Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2026. MÁJUS 26-ÁN ÉRKEZIK A GRAND THEFT AUTO VI PS5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA. NÉZD MEG A TRAILER 2-T MAGYAR FELIRATTAL!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

Még nem pontosították a GTA V új verzióinak megjelenését


Több, mint 34 millió példányban fogyott a Grand Theft Auto V a boltok polcairól. Az eladási adattal a Take-Two Interactive feszített a keddi negyedév értékelő konferenciáján.

Ez három és fél magyarországnyi Trevort jelent. A kiadó pedig további eladásokat remél az új verziók megjelenésétől.

Azt, hogy mikor jelenik meg a játék PC-re, PlayStation 4 és Xbox One gépekre, nem pontosították. Viszont jó hír, hogy nem is halasztották el, továbbra is őszre tervezik a megjelenést.

2014.08.06 09:44  ▪ Forrás: IGN  ▪ Írta: Visali

Benyo98
Offline
2014. 08. 06. 10:56
Okos huzzás lenne a Rockstar-tol ,hogy ha a Destiny elött dobnák piacra a GTA 5 next gen és PC változatát.

Atlas
Offline
2014. 08. 06. 11:00
Pedig én egy darab Trevorral sem találkoztam.

Arminho
Offline
2014. 08. 06. 13:07
Visali írta:
Ez három és fél magyarországnyi Trevort jelent.

Neil
Offline
2014. 08. 07. 14:05
Szép... örülünk, hogy nem halasztják el egy egyéves játék PC és NextGen megjelenését...

AngelHeart
Offline
2014. 08. 07. 14:43
Neil: Ott a pont

mark74
Offline
2014. 08. 07. 17:53
Nem halasztják el DDD Az anyjuk valaga! Már így is késnek vele már mennyit?

realostew
Offline
2014. 08. 08. 10:37
mark74: Semennyit? Nem volt beígérve senkinek, hogy jön PC-re ekkor meg akkor. Végül bejelentették nektek, előtte csak siránkoztatok, hogy miért nem jelentik már be, most siránkoztok, hogy miért nem jön még ki... Ha ki jön miért fogtok nyavalyogni?

Davekoma
Offline
2014. 08. 08. 11:16
realostew: Ott a pont!

totyak
Offline
2014. 08. 08. 12:14
realostew: Bár abban igazad van, hogy semmi nem volt ígérve, de ilyenkor mindig azt mondom, hogy gondolj bele fordított helyzetben te mit éreznél. Mellesleg nem egy konzolostól hallottam már, hogy miért nem jön a beígért dlc, nekik mégsem szól be senki.

AngelHeart
Offline
2014. 08. 08. 13:13
realostew írta:
Ha ki jön miért fogtok nyavalyogni?
Ugyanazért amiért ti is folyton sírtok MIKOR JÖN MÁR VALAMI ÚJ DLC, HEISTEK stb..., bár akkor már közösen sírhatunk nagy egyetértésben

kekesi
Offline
2014. 08. 08. 13:16
realostew: Pedig igen is jogos a sírás, mert amit a Rockstar tett nehezen megbocsátható. Közel egy évig húzta a PC és jelenlegi generációs konzoltulajok agyát. Érthetetlen, hogy nem voltak képesek legalább annyit kipöfögni, hogy jönni fog. Szánalmas szarrágó húzás volt, ha még ezek után is késne akkor komolyan mondom, hogy dugják fel maguknak a szar játékukat és takarodjanak a f*szba. De gondolom az új verzió is egy szar bughalmaz lesz, PC-n pedig még optimalizálatlan is. Ráadásul az újra kiadott változat még drágább is lesz... Ennyit erről. Azért meg fogom venni, de nagyok az elvvárásaim. Itt a lista, amit elvárok:
-Feljavított grafika (beígérve)
-Nagyobb forgalom (beígérve)
-Jobb törésmodell (ezt nem tudom, hogy ígérték e, de jó lenne)
-Az eddig megjelent összes frissítés, a fix és ideiglenes tartalmakat illetve előrendelői extrákat beleértve. (ha jól tudom ezt is megígérték)
-Stabil bug mentes single és multiplayer mód.
-Jó optimalizáltság.
-Néhány extra meglepetés.
Ha a listán lévő pontok teljesülnek boldog leszek és minden rosszat amit a Rockstarról mondtam visszavonok. Ha nem akkor meg ez van.

Davekoma
Offline
2014. 08. 08. 14:09
mark74: Ooo! Értem én a gondolkodás menetedet, szóval leírod a magadét, és ha valaki ír 1 olyan választ, ami tök igaz de neked nem tetszik, akkor ő már egy "H....e p....cs!!!!".

kekesi
Offline
2014. 08. 08. 14:19
Davekoma: Csak nem igaz, mert mindenki jogosan sírt és mi is mondhatnánk, a sok konzolos pöcsnek aki itt visít a heists-ekért, hogy kuss, de nem mondja senki mert ők is joggal sírnak.

Davekoma
Offline
2014. 08. 08. 14:26
kekesi: Nekem nem a sírással van a baj(jó néha tényleg sok), hanem hogy késik a PC/Next Gen változat, nem késett, hiszen nem is volt bejelentve!

kekesi
Offline
2014. 08. 08. 14:37
Davekoma: Az lehet, hogy nem volt bejelentve, de mindenki tudta, hogy előbb vagy utóbb kijön és, hogy azok az igazi célplatformok és a régi vackokon csak tesztelték a cuccot és pénzt gyűjtöttek, hogy az új az az az igazi verzió jó legyen.

realostew
Offline
2014. 08. 08. 18:13
mark74: Mi a fasz bajod van, talán magadra ismertél? Menjél sírnia sarokba ha ilyen önérzetes vagy. Azért mert nem veled foglalkozik a világ és a R* még nem kell tahónak lenni.

Jöhettek itt azzal, hogy konzolos vagyok és könnye beszélek. Képzeljétek 1 éve kint van a játék de mióta albérletben lakom nincs pénzem 15 ezret kiadni egy játékra, így hát azóta se tudtam vele játszani. Láttatok sírni bármikor is az oldalon??? Ja hogy nem??? ***
Te is kekesi... A GTAIV is majd 1 évvel később jött PC-re, még is kibírta a világ.

totyak
Offline
2014. 08. 08. 19:14
realostew: Valóban páran nem szépen szóltak hozzád, de azért te se kapd fel a vizet. A GTA IV igazából a konzolos után 8 hónappal már játszható volt. Ennek most a közelében sem leszünk. Az meg szomorú, hogy konzolos létedre várni kell anyagi nehézségek miatt. Éppen ezért kellene jobban átérezned a mi helyzetünket.

Davekoma
Offline
2014. 08. 08. 19:46
totyak: Szerintem nem véletlenül "késik" ennyit a játék, biztos valami nagyra készül a R* és ezért húzzák ilyen sokáig a megjelenést!
Biztos vagyok benne, hogy a Gamescom után okosabbak leszünk.

totyak
Offline
2014. 08. 08. 20:12
Davekoma: Nekem egy gépigény, meg egy kiadási dátum elég lenne. Semmi többet nem kérek a kiadásig.

Davekoma
Offline
2014. 08. 08. 20:44
totyak: Én is csak ennyit várok.

realostew
Offline
2014. 08. 08. 20:54
totyak: De felkapom a vizet.***

Az anyagi helyzetem meg olyan amilyen, nincs vele igazból gond, de ha van esetleg felesleges x ezer forintom havi 1-2x akkor inkább költöm a páromra, vagy vele közös programokra. Csak azért említettem meg, hogy lássák már be, hogy más már 1 éve játszhatná mert van konzolja, még sem tudja, ennek ellenére nem rinyál és blamel heti szinten mindenhol..

kekesi írta:
Az lehet, hogy nem volt bejelentve, de mindenki tudta, hogy előbb vagy utóbb kijön és, hogy azok az igazi célplatformok és a régi vackokon csak tesztelték a cuccot és pénzt gyűjtöttek, hogy az új az az az igazi verzió jó legyen.


Te is tudod, hogy ez baromság

Zider20g
Offline
2014. 08. 09. 10:26
realostew: Az más hogyha egy "gyerek" rinyál és más hogy ha egy felnőtt, valószínűleg ő a fiatalabbik

Figyelem az alábbi kommentben nem akartam senkit megsérteni tehát így válaszoljanak!

KevinSipos979
Offline
2014. 08. 09. 12:22
Valaki ezt a Kekesit hajítsa ki valaki innen.

Mr.Vercetti
Offline
2014. 08. 09. 12:28
http://static.comicvine.c...460-8864152835-

Szerintem még pontosan ők sem tudják mikor adják ki, csak annyit, hogy November 30-ig kész lesz. Én nem aggódom, biztos vagyok benne hogy PC-re nem csináltak még ilyen jó játékot a Big Rigs: Over the road racing óta, és tanultak a GTA IV-es portolásból is.

kekesi
Offline
2014. 08. 09. 12:37
realostew: Persze, hogy baromság. Nyílván van benne egy kis túlzás, hogy a régi kiadás csak teszt verzió. Viszont ki tudja mennyit fognak változtatni az új kiadáson. Ha már csak a grafikát és a törésmodelt feljavítják nagyobb forgalommal lehet megváltozik a játék nehézsége is. Mert egy autós üldözés során nem mindegy hogy mekkora a forgalom és milyen érzékeny a járművek törése. Tehát simán meglehet, hogy egy csomót fog változni a játék.

***

Atlas
Offline
2014. 08. 09. 14:14
Mr.Vercetti: Big Rigs! Belegondolni is fáj!

realostew
Offline
2014. 08. 09. 15:15
kekesi: Biztosan fog változni valamennyit, és biztosan jó irányba. Ettől függetlenül ennek semmi köze ahhoz, hogy bármelyik generációs kiadás tesztelés lett volna. Még elgondolkodni rajta is oltári nagy hülyeségre vall.

Azt egyébként kétlem, hogy a törésmodell érdemben változna. Ezt szerintem nem fogta vissza az előző generáció erőforráshiánya.

Zider20g
Offline
2014. 08. 09. 16:26

kekesi
Offline
2014. 08. 09. 17:43
realostew: Ebben most igazad, van az, hogy az előzőgenerációs kiadás teszt lett volna elég meredek kijelentés volt. Viszont biztos lesz bőven változás az új kiadásban és itt az újabb hardvernek köszönhetően sok mindent meg tud csinálni a Rockstar amit az előző generációs változat nem bírt el, vagy a sok tartalom miatt már nem fért bele.

A törésmodellt, pedig meg lehetne változtatni pár kód átírásával, mer ha jól tudom a V-ben is elő lehet hozni az IV féle törést. Ami sokkal jobb mint a V-ben van.

KevinSipos979: Nem hordom el mindennek, a játékkal nincs különösebb bajom. Igaz sok mindent lehetne belerakni, de így is megteszi. A Rockstar hozzálása viszont nem tetszik, ez a semmit nem mondunk dolog még roszabb mint a WD féle minden napra 10 hír cucc. De ha tényleg érdemi újítások lesznek az új változatban akkor mindent visszaszívok.

Zider20g
Offline
2014. 08. 09. 21:01
Szerintem sem kéne rinyálni, most nézem hogy a Half Life 3-ról a Valve semmit nem mond éveken át, néha vannak pletykák,híresztelések ennyi...Legalább kedves Rockstar-ék nem ilyenek

Atlas
Offline
2014. 08. 10. 13:05
Zider20g: Ez is igaz, de szerintem a Valve nem tud 3-ig számolni. Például a Portal 3-ról sincs semmi hír. Bocsi az OFF-ért.

totyak
Offline
2014. 08. 10. 14:06
Zider20g: Csak a Half Life 3 nincs is bejelentve, a GTA V meg igen.

aruha
Offline
2014. 08. 10. 15:33
Ráadásul a Rockstar Games ki is írta a rajongóknak, hogy figyeljék a híreket, mert a "következő hetekben, hónapokban" lesznek új infók, médiaanyag. nos azóta már a a 2. hónapban vagyunk...

Zider20g
Offline
2014. 08. 10. 15:49
aruha: Nyugalom lesz az még három is

Mr.Vercetti
Offline
2014. 08. 10. 17:29
aruha: "hetekben" = 1 hónapon belül
"hónapokban" = 1 hónapon túl
"hetekben, hónapokban" = 1 éven belül (vagy túl)

Bence (Visali)
Offline
2014. 08. 10. 20:45
Én három dolgot jegyeznék meg a fentiekkel kapcsolatban:

1.: Nyugi van srácok. Namaste

2.: Az benne volt a bejelentésben, hogy javítanak a törésen. Bár a metróval nagyon szép törést el lehet érni, szerintem reális, hogy PS3-on és XBox 360-on lefogták, hiszen azzal a kevés RAMmal és néhány magos, FAT gépeken régi technológiájú processzorokkal a játék egy szuszra tölti be az egész játékteret, három főhőst kezel (lásd: ha visszaváltasz, ugyanoda teszi a karaktert, ugyanazzal a kocsival), rengeteg tárgynak és növénynek kiszámítja a mozgását a szél miatt, dinamikus eseményeket generál le a játékos mellé. Szerintem az sem véletlen, hogy nem beszél a GPS, mert az is plusz teher lett volna. És ott vannak az általános dolgok, mint a mesterséges intelligencia, vagy a forgalom. Rengeteget kell számolnia a gépnek. Ezek mind olyan dolgok, amiket a következő pillanatban már meg kell jelenítenie

3.: A "bétatesztes" elmélethez, beszólásokhoz kapcsolódóan én azt fűzném hozzá, hogy örülnünk kellene, hogy megkaptuk a játékot PS3-ra és Xbox 360-ra. Biztos nem előzetes teszt volt. A multit érintően fejlesztők eleve azt ígérték, hogy folyamatosan adnak hozzá dolgokat a multihoz. Két dolog nem volt meg a megjelenéskor: A creator és a heistok. Ebből az egyiket már megkaptuk.

Én úgy gondolom, nagyobb baj lett volna, ha csak a drága új generációs konzolokra érkezik a játék, hiszen nem mindenki jár százezerekkel a zsebében. És akkor még inkább csak azon folyna a vita, hogy "miért egy butított verziót kaptunk". Szerintem ez így van jól felépítve. És persze ők sem tudtak volna annyit eladni, hogy megtérüljön a fejlesztés. Egyszóval így érte meg.

Az tényleg köcsögség volt, hogy nem jelentették be korábban az új verziókat, de a GTA IV PC verziója után én inkább pozitívumnak könyvelném el, hogy többet dolgoznak rajta. És mivel együtt érkezik a next-gen verzióval, jó esély van rá, hogy azokkal együtt fejlesztették, nem csak portolták (kivéve, ha a next-gen verziók is csak portok).

aruha
Offline
2014. 08. 11. 01:14
Bence (Visali): Igazat adok neked ! Szerintem nem portok lesznek
De mit gondolsz arra van-e esély, hogy a vezetés mechanizmust a PC-s verzióhoz kicsit átszabják, vagy az hatalmas munka lenne?

Bence (Visali)
Offline
2014. 08. 11. 09:02
aruha: Az az igazság, hogy egyszer játszottam GTA IV-et konzolon (nekem PC-n van meg), így fogalmam sincs, hogy érezhető-e különbség az egyes GTA-k irányításában a konzolos és a PC verzió között. De szerintem úgy logikus, ha nagyjából ugyanaz lesz, mert gondolom a pályához igazítják. Például egy GTA IV-es irányítással a GTA V-ben nem biztos, hogy be lehetne venni a kanyarokat a kanyargós utakon.

De amúgy én örülnék neki a legjobban, ha például írnának irányítást a motoroknak is. Vagy azt elképzelhetőnek tartom, hogy billentyűzeten nem reagál olyan erősen a játék.

Amire kíváncsi leszek, hogy PC-n hogy fogják megoldani, hogy lassabban is lehet menni a járművekkel, nem csak teljes gázzal.

kekesi
Offline
2014. 08. 11. 09:41
Visali írta:
Amire kíváncsi leszek, hogy PC-n hogy fogják megoldani, hogy lassabban is lehet menni a járművekkel, nem csak teljes gázzal.

Szerintem úgy mint a többi részben, tehát sehogy. Ha nem akarsz gyorsan menni leveszed a gázról az ujjad és ha elégé lelassult a kocsi akkor egy kicsit megint nyomod és ennyi. Mondjuk berakhatnának egy sebesség korlátozó gombot mint a Mafában, de azt meg úgy sem fogják. Viszont ez legyen a legkisebb probléma. Én jelenleg a megjelenési dátumnak örülnék, elég lenne az is hacsak a hónapot mondanák.

aruha
Offline
2014. 08. 11. 10:31
Nekem az a bajom, hogy nagyon felgyorsították a járműveket, és érzésre biztosan más konzolon irányítani őket, mert meghatározhatod a kis kart milyen mértékben húzod jobbra, balra, de bizony pc-n csak a nyilat tudod lenyomni...így nincs ilyen "szabadság".. bár nem próbálhattam ki konzolon sajnos az irányítást, de nagyon sok videóból úgy tűnt, hogy a GTA4-el ellentétben az ellenkező végletbe estek a készítők.

figure85
Offline
2014. 08. 11. 13:25
Bence (Visali): & Bence (Visali): A kiadott sajtóköznemlényben nem volt benne, hogy a törésen javítanának (maximum a nagyobb felbontás, és részletesebb grafika miatt tűnhet majd úgy/jobban meg fognak látszódni a karcolások illetve finomabbak lesznek a horpadások, de ez maga a törésmodell ugyan az maradhat /).

Amit eddig tudunk az az, hogy a látványvilág (látótávolság, magasabb szintű, részletesebb textúrák, és egy két környezeti elem pl. fű, hullámzás) és a nagyobb forgalom kivételével ugyan az lesz Esetleg az Online-ba bekerül az állatvilág, de mivel ők ugyan úgy NPC-nek számítanak (ezért lehet hack-el a "bőrükbe" bújni) ezért nem hinném, hogy erőforrás hiány miatt hagyták ki.

A GTA IV konzolos és PC-s változtatta szintén csak a látványvilág és a videószerkesztő (meg a multis szerverválasztó) részben tér el egymástól. Fizikára, törésmodellere, járműirányításra centire megegyezik (meg abban, hogy konzolon is sz*rul fut )

Amúgy bár nem vagyok programozó, de azt tudom a R.A.G.E.-l, hogy nem kezeli egyben az egész térképet, csak az adott területet streameli, ahol vagy és azt is több lépcsőben). Az, hogy megjegyzi, hogy hol vagy váltáskor, az csak szimplán úgy működik, hogy elmenti a kocsi adatait és helyét. Ezért is van az, hogy ezzel a módszerrel egyből megjavul a jármű egy oda visszaváltáskor.

A GPS hiánya meg röhej, mert kb. 0 erőforrás-al megoldható funkció (az útvonal megvan, csak adott pillanatban le kéne játszania az előre felvet hangot.

Amúgy itt lesz a legnagyobb kérdés, mert ugye számtalan olyan dolog van ami láthatóan hiányzik a játékból, és ezek nagy része nem igazán lenne erőforrásigénye (figyelembe véve, más dolgokat amik benne vannak). De ha ezek a dolgok bekerülnének az újabb kiadásba, akkor az azért elég pofátlanság lenne a Rockstar részéről (és ne gyertek azzal, hogy ez a minimum ami jár a késésért mert akkor ezzel azt írnátok le, hogy a PC (és a ONE/PS4 játékosok értékesebbek, fontosabbak, vagyis ezen elv alapján a előző generációs kiadás csak teszt volt).

Persze az is valószínű, hogy meglépi ezt a Rockstar (de inkább a kiadó), mert manapság, már csak ezzel lehet eladni újra ugyan azt a játékot.

Amúgy a jelengenerációs/PC-s kiadás magas árra nem igazán a Rockstar hibája, hiszen külföldön ugyan annyiba kerül mint anno a régi kiadás (60$/€). A magas ár inkább a hazai üzletek-nek (vagy a forgalmazónak) a hibája akik ezzel akarnak "nagyot szakítani".

AngelHeart
Offline
2014. 08. 11. 13:59
aruha: a 4 már támogat bizonyos kormányokat én ezt pedállal kiküszöböltem

realostew
Offline
2014. 08. 11. 14:31
AngelHeart: Egyszerűbb venni egy xbox vagy másmilyen kontrollert nem?

aruha
Offline
2014. 08. 11. 15:29
AngelHeart: Támogat bizony, láttam is egy videót, amin egy srác kétségbeesetten próbálja kormánnyal navigálni az autót és ide-oda csúszkál vele...
figure85: Én úgy emlékszem tisztán olvastam a Rockstar kiírásában hogy a törésmodellt újradolgozzák !!

Szerintem az az állatvilág nagyon gyatra, ahhoz képest h azzal kérkedtek h az a céluk, hogy túlszárnyalják a Red Dead Redemptiont.. :'D

Bence (Visali)
Offline
2014. 08. 11. 15:37
figure85: De igen, benne volt: http://www.rockstargames....yStation-4-Xbox

Azt nem is gondoltam, hogy egyszerre mindent teljes részletében betölt, arra utaltam, hogy nincs köztes töltés a sem területek, sem a külső és belső terek között, mint például a Vice Citynél.

A GPS-t és a többit illetően még mindig kitartok azon véleményem mellett, hogy plusz számolni és tárolni valót adna a rendszernek. Valahol pedig meg kellett húzni a határt.

aruha
Offline
2014. 08. 11. 15:55
figure85:

" include new wildlife, upgraded weather and damage effects, and an array of new details to discover "


figure85
Offline
2014. 08. 11. 16:20
aruha: Igen láttam, csak elsiklottam felette mert nem a grafikai tuninghoz írták, így kicsit kétértelmű lett.
Bence (Visali): Lehet, de akkor is sok olyan dolog van ami lényegében csak plusz animáció (nem forog a kormánykerék, nem vált), vagy egy két plusz textúra (pl járműbelső). A térkép meg úgy működik, hogy a karaktered körül van pl egy X nagyságú kör amin belül amerre néz a karaktered azt lerendeli több lépcsőben (alacsony, közepes, magas felbontásban aszerint, hogy milyen messze vagy tőle). Az ezen kívüli területek lényegében csak számadatokban van meg (pl erre a koordinátára, ha ide érsz rakd be ezt a fát és hozzá ezt az árnyékot).

Azért azt be kell látni, hogy valószínűleg azért jó pár dolog azért nem került be a játékba, hogy legyen mivel eladni az új kiadást. Főleg ha azt hazudjuk mondjuk, hogy ezt meg azt nem lehet megvalósítani a régi rendszereken, de szerencsére az új rendszereknél már nincs ilyen gond. mint írtam a programozáshoz nem értek, de a marketinghez sokkal jobban.

AngelHeart
Offline
2014. 08. 12. 08:42
realostew: Nem kell ide Xbox Ezen felbuzdulva tegnap meló után megnéztem van egy ősrégi Saitek P880-as kontrollerem(egyébkén telsesen megvagyok vele elégedve mai napik már több mint 10 éves és még semmi baja Win Vista-tól felfele a winfos Zsigerből felismeri 14 gomb egy D-pad 2 analóg kar van rajta) és azzal is megy bár nekem ilyen játéknál nem esik kézre a kontroller, Sport játéknál pl. Fifa xy illetve Mortal Kombat Street Fighter, Trine és a hasonlóaknál még jobb is mint az billentyű egér kombó de máshol én nem szeretem.
aruha: Ez igaz nekem sem ment rendesen egyszerüen nem arra van a GTA kitalálva hogy kormánnyal játszák szerinrtem nem is beszélve arról ha közben még lőni is kell Bár ha a jobra-balra marad a billentyűn csak a gáz meg a fék a pedálon úgy még kezelhető, de számomra felesleges macerának tünt így hagytam az egészet a fenébe maradt a szaggatott W nyomogatás a követős küldiknél

Bence (Visali): A GPS-el kapcsolatba szerintem pofon egyszerű a válasz engem speciel idegesített mivel én mindíg teszek be MP3-et magamnak zenélni az autóba amióta PC-n ez lehetséges Azzem a 3 óta van ez, konzolon nemtudom hogy lehet-e, de ettől függetlenül ott is van zene és azt hallgatják az emberkék namost engem idegesített a picsa hogy mindíg pofázik így asszem kb a játék első órájában kikapcsoltam és sokan vannak még ezzel így véleményem szerint. Gondolom erről a R* is hallott és most egyszerüen kihagyták mivel az emberek többsége nem haszálta.
2014. 08. 12. 10:06
Kíváncsi vagyok mikor lesz Apple kiadás...

aruha
Offline
2014. 08. 12. 12:51
AngelHeart: Na igen a jó öreg követős küldetések...

Egyébként ezaz...akkor is betehették volna, csak ki-be kapcsolható formáb

Úgynézki a Gamescom-on se hallunk sokat a játékról


Davekoma
Offline
2014. 08. 12. 20:16
Hát srácok lóf*sznyit se mutatott a Sony...

aruha
Offline
2014. 08. 12. 20:24
Davekoma: Na ja...legalább 3 képet mutathattak volna, de semmi...bezzeg az előzetesben ott volt a trailer..

realostew
Offline
2014. 08. 12. 20:42
aruha: trailermontázsban volt pár kép
jó nagy tömegvolt az utcán

aruha
Offline
2014. 08. 12. 21:43
realostew: Igen??? Akkor ezeket valahol csak le lehet csekkolni

dani.szentgali
Offline
2014. 08. 15. 00:14
Rég voltam fent az oldalon, de ahogy a fenti kommenteket nézem, a helyzet változatlan. Minden és mindenki maradt a régi, szokás szerint hülyeségekből keveredtek a személyeskedő viták. GTAPlace.hu, én így szeretlek!

Zider20g
Offline
2014. 08. 15. 09:34
dani.szentgali: Ez még a Barátok közt -nél is jobb volt amit itt páran műveltek

aruha
Offline
2014. 08. 15. 17:50
Oké, hogy azt nyilatkozták, h a Gamescomon egyszerűen csak nem tudtak volna újat mutatni, de azt nem hiszem, hogy a fejlesztés során pár screenshot-ot nem képesek közzé tenni...

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink