive-by-jal is meg lehet ölni, nem kellenek hozzá "fancy" eszközök, mint a manuális célzás. Ahol meg mégis elkél, ott vannak alternatív megoldások.
Az a baj, hogy lekötne, mert alapvetően szeretem ezeket a játékokat, csak a kényelmetlenségek miatt adtam fel az eredeti részeket. Azokat sem dísznek vettem, hanem azzal a szándékkal, hogy végig toljam őket és jókat játsszak velük, csak sajnos nem kalkuláltam azzal, hogy a régiségükből fakadó rengeteg kellemetlenség és kényelmetlenség teljesen el fogja venni a kedvem tőlük, pedig sajnos ez történt. Sajnos annyira megszoktam a könnyebb, kényelmesebb, modernebb játékokat, hogy bármennyire is próbálkoztam, nem tudtam vissza rázódni és élvezni a régi részeket. Amiket pedig leírtál, összességében mind mind kényelmesebbé és kicsit könnyebbé is tették a játékokat, így pont azt a problémát orvosolják, ami miatt abba hagytam: a nehézséget. Emiatt pedig előbb-utóbb érdemes lenne megvennem, bármennyire sem tetszik a hozzáállás, aminek jegyében készült, és túl is van árazva piszkosul.
Luszie írta:
2021. 12. 22. 23:38
Van, persze, de azok a bugok, amelyeket pl. a.GTA III videókban látni, én nem tapasztaltam szinte egyáltalán.

A másik két részt meg csak kipróbáltam, de azok annyi játékból is bugosabbnak tűntek sajnos.

Talán tavasszal még jön patch. Abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán még érkezik..
Hát azért az eléggé gáz lenne, ha nem jönne több patch, tekintve hogy ahogy hallom meg videókon látom, még most is tele van mindenféle hibával mindhárom játék. Elég gyalázatos lenne, ha pont a rockstar ennyire nem foglalkozna a bugokkal és azok javításával, bár az is igaz, hogy ez már rég nem az a rockstar, akit megszerettem. Hát nem tudom. Maj még meglátom, mi lesz. Valszeg 1-2x még megpróbálom rávenni magam az eredeti részekre, próbálkozom velük, ahogy csak tudok, aztán meglátjuk, meddig jutok. Ha nem sikerül tovább jutni, akkor előbb-utóbb tuti megveszem az újakat is, de az még kérdéses, hogy mikor és mennyiért. Viszont jó volna, ha legalább annyi lenne bennük, hogy javítják a játékokat még a jövőben.
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2021. 12. 23. 20:02

Most mondom, hogy a III-ban alig van bug.

A másik két rész jóval bugosabb, de azokban sem annyi bug van már, mint a launch napján.

Én sok ilyen videót megnéztem, és nem egy az ereseti bugokat is feltünteni a listában (mert hát azért azokban is akadt), és úgy hosszabb a lista. Nem kell mindennek bedőlni, hanem saját szemmel kell megnézni.

A rockstart egyébként a bugok nem igazán szokták érdekelni. A nyilvánvaló felháborodás miatt készítettek patchet, de egyébként biztos vagyok benne, hogy eredetileg nem terveztek volna ilyesmit.. Legalábbis nem ilyen korán.
"Whatever." (Ryder)

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3608
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2021. 12. 23. 20:52

Luszie írta:
2021. 12. 23. 20:02
Most mondom, hogy a III-ban alig van bug.

A másik két rész jóval bugosabb, de azokban sem annyi bug van már, mint a launch napján.

Én sok ilyen videót megnéztem, és nem egy az ereseti bugokat is feltünteni a listában (mert hát azért azokban is akadt), és úgy hosszabb a lista. Nem kell mindennek bedőlni, hanem saját szemmel kell megnézni.

A rockstart egyébként a bugok nem igazán szokták érdekelni. A nyilvánvaló felháborodás miatt készítettek patchet, de egyébként biztos vagyok benne, hogy eredetileg nem terveztek volna ilyesmit.. Legalábbis nem ilyen korán.
Értem. Köszi az infót. Egyébként maga a Rockstar azért szokott foglalkozni a bugokkal, csak nem utólag, hanem a rendes fejlesztési idő alatt, amikor ők maguk dolgoznak egy játékon. Például a Red Dead 2 sztori módja a legelső Online frissítésig emlékeim szerint egyáltalán nem volt bugos. FPS droppok néha voltak ez tény, de kimondottan játékhibák, tehát bugok közül egyet sem láttam, pedig rengeteget toltam anno. Aztán most nemrég újra toltam, és a sokadik online frissítés óta már a sztoriba is sikerült bugokat rakni, például rengetegszer találok random lelőtt állatokat, amiket nem én öltem meg, de olyan is előfordult az elmúlt fél évben, ami azelőtt szintén nem volt soha, hogy pl. láttam, amint egy döglött állat bespawnol előttem.
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2021. 12. 23. 22:23

Hát ha utólag nem foglalkoznak a bugokkal, az ugye elég nagy probléma... :)
"Whatever." (Ryder)

Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3648
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2021. 12. 23. 22:25

@Luszie:

Azért van még benne bug bőven. Játszható állapotban van, de messze van még a jótól.
Gyenge napok vannak...

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2021. 12. 24. 09:22

Fog is benne maradni. Ne felejtsük el, hogy ezek a játékok anno is bugosak voltak, csak 2001-ben ezen nevettünk, ma meg már gáz. Főleg, amilyen bugok most előfordulnak.

Én néhány textúra és néhány spawn bugon kívül egyébként mással nem találkoztam.

Amik hirtelen eszembejutnak:
  • az utcák menti sárga korlátokból több van, mint amennyit látni lehet, és azokon felakad Cluade, akkor is, ha nem láthatók (ez egyébként zavaró is)
  • A Staunton Island-i rejtekhely előtt a föld úgy néz ki, mintha víz lenne, furcsán tükröződik a fal mentén.
  • Az emberek és az autók néha a semmiből esnek le. (de közel sem olyan durva mára a helyzet, mint amit a videókban láttam)
  • illetve érdekes, hogy bizonyos időközönként felborul egy autó a játékban és felrobban :D :D Ezen nevetni szoktam. az SA-ban volt anno ilyen.
szerintem ezeken kívül én mást nem tapasztaltam. Ennél biztosan több van nyilvánvalóan, de a nyilvánvalóbbak közül ezek tűntek fel.

ja, és szerintem ilyet az eredetiben nem lehetett (de most nem tudom kipróbálni, mert az PS4-en az eredeti verzióban csak 20% körül vagyok a játékban) - beraktam Portland-en a garázsomba egy tankot, hogy majd a rendőrös mellékfeladathoz használom. Az egy pici zug, alig fértem be vele, de engedte elmenteni. Viszont... nem tudtam belőle rendesen kiszállni, ezért kiteleportált engem a játék a garázson kívülre. Na már most, mivel nincsen hely beszállni, ezért nem tudok bele visszaszállni, de mivel nem tudom fejre állítani, ezért felrobbantani sem tudom, hogy tűnjön el a garázsból. :D :D Én úgy emlékszem, az eredetiben szimplán nem engedte elmenteni azokat a járgányokat, amelyek a garázs ajtaján kilógtak -de ez ott van, és... így sajnos használhatatlan. Tipp, hogy hogyan szedjem ki onnan? Szerintem veszett fejsze nyele...
"Whatever." (Ryder)

Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3648
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2021. 12. 24. 21:43

De rengeteg olyan bug van benne, ami az alapjátékban nem volt, én nyilván ezekről beszélek. Az autók hátsó lámpája pl még mindig nem világít egyik részben sem. A középső szigeten a háznál az pont nem bug, ott víz van az eredetiben is, csak itt feltűnőbb, elég furcsán néz ki.
Gyenge napok vannak...

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2021. 12. 26. 19:59

Nagy mérföldő a mai: sikerült nemcsak 100%-ra kitolni a játékot, de a platina is összejött. Karácsony magasságára terveztem, és lám, sikerült. pedig az utóbbi napokban nem igazán játszottam vele.

Mint ahogy általában szoktam véleményt írni a frissen kiakasztott játékaimról, így erről is mondanék néhány gondolatot.

Story Küldetések:
Mint ahogy tudjuk, kevés van, 40-45. A DE-ben ez még kevesebbnek tűnik a checkpoint -rendszer, és egyéb könnyítések miatt. Bár előbbit nem igazán használtam. Nem akarok egyessével végigmenni a küldetéseken, de azt el kell mondanom, hogy a játék könnyebbnek tűnt, mint az eredetiben. Ezt már korábban is írtam. Persze hozzá kell tennem, néhány küldetéssel egyébként mázlim volt. Több mellékfeladat, és küldetés is az eredetiben a kameramozgás és a térkép hiánya miatt JÓVAL nehezebb.

Mellékküldetések:
A telefonos küldetések önmagukban sem nehezek. A Kingdom Come küdletés volt egyedül az, amitől gyerekként féltem. :D De az sem volt nehéz sem akkor , sem most, csak a koncepció kissé ijesztő. Egyébként maguknak a küldetéseknek nem sok értelme van, egyedül Mr. Chonks küldetéseit tudnám értelmesebbnek megnevezni, de hát annak is tudjuk mi a vége..

Alkalmi munkák:
Mentőzés 12 szint: embert próbáló, még itt is, de meg lehet csinálni... és meg is kell, mert ez garantáltan olyan feladat, amit a story után már csak a középső szigeten lehet megcsinálni kín keservesen. Ott a kolumbiaiak csak a város egy kis részét tartják az irányításuk alatt, a többi banda pedig -noha egyébként ők is ellenségek- nem lőnek Claude-ra.
Tűzoltős, taxis mellékküldetés: nagyon könnyű,. nem is ragoznám, persze minden alkalmi munkát érdemes már a story előtt megcsinálni. (kivéve rendőr)
Járőrös mellékküldetés: hát utáltam. Az eredetiben van egy glitch, hogy ha közel vagy a gyanúsítottakhoz, akkor belépsz a menübe, és a bűnözők kiszállnak a kocsiból, és nem kell időt vesztegetned arra, hogy elkapd őket. Nos... ez itt sajnos nem működik, szóval mindenféle kiskapu nélkül kell egymás után 15 rosszfiút elkapni. (legalábbis a platinához, a 100%-hoz csak 20-at össze kell szedni szigetenként, ami nem vészes. ) Hát meg kell mondjam, ezzel kicsit megizzadtam. Hiba volt a játék végére hagyni, mert Portlanden lett volna a legjobb megcsinálni. Az a legkisebb sziget, legjobb úthálózattal. Gondoltam, majd tankozok, mint amit bármelyik GTA-ban szoktam használni... na már most, itt nagyon lassú, és az ágyúja sem az igazi. Az ellenfél általában gyors sportkocsikkal (vagy lassú teheratókkal van?! - ki érti ezt?) - és a tankkal csak akkor értem őket utol, ha bekerítettem őket. Szóval.. ez a feladat utoljára maradt, és Feri tanácsára sima járőrkocsival csináltam meg a középső szigeten. Portlanden a maffia szétlő, a harmadik szigeten meg a kolumbiak (plusz ott borzasztó az úthálózat is.) -mindenesetre azért második komolyabb próbálkozásra meglett...

100 rejtett csomag:
Eddig kétszer álltam neki a 100%-nak, és mindkétszer 90% körül elakadtam. Mindkettőnél az volt a stratégiám, hogy a csomagokat a játékban előrehaladva, azzal egyidőben szedem fel. Tehát amint megnyílt Staunton Island vagy Shoreside Vale, egyből igyekeztem ott is felszedni a csomagokat. Valójában azt kell mondjam, nem volt jó stratégia. A játékban nagyon sok a pénz, és nem is lehet elkölteni. (az mondjuk pl röhej, hogy adnak 600-700 dollárokat az utasok egy taxis fuvarért -viszonyításképpen: ennyi pénzből én Amerikában eltöltöttem 4 napot Washingtonban, 3-at Las Vegasban, és még autót is béreltem, meg repjegyet vettem. -szóval röhej az összeg, ilyen nincs.) Na meg mondanom sem kell, valahogy mindig kimaradt egy csomag, és nem tudtam, melyik lehet az, ezért a 100%-ot is otthagytam. A fegyver és a páncél nem ad annyi előnyt, hogy előre felvedd.. Hiszen rengeteg a pénz. A golyóálló mellény és az AK ott van a maffia negyedben, tehát az első szigeten végig lehet oda járni -hiszen csak azután kell Salvatorét megölni, amikor már elérhető a második sziget, hiszen a feladato majd Asuka adja... Így egyhuzamban nem volt semmi probléma. Legközelebb szintén így fogom csinálni majd.

20 különleges ugratás:
néhányat nehezen regisztrál a játék, ezt leszámítva könnyűek.

20 őrjöngés:
meglepően könnyen mentek, pedig ezektől nagyon tartottam. A legnehezebb ugyan a lángszórós őrjöngés a harmadik szigeten, de végiggondolva én az uzis - triádos őrjöngéssel akadtam el a leginkább. Nem tudom, miért. Valószínűleg ahhoz lehetett ennek köze, hogy vagy kevés ellenfelet spawnolt a játék, vagy túl sokan jöttek rám egyszerre és szétlőttek. Egyébként néhány éve a gránátosnál akadtam el, de most az is könnyen meglett. Taktikázni kell némelyiknél, és akkor bőven meg lehet őket csinálni. Bár én egyébként azt gondolom, a DE-ben ezek könnyítettek. Sok bespawnolt bandatag nem mozog, ami a sniper-es őrjöngéseknél eléggé előnyös volt.. Én ilyet az eredetiben nem tapasztaltam -vagy legalábbis már nem emlékszem rá.

export-import:
A közszolgálati járművekkel megszívtam, mert valamiért azt hittem, azokat be kell zúzatni, ezért néztem is, a zúzóban miért nem veszik be a tankot meg a tűzoltót... Aztán kiderült, hogy nyilván nem oda kell őket hozni (hiszen azokat összezúzva ugyan ki is venné meg?!). Jó sok időt el is csesztem rá, mert egyébként a három listát már a story közepén megcsináltam. -csak az emergency járműveket újra kellett csinálni.

off-road küldetések:
A Belleville Parkban található kihívás volt a legszörnyűbb. Nem ez volt a legnehezebb... de ezt a Landstalker-t ebből a játékból egy az egyben kivenném, mert egy trágyadomb (már elnézést a kifejezésért), és akkor eléggé finoman fogalmaztam. Még az a szerencse, hogy a hozzá kapcsolódó mini játék rövid volt, így nem kellett sokat szenvednem vele. A két Patriotos pálya nehezebb volt, főleg a második, mert ott több meredek sziklára is fel kellett menni, és ha lecsúsztál, akkor biztosan elbuktad.. de annak is csak az eleje volt nehezebb, ha elkaptad a ritmust, akkor már rendben volt minden.

RC küldetések:
nagyon könnyű. Én mindig csak 1 autót robbantottam fel, mert annyi kell a 100%-hoz, a többivel nem foglalkoztam.

Trófeák:
-aki esetleg nem tudná (ezt inkább Daninak mondom) -ebben a verzióban nem szabad kódokat használni. Mondjuk én az eredetiben sem szoktam, meg már vagy 10-12 éve egyetlen GTA-ban sem használok, de ezt fontosnak tartottam leírni.

Egyébként az opcionális story-related trófeák eléggé mókásak voltak. (A többi DE részben is van néhány)
pl.: a Mob Boss trófeánál azért ügyeskedni kellett, és a "planned ahead" is más megközelítést igényelt. Utóbbinál tetszett, hogy kicsit azt éreztem, a készítők azt akarták, hogy a küldetést eredetileg is így meg lehessen csinálni -csak kevesen gondoltak rá.
Na meg a "Got this figured out" vicces volt. Ott a sok prosti beakadt egymásba, mikor szálltak ki a buszból. Jót nevettem. :D

Zseniális játék, én jobban élveztem mint az eredetit. Sok bug van még benne.. Némelyikkel meg is szívtam, de játszható. Azért még el tud viselni néhány patch-t a játék. Csak eszembejutot például, hogy mennyire előnytelen és zavaró, hogy a mentésnél nincsenek dátumok, de ennél persze nagyobb gondok is vannak.
Idén még igyekszem az eredetit is kiplatinázni. Bizonyos szempontból könnyebb, és sok szempontból nehezebb lesz, de remélem sikerülni fog.


Eredeti verzió:
Átléptem, picit játszottam az eredetivel is. Néhány gyors megjegyzés, miért könnyebb a DE: az eredetiben nagyon gyorsan kigyulladnak a kocsik, Claude gyorsabban meghal (pl.ha elütik szinte egyből meghal, de a DE-ban pl nem), az autók sokkal jobban csúszkálnak, a fék gyengébb rajtuk... és a célzás is problémásabb.
"Whatever." (Ryder)

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3608
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2022. 01. 01. 16:52

Köszi a véleményt! A trófeás részt viszont nem teljesen értem, miért pont nekem címezted (már ha nem valami másik fórumos Daniról van szó, bár kétlem), hiszen ismersz annyira hogy tudd, én szinte sosem a trófeákért játszom egyetlen játékkal sem és emiatt szinte egyikben sem gyűjtöm célszerűen őket, a platina sem érdekel. :D Úgyhogy ezt nem egészen értem, de köszi, hogy erre külön is felhívtad a figyelmem (bár tudod jól, hogy úgysem érint). Én egyébként a régi trilógiában meg a GTA4-ben "kódoltam" sokat anno, mert ott voltak jobbak meg viccesebbek a csalások, meg mert a 4 az egyik első akkoriban újgenerációs játékom volt és nem igazán tudtam irányítani, aztán jól jöttek a jármű meg páncél kódok. Az 5-ben is volt amúgy 1-2 jó kód, de ott annyira nem tetszettek, meg akkoriban/akkorra már tudtam annyira játszani, hogy nem kellettek a csalások. Egyébként a régi részekben és az 5-ben sem tetszett a cheat kód rendszer megvalósítása, ellenben a GTA4-es megoldás szerintem zseniális volt. Sokkal kényelmesebb volt egyszer beírni a telefonba a kódot, ami aztán egy külön csalás menüben el lett mentve és egyetlen gombnyomással elő lehetett hívni, arról nem is beszélve, hogy az 5 és a régi részek gombkombinációs megoldása kényelmetlenebb volt, mindig újra be kellett írni őket, könnyebb volt mellé ütni, ráadásul gyorsabbnak is kellett lenni, illetve az sem tetszett benne, hogy a gombok random nyomkodása közben mindenféle olyan dolgot csinált a karakter, amit nem is akartál. Így pl. rengetegszer volt, hogy kód beírás közben véletlenül lelőttünk valakit, vagy ha szar helyen álltunk, leestünk valahova, stb. mert pont azt a gombot kellett megnyomni. Persze a 4-es módszernek is volt hátránya, mert ott csak akkor lehetett kódot aktiválni, ha olyan helyzetben voltunk, amikor Niko a kezében tarthatta a telefonját, így például ha lőttek ránk, vagy fedezék mögött voltunk, nem tudtunk kódok aktiválni, míg az 5-ben és régen igen. Egyébként a Red Dead első része volt ebből a szempontból talán a legjobb, ott a start menüből lehetett a GTA4-es megoldáshoz hasonlóan, mégis hatékonyabban és kényelmesebben lehívni a csalásokat. Apropó Red Dead... a 2-ben több mint 3 év alatt egyszer sem néztem meg, hogy vannak e csalások és ha igen, milyenek, illetve hogyan kell őket aktiválni, úgyhogy köszi, hogy felhoztad, mert nemsokára megnézem. :D
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2022. 01. 01. 21:47

utólag belegondolva, én sem annyira értem, miért neked írtam. :D Talán azért, mert lehet, trófeáznál egyszer, akkor viszont a DE-ben nem szabad kódokat használni - míg ezt az eredetiben lehetett.

Én gimi óta nem használtam kódot egyetlen Rockstar játékban sem. Szerintem gyerekként sem használtam volna, ha nem lett volna .. divat? Magamtól nem vitt volna rá a lélek, hogy csaljak.


A RDR2-ben így kell kódokat használni egyébként:
https://reddeadplace.hu/cikkek/red-dead ... sok#anchor
"Whatever." (Ryder)

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3608
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2022. 01. 03. 15:25

Luszie írta:
2022. 01. 01. 21:47
utólag belegondolva, én sem annyira értem, miért neked írtam. :D Talán azért, mert lehet, trófeáznál egyszer, akkor viszont a DE-ben nem szabad kódokat használni - míg ezt az eredetiben lehetett.

Én gimi óta nem használtam kódot egyetlen Rockstar játékban sem. Szerintem gyerekként sem használtam volna, ha nem lett volna .. divat? Magamtól nem vitt volna rá a lélek, hogy csaljak.


A RDR2-ben így kell kódokat használni egyébként:
https://reddeadplace.hu/cikkek/red-dead ... sok#anchor
Hát, nem gondolom, hogy valaha is megjönne a kedvem trófeázni, főleg nem aránylag nehezen platinázható játékoknál, de azért köszi. :D Én csak az olyan, egyébként ténylegesen könnyen és gyorsan platinázható játékokat platináztam, amikben lényegében tényleg semmi nehézség nincs. Ilyen a God Of War, a két Pókember (eredeti 2018as meg a Miles Morales, ami utóbbihoz asszem 4 trófea kell már csak, pedig szerdán lesz egy hete, hogy elkezdtem, szóval hacsak nem gof valamelyik trófea nagyon felbaszni, akkor ez még beáll a sorba, mint a kilencedik platinám) Days Gone, de ezek közül sem mindet, például a Horizon Zero Dawn is hasonlóan könnyű, mint a fentiek, azt mégsem platináztam. Úgyhogy nem gondolom, hogy valaha is különösebben érdekelni fognak a platinák, de ha valamilyen szinten mégis, egészen biztosan nem úgy meg annyira, mint téged. :D A GTA-kat pedig - mivel nehezebbek, mint a fenti játékok, így nálam már a nehéz kategóriába tartoznak platina szempontból - szinte teljesen biztosan nem fogom platinázni, sem az eredeti, sem a Remastered trilógia, sem pedig a GTA5-öt. :D De azért köszi a figyelmeztetést. ;)

Igen, most hogy mondod, tényleg nálam is haverok között volt divat mindenféle csalást használni a GTA-kban. Bár mi anno nem elsősorban menőzésből, vagy a sztoriban való továbbhaladás érdekében csaltunk (legalábbis ami az eredeti trilógiát és az első Red Dead-et illeti), hanem mert mikor össze ültünk szinte sosem küldetéseztünk, hanem csak hülyültünk, ahhoz pedig nagyon jók a kódok. A GTAIV-ben én még szar voltam, szóval azt mindkét alkalommal csalásokkal vittem ki. Az első Red Dead pedig nem engedte menteni a játékállást csalással (legalábbis Xbox 360-on tuti nem), így ott is kizárólag csak haverommal való baromkodás közben csaltunk, igaz, olyankor mindig. :D

Wow, köszi, majd megnézem az RDR2 kódokat. Ahogy látom, itt nincs örök ló stamina, ami az egyik leghasznosabb csalás volt anno az első részben, mert sosem kellett pihenni a lóval. A másik az örök élet volt, olyankor konkrétan csak akkor lehetett meghalni, ha John vízhez ért. A harmadik pedig a soha ki nem fogyó deadeye, asszem az talán van a 2-ben is, majd egyszer alaposabban is megnézem, most csak át futottam. Összességében a 2-ben sincsenek olyan jó csalások, mint anno az 1-ben voltak, amiket ugye előbb említettem.
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2022. 01. 03. 20:01

Egyik DE rész sem nehezen platinázható, ráadásul az SA-ból az eredeti kiadásnak is könnyű a platinája, mert még a 100%-ot sem kell teljesíteni. A másik két rész esetében -néhány kivételtől eltekintve- szinte azonos a trófea lista a DE-vel. Hoztak be néhány missable story trófeát, de kb. ennyi. Az SA-ban több az új, de nem nehezebbek.
"Whatever." (Ryder)

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3608
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2022. 01. 04. 15:10

Ja, azt én is olvastam, hogy SA-ba bekerült olyan trófea, hogy 24 órán keresztül járkálj a vidéken a Bigfoot után kutatva azon a helyen, amelyen a térkép formája is egy nagy láb és ahol anno sokan - köztük haverommal én is - órákon át kerestük a Bigfootot, ami persze nem volt benne a játékban, vagy hogy egy teljes játékbeli napig ne ölj meg senkit, ami Ice Cube "Today Was a Good Day" című számára meg annak a klipjére utal (ami ugye benne volt a SA-ban és sokat hallgatták régebben is a játékosok). Hát ha nem olyan nehéz, akkor talán majd egyszer megpróbálom, ugyanis örömmel jelentem (bár kissé offtopicként), hogy tegnap megszereztem a kilencedik platinámat is a Miles Morales-féle pókember platinázásával. Lehet, hogy nemsokára ráveszem magam a Horizon Zero Dawn-ra, mert ahogy néztem a trófea listáját, az sem tűnik sokkal vészesebbnek, mint az eddigi platináim. Plusz már olyan 80% körül lehetek benne, szóval olyan sok nincs is már hátra. Na, majd meglátjuk. Visszatérve a témához, továbbra sem vagyok biztos benne, hogy platinázom majd a GTA-kat, de ha egyszer megveszem és tényleg könnyű lesz, akkor van rá némi esély, hogy platináig viszem. :)
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Válasz küldése