Általános társalgó

Hivatalos, hogy készül a GTA sorozat új része, ami minden bizonnyal a GTA6 nevet viseli majd... vagy nem? Lehet találgatni, ötletelni, kívánni, mi legyen és mi ne legyen a következő játékban.
Válasz küldése
Avatar
Bence (Visali)
Vinewoodi sztár
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2010. 02. 17. 16:47

Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Bence (Visali) » 2022. 02. 08. 21:21

Már el is felejtettük, hogyan is kezdjük, de mindegy is... végre végre tudjuk, hogy valami készül! Itt lehet ötletelni, álmodni, kívánni, egyetérteni, vitázni. :)

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2022. 02. 09. 20:23

Megnyitom a sort:

Ne legyen:
-ragdoll fizika
-karakterváltás (többszereplős story)
-fél órás küldetések
-értelmetlen, érdektelen történet

Legyen:
-jól megírt karakterek
-változatos térkép
-sokkal jobb AI
-a IV-hez hasonlatos, de annál azért ma már szofisztikáltabb harcrendszer

biztos sok minden van még, én csak gondolatébresztőnek írtam ezt a néhány pontot.
"Whatever." (Ryder)

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3619
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2022. 02. 15. 17:07

Bence (Visali) írta:
2022. 02. 08. 21:21
Már el is felejtettük, hogyan is kezdjük, de mindegy is... végre végre tudjuk, hogy valami készül! Itt lehet ötletelni, álmodni, kívánni, egyetérteni, vitázni. :)
Na ja. Kész csoda, hogy több, mint 8 év után végre eljutottunk ide. Őszintén szólva egyáltalán nem számítottam erre, azt hittem, a GTA5 nextgen előtt nem tudunk meg semmit az új részről és, hogy utána is csak pár évvel a GTA Online PS5-ös milkelése után kapunk csak bejelentést, de szerencsére nem így lett, bárminek is köszönhető ez, bár valszeg a GTA Remastered trilógia botránya is közrejátszott. Kíváncsian várom az új infókat a játékról. :)
Luszie írta:
2022. 02. 09. 20:23
Megnyitom a sort:

Ne legyen:
-ragdoll fizika
-karakterváltás (többszereplős story)
-fél órás küldetések
-értelmetlen, érdektelen történet

Legyen:
-jól megírt karakterek
-változatos térkép
-sokkal jobb AI
-a IV-hez hasonlatos, de annál azért ma már szofisztikáltabb harcrendszer

biztos sok minden van még, én csak gondolatébresztőnek írtam ezt a néhány pontot.
Én meg a sört. :D
Viccet félretéve, nagyjából egyetértek veled, csak 1-2 pont van, amit nem igazán értek, illetve amiben nem értek egyet. :D
A ragdoll fizika, mint amilyen pl. a GTA4-ben is volt az euphoria/RAGE fizikai motor alatt, szerintem teljesen jó és legfőképp vicces volt. Engem speciel zavart is, hogy a GTA5-ben brutál mód vissza fogták ezt a ragdoll effektust, mert számomra nagyon vicces volt, ráadásul sok esetben még élethűbb is volt, mint a GTA5-ben. Úgyhogy én remélem, hogy lesz benne ragdoll fizika, nekem az 5-ből hiányzott, míg a 4-ben nagy kedvencem volt.
Nekem a picit hosszabb küldetésekkel nem volt bajom, de ja, azért félórás küldetések ne legyenek. :D
A GTA5 harcrendszere nem a 4-hez volt hasonlatos? Meg úgy az eddigi Rockstar játékok harcrendszere a GTA4 óta mihez volt hasonlatos, ha nem a 4-ben tapasztaltakhoz? :D Szóval ezt nem egészen értem most. A GTA5 féle harcrendszer is a GTA4-ben lévőnek a szavaiddal élve szofisztikáltabb, továbbfejlesztett változata. Ugyanez igaz a Red Dead játékokra is. Szóval nem tudom, a harcrendszertől miért és miként vársz ilyen tekintetben többet/mást.
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3019
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55
Tartózkodási hely: Szeged/Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2022. 02. 17. 13:09

Az V "ragdollosabb" nekem. Ha összeállításokat megnézel, a karakterek mozgása esetlenebbek, mindenben felbuknak, elesnek. Én nem szerettem, béna volt. Maga a ragdoll fizika egyes esetben kell, de én úgy gondolom, a GTA V-ben ez olykor a mozgást nehezíti, vagy teszi idétlenné.

Összességében a fizika visszalépés a IV-hez képest, bár már hozzászoktunk. Remélem a következő részben azért jobban a realitás talajára lépnek e tekintetében. Ebben eddigi GTA-k tekintetében a IV volt a legjobb, de mai sztenderdeknek már az sem felelne meg.
A harcrendszer is a GTA-kat illetően a IV-ben is általánosságban kidolgozottabb, realisztikusabb. Sokat dobott szerintem az egészen az életerőcsík, jó lenne azt valamilyen formában visszahozni, vagy beállításokban láthatóvá tenni az NPC-knél. A fedezék-rendszert is jobban szerettem ott, sosem volt vele probléma, míg mondjuk az V-ben egy fontosabb heist-nál nem mindegy, hogyan működik (pedig nem mindig működik jól).
"Whatever." (Ryder)

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3619
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2022. 02. 21. 14:11

Luszie írta:
2022. 02. 17. 13:09
Az V "ragdollosabb" nekem. Ha összeállításokat megnézel, a karakterek mozgása esetlenebbek, mindenben felbuknak, elesnek. Én nem szerettem, béna volt. Maga a ragdoll fizika egyes esetben kell, de én úgy gondolom, a GTA V-ben ez olykor a mozgást nehezíti, vagy teszi idétlenné.

Összességében a fizika visszalépés a IV-hez képest, bár már hozzászoktunk. Remélem a következő részben azért jobban a realitás talajára lépnek e tekintetében. Ebben eddigi GTA-k tekintetében a IV volt a legjobb, de mai sztenderdeknek már az sem felelne meg.
A harcrendszer is a GTA-kat illetően a IV-ben is általánosságban kidolgozottabb, realisztikusabb. Sokat dobott szerintem az egészen az életerőcsík, jó lenne azt valamilyen formában visszahozni, vagy beállításokban láthatóvá tenni az NPC-knél. A fedezék-rendszert is jobban szerettem ott, sosem volt vele probléma, míg mondjuk az V-ben egy fontosabb heist-nál nem mindegy, hogyan működik (pedig nem mindig működik jól).
Ja értem. Akkor egyetértünk. A fizika szerintem is szarabb volt az 5ben, mint a 4ben. Bár szerintem pont hogy a 4ben volt többször olyan, hogy nagyobbat repültem, tovább csúsztam/gurultam minden esetben, illetve tovább ejtett ki az egyensúlyérzékemből egy-egy kisebb külső erő, mint az 5ben, de ez lényegtelen, mert én is úgy gondolom, hogy a GTA6 fizikája inkább a GTA4-hez kelljen hasonlítania, semmint az 5höz.
Ami az életerő csíkot illeti, nekem az pont nem hiányzott annyira, de ha esetleg visszatérne a 6-ban, akkor tuti nem lenne bajom vele, annak ellenére, hogy sosem hiányzott nekem se a GTA5-ben, se az RDR-ekben, se máshol, szerintem az open world rockstar játékok pont nem azok, amelyekbe feltétlenül szükséges lenne az életcsík, felesleges. A fedezék rendszerrel sem igazán tapasztaltam kb. 3-4 végigjátszás meg összesen kb. 260 szintnyi GTA Online után semmi visszalépést a 4-hez képest, sőt szerintem sokkal "smoothabb", mint a 4-ben volt. De a fizika, ragdoll, törésmodell stb. szerintem is mind-mind sokkal jobbak voltak a 4-ben, szóval jó lenne, ha a GTA6-ban inkább az ott látottakhoz hasonlítana jobban, semmint az 5ben tapasztaltakhoz.
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Avatar
Bence (Visali)
Vinewoodi sztár
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2010. 02. 17. 16:47

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Bence (Visali) » 2022. 02. 23. 17:38

Amit fizika terén én nagyon szívesen látnék, és nagyon vagány lenne, ha az autók, járművek modellei több modulból épülnének fel, és egymasszívabb kamionnal le lehetne vinni a kocsi orrát vagy hátulját. Ugyanígy valami nagyon erős erőbehatásra a motorok kereke is kitörhetne, hiszen a motor törésnek még mindig alig van nyoma a sorozatban.

Mindennek már voltak nyomai a GTA IV-ben, mert ott ugye letört a helikopter farka. Na ilyeneket szeretnék én látni, nagyon fun lenne. :cool:

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3619
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2022. 03. 03. 18:05

Ja, ezek szerintem is elég király újítások lennének. A GTA4-ben tényleg fasza volt, hogy leszakadt a helikopter farka, sokat szórakoztam anno azzal, hogy a farok leszakadása után próbáltam minél tovább a levegőben tartani a helikoptert, de már teljesen irányíthatatlan volt, durván pörgött a fő rotor és a saját tengelye körül. Ez hiányzott az 5-ből, bár ha rakétával eltaláltam a helikoptert, a farka talán ott is leesett, de ebben sem vagyok biztos, illetve ez azért más. Szóval egy szó mint száz, jó lenne egy ilyen szinten kidolgozott törésmodell a játékba. Majd meglátjuk, mit hoznak ki belőle. Lenne benne potenciál bőven, ez teljesen biztos. A Rockstaron múlik minden. :D
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Avatar
Billy
Pogo, a majom
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2014. 05. 25. 19:19

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Billy » 2022. 03. 30. 06:50

Úgy gondolom ami lesz:
-több állam
-több karakter (egyik biztos nő)
-legalább az egyik terület Vice City lesz
- Shark Cards

Amit személy szerint várnék:
- 100-120 küldetés, kevesebb több mint félórást.
- GTA 4 féle ragdoll
- Vice Cityhez hasonló üzletvásárlás vagy a Vice City Stories féle területfoglalós bűnszervezet működése
- Egy RDR2 féle honor rendszer. Dönthessünk jó és rossz dolgok között de csak mellék és főküldetésekbe számítson a honor szint. Utáltam az RDR2-ben hogy egy jó mészárlást nem tehettem küldetések között mert féltettem a honort.
- a karakterek tudjanak hízni/fogyni/gyúrni
- Ezzel lehet egyedül vagyok, de én nem ragaszkodok a modern időkhöz, tetszene ha 80as években játszódna és mondjuk ott lehetnék Michael első rablásán stb.
- Lehetne tényleg kicsit nehezebb a pénzszerzés. Szerintem a Vice City Stories és a GTA 4 tudta ezt teljesíteni kizárólagosan, utóbbiban persze nem volt mire költeni.

Sokat romlott a Rockstar, és már EA módon csal ki pénzt a játékosoktól, de én hiszem hogy lesz új és szerethető GTA, csak még facsarják a jónépet.
"Joke? Joke? Eddie never jokes. Eddie needs to be taken seriously. They laughed at him once. But you can't laugh without a tongue. You can't point if you haven't got fingers, can you? Thats what Daddy told me, late at night. In my room. "

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3619
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2022. 04. 13. 12:04

Az, hogy lesz GTA, az tuti, az viszont számomra sajnos már eléggé kérdéses, hogy mennyire lesz szerethető. Ha a GTA5 és GTA Online szellemiségében fog készülni, akkor a grafikát meg a nagy és szabad térképet leszámítva nem lesz túl sok igazán szerethető vonása, legalábbis nálam tutira nem. Ettől függetlenül mint eddig minden GTA-t (igen, a napokban akciósan még a remastered trilógiát is), úgy ezt is megveszem majd, de őszintén szólva a saját érdekemben igyekszem minden elvárásomat a béka segge alá helyezni, ami nyilván szomorú, de sajnos csak így garantált, hogy nem fogok csalódni. Számomra az utolsó igazán jól sikerült Rockstar játék a Red Dead 2, ha azt a szintet megüti a következő GTA, én már elégedett leszek.

Több államot már régóta szeretnénk, eddig nem kaptuk meg, szóval majd meglátjuk. Nem reménykedem, inkább legyen meglepetés. Vice City szerintem is benne lesz, sőt szerintem ez lesz az új egyedüli helyszín a játékban, de majd meglátjuk. A több karakteres megoldásnak nem örülnék, voltak jó pillanatai az 5-ben, de összességében inkább elvett az élményből vagy épp semmit nem adott hozzá, mintha azt az 1-2 küldetésen belüli vagány akciójelenet szerű váltást leszámítva bármit is hozzátett volna az egészhez. Mikrotranzakció és Online viszont sajnos egészen biztosan lesz, minden eddiginél nagyobb formában. Az RDR2-ben a honor rendszer meg szerintem nem idegesítő, ha egy nagy mészárlást akarsz rendezni, akkor egyszerűen kikapcsolod az automata mentést, nem haladsz a fő sztorival meg egyéb feladatokkal, hanem mész és aprítasz. Aztán ha vége betöltöd a mészárlás előtti játékállást és kész is vagy. Szóval szerintem teljesen jól van ez megoldva az RDR2-ben, pont az lett volna a faszság ha egy komoly vérfürdő után alig ment volna negatív irányba a honorunk.
"We've got lawmen in three different states after us." - Arthur Morgan

Válasz küldése