Igen, sajnos ez a "hírtelenség" arra kényszerít minket, az oldal szerkesztőit, hogy nyilvánosan egy hírben "offoljunk", vagyis az oldal tartalmához nem kapcsolódó eseményről számoljunk be. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem érdekes adatokat osztunk meg veletek. Sőt, még pofátlanul hozzá is kapcsoltuk a Grand Theft Auto sorozatot.
Manapság azt hinné azt hinné az ember, hogy mindenki az új, egyszerűbb, olcsóbb megoldásokat keresi, de az Ipsos MediaCT legújabb felmérése szerint a vásárlók sokkal jobban szeretnék a kezükben tartani a megvásárolt terméket - legyen az szoftver, film vagy zene. Kerek 1000 embert szólíttak meg és a válaszok alapján a következő adatokat publikálták:
Csupán a zenék esetében fordult elő, hogy a megkérdezettek 55 százaléka inkább az online vásárlást választja. Ez még talán érthető is, hiszen sokan csak néhány számot szeretnének beszerezni egy lemezről. Így a nagy múlt után - CD lemez, kazetta, bakelit lemez, stb. - pont az albumok lesznek majd az elsők, amikre csökken majd a kereslet.
A filmek esetén megoszlik a vélemény, hiszen 51 százalék szereti DVD lemezen beszerezni kedvenceit. Az újságnak megmaradhat a maga varázsa, az ezer 63 százaléka szereti jobban a papír újságokat, mint az internetes hírközlést. A legnagyobb egyetértés a videojátékok terén volt. Itt 64 százalék szereti valamilyen adathordozón megvenni a kiszemelt szoftvert.
Bármennyire is környezetbarát megoldás az internetről való letöltés, többen mégis jobbszeretik a kezükben tartani ami az övék. Ez érvényes a GTA franchise-ra is. A két Grand Theft Auto IV letölthető tartalom, a The Lost and Damned és a The Ballad of Gay Tony nem feltétlenül aratott kiemelkedő sikert a LIVE Marketplace és PlayStation Store rendszereken, sokkal inkább a mindkét epizodikus tartalmazó, GTA Episodes from Liberty City néven kiadott lemezes verzió keltette fel az érdeklődést. A németeknél például sokáig szerepelt a tízes eladási toplistákon.