A játékpiacról, az AI technológiákról és a Grand Theft Auto VI-ról beszélgetett a Wall Street Week riportere Strauss Zelnick-kel. Bár a Rockstar Games körül továbbra is nagy a csend, a kiadó elnöke ismét hintett egy-két morzsát – még ha semmi új sincs a nap alatt.
Bár a YouTube hatásvadász videói nagyon rákaptak a horogra, valójában csak azt tudtuk meg, hogy ez eddig alkalmazott stratégiáját tartja a Take-Two Interactive és a Rockstar Games: a játékaikat csak a megjelenéshez közel kezdik el marketingelni, addig csak az érdeklődést tartják fenn. [A Rockstar játékok esetén ez az időszak kb. fél év szokott lenni a tervezett megjelenéshez képest - szerk.]. Az eszközök között hasonló dolgokkal operálnak továbbra is, mint a filmipar: plakátok, hirdetések a városokban, és teljesítmény marketing online a social felületeken keresztül. Egyszeri Super Bowl reklámban nem gondolkodnak továbbra sem.
Amibe viszont jobban beleláthattunk a beszélgetésben, hogy hogyan gondolkodik a T2 (és a R*) a mesterséges intelligenciáról. Zelnick szerint nincs ok a pánikra, mert egy AI sosem fogja tudni kiváltani a kreatív elmét, ezeknek együtt kell működnie. Pont mint ahogy a papírnyomtatás sem tűnt el a mai napig. Ráadásul azt sem mondaná, hogy a fejlesztések költségeit csökkentené, mert ez inkább arról szól, hogy a meglévő apparátus mi többet tud kihozni az innovatív technológiának köszönhetően.
A körülbelül fél órás beszélgetés teljes egészében megtekinthető a Bloomberg YouTube csatornáján. Érdemes egyébként belenézni, mert megtudunk pár érdekességet Zelnick múltjáról a filmiparban.