Mivel Visali kolléga kicsit a multiplayeres világba sodorta oldalunkat, úgy gondoltam, épp itt lenne a kissé háttérbe szorult Multi Theft Auto-ról írni egy-két újdonságot, mely legutóbbi hírünk óta egyaránt átesett kisebb és nagyobb fejlesztéseken, melynek köszönhetően immáron akár a legmodernebb online játékot biztosító San Andreas kiegészítőnek is nevezhetjük. Nem is húzom tovább a drága időtöket, jöjjön a lényeg…
Mióta kijött a módosítás Deathmatch verziója, már számtalan új játékosra tett szert ez a kis szépség. A dolog egyetlen hátulütője talán az volt, hogy kezdetleges verzió lévén, az első kiadott kliens és szerver nem igazán nyerte el huzamosabb ideig a San Andreas Multiplayer játékosainak szívét. Mindennek kiküszöböléséért, valamint a fejlődés érdekében, a csapat fogta magát, így a projekt szabad forráskódúvá vált, ezáltal egy száznyolcvan fokos fordulatot téve.
Azóta módosítások százai kerültek be a forráskódba, így mind a szinkronizáció, mind a program által nyújtott szolgáltatások bővültek. Többek között nagyobb támogatást nyert a LUA szkriptelők csoportja, amit bizonyít többek között az MTA Script Editor, valamint a játék ablakainak valós idejű szerkesztésére szolgáló GUI Editor megjelenése, és az úgynevezett „nightly builds” (éjszakai kiadások) bevezetése, melyek a legkisebb újítások és javítások valós időben történő, tömeges tesztelésére nyújt megoldást.
Figyelmeteket érdemes tehát az MTA San Andreas hivatalos oldalára szegezni, mert az 1.0.4-es jelenlegi verzió nem is oly soká elévült lesz. Hogy miért? Nos, az 1.1 verzió egyre közeleg. Erről a későbbiekben írunk majd.
Abból adódóan pedig, hogy még ezen kívül számos más dolog került implementálásra a multiplayerben, egyelőre csak angolul tekinthetitek meg ezen friss lehetőségek listáját. A listát hivatalos wikijükön találhatjátok.
Bátorkodtam pár videóval is készülni, amin megszemlélhetitek, mire is képes az MTA magjaként szolgáló Blue.
A többi videókat a hír további részében érhetitek el!