Az L.A. Noire első videóit látva egyből feltűnhetett, hogy milyen részletesen és élethűen vannak ábrázolva az szereplők arckifejezései, gesztusai, mintha csak egy filmet néznénk. Ez a MotionScan nevű technológiának köszönhető, amit a Team Bondi szerint a Rockstar Games a jövőben is alkalmazni fog az átvezető animációk és mimika megalkotásához.
A PlayStation 3 Magazine most megjelenő számában a Team Bondi elnöke, Brendan McNamara válaszolt néhány kérdésre, melyek közül az egyik az L.A. Noire-ban debütált MotionScanre irányult. McNamara szerint a Rockstar Games komolyabban érdeklődik a technológia iránt, annak ellenére, hogy a játék kiadását követő hónapokban a két fejlesztőcsapat viszonya megromlott. Az L.A. Noire sikerei mellett viszont a Rockstar sem mehet el csukott szemmel.
Arról, hogy használják-e majd a Grand Theft Auto V-ben a MotionScant, a Team Bondi elnöke a következőket mondta:
"Igen, azt hiszem minden játékhoz érdekli őket. Az L.A. Noire hatalmas játék, a Grand Theft Auto pedig még nagyobb, úgyhogy a szereplőválogatással, a párbeszédek és monológok felvételével, valamint az egyéb dolgokkal kapcsolatos minden probléma adott. Mi természetesen szeretnénk ezt, és ők is örömmel használnák a MotionScant, de ha mégis úgy döntenek, hogy nem megfelelő hozzá és inkább másik játékhoz használják fel, nekünk az is jó. A döntést a Rockstar hozza meg. Általában jó döntéseket hoznak, ami a játékaikat illeti."
Ami viszont érdekes, hogy a technológia működése megköveteli, hogy a teljes arcot, annak minden mozdulatával és formájával együtt beleépítsék a játékba. Ez pedig azt jelenti, hogy komoly színészek alkotnák a játékok szereplőit, csakúgy, mint az L.A. Noire-ban, ami egyébként talán pont emiatt három DVD-t foglalt el. Mekkora lenne így egy GTA kaliberű játék? Megmaradnának a GTA játékok átvezető animációinak jellegzetességei?
A teljes interjút a PSM3 magazin legújabb számában lehet majd olvasni, a MotionScanről pedig egy rövid werkfilm itt tekinthető meg.