Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
IDÉN ŐSSZEL JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

Tartja a marketing stratégiáját a T2: csak a megjelenéshez közel reklámozzák a GTA VI-ot

A játékpiacról, az AI technológiákról és a Grand Theft Auto VI-ról beszélgetett a Wall Street Week riportere Strauss Zelnick-kel. Bár a Rockstar Games körül továbbra is nagy a csend, a kiadó elnöke ismét hintett egy-két morzsát – még ha semmi új sincs a nap alatt.

Bár a YouTube hatásvadász videói nagyon rákaptak a horogra, valójában csak azt tudtuk meg, hogy ez eddig alkalmazott stratégiáját tartja a Take-Two Interactive és a Rockstar Games: a játékaikat csak a megjelenéshez közel kezdik el marketingelni, addig csak az érdeklődést tartják fenn. [A Rockstar játékok esetén ez az időszak kb. fél év szokott lenni a tervezett megjelenéshez képest - szerk.]. Az eszközök között hasonló dolgokkal operálnak továbbra is, mint a filmipar: plakátok, hirdetések a városokban, és teljesítmény marketing online a social felületeken keresztül. Egyszeri Super Bowl reklámban nem gondolkodnak továbbra sem.

Amibe viszont jobban beleláthattunk a beszélgetésben, hogy hogyan gondolkodik a T2 (és a R*) a mesterséges intelligenciáról. Zelnick szerint nincs ok a pánikra, mert egy AI sosem fogja tudni kiváltani a kreatív elmét, ezeknek együtt kell működnie. Pont mint ahogy a papírnyomtatás sem tűnt el a mai napig. Ráadásul azt sem mondaná, hogy a fejlesztések költségeit csökkentené, mert ez inkább arról szól, hogy a meglévő apparátus mi többet tud kihozni az innovatív technológiának köszönhetően.

A körülbelül fél órás beszélgetés teljes egészében megtekinthető a Bloomberg YouTube csatornáján. Érdemes egyébként belenézni, mert megtudunk pár érdekességet Zelnick múltjáról a filmiparban.

2025.03.29 20:47  ▪ Forrás: Bloomberg TV  ▪ Írta: Visali

totyak
Offline
2025. 03. 30. 09:19
Az az érdekes helyzet egy Rockstar játéknál, hogy valóban nem is kell reklámozni, maga a puszta tény eladja a játékot, hogy készül, jönni fog. Minek költenének egy vagon pénzt, ha nem szükséges? Így is vannak oldalak, amik a semmiből is tudnak GTA hírt kreálni, szinte napi szinten, lásd Gamestar. Ez egy öngerjesztő folyamat, ami a Take2 kezére játszik. Az már más kérdés, hogy én, mint játékos, személy szerint ennél többet igényelnék. Amíg nem ér ide a játék, legalább nem kell feltörnöm a malacperselyt.

TotoWood
Offline
2025. 03. 30. 09:31
Figyelj, néha "nagylelkűen" kiosztanak jutalmakat is. Én viszont úgy látom, hogyha valakiknek tényleg nagy haverjai lennének, akkor olyan exkluzív információt kapnának, amit mások nem. Valahol itt kezdődne a haverság. Eddig olyan volt, hogy a "nagyok" kaptak egy-két új exkluzív képet az új GTA-ból.

Kíváncsi vagyok arra is, hogy adnak-e ajándékba GTA6-ot. Szerintem "illene".

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink