
A hatodik Grand Theft Auto V frissítéssel nem csak kiegészítéseket tettek a játékba, és hibákat javítottak a fejlesztők, de számos elemet újrahangoltak a GTA Online-ban.
A Newswire-ön pontokba szedték nekünk, hogy pontosan mik ezek a változások:
- Jelentősen csökkent a Bad Sport büntetés más járművének megsemmisítése esetén.
- A játékosok többé már nem kapnak Bad Sport büntetést, ha nem mozognak a tankkal, de egy másik játékos beléjük rohan.
- A GTA$ és RP pontok értéke a versenyekben, deathmatchekben és ejtőernyőzéseknél ezentúl az átlagos időhöz igazodik, amik azok teljesítéséhez kellett.
- A játékosok ezentúl kapnak GTA$ és RP jutalmakat, ha nem sikerül teljesíteniük egy kooperatív Job-ot, vagy a vesztes csapatban végeztek a Versus Missionben, attól függően, hogy meddig tartott a munka/küldetés.
- A játékosok ezentúl bónusz szorzóval kapnak GTA$ jutalmat, ha erősebb fokozaton teljesítenek egy küldetést: Normal 1.25×, Hard 1.5×
- A nyertes csapat tagjai egyforma GTA$ és RP jutalmat kapnak majd a Team Deathmatch végén, nagyjából vesztes csapaténak 4-5-szörösét.
- Eltávolítottak néhány pályaelemet az egyes versenyeknél, például az autós reklámtáblát a "Down the Drain" futamban.
- A Pegasustól kért leszállítások 1000 dollár helyett csak 200-ba kerülnek.
- Hogy Lester eltávolítsa a körözésünket, ezentúl csillagonként 200 dollárt kell fizetni.
- A védett járművek, amik egy kiskaput kihasználva kerültek a járékosok garázsába, eltűntek. Ezek között tankok, helikopterek, és rendőrségi járművek is voltak.
- Bővült néhány járművel a southernsanandreassuperautos.com kínálata: BF Dune Buggy, Canis Bodhi, Karin Rebel, Maibatsu Sanchez 2, Vapid Sadler, Vapid Sandking SWB.
- A maradék jármű és tuningelem eltűnését okozó problémákat megelőzendő ezentúl a játék automatikusan ment minden jármű és kiegészítő megvásárlása után.
- Továbbfejlesztették a játékosok Strength (Erősség) értékének meghatározását.
A készítők még folytatják a multi hangolását az elkövetkező hetekben, így bátran írjatok nekik a [email protected] címre.