
A New York-i Comic Con nyüzsgése talán nem volt a legalkalmasabb helyszín a Grand Theft Auto III tízéves születésnapja alkalmából készített mobilos/tabletes verzió komolyabb letesztelésére, ezért a Digital Trends munkatársai a Rockstarnál próbálták ki a játékot.
Az általuk írt cikkből kiszemezgettük a legfontosabb információkat:
- Ezúttal három készüléken próbálták ki: az NVIDIA "Project Kal-El" kódnevű tabletjén, egy iPad 2-n és egy iPhone 4S-en.
- Egyből feltűnt a szebb grafika: új textúrák kerültek a játékba és a PC változathoz képest is nőtt a felbontás. A karakter modellek több poligont tartalmaznak, és bár mindez 10 év távlatában nem olyan látványos, de mindenképp összehasonlításra ad okot.
- A Kal-El tableten lévő USB port segítségével egy vezetékes Xbox 360 kontrollerrel is lehetett irányítani a játékot.
- Elképzelhető, hogy a grafikát is be lehet majd állítani, legalábbis Androidon.
- iPhone-on kicsit nehéz volt az irányítás, de nagyon szépen néz ki kis kijelzőn is.
- A HUD-ot teljes mértékben testre lehet szabni a radar méretétől kezdve az irányító gombok elhelyezkedéséig.
- Egyes küldetések nehézségi fokán az érintőképernyő kezelhetősége miatt csökkentettek.
Végezetül pedig a Vice City és a San Andreas mobil portjára irányuló kérdésre a Rockstar elmondta, hogy "technikai kihívás" lenne, de "nem lehetetlen".