
Két GTA V grafikát tettek közzé a fejlesztők nagyfelbontásban. A rajzokat már láthattuk a borítón, de most már külön is letölthetjük őket háttérképnek. Az artwörkök a Cash and Carry címet kapták, ami a játék alaphangulatát megadó rablásokra utal. Az egyik "By Sea", azaz a tengeren, a másik "By Land", azaz a szárazföldön illusztrál egy akciót.
))
Annyiban igazat adok, hogy akár lehetne sok jó dologra költeni a ropogós cash-t, akár nem, így is-úgy is játszanánk a játékkal, ámde felmerül a kérdés, hogy meddig. Pl.: a GTAIV-et a sztori végigjátszása után egy-két régebbi részhez képest (SA) sokkal hamarabb meg lehet unni pont amiatt, mert nincs annyi lehetőséged benne. Az V-ben ha több dologra lehetne költeni a pénzed, akkor az azért jóval kitolná a játékidőt, mert legalább elvagy valamivel. Én sem azt várom, hogy a GTA Sim City legyen, mert ez valóban nem lenne jó, csak az azért elég hülyén nézne ki, hogy van egy játék, aminek története a dollármilliók megszerzésére fókuszál, és akkor nem lehetne benne elkölteni őket, csak 5$-os hamburgerre meg piára. Ergo felmerülne a kérdés, miért rabolnak a küldetések nagy részében a főszereplők bankokat meg ékszerboltokat, ha úgyse tudják elkölteni a pénzüket?! Mert a bankár csúnyán nézett rájuk? Vagy mert Los Angelesben 1 000 000$ egy hamburger? Ez nagyon de nagyon hülyén jönne ki, kiütné, sőt, kiradírozná a sztorit. A GTAIV-ben is mekkora marhaság volt, hogy elmentünk, kiraboltuk a bankot, majd ott volt egy csomó pénzünk, amit jobb híján az éhező csöveseknek adtunk, mert már meguntuk a hamburgerzabálást. Egy műfajvezető játéknál ez hogy néz ki?
