Az elmúlt egy-két napban igen sok dolog került az internetre, aminek talán nem kellett volna a játék megjelenése előtt napvilágot látnia – a'la BradyGames GTA V Guide. Ennek ellenére az előzetesek és hands-on még most is folyamatosan gördülnek le a játéktesztelők futószalagjáról, így bőven van min csámcsogni a megjelenésig...
Ezúttal a GameInformer magazin szerkesztősége dobott össze egy informatív tesztet a Grand Theft Auto Online-ról, mely jó pár érdekes információval szolgál a rajongótábor számára. Ezeket alant olvashatjátok pontokba szedve.
A karakterek fejlődése folyamatos, gördülékeny.
A GTA Online fő célja nem más, mint a bankszámlánk lehető legnagyobb mértékben való megtöltése, valamint a lehető legtöbb autó, illetve ingatlan megvásárlása.
Azok a karakterek, melyekkel kapcsolatba lépünk, ugyanúgy megjelennek átvezetőkben, azonban nem beszélnek.
Női karaktered is lehet.
Majdnem az összes tevékenység elérhető a single-playerből, mint pl.: rablások, küldetések, bandák rejtekhelyeinek megtámadása, páncélozott járművek elrablása, versenyek, tenisz, golf, és bázisugrás.
Több, mint ötszáz küldetés, melyek közül néhányat szólóban is elvégezhet a játékos, de a legtöbb bonyolult, így segítséget igényel.
A GTA Online a játék története után zajlik, számos ismerős arc visszatér a sztoriból.
Ha elnyered bizonyos karakterek tetszését, még mélyebbre merülhetsz az alvilágban, így megismerve befolyásosabb bűnözőket.
Franklin barátja Lamar lesz az, aki bemutat Simeon Yetariannak a GTA Online világában, ahol autókat kell lopnod neki.
Ha barátságos viszonyod van a motorosbandákkal, akkor azok segítséget nyújthatnak küldetések közben.
Ha jó kapcsolatba kerülsz a játék egyik technikus karakterével, ő bármikor elrejthet a többiek elől a radaron.
Ha rendelkezel szövetséges biztonsági vállalatokkal, akkor lehetőséged lesz légitámadást kérni a segítségükkel.
A Rockstar egy dinamikus rendszert használ a GTA Online „benépesítésére”, ahol először a barátaidat, crew tagjaidat, majd később a hasonszőrűen képzett játékosokat helyezi a világ ugyanazon részébe.
A GTA Online-nál a lehető legáthatóbb testreszabhatóság volt a cél, ami a játékostársak kiválasztásánál is meglátszik. Megengedheted a játéknak, hogy az döntse el helyetted, kivel is játszol, vagy saját kezűleg is kiválogathatod őket egyenként.
A játék vizsgálja, hogyan játszol, és ennek megfelelően fedi fel, a te stílusodnak megfelelő küldetéseket.
Személyes, illetve a crew-ra vonatkozó értékelési rendszer is helyet kapott a játékban.
A negyedik GTA Online játékos egy éppen repülővel érkezett karakter. A karakterkészítés folyamán kiválaszthatod édesanyád, apád, nagyszüleid, így megkapod a karaktered. Ezután a játékos dolga, hogy eldöntse, karaktere milyen stílusban éli életét, illetve milyen tevékenységeket részesít előnyben (bulizás, otthonülő típus, bűnöző, sport őrült).
A karakter képességek a választott életstílustól függenek, de a későbbiekben fejleszthetők, a karakter kinézetével együtt.
Az utasként járművünkben tartózkodó játékosok váltogathatják a rádióállomásokat, útvonalakat jelölhetnek meg a térképen, átválthatnak a mozis nézetre, vagy megtámadhatnak másokat.
A „select” gomb (PS3) nyomva tartásával egy menü ugrik fel, ahol megváltoztathatjuk felszerelésünket, illetve mozdulatainkat.
A telefonok kamerájával önmagunkról is készíthetünk képeket.
Egy italbolt kirablásakor a játékos lehetőséget kap arra, hogy az eladóra üvöltve – headseten keresztül – siettesse a dolgokat. – ez nem csak italboltoknál fordul elő.
A rendőrök elől való menekülésbe beletartozik az is, hogy a téged üldözők látómezejéből kikerülj, és úgy is maradj.
A küldetések teljesítése után pénz, illetve tisztelet üti a játékosok markát. A Crew vezetője dönti el, kinél marad a szajré.
A crew vezér dönthet úgy is, hogy bezsebeli a zsákmányt.
A meghívásokat telefonunkon keresztül fogadhatjuk el. Az átállás hibátlan, folyamatos.
A tuningműhelyekben az autók irányítását, és egyéb teljesítménybeli tulajdonságát is módosíthatjuk.
Az olyan küldetésekben, melyek nagyobb csapatokat vesznek igénybe, előugrik egy lobby ablak. Itt kiválaszthatók olyan posztok, mint a mesterlövész, a szállító, vagy a look-out, aki megvizsgálja, tiszta-e a terep. A crew vezetőjének extra opciók érhetők el: időpont, időjárás, nehézség, és hogy hány életet kapnak a küldetés teljesítéséhez.
Küldetések során a szerepkörök alapján kerülnek kiosztásra az objektívek.
Ha elég pénzt szedtél össze egy nívósabb rezidenciára, akkor megnyílik előtted a lehetőség, az egyjátékos módban tapasztalt rablásokhoz hasonló melók megtervezésére.
Az ilyen küldetések több fázisra oszlanak, kezdve egy „felkészítő” fázissal. A bemutatott küldetésben úgy készültek fel, hogy fegyvereket vásároltak az AmmuNationből, valamint szereztek egy helikoptert. A feladatok feloszthatók a játékosok között.
Passzív módba léphetsz, ha nem akarod, hogy a világ többi játékosa zargasson. Ez automatikus kikapcsolásra kerül, ha fegyvered elsül.
A játékosok megölhetnek, elvehetik pénzedet, így arra ösztönöz a játék, hogy ATM-eken keresztül tedd be a pénzed a bankba.
Vásárolni akkor is tudsz, ha pénzed a bankban van.
Vérdíjat tűzhetsz ki bosszúból más játékosok fejére.
Minden megvásárolt ház képes járművek tárolására. A kevésbé drágák kettőt, de a drágábbak akár tízet is egyidejűleg.
A garázsok egyfajta bemutatóteremként is használhatók. Felfogadhatsz egy szerelőt, aki rendben tartja autóidat, illetve biztosítást köthetsz azokra.
Meghívhatod haverjaid a lakásodra, házhoz rendelhetsz sztriptíztáncosokat, iszogathattok, nézhetitek a televíziót, vagy az üldözés alatt álló másik haverotokat.
A küldetéseket a Rockstar Social Club rendszerén keresztül frissíti folyamatosan a játék.
De 1-2 dolgo vmi fantasztikusan hangzik
D jobb mint egy barátnő ez ajáték
D
Csak minden legyen élvezhető...annyi a lehetőség hogy idő lesz egyáltalán beletanulni XD 
.
..
Valami ilyesmi, hogy egyszerre egy lakásod lehet, de később lesz lehetőség arra, hogy nagyobbra cseréld
konkrét üzleti ágazat
simán elképzelhető szerintem


jo lesz majd veletek játszani egy szeró ami csak magyarokkal fog tele lenni