Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2026. MÁJUS 26-ÁN ÉRKEZIK A GRAND THEFT AUTO VI PS5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA. NÉZD MEG A TRAILER 2-T MAGYAR FELIRATTAL!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

Nem ezt érdemelte a Rockstar Games

Az utolsó pillanatban sikerült szombaton kijelentenünk, hogy azokat a negatív érzéseket, amiket a Rockstar Games és a Take-Two negatív változásai idéztek elő bennünk, egy időre eltesszük egy képzeletbeli dobozba, hogy örömmel és jó érzésekkel emlékezzünk vissza később a GTA VI bejelentésére, nem sejtettük, hogy ezt a dobozt sokkal mélyebbre fogjuk elrejteni. Az izgalmasan indult reggel rémálomba fordult a nap végére, a példátlan GTA VI leak pedig egy olyan eset, amit egy fejlesztő cégnek, de még a rajongóknak sem lenne szabad átélniük.

Bármilyen régóta epekedünk egy új sztori GTA játékra és frusztrál a Take-Two modding ellenes fellépése, ezért talán egy frappáns virtuális tockos kijárna, de ma gyakorlatilag több száz, ha nem ezer fejlesztő több éves munkája került meggyalázásra, hiszen mindaz, amit izgatottan készítettek és titkoltak egy ütős bejelentéshez, most piaci áruként terjed. Bárhogy is alakult az elmúlt pár év, ezt azért egyáltalán nem érdemelte meg a Rockstar!

A hacker által kiszivárgott 90 percnyi videó lelőtt minden meglepetést, ami egy bejelentés fényét adta volna. Tudjuk, hogy hová megyünk, tudjuk, hogy kiket fogunk irányítani, és számtalan olyan játékelemet, ami a hivatalos trailerek és képek elemzéséből lenne dolgunk szemfüles elemzéssel összemazsolázni. De a történetnek itt még nincs vége, ugyanis az anyagok közzététele után – amiről először még nem is mertünk elhinni, hogy tényleg igazi lehet – a forráskódot kezdte nagy summáért kínálni a digitális feketepiacon, amivel rengeteg ember munkáját veszi semmibe.

A kár nem kicsi. Ez egy óriási sokk lehet egy olyan, folyton titokzatoskodásra épülő cégnek, mint a R*. Ezen felül pedig jön a másik hideg zuhany: a játékosok igen jelentős résének láthatóan fogalma sincs, mi az amit a kezébe vesz, és itt nem csak egy lehurrogó Metacritic értékelésről van szó, de úgy hordják le a GTA VI-ot, hogy nem fogják fel, még messze nem kész játék az az állapot, amit a kiszivárgott videókban látnak. A Rockstar fejlesztők sorra váltják át privátra a profiljaikat a közzösségi oldalakon, mert indokolatlanul elégedetlenkedők zaklatják őket üzenetekkel és kommentekkel.

Minden megjelenő képkocka fantasztikus dolog, és igazi csoda, ahogy mozgásba lendülnek. E mögött rengeteg munka, teszt, próbálkozás áll. Ezek nem a derült égből lesznek, egyes objektumok placeholderek, ideiglenes elemek a teszteléshez, és a grafikai elemeket is felesleges véglegesíteni, amíg nincs kész minden tartalom, amit meg kell jeleníteni. Egy teszthez pedig nincs szükség a látványos effektekre, ha az nem a grafikáról szól.

Vitatják, hogy a kiszivárgott felvételek egy 2019-es vagy 2021-es állapotot mutatnak be, de bármelyik is legyen: ez igen is jól néz ki ahhoz képest. A GTA V első trailerében is még voltak placeholder járművek, egyes jelenetnél a város másik felét teljesen kikapcsolták, és mégis összeállt a játék a megjelenésre.

Nehéz hétfő elé néznek a Rockstar fejlesztői. Ki kell találniuk, hogyan tovább, mert ha a kód is kiszivárog végül, akkor át kell majd dolgozniuk a játékot, hogy a saját egyedi termékük maradhasson, ráadásul sokan attól tartanak, emiatt jelentősen elhalasztják a GTA VI megjelenését.

A Take-Two gépezete beindult, sorra szedetik le a leakelt videókat a netről, de ekkora kiszivárgás után erős szélmalomharc elé néznek. Mivel szeretnénk tiszteletünkről és megbecsülésünkről biztosítani a fejlesztőket, a korábban beágyazott videókat eltüntettük a kapcsolódó hírünkből. Kérjük, hogy ti se osszátok meg a felvételeket, hadd maradjon meglepetés legalább annak a pár embernek, aki lemaradt erről a kálváriáról. Ne ezekre a képekre emlékezzünk, hanem majd azokra a gondos munkával elkészített trailerekre és screenshotokra, amiket a Rockstar Games szeretne elénk tárni, abban a pompájával mutatva a Grand Theft Auto VI-ot, amilyen tényleg lesz, amikor majd a kezünkbe vesszók.

Beszélgetni róla persze ér, sőt, ábrándozzunk, gondoljuk tovább, mert egy nagyszerű GTA játék elébe nézünk!

2022.09.18 23:48 ▪ Írta: Bence (Visali)

TotoWood
Offline
2022. 09. 19. 08:49
Legelőször én is valami GTA5 módosításnak hittem az egészet, de jobban megnézve egyből lejött, hogy ez attól azért sokkal több. Ettől függetlenül én úgy gondolom, hogy piszkosul megérdemelték ezt a dolgot. GTA1-es fejlesztőket sem tisztelik? És minden olyan kisebb vállalkozást, aminek a nevében van a Rockstar? És sorolhatnám tovább.

DereX
Offline
2022. 09. 19. 10:18
TotoWood:

Hát igen, hasonlóan gondolom én is. 10+ év alatt annyit sikerült alkotni, hogy a GTA5 motorba beleraknak egy új mapot, meg néhány új funkciót. A kinézetet nem kritizálnám, mert az még változik, de az, hogy a régi motort használják fel, s emiatt egy felújított GTA5-nek fog kinézni... hát ez se az a R* már amit régen ismertünk. Nekem olyan szaga van ennek, hogy minél több pénzt kiszipolyozzanak valamiből a legkisebb befektetéssel. Ez a grafikai engine 2022-ben már nem állja meg a helyét.

Da Weed
Offline
2022. 09. 19. 11:14
"emiatt jelentősen elhalasztják a GTA VI megjelenését." Aha, látjuk hová vezetett az eddigi 9 év szinte zero kommunikációja. Milyen dislike cunamit kaptak a PS5-ös GTA V bejelentésnél? Kicsit figyelni kéne a rajongókra/vásárlókra, elvégre belőlük élnek.. 2022 van! El kell fogadni, h változnak az " igények". Nem, lehet évekig a titkolózás misztikumába takarózni. Ettől függetlenül talán nem érdemlik meg ami történt, és remélem nem hisztis kisgyerekként fognak viselkedni, hanem igenis jó tanuló lecke volt számukra ez a kicsit nagyra sikerült tocokos.

Bence (Visali)
Offline
2022. 09. 19. 12:58
TotoWood: ezek miatt én is nagyon dühös vagyok rájuk, de arra eszméltem, hogy nem szabad, hogy ez határozza meg a viszonyulásomot a Rockstarhoz, mert előtte fantasztikus idők voltak, amiket nem szabad elfelejteni. Ez most egy lowdown. Nem azt mondom, hogy a tiszteletlen húzások miatt ne járna revans, de ez most nagyon túlment minden határon, és nem a döntéshozókat bántják vele elsősorban, hanem a fejlesztőket, akik a kiadott feladatból hozzák ki a legtöbbet.

dani.szentgali
Offline
2022. 09. 19. 13:04
TotoWood: Én is ugyanígy gondolom, csak nem akartam elsőként leírni ezt és ezzel elsőként szembe menni Visali Bence adminisztrátor úr véleményével. Amekkora patkányok voltak az RDR2 kivételével az elmúlt 10 évben, én is úgy érzem, hogy megérdemelt ez a pofon, ahogy bántak velünk rajongókkal illetve modderekkel, régi alkotókkal, alaposan kijárt ez a pofon. Abból a szempontból sajnálom csak a dolgot, hogy ahogy az admin is írta a cikkben, ennek bőven lehet az a következménye, hogy emiatt újra kezdik és eddig a GTA Online, most pedig emiatt a hacker akció miatt kapunk sokkal később egy új GTA-t, ami elég gáz lenne. De a rockstart és főleg a T2-t egyáltalán nem sajnálom, megmondom őszintén. Csak abban bízom, bár tartok tőle hogy hiába, hogy ez a pofon akkorát csattan az arcukon, hogy végre leszállnak a magas lóról és összekapják magukat.
DereX: Ez meg a másik, hogy látszólag elég low effortos munka, régi motorral. Jó, persze nem tudhatjuk biztosan, hogy a kiszivárgott tartalmak a fejlesztés melyik szakaszából származnak, de a mai rockstart ismerve simán benne van, hogy minél kisebb melóval akarnak csinálni és drágán eladni valamit, hogy aztán majd itt is a low effortos GTA Online frissítésekkel szedjék meg magukat közel egy évtizeden át. És az elmúlt 10 évet nézve teljesen megállja a helyét amit írsz, vagyis hogy már csak azon vannak, hogy minél kevesebb melóval minél több pénzt keressenek. És valóban, ez a Rockstar már tényleg nem az, amit mi szerettünk és ismertünk, bár ezt már relatíve régóta tudjuk szerintem. Úgyhogy abszolút egyetértek veled.
Da Weed: Teljesen egyetértek. Csak sajnos a Rockstar és a T2 ezt nem érzi, csak olyan dolgokban változtak meg, amiben pont nem kellett volna, pl. Online központúság, mikrotranzakciós üzleti modell stb. Azt pedig csak remélni lehet, hogy végre észbe kapnak és vissza térnek a régi útra, bár tartok tőle, hogy nem így lesz, hanem ebből is csak T2 féle pereskedések lesznek és megint a rajongók húzzák a rövidebbet, akikből élnek. Undorító egy bagázs, kijárt már a büntetés. Ráadásul őszintén megmondom, hogy azok az infók, amik tegnap kiszivárogtak, egyáltalán nem tetszettek, a sztori és a főszereplők mibenléte, illetve az újabb több karakteres karakter váltós megoldás sem, többet illetve konkrétumokat nem írok, hiszen Visali mester kérte, hogy nyíltan ne beszéljünk róla, azt meg nem akarom hogy törölje a kommentem emiatt. Szóval tisztában vagyok azzal, hogy ez még csak egy kezdetleges verzió, viszont az alapkoncepció nagyon nem jön be, így én ezt a GTA-t már nem igazán tudom várni, nem fogom előrendelni sem. Hát ez van. A Rockstar és T2 nagyon megváltozott, nekem már nem szólnak a játékaik, legalábbis ez a GTA6 tutira nem.

Billy
Offline
2022. 09. 19. 14:33
Most erősítette meg a rockstar hogy valódi anyagokat lehet látni.
Amúgy nem sajnálom őket, 9 ev utan illene 1-2 infot cseppenteni a kovetkezo projektjukrol.

brenor
Offline
2022. 09. 19. 15:54
Főként a fejlesztők nem érdemelték meg ezt, de amit a rockstar és a take 2 vezetősége csinált mostanában, nem csodálkoznék azon, ha csak emiatt történt volna meg ez az incidens. Az, hogy a GTA 5-ről teljesen lehúzták a bőrt, az újgenerációs kiadásánál nem történt valami sok változás, de kérték a teljes árat, behozták ezt a gta +-t, ami még több bőrlehúzás és ráadásul megcsinálták az egyik legigénytelenebb felújítást amit definitive editionnak neveztek el, ami alúlmulta az eredetit több vonatkozásban. Nem ezt szoktuk meg a Rockstartól és ez történt a CD project red-el is, kiadtak bugoktól hemzsegő Cyberpunk 2077-t, amit ebben az évben kellett volna kiadniuk és ki se szabadott volna adni az előző generációs konzolokra, pár napra rá feltörték a Witcher 3 és a Cyberpunk 2077 forráskódját. Úgy érzem van súlya a mohóságnak. Lehet ezek a hackerek fognak fékeket rakni a játék cégekre, mivel a végtelen mohóság, bőrlehúzás hosszútávon nem lesz kifizetendő. De nem azt mondom, hogy én a hacker oldalára állok, én úgy érzem, hogy ennek oka van.
Viszont teljesen nevetségesnek tartom azokat a kommenteket akik azt írják, hogy húú, de csúnya lesz ez a játék, ez a GTA 5 átskinnelt változata és stb. A GTA 5 alpha verziója úgy nézett ki, mint a GTA 4 és teljesen más lett a végeredmény. Biztos vagyok benne, hogyha megjelenik túlfogja lépni az rdr 2 szintjét is. Szerintem nincs azzal gond, hogy a jól bevált euphoria enginet fogják használni, mert ez már nem az az engine amit a gta 5 és rdr2-nél használták ezt állandóan tovább fejlesztik. Szerintem nincs gond ezzel az enginnel. RDR2 nagy előrelépés volt a gta 5 után valszeg most is az lesz.

DereX
Offline
2022. 09. 19. 18:10
brenor:

Próbálok erre röviden reagálni, mert személyes érintettséget is érzek benne.

"A GTA 5 alpha verziója úgy nézett ki, mint a GTA 4 és teljesen más lett a végeredmény." - Nagyon nincs ebben igazad. Az első trailer is teljesen máshogy néz ki, mint a GTA4 in-game. Az embernek eleinte az volt az érzése, hogy full más engine-n készült a két játék. Elképesztő butaság rá azt mondani, hogy úgy nézett ki. A későbbiekben pedig a különbség számottevőbb lett.

"Biztos vagyok benne, hogyha megjelenik túlfogja lépni az rdr 2 szintjét is." - Ebben én is biztos vagyok, sőt a GTA5 szintjét is túl fogja lépni. Csak épp nem grafikailag, hanem játékélmény tekintetében. Beletesznek olyan elemeket amik eddig nem voltak, olyan funkciókat amelyek még részletesebbé teszik az egészet, egy jó történetet, rengeteg élvezetes mellékküldetéssel. De ezekre én is külön tértem ki, hogy ezek teljesen függetlenek az engine-től.

"Szerintem nincs azzal gond, hogy a jól bevált euphoria enginet fogják használni, mert ez már nem az az engine amit a gta 5 és rdr2-nél használták ezt állandóan tovább fejlesztik." - Mégis teljesen egyformának hat az egész harcrendszer a GTA4 óta és már kezd unalmas lenni ugyanazokat az animációkat és megoldásokat látni 2008 óta.

A leakelt videókból, azokból amelyek ingame vannak látszódik, hogy ugyanazon az engine-n fog futni a játék. Felőlem lehet extrán kidolgozott az összes karakter meg épület, a GTA5 világát fogja idézni.

Olyan ez, mint a Minecraft. Kerülnek bele új szörnyek, új tárgyak, új játékélmények, de attól az még a jó öreg 2009-es Minecraft-ra épül, s annak limitációjaira.
Márpedig, ha van egy fejlesztőicég, ami 8! milliárd dollárnál is több pénzt összetalicskázott. 3200 milliárd forintról beszélünk, irgalmatlanul sok pénz. Ráadásul ember, el telt 10 év!!
Ennyi idő alatt én többet várok annál, minthogy a jól bevált engine-t megint felhasználják. Tessék megnézni a Matrix game demo-t. Nem kell 100%-ban annyira részletesnek lennie, de legalább valami hasonlót várok. Sőt nem csak én, hanem a játékosközösség is.


totyak
Offline
2022. 09. 19. 18:46
Az én személyes véleményem, hogy nem a fejlesztő, vagy kiadó cégeket kellene sajnálnunk, hanem magunkat, játékosokat, mert attól tartok, hogy ez a szivárgás még távolabb löki a végleges játék kiadását. Azzal sem értek egyet, hogy nem foglalkozik az oldal a videókkal, képekkel. Aki nem akarja megnézni, nem nyitja meg a hírt, egyébként meg már mindannyian láttuk. Ezeket is szépen lehetne elemezni, mint a hivatalos anyagokat és nem unnánk halálra magunkat hónapokig. Beledugjuk a fejünket a homokba és úgy teszünk, mintha semmi nem történt volna, de ez értelmetlen, ezek a videók már kiirthatatlanok a netről. Vagy a Rockstar dorgálásától fél a GTAPlace? Ha igen, akkor azt írjátok ki a hírbe, ne azt, hogy nem akarjátok elrontani a későbbi bejelentés izgalmát!

Én megnéztem minden felvételt, amit találtam róla és cseppet sem tántorított el. Rajongó vagyok, imádom a sorozatot, akkor is, ha a fejlesztő/kiadó egyre aljasodik, akkor is, ha bugosan jön a játék és akkor is, ha egy rakat infó kiszivárog róla. Első ránézésre szerintem is borzalmasan néz ki, talán még a GTA V szintjét sem üti meg. Textúrák hiányoznak és ódivatú az egész. De tisztában vagyok vele, hogy ez nem marad így. Bár a látottak alapján az is nagyon valószínű, hogy igen hasonló kinézettel operál majd, mint a GTA V, ami nem is véletlen, ha nem váltottak motort.

A videók között egészen változatos videokártya kiosztásokat láthatunk, egy a közös, hogy mindig nVidia kártyán van tesztelve, szóval érezhető, hova húz a Rockstar. GTX 1080, RTX 2080 és RTX 3080 is feltűnik a kártyák között. Na most RTX 3080 pl. pontosan két éves kártya, szóval némelyik felvétel nem olyan eget rengetően régi. Ennek ellenére érezhető, hogy sok minden hiányzik a játékból. Remélem, ha maradnak a GTA V motorjánál, legalább a kedvező gépigény is marad, mert a GTA V-nél szerintem nagyon barátságos volt.

Bence (Visali)
Offline
2022. 09. 19. 19:08
dani.szentgali: Amit láthattunk az sok minden, de nem low effortos munka. Egyszerűen ilyen egy teszt környezet több évvel a játék megjelenése előtt. Nincs mindig minden bekapcsolva, mert felesleges erőforrást visz el attól, amit éppen ki akarnak dolgozni, és majd a végén jöhet a látvány és a tartalom összeszabása. Márpedig tartalmi újdonságok terén már így is nagyon sokat láttunk, és ez biztosan nem minden.

DereX: Pedig a tényleg nem nézett ki sokkal jobban a GTA V anno, itt egy kép: https://twitter.com/RStar...36946106245120. A trailer erejéig sok effektet bekapcsolnak, de a teszt környezetben nem. Talán megvoltak a trailerben a fények, de a rendőrautó placeholder volt, és a fél várost kikapcsolták bizonyos jeleneteknél.

totyak: Foglalkoztunk a videókkal és a képekkel, kint is volt egy darabig, amíg nem volt tuti, hogy igazi, de egyrészt szolidaritásból sem tartom korrektnek kint hagyni, másrészt még csak azt kéne, hogy elkaszáljon minket a T2. Beszélni ugyanúgy ér róla, nem dugjuk homokba a fejünket.

DereX
Offline
2022. 09. 19. 19:37
Visali, engem ezek nem érdekelnek. Pláne azért nem, mert ez a leak amit belinkeltél nem is volt valódi. Ezt most rakta ki nemrég valaki. Sose találkoztam vele még 2013 előtt. Másrészt ennek ellenére látható az első és második képen is, hogy ugyanaz az engine és a kinézet nagyjából megegyezik. Ami változás van csak, hogy míg az elsőnél direkt levan véve a grafika nullára, addig a másiknál nincs, + más lehet a napszak is. Így ez a "comparison" azért nem igazán jó.
A GTA5 trailert hasonlítsd össze a GTA4 játékmenettel. Akár az első trailert. Már az rengeteget hoz a GTA4-hez képest.
Az első trailer megjelenéséig nem volt semmi a játékból. Azután jelentek meg "leakek". Az, hogy mit kapcsolnak be-ki, teljesen irreleváns itt, ha egyszerűen azt nem értjük meg, hogy ha valamit ugyanazon az engine-n készítünk, akkor számottevő újdonsága NEM lesz a látványnak, akármit is kezdenek vele. Minden karakternek maradni fog ugyanúgy a rongy kinézetű haj és szakáll, max a főbb szereplőknek lesz kidolgozottabb. Az arcvonások is, a mozgások, minden.
Ráadásul alapból felhozni placeholder dolgokat hülyeség, mert itt konkrét ingame dolgok is kikerültek, amin pl. a rendőrkocsi egyáltalán nem placeholder volt már. A grafikai és fizikai engine meg egyszerűen szintén nem tud placeholder lenni, hiszen ahhoz fejlesztik hozzá az új mozgásokat, a kúszást, stb.

Bence (Visali)
Offline
2022. 09. 19. 19:40
Nyilván nem lesz "akkora" változás, de azért a Red Dead Redemption 2 számomra elég elég látványos lett a GTA V-höz képest.

DereX
Offline
2022. 09. 19. 19:47
Bence (Visali): Hát nézd, egy dolgot szeretnék leszögezni. Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó játék lesz. Szintén az év játéka lesz, mint elődje amikor megjelenik. De tudod miért? Mert az egész játék a sztori móddal, a mellékküldetésekkel, a látványvilág összességével fogja ezt elérni. Viszont nekem az zavar, hogy 10 év alatt készül egy játék ugyanazon az engine-n miközben eltelt 10 év és már vannak sokkal jobb engine-k, lásd ue5.

Egy GTA6-tól azt várnám, hogy tegyen 10 év után, 8 milliárd dodó után akkora előrelépést mint a GTA4 tett az SA-hoz képest. Ahhoz pedig bármennyire is tökéletes lesz a főkarakterek kidolgozottsága, a történet, stb., ezt csak új engine-vel tudnák elérni.

Annak idején a GTA3 és VC között eltelt 1 év, de ez az akkori technológiai szinten hatalmas előre lépésnek számított, ráadásul akkor még nem volt ennyire gazdag a R*.
Mégis, ha ma összehasonlítod a 3-at a VC-vel, kb. ugyanaz a két game, csak a színekből lett több, meg talán icike picit az épületek jobban kilettek dolgozva.

Namármost a GTA6 esetén az baromira nem lesz elég, hogy a vízből tudsz lőni, meg forogni, meg kúszni meg a jó ég tudja mi.

SZERK*
Még egy dolog.
"de azért a Red Dead Redemption 2 számomra elég elég látványos lett a GTA V-höz képest" - Ezzel gondolom arra asszociálsz, hogyha a játék hozza az RDR2 szintjét, akkor te már elégedett vagy. Nos tulajdonképpen ez a felfogás az, amiért ebben a világban szépen mindent letudnak rólunk húzni, hiába fizetünk ki súlyos összegeket, ha az igényünk nem nő ugyanolyan mértékben. Így még a 20 év múlva megjelenő GTA7 is használhatja ezt az engine-t, mert hozni fog egy bizonyos szintet, a kinézete meg mindegy végülis.

dani.szentgali
Offline
2022. 09. 19. 21:30
totyak: Én is úgy gondolom, hogy itt magunkat kell sajnálni, bár a Rockstar a hivatalos közleményükben elvileg azt is leszögezte, hogy a csalódottságukon kívül ezek a szivárgások semmilyen szinten nem fogják befolyásolni a játék fejlesztését. Hogy ez mennyire igaz, az természetesen kérdéses, mert bőven lehet, hogy eme nyilatkozat ellenére tényleg még később jön a játék és akkor valóban sajnálhatjuk magunkat, de a Rockstar elméletileg, vagyis saját elmondásuk szerint nem tervez semmin sem módosítani a fejlesztéssel kapcsolatban. Bár ők úgyis mindig csúsztatnak meg halasztanak egyfolytában, szóval nem mindegy? Így is úgy is túl későn jön már 10+ év után ez a játék, ha eddig vártunk és tűrtük hogy le se szarnak minket és csak a GTA Online van, akkor adott esetben most azon a plusz 1-2 éven aztán már tényleg nem múlik semmi. Bár ezt lehet, hogy a csalódottság is mondatja velem, mert sem a két főhős és azok Bonnie és Clyde sztorija, sem pedig a jelenben játszódó Vice City nem nyerte el a tetszésem a szivárgások alapján.
Bence (Visali): Én azt értem és tudom, hogy ez még csak egy korai verzió, de azért ez is elég sokmindent felfedett a játékkal kapcsolatban, például hogy itt is több karakter lesz és hogy az egyik nő lesz, valamint hogy sajnos jelenkori VC-ben fog játszódni. És azt is, amit DereX kolléga mondott, hogy ugyanazt a motort használja, mint a 4 éves RDR2 meg a 10 éves GTA5. Itt tényleg ezen van a hangsúly, hogy 10 év és ez alatt megannyi szemétség és dollár milliárdnyi bevételek után a minimum lett volna egy új motort összekalapálni és erre nem voltak képesek.
DereX: Nálad a pont, én most ebben az esetben abszolút osztom a véleményed. Az pedig nyilvánvaló, hogy a mai játékosok elvárásai a béka segge alatt vannak, amiket a fejlesztők és kiadók szemét módon maximálisan ki is használnak. És már rég a Rockstar és a T2 is ebben a táborban van sajnos. Én is többet vártam volna el 10 év és felfoghatatlan mennyiségű pénzek után. De hát ez már kezd teljesen szar lenni, nem véletlenül hagyták el sorban a fontos alapemberek ezt a céget is, mint pl. Dan Houser, Lazlow vagy Leslie Benzies. Szomorú, de ez van. Már a Rockstartól sem lehet túl nagy extrát elvárni, bármennyire is ez lenne a normális 10 év nagy csend, GTA Online meg egy RDR2 után, amit förtelmes és túlárazott újrakiadásokkal spékeltek meg.

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink