A GameInformer stábja jelen pillanatban is szivárogtat különböző információkat a játékmeneti elemekről, valamint teljesen új, eddig nem látott játékmeneti screenshotokat.
Az információk kigyűjtése folyamatban van, és hamarosan pontokba szedve közzé is tesszük ezeket, majd a későbbiekben pedig teljes fordítást kaptok a rögtönzött előzetesekről.
Addig is, íme a képek. Maradjatok velünk!







UPDATE: Időközben a Jeuxactu is megosztott hét új képet:







UPDATE 2: Íme néhány részlet a fegyverfejlesztésről és autótuningról (Forrás: GameInformer):
- Az Ammu-Nation visszatér, de ezúttal már kiegészítőket is vásárolhatunk itt a fegyverekhez
- A fegyver kiegészítők között helyet kapnak nagyobb tárak, támasztók, hogy jobban tudjunk célozni, lámpák, távcsövek és hangtompítók
- A kiegészítők, mint például a hangtompítók segítik a lopakodást
- Az autótuning sokkal jobban beleépül a játékba, mint a GTA San Andreasban, néhány küldetéshez például kötelező lesz valamilyen formában
- Nem lesz Pay'n'Spray a játékban, helyére az LS Customs lép, itt tuningolhatjuk majd az autókat és a motorokat is. A szerelőhőz kell lépnünk, hogy alakíthassunk a járművön
- Tuning elemként lesznek külső kiegészítések, különleges festések, kerekek, kipufogók, árnyalások az ablakra, színezett abroncsfüst, extra lámpák, lökhárítók, különböző dolgok
- Lesznek olyanok is, amik hatással vannak a játékmenetre és a járművek teljesítményére, mint például a fékek, fejlesztések a motoron, felfüggesztések, dudák, golyóálló abroncsok, páncél, és persze az általános javítás
- Több mint 1000 fejlesztés érhető majd el a tuninghoz
- Ha kész vagy a tuninggal, készíthetsz egy képet a járműről a telefon segítségével, majd feltöltheted a Social Clubra
UPDATE 3: A GameInformer másik cikkében a harcrendszerről írnak (Forrás: GameInformer):
- A fejlesztők sokat dolgoztak az animációkon, a célzáson és a kameramozgásokon, hogy jobbak legyenek a tűzharcok
- Bővültek az irányítási lehetőségek, így kényelmesen lehet majd egyszerre futni és lőni, ezzel pedig fejlesztheted majd a képességeket
- A különleges mozdulatok és a pontosság adja meg a tűzharcok igazi ízét
- Ha futás közben lövünk, kiszélesedik a látómező
- A mozgás rendszere is fejlődik, ha egy tűzharcba csöppenünk, a játékos sima sétából automatikusan támadó futásba vált, majd ha elmúlik a veszély, ismét lelassul. Ez a váltás a léptek megtörése nélkül, automatikusan történik
- A három főhős egyedisége meglátszik majd a karakterek mozgásában, és ahogy a fegyvert tartják. Trevor agresszívabb, Franklin peckesebb, Michael pedig hatékonyabb
- A fegyverhasználatot a GTA IV, a Red Dead Redemption és a Max Payne 3 egyaránt inspirálta
- Háromféle célzás lesz: Assisted Aim, a szokásos GTA célzás és Free Aim
- Assisted aimnél a célzási terület nagyobb, egy kis segítséggel a játékosnak, hogy felmérhesse a célpontokat, és a legnagyobb sebet ejthesse
- A szokásos GTA célzás az előző részek soft lock opciójához hasonlít, és lehet majd váltogatni a célpontok között a jobb analóg kar jobbra-balra mozgatásával
- További finomítás, hogy az összes célzási módban most lesz egy kis időzítés, ami megtöri kicsit a bemérést, így jobban kell majd taktikáznod közelítéskor, vagyis már nem lehet bízni abban, hogy csak ráfogod valakire a fegyvert, és addig lősz, amíg meg nem hal
- A fedezék rendszerén is fejlesztettek. Nagyban befolyásolja a karakterváltás. Sokat dolgoztak azon, ahogy a karakterek fedezékbe vonulnak, például amikor lendülettel nekiiramodnak, vagy amikor a sarkoknál vannak
- Ha autóban vagyunk, már azt is megoldhatjuk, hogy miközben folyamatosan lövünk, kiszállunk és automatikusan fedezéknek használjuk az autót, anélkül, hogy lehetőséget adnánk arra, hogy eltaláljanak valahol. Ugyanez visszafelé is működik, fedezékből beszállhatunk majd az autókba