GTA Online társalgó

Spekulációk és beszélgetések a sorozat legújabb darabjáról.
Avatar
Gonzales
Törzstag
Hozzászólások: 2129
Csatlakozott: 2013. 08. 23. 18:22
Tartózkodási hely: Aici dragul meu. România.

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Gonzales » 2017. 06. 06. 19:07

"HAAAAAAAAAAAAX" - gondolta a játékos

Avatar
Arminho
Vinewoodi sztár
Hozzászólások: 1737
Csatlakozott: 2013. 11. 01. 21:55
Tartózkodási hely: Vice City

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Arminho » 2017. 06. 17. 22:45

Na, kipróbáltam a Gunrunning frissítést.
A belépésnél jelezte nekem a R*, hogy a csalókat és moddereket bannolja, stb. OK, ezt már hallottuk párszor. A második üzenet belépés előtt azt mondta, hogy kaptam 500 ezer dollárt. Ennek aztán megörültem, mert így legalább lesz pénzem az új cuccokra. Nagy nehezen betöltött a játék. Első utam a ruhaboltba vezetett, hogy átöltöztessem magam a mai divatba. Az új ruhák semmivel nem voltak olcsóbbak, mint az előzőek, viszont ugyanolyan gázak voltak. Kiválasztottam a legkevésbé fosul kinéző ruhát, hát nem az a legdrágább? Mindegy, megveszem, van pénzem. Kis idő múlva kapok egy telefont Agent 14-től, a korrupt CIA ügynöktől, hogy tájékoztasson az új befektetési csodákról a bunker bázisokról. Rámparancsolt, hogy azonnal vegyek egyet. Én nem mertem ellenkezni a marketing gépezetnek, fel is mentem a játékbeli netre megnézni, hogy milyen árban vannak. Hát persze, hogy az összes méregdrága. Az összes pénzem ráment csak a legalapabb és legolcsóbb bunker megvételére. (Ez kb. 1 165 000 $ volt) Sajnos csak vidéken vannak bunkerek, bár mondjuk a városban nem is nagyon lehetne elhelyezni. Bár az irodánk vagy a raktáraink alá berakhattuk volna őket. Az menő lett volna. Elmegyek a bunkerhez, ott Agent 14 körbevezet. Az egész bunker hatalmas. Gyalog rohadt sokáig tart, mire eljutsz A-ból B-be. Ennek orvoslására lehet venni ilyen kis golfkocsi szerű akármit, hogy azzal közlekedjünk, persze jó drágán. Később azonban rájöttem, hogy a saját járműinkkel is be tudunk menni, szóval igazából tök felesleges olyan szart venni. A fegyverkereskedelem ugyanúgy működik, mint a kokain vagy meth biznisz. Kell nyersanyag, abból pedig kis idő múlva lesz áru, ha vannak munkások. Annyi újítás van itt, hogy az áru helyett vagy akár mellé is lehet egy kutatási ágat is támogatni nyersanyaggal. Ez pontosan nem tudom, mit csinál, majd ha több tapasztalatom lesz, akkor megírom, hogy működik. Szóval, elindítom a bizniszt, elmegyek az első nyersanyagos pakkért, lezsállítom, aztán várok. Elmentem mást csinálni kb. 15-20 percre, de sem az árutermelés, sem a kutatás nem haladt előre, pedig voltak munkások és minden rendben ment. Kb 1 óra múlva megint visszajövök, na, akkor már a kutatás csíkja úgy 1/10-ig tele volt, az áru csíkja meg 1/20-ig. Hát, elég lassan mennek a dolgok. Viszont pozitívum, hogy az áru sokat ér, már az a kevés is be 20 ezret adott volna. Ráadásul a nyersanyag sem fogy el. Utántölteni azonban még mindig sokáig tart, ha lopjuk a nyersit. Egy ilyen küldetést csináltam meg, amiben a Merryweather bázisára kellett betörni, és onnan elhozni egy Railgun-t. Ez különösen meglepett, de örültem neki, hogy egy ilyet is beraktak. Mondjuk maga a fegyver elég gyenge, a hosszú utántöltés miatt egy RPG jobb választás. Húsz perc alatt le is rendeztem a missziót és beszállítottam a nyersit a bunkerba. Élveztem a küldetést, volt hangulata, bár szerintem az 5-6. ilyennél már unni fogom. Itt abbahagytam a játékot, mert nagyon lassan töltődött az áru és nem volt kedvem várakozni. A bunker mellé egyébként lehet venni ilyen mobil operációs kamion trailert, szintén horribilis áron. Pontosan ezt se tudom, mire jó, de valamire biztos. Az új járművek elég haszontalannak tűnnek az APC-t leszámítva, ráadásul szokásszerűen túl vannak árazva. Még van bőven mit kipróbálnom a frissítés tartalmai közül, úgyhogy még később leírom a tapasztalataimat. Eddig úgy érzem, hogy ez is egy ilyen kaptafa frissítés, mint az előzőek, viszont talán egy újfajta lehetőség kínálásával pár napig le tudja kötni az embert.

Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3673
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2017. 06. 18. 07:22

Nekem az nem tetszik, hogy ezt is ilyen gyerekes irányba vitték el. Például az a repülő, rakétákat lövő motor mi a tököm? Azt hittem ez egy jó frissítés lesz Humvee-kal, kétéltűekkel meg értelmes katonai ruhákkal. Kár, hogy ennyire a gyerekekre alapozzák a GTA V-öt. :(

Avatar
dani.szentgali
Régi motoros
Hozzászólások: 3681
Csatlakozott: 2012. 05. 17. 11:47
Tartózkodási hely: Hungary
Kapcsolat:

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: dani.szentgali » 2017. 06. 18. 15:49

Ez van sajnos, itt már nem lesznek igazán normális frissítések. Arminho is kb. ugyanazt írta le, amit én is megfogalmaztam még az egyik hír alatti posztban a főoldalon: kijön a frissítés, csomó túlárazott szarral, amit sohasem fogsz tudni megvenni Shark Card nélkül csak akkor, ha egész életedet a GTA Online-ban töltöd, majd miután megveszed vagy kipróbálod, rohadt hamar ráunsz az egészre és megint ülsz egy helyben a képernyő/monitor előtt, mint egy hülyegyerek, hogy most mit kezdj magaddal. Ennek nincs semmi értelme. Amúgy ha esetleg elérhetőek lennének ezek a járművek a storymódban, akkor nem kellene szórakozni az Online-ban, bár gondolom, hogy a pénz érdekében a Heist frissítéshez hasonlóan az új harcászati járgányok itt is csak az Online-ban érhetőek el, hogy még véletlenül se úszd meg a Shark Cardok megvásárlását vagy az éjjel-nappal folyó unalmas és a sok köcsög játékos miatt rövid idő után élvezhetetlen küldetések elvégzését a pénzszerzés érdekében. Persze arra van esze a Rockstarnak meg a T2-nek, hogy megszűntessék a játék moddolhatóságát. Elmennek ezek a jó büdös picsába.

Avatar
NikitaDragovich
Őrszem
Hozzászólások: 2311
Csatlakozott: 2011. 12. 07. 20:10
Tartózkodási hely: Bogyiszló, Tolna megye, Magyarország
Kapcsolat:

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: NikitaDragovich » 2017. 06. 18. 21:08

Ma reggel én is kipróbáltam ezt az új DLC-t Gonzalesszel, de csak két küldetést csináltunk meg. Ugyebár nekem alig volt pénzem ezekre az új dolgokra, ezért beléptem Gonzales szervezetébe, hogy én is kipróbálhassam az újdonságokat egy kicsit. Gonzalesnek jó sok új járműve volt, és fullosra felfejlesztette a bázisát. Aztán csináltunk egy olyan küldetést ("Severe Weather Patterns"), ahol Merryweatherös Cargobobokat kellett szétlőni egy Dune FAV-val. Bevallom, nekem nagyon tetszett ez a küldetés. Izgalmas volt, amellett pedig nagyon akciódúsra sikeredett. Élmény volt felrobbantani a Merryweatherös Cargobobokat a Dune FAV-val.
Ezután pedig megcsináltuk azt a másik Merryweatherös küldetést, amiről Arminho is beszélt. Az is egy izgalmas és érdekes feladat volt, és a legjobb az az egészben, hogy elsőre megcsináltuk, és egyszer sem haltunk meg.
Aztán megcsináltuk ezt a küldetést is, és utána elköszöntem Gonzalestől, mert mennem kellett tanulni a szóbelire, tekintve, hogy holnap szóbelizem.
Szóval az a pár óra, amit ebben a DLC-ben tölthettem, nem volt rossz. A baj csak az, hogy minden k**va drága volt, és a ruhák is szarul néztek ki!
Összesítve ez a DLC is ugyanolyan, mint a többi. Nem hiszem, hogy lesznek már nagyon nagy változások a DLC-k terén. Őszintén bevallom, hogy én már egy GTA VI-nak örülnék. Már nem érdekel a sztori DLC, mert tudom, hogy úgysem lesz már olyan. Inkább jöjjön a GTA VI, hogy a sorozat végre újraéledjen a GTA Online hamvaiból!

Avatar
Gonzales
Törzstag
Hozzászólások: 2129
Csatlakozott: 2013. 08. 23. 18:22
Tartózkodási hely: Aici dragul meu. România.

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Gonzales » 2017. 06. 19. 07:07

Örömmel máskor is, Robi. :lol: Nekem is nagyon tetszett az a küldetés, és még rengeteg van hátra ! :) egyébként van a frissitésnek egy része amiről úgy látom nem sokan írnak. Ez pedig a research rendszer. Annyiból áll, hogy a frissen szerzett nyersanyagot gondos kezek alá helyezése által, eléggé szuper kis cuccokat kaphatunk. Például a frissités által behozott járművekre pakolhatunk páncélt, rakétákat, proximity mine-okat etc. Rengeteg játékszert. :D az érdekesebb része pedig a fegyverfejlesztés. Pár csúzlinkat teljesen átalakithatjuk, majd ezek után pakolhatunk rájuk sok-sok módositást. Például a Heavy Sniper-re éjjellátó/hőérzékelő távcsövet, robbanó/páncéltörő/etc. Töltényeket és még sok más jóságot. Ehhez rendelkeznünk kell egy MBO-val (Mobile Base Operation, vagy valami hasonló.) Ahol az egyik sarokban elérhető ez az opció. Igaz, sok időbe telik a kutatás, és óriási összegbe, de ez kifejezetten megéri. Ajánlom mindenkinek, ha van esélye próbálja ki. :)

Avatar
Arminho
Vinewoodi sztár
Hozzászólások: 1737
Csatlakozott: 2013. 11. 01. 21:55
Tartózkodási hely: Vice City

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Arminho » 2017. 06. 19. 07:54

Ja, csak az a baj a kutatással, hogy miután megkaptunk egy ilyen új cuccot, azt nem kapjuk meg ingyé, hanem meg kell venni még utána.

Avatar
Gonzales
Törzstag
Hozzászólások: 2129
Csatlakozott: 2013. 08. 23. 18:22
Tartózkodási hely: Aici dragul meu. România.

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Gonzales » 2017. 06. 19. 08:11

:D :D so sad. De amint mondtam, worth it

Avatar
Nemohalacska
Rajongó
Hozzászólások: 187
Csatlakozott: 2011. 02. 05. 22:45
Tartózkodási hely: Ponyville
Kapcsolat:

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Nemohalacska » 2017. 06. 19. 22:34

GUN CARGO

Raktár kapacitás 100 csomag. Ezáltal ugyebár maga a Stockcsík is 100 Ticnek felel meg de ez lényegtelen.
A supplycsík ára ugyanúgy ötödrészenként 15.000$ ha megvesszük. Max ez ugyebár 75.000$ ahogy a bikernél. Tehát ahány ötödrész hiányzik annyiszor 15.000$ az ára. A megkezdett ötödrészek nem számítanak.


Supply Felhasználás: Supplycsík is 100 Ticnek felel meg.

(SupplyTic/Csomag)
Nélkül vagy Stuff ### Equip vagy Mindkettő
## 10 Tic/Cs ######## 5 Tic/Cs

(TeliSupplyCsík/Teli raktár)
Nélkül vagy Stuff ### Equip vagy Mindkettő
## 10 Tscs/Tr ####### 5 Tscs/Tr


Supply Fogyási Idő

(Perc/SupplyTic)
## Nélkül ##### Stuff ###### Equip ##### Mindkettő
1.0 Perc/Tic ## 0.85 Perc/Tic ## 1.7 Perc/Tic ## 1.4 Perc/Tic


Csomag Termelési Idő

(Perc/Csomag)
# Nélkül ### Stuff vagy Equip ### Mindkettő
10 Perc/Cs#### 8.5 Perc/Cs######7 Perc/Cs

(Perc/TeliRaktár)
## Nélkül #### Stuff vagy Equip### Mindkettő
1000 Perc/Tr ### 850 Perc/Tr #### 700 Perc/Tr


Csomag érték

(Érték/Csomag)
##### Nélkül ########## Stuff vagy Equip ####### Mindkettő
# Ár 1 ##### Ár 2 ##### Ár 1 ##### Ár 2 ##### Ár 1 ##### Ár 2
5.000$/Cs # 7.500$/Cs # 6.000$/Cs # 9.000$/Cs # 7.000$/Cs # 10.500$/Cs

(Érték/TeliRaktár)
###### Nélkül ############ Stuff vagy Equip ############ Mindkettő
## Ár 1 ###### Ár 2 ####### Ár 1 ###### Ár 2 ####### Ár 1 ####### Ár 2
500.000$/Tr # 750.000$/Tr # 600.000$/Tr # 900.000$/Tr # 700.000$/Tr # 1.050.000$/Tr

Megérés

A táblázat szemlélteti a tiszta hasznokat ha a szükséges supply alapanyagot inkább vásároljuk.

##### Nélkül ############ Stuff ############## Equip ############# Mindkettő
## Ár 1 ### Ár 2 ##### Ár 1 ##### Ár 2 ####### Ár 1 ##### Ár 2 ###### Ár 1 ##### Ár 2
-250.000$ ## 0$ ### -150.000$ ## 150.000$ ### 225.000$ ## 525.000$ ### 325.000$ ## 675.000$

RESEARCH

A Researchcsík 60 Ticnek felel meg a kutatás milyenségétől függetlenül. Összesen 51 db van melyből 19 járműfejlesztés. 18 fegyverfejlesztés. 5 járműfestés. 8 fegyverfestés. Továbbá 1 player tuning. Hogy melyiket kutatjuk az véletlenszerű.
A Researchcsík ára ötödrészenként 45.000$ ha megvesszük. Max ez ugyebár 225.000$. Tehát ahány ötödrész hiányzik annyiszor 45.000$ az ára. A megkezdett ötödrészek nem számítanak.


Supply Felhasználás: Supplycsík ugyanúgy 100 Ticnek felel meg

(SupplyTic/ResearchTic)
Nélkül vagy Stuff ### Equip vagy Mindkettő
2 SupTic/ResTic ##### 1 SupTic/ResTic

(TeliSupplyCsík/TeliResearchCsík)
Nélkül vagy Stuff### Equip vagy Mindkettő
# 1.2 TsCs/TrCs ##### 0.6 TsCs/TrCs


Supply Fogyási Idő

(Perc/SupplyTic)
# Nélkül ####### Stuff ##### Equip######## Mindkettő
2.5 Perc/Tic ## 2.125 Perc/Tic ## 4.25 Perc/Tic ## 3.5 Perc/Tic


Research Termelési Idő

(Perc/ResearchTic)
## Nélkül #### Stuff vagy Equip ## Mindkettő
5 Perc/ResTic ## 4.25 Perc/ResTic ## 3.5 Perc/ResTic

(Perc/TeliResearchCsík)
## Nélkül #### Stuff vagy Equip ### Mindkettő
300 Perc/TrCs ## 255 Perc/TrCs ## 210 Perc/TrCs


MEGOSZTOTT MUNKÁLATOK

Ha egyszerre mindkettő tevékenységet űzetjük melósainkkal tehát a fegyvergyártást és a kutatást is egyaránt akkor a táblázatokban található supply fogyási idők és ezáltal a termelési idők is megduplázódnak mind a gyártást mind a kutatást tekintve. A megosztás a csomagárat és a supply felhasználást külön külön nem befolyásolja.

Viszont így az összesített supply fogyási idő látszólag egyenetlen lesz de szabályszerű továbbá egyidőben egyszerre két tic is fogyhat bizonyos időközönként. Ebben az esetben azidő alatt míg egy csomag megterlemődik addig mindig két ResearchTic keletkezik.

Nélkül:
20 Perc alatt 1 Csomag és 2 ResearchTic termelődik amihez 14 SupplieTic fogy így 7 Csomag és 14 ResearchTic lesz egy teli SupplyCsíkból ami így összesen 144 Perc alatt fogy el.

Stuff:
17 Perc alatt 1 Csomag és 2 ResearchTic termelődik amihez 14 SupplieTic fogy így 7 Csomag és 14 ResearchTic lesz egy teli SupplyCsíkból ami így összesen 122.4 Perc alatt fogy el.

Equip:
17 Perc alatt 1 Csomag és 2 ResearchTic termelődik amihez 7 SupplieTic fogy így 14 Csomag és 28 ResearchTic lesz egy teli SupplyCsíkból ami így összesen 244.8 Perc alatt fogy el.

Mindkettő:
14 Perc alatt 1 Csomag és 2 ResearchTic termelődik amihez 7 SupplieTic fogy így 14 Csomag és 28 ResearchTic lesz egy teli SupplyCsíkból ami így összesen 201.6 Perc alatt fogy el.

Mint ahogy írtam már az összesített Supply fogyása Ticre nézve egyenetlen lesz de szabályszerű. A fogyások mindig egy bizonyos sort követnek melyek ismétlődnek. Következőként leírom ezeket a sorokat hogy hány percenként fogy egy SupplyTic és mire fogy. Figyelem! Minden egyes sor végén egyszerre mindig 2 Tic fogy. Nélkül és Stuff upgradel egy csomaghoz a sornak kétszer kell végigfutnia.

######### Gun ##### Gun ###### Res ##### Gun ###### Gun ### Gun és Res
Nélkül ####2.0 Perc ---> 2.0 Perc ---> 1.0 Perc ---> 1.0 Perc ---> 2.0 Perc ---> 2.0 Perc ===> 2X
Stuff #### 1.7 Perc ---> 1.7 Perc ---> 0.85 Perc ---> 0.85 Perc ---> 1.7 Perc ---> 1.7 Perc ===> 2X
Equip #### 3.4 Perc ---> 3.4 Perc ---> 1.7 Perc ---> 1.7 Perc ---> 3.4 Perc ---> 3.4 Perc
Mindkettő # 2.8 Perc ---> 2.8 Perc ---> 1.4 Perc ---> 1.4 Perc ---> 2.8 Perc ---> 2.8 Perc

Ez az egész istennyila amit itt levezettem csak abban az esetben állja meg a helyét ha mind a fegyver mind a kutatás egyazon időpillanatban és mindkettő nulla elhasznált supplytickel indul de van egy olyan gyanúm hogy ezek el vannak tolódva egymáshoz képest ha az elején nemis de a későbbiekben tuti eltolódik.

RESEARCH LISTA

(Player tuning)
-Ballistic Equipment (Juggernaut ruházat + minigun, 5000$, interakció menü)

(Jármű tuning)
-APC SAM Battery
-Half-Track 20mm Quad Autocannon
-Weaponized Tampa Dual Remote Minigun
-Weaponized Tampa Rear-Firing Mortar
-Weaponized Tampa Front Missile Launchers
-Weaponized Tampa Heavy Chassis Armor
-Dune FAV 40mm Grenade Launcher
-Dune FAV 7.62mm Minigun
-Oppressor Missiles
-Anti-Aircraft Trailer Dual 20mm Flak
-Anti-Aircraft Trailer Homing Missile Battery
-Mobile Operations Center Rear Turrets
-Karin Technical 7.62mm Minigun
-Karin Technical Heavy Chassis Armor
-Karin Technical Ram-Bar
-Karin Technical Brute-Bar
-HVY Insurgent Pickup .50 Cal Minigun
-HVY Insurgent Pickup Heavy Armor Plating
-Proximity Mines (APC, Dune FAV, Half-Track, Karin Technical, HVY Insurgent)

(Fegyver Tuning)
-Incendiary Rounds (Mind a hatba)
-Hollow Point Rounds (Pistol, SMG)
-Armor Piercing Rounds (Combat MG, Assault Rifle, Carbine Rifle, Heavy Sniper)
-Full Metal Jacket Rounds (Mind a hatba)
-Explosive Rounds (Heavy Sniper)
-Pistol Mk II Mounted Scope
-Pistol Mk II Compensator
-SMG Mk II Holographic Sight
-SMG Mk II Heavy Barrel
-Heavy Sniper Mk II Night Vision Scope
-Heavy Sniper Mk II Thermal Scope
-Heavy Sniper Mk II Heavy Barrel
-Combat MG Mk II Holographic Sight
-Combat MG Mk II Heavy Barrel
-Assault Rifle Mk II Holographic Sight
-Assault Rifle Mk II Heavy Barrel
-Carbine Rifle Mk II Holographic Sight
-Carbine Rifle Mk II Heavy Barrel

(Jármű szín)
-Fractal Livery Set
-Digital Livery Set
-Geometric Livery Set
-Nature Reserve Livery
-Naval Battle Livery

(Fegyver szín)
-Brushstroke Camo Mk II Weapon Livery
-Skull Mk II Weapon Livery
-Sessanta Nove Mk II Weapon Livery
-Perseus Mk II Weapon Livery
-Leopard Mk II Weapon Livery
-Zebra Mk II Weapon Livery
-Geometric Mk II Weapon Livery
-Boom! Mk II Weapon Livery
A hozzászólást 22 alkalommal szerkesztették, utoljára Nemohalacska 2017. 08. 13. 00:52-kor.

Avatar
Arminho
Vinewoodi sztár
Hozzászólások: 1737
Csatlakozott: 2013. 11. 01. 21:55
Tartózkodási hely: Vice City

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Arminho » 2017. 06. 19. 23:28

Wow, ez igen! Kösz a sok infót! :D :lol:

Avatar
NikitaDragovich
Őrszem
Hozzászólások: 2311
Csatlakozott: 2011. 12. 07. 20:10
Tartózkodási hely: Bogyiszló, Tolna megye, Magyarország
Kapcsolat:

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: NikitaDragovich » 2017. 06. 20. 00:01

Én el sem olvastam, mert nagyon hosszú és bonyolult volt. :lol: :P

Egyébként tudtátok, hogy a GTA Online 2017-ben, nem pedig 2013-ban játszódik? Ugyebár a Gunrunning DLC "Mole Hunt" című küldetésében Agent 14 említi, hogy 2017-et írunk már, és ez azt jelenti, hogy a GTA Online már a GTA V után játszódik.

A napokban nagyon sokat spekuláltak a GTA Online időpontjáról, pontosan emiatt a dolog miatt. Sokan pedig úgy gondolják, hogy a GTA Online valóban a sztori után játszódik. Ugyanakkor van néhány dolog, ami rácáfol erre. Ilyen például, hogy 2013-ban a Merryweather elvesztette az engedélyét Amerikában, de 2017-ben még mindig jelen vannak a GTA Online-ban. Aztán az O'Neil család farmja 2016-ban, tehát a Bikers DLC eseményei alatt rendes és szép állapotban van, holott Trevor felgyújtotta azt 2013-ban. (Trevor a Heist DLC-ben szintén elküldte oda a játékost gyilkolni, de az a GTA V eseményei előtt volt néhány hónappal, és akkor a főszereplő nem ölte meg az összes O'Neilt. Trevor irtotta ki őket, de aztán 3 évvel később a GTA Online karaktere visszament oda Malc kérésére, és a farm szép állapotban volt.) Meg aztán az is érdekes, hogy ha a GTA Online valóban 2017-ben játszódik, akkor az építési területek miért nem készültek még el. Illetve az is vicces, hogy 2013 óta néhány épületen kívül alig volt valami változás Los Santosban. Minden a szokásos maradt.

Azonban arra is sok utaló jel van, hogy valóban 2017-ben járunk. Például Agent 14 megemlíti ezt, és a klubházakban látható Terry Thorpe képén a R.I.P. felirat. Aztán a bunkerben a tudósok említik, hogy ezeket az eszközöket 2014-ben gyártották. Végül pedig az is érdekes, hogy a GTA V eseményeiben nem szerepeltek a bunkerek és Benny boltja, mert azokat újonnan adták hozzá.

Én ezeket a dolgokat figyelembe véve azt mondom, hogy a GTA Online tényleg 2017-ben játszódik, mert az időpontja a mienkével megegyező, és a mienkével halad együtt.

Zárásképpen pedig összeállítottam egy listát a GTA Online idővonaláról a tények és a többi játékos spekulációja alapján. Ez lehet valószínűleg a helyes idővonal. Tessék:

> Hagyományos GTA Online küldetések, amik a játék legelején elérhetőek. (2013)
> Heists DLC (2013)
> GTA V sztori módja (2013)
> Lamar lowrideres küldetései (2014)
> VIP/CEO munkák (2015)
> Bikers DLC (2016)
> Gunrunning DLC (2017)


Ti mit gondoltok erről? Egyetértetek az általam felépített listával? Az biztos, hogy a Heists DLC a GTA V sztorija előtt van, mert erre sok az utalás a GTA Online-ban és a GTA V-ben is. Itt van példaként egy szöveg az angol GTA Wikiről:

"Grand Theft Auto Online serves as a prequel to Grand Theft Auto V due to the fact the game came out after the story mode and takes place before it as well. Prominent examples showing Online is a prequel mainly occur in the Heists Update, as Trevor doesn't seem to know who the O'Neil Brothers are, the Protagonist has to help Chef set up his meth lab in the shop, Trevor starts his rivalry with the Lost MC by having the Protagonist steal their supply, the Vagos are still situated in Sandy Shores and Simeon is still running his business in Los Santos."

További érdekes szövegek:
"Although GTA Online takes place before the events of Grand Theft Auto V, some Internet pages mention events that happen during the story, and the Fame or Shame finale can be seen on TV. The Meltdown film also be viewed in some theaters as well. This is likely either a developer oversight or an attempt to increase the amount of content in GTA Online"

"In the mission Mole Hunt Agent 14 says "Yeah,it's 2017, I can't believe it either." This indicates the setting of goes further (From 2013 to 2017)
This creeates many anachronisms if GTA Online extends to 2017 as Jay Norris & Molly Schultz still alive in GTA Online Export & imports, and Merryweather still operates in 2017 since in 2013 Merryweather loses clearance to operate on American soil and is forced to shut down several operations.
Also O'Neil farm is still standing despite being destroyed during Crystal Maze."

Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3673
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2017. 06. 20. 07:02

A GTA Online-ban az a lezuhant helikopter sincs ott Plaeto Bay-ben. Meg ahogy mondtad, a város semmit sem változik. Viszont sok autó van, ami olyan járművek alapján készültek, amik 2013 után jelentek meg. Nem kell ezt túl ragozni, a Rockstar kreatívan kezeli ezt. Az meg, hogy a Wikin mit írnak nem sokat számít, mivel bárki szerkesztheti, sok hülyeséget lehet olvasni ott.

Avatar
Arminho
Vinewoodi sztár
Hozzászólások: 1737
Csatlakozott: 2013. 11. 01. 21:55
Tartózkodási hely: Vice City

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Arminho » 2017. 06. 20. 10:43

Én egyetértek a fent felsorolt dolgokkal, bár szerintem is felesleges ezen olyan sokat filózni. Valahol 2013 és 2017 között játszódik az Online. Szerintem a R* sem nagyon foglalkozott az időponttal, mert a játéknak olyan sztorija van, ahol nem olyan fontos az időmegjelelölés (vagyis nem ugrándozik nagy mértékekben a történet időben).

Azonban nekem is lenne egy kérdésem. Ugye, ha valamilyen rraktárból vagy bizniszből nagyobb mennyiséget akarunk eladni, akkor több járművet is vinni, emiatt több játékosra is szükség van. Mivel nekem nincs mindig társam, aki tudna segíteni, ezért az eladásokat egyedül oldanám meg, azonban nem tudom, hogy mekkora mennyiségig elég egy jármű is a szállításhoz. Ha valaki erről tud pontos adatot, az meg tudná nekem írni? Remélem, érthető volt a kérdés, kicsit nyakatekerten fogalmaztam. :D :D

Avatar
Nemohalacska
Rajongó
Hozzászólások: 187
Csatlakozott: 2011. 02. 05. 22:45
Tartózkodási hely: Ponyville
Kapcsolat:

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: Nemohalacska » 2017. 06. 20. 12:42

Elvileg

1 - 25 Csomag = 1 Jármű
26 - 50 Csomag = 1 - 2 Jármű
51 - 75 Csomag = 2 - 3 Jármű
76 - 100 Csomag = 2 - 4 Jármű

Avatar
NikitaDragovich
Őrszem
Hozzászólások: 2311
Csatlakozott: 2011. 12. 07. 20:10
Tartózkodási hely: Bogyiszló, Tolna megye, Magyarország
Kapcsolat:

Re: GTA Online társalgó

Hozzászólás Szerző: NikitaDragovich » 2017. 06. 20. 13:16

Rockstar69 írta:Az meg, hogy a Wikin mit írnak nem sokat számít, mivel bárki szerkesztheti, sok hülyeséget lehet olvasni ott.
Na jó, de azért ott ellenőrzik az adminok, hogy miket írnak oda a szerkesztők. Szóval nincsenek hülyeségek a GTA Wikiken. ;)

Válasz küldése