
Dan Houser, a Famitsu (Japán játékmagazin) által közölt interjúban beszélt arról, hogy miért is a jelenlegi generációs gépekre érkezik a GTA V.
"A Rockstar egy játékokat készítő cég, nem pedig egy hardver cég. Azt a technológiát használjuk, amit épp szükséges, hogy tartalmat, játékot csináljunk és próbáljuk nem elkötelezni magunkat a hardverhez. A tény az, hogy ezek az eszközök épp kiforrottak és pontosan ezért tudjuk elérni a következő szintet."
"A GTAIV volt az első kísérletünk az új platformokon, valamint a HD minőség és látvány terén, így a fejlesztés első része akkor meglehetősen nehéz volt. Most viszont már tudjuk, hogy mire is képes a hardver (konzol), ezért már sokkal könnyebb előrelépni a dolgokban, amellett, hogy még több szórakozást is tudunk nyújtani."
"A GTA:San Andreas a PS2 korszak csúcsán jött ki, ennek is köszönhető, hogy olyan nagyszerű játékot sikerült összerakni. A legjobb játékok egy konzol "vége felé" jönnek ki, igaz? Így tehát most vagyunk a legjobb időben."
)
(ami már jó rég óta megvan amúgy,kb. 5 éve kb. hozzá se nyúltam (nem fejlesztettem) de még szerencsére semelyik játék nem fogott ki rajta
) csak ha már olyan "kedvesek",hogy megint csúszik a pc verzió,akkor legalább ne egy olyan rémes konzolport-szemetet adjanak ki,mint a GTA IV esetében -,-
, szerintem a hatodik rész (ha nem vice city akkor) olyan város lesz ami még nem volt.
. Am az lenne a legdurvább ha a GTA 1et csinálnák meg így mint a GTA V-t
úgy értem h a 3 várost egybe
(LC, SA, VC)
az mekkorát ütne xD 
bár jópofa új verdákkal, meg ifruit telókkal játszani biztos, de egy classic 90-es évek Miamia uhhh de ütne!
azért ad ötletet missziókhoz is bőven! Houston űrbázisos katonás
, vagy épp kuba ami lehet egy kis sziget, és hajón kéne átcsempészni munkásokat !! Szóval az a terület bőven megér egy GTA-t, csak mire elkészül már rég családapa leszek
kár érte...