Akik régebb óta nyomon követik a Grand Theft Auto IV konzolos verziójának történetét, bizonyára tudják, hogy a játék körül kialakult reklámkampány hihetetlen méreteket öltött. Ám ennek ellenére, még így is sikerült botrányba torkollnia, egy igen egyszerű kis chicagói megegyezésnek…
Egy szerződés folyamán ugyanis a Take-Two marketingesei megegyeztek a Chicago Transit Authority embereivel, hogy bizonyos ideig reklámozzák a játékot, buszaik oldalán megjelenő artwork-ökkel. A későbbiekben mint kiderült, a dolog körülbelül 300 000 dollárba került a kiadónak, amit a CTA elnöke, Rob Huberman megszegett, a Fox News munkatársai által publikált egyik rémkeltő hír hallatára.
A Fox szakemberei szerint ugyanis a játék volt felelős, az akkoriban kialakult utcai lövöldözések, valamint egyéb erőszakos tevékenységek miatt. Ezt persze semmilyen tény nem támasztotta alá, de most nem is ez a lényeg…
Nem sokkal a szerződésszegés után, a Take2 perelt és eleddig semmit nem hallottunk az ügyről, melyet pár napja sikerült megoldani egy kisebb megegyezéssel.
A Take-Two nem kommentálta az esetet…