Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

Social Club - Viral Infection funkció

Akik regisztráltak a Rockstar Social Club oldalára, és rendelkeznek XBL vagy PSN azonosítóval, azok számára rendkívül sok nyalánksággal szolgálhat az oldal. Többek közt megtekinthetjük a több mint egymillió dollárt elért játékosok listáját, a felhasználók adatait, a Liberty City bűnözési térképét, és még rengeteg statisztikát - és ha ez még nem lenne elég, egy újabb funkcióval is bővült a repertoár.

Ez a funkció a Viral Infection nevet kapta, és ország szerinti leosztásban nézhetjük meg, hogy a Grand Theft Auto IV multiplayerében hányan lettek zombik. Ahogy a funkció nevében is látszik, ez egyfajta "vírus", amely Liberty City-ben terjed - ha megölsz olyas valakit, akinek már van zombi kinézete, te is "elkapod a vírust", így te is zombivá változhatsz bármikor. Ráadásul megkapod a "Let Sleeping Rockstars Lie" című achievementet, illetve trófeát is.

Érdekesség, hogy szerény hazánk, Magyarország az igen előkelő 35. helyet szerezte meg a 140 résztvevős világranglistán, a maga 219 zombijával. Az első helyet - mily meglepő - az Egyesült Államok tölti be, nem kevesebb mint 338 850 zombival...

2008.10.24 11:17  ▪ Forrás: Social Club  ▪ Írta: Ben Dover

felho123
Offline
2008. 10. 24. 15:18
A sok kis Anya szeme fénye zombiküjök amejikában..

walczviktor
Offline
2008. 10. 24. 17:28
nah ez a zombis hülyeség a legnagyobb idiótaság amit csak belerakhattak volna a játékba..szégyen

Leone
Offline
2008. 10. 24. 18:00
Nem szégyen ! A multiplayer részhez kapcsolódik, ugyanis van egy achievement aminek segítségével bármikor megkaphatsz egy előre elkészített Rockstar-os zombi modell-t... Ez úgy terjed, hogy akinek már megvan, azt megölöd és te is megkapod ezt a kinézetet. De nem kötelező azt használnod, csak lehetőséged lesz rá hogy megtedd... ettől függetlenül persze felkerülsz erre a listára, ami szerintem igen jó ötletnek számít

DT-boy
Offline
2008. 10. 24. 18:31
Mondjuk a Zombi dolog tényleg túlzás, de hát ez van ezt kell szeretni.

Leone
Offline
2008. 10. 24. 19:43
De most mi ebben a túlzás? Az, hogy a multiplayer verzióban van egy rejtett karakter amit bizonyos körülmények közt megszerezhettek? WTF? (És itt most nem a world tamagotchi fansite-ra gondolok)...

DT-boy
Offline
2008. 10. 24. 20:06
Átgondolva tényleg nem túlzás... Ester egg (Romlott tojásnak) is lehetne akár besorolni

Ricardo85
Offline
2008. 10. 24. 20:25
Sztem ez az egész Halloween (jól írtam? ) miatt van. Bár ki tudja Lehet hogy kész a GTA IV Pc-s változata és msot ezzel ütik el az időt

Leone
Offline
2008. 10. 24. 20:49
DT-boy: Izé, pont az hogy Easter Egg. Amúgy szerintem valamelyest megpróbáltak utalni a fejlesztők ezzel a "Legenda Vagyok" c. filmre, ami ugyebár New York-ban játszódott és "zombikról' szólt. Ami azért elég fura, hogy például még van egy Will Smith-re hajazó karakter is a játékban, szóval nem hiszem, hogy ez teljesen véletlen lenne.

Hannibal
Offline
2008. 10. 24. 22:48
walczviktor: ott a pont, sztem is ott faszság ahol van. Jönnek itt a realitásos szövegeikkel, kiszednek 20 fegyvert, benthagynak egy kispisztolyt meg egy kést, de ilyen pointless gyökérségeket még csinálnak hozzá. Engem ez húz fel nagyon. Amúgy ezzel annyira a <12 gent célozták meg, nesze neked felnőtteknek szóló játék...

felho123
Offline
2008. 10. 25. 07:53
Hannibal: Igen, komolyra fordítva a szót.. Én is feleslegesnek tartok ilyeneket, persze móka, meg minden, de kevesebb autó, kevesebb fegyver, se binyigli.. már-már kezd minden játék az őrületbe kergetni, hogy csak a grafika, játékélmény meg NAGY NULLA!(Remélem ebben az esetben nem lesz 0 ) Remélem majd az idő múlásával pótólják ezeket a hiányosságokat, és patch formályában megkapjuk őket!( plusz fegyverek, autók, kicsit kibővitettebb város)

Ricardo85
Offline
2008. 10. 25. 09:19
felho123: Így igaz. Most gondoljatok bele: ha az egész játékban, minden benne lenne, akkor mi a lónemiszervet kapnán(k)ak a ShitXbox 360 (és remélhetőleg a PC) játékosok?? Semmit Ezért lesznek majd a DLC-be fegyók, kocsik, új területek. (26 nap )

walczviktor
Offline
2008. 10. 25. 10:00
CaRBoN: nagyon jól rátapintottál la lényegre.
Kicsit off, ha nem bánjátok. Most hogy új gépet vettem rengeteg játékot kipróbáltam amiktől ugye voltak elvárásaim is szépszerével. Mondanom se kell ugye hogy egyik se váltotta be a hozzá fűzött reményeket, és találjátok ki mivel játszok változatlan? san andreasba utazom körbe körbe motorral, hud nélkül, zene max, terepzajok szinte off
egyszerűen jobban elvagyok vele mint ezekkel az új szarságokkal, pl: far cry 2, crysis (-omg de nincs értelme), cod4, nfs-ekről ne is beszéjjünk.
Tehát azt kellene belátnia a nagy játékkiadóknak/fejlesztőknek hogy most már elég lesz a grafika hajhászásból, a játékélmény kicsit fontosabb lenne.. hogy erre a gta-nál is jobb példát hozzak, jöjjön a aoe1 vagy 2 vagy a heroes 3 ezer éves játékok, azt hogy elvan velük az ember még ma is..

A gta-val kapcsolatban meg majd megjelenés után nyilatkozom, mindenesetre érzékenyen érint a vidék hiánya..és a már említett járművek kihagyása.

Leone
Offline
2008. 10. 25. 10:34
Emperror: Ha még nem játszottál a játékkal, akkor miért írod le előre az egészet? Ha nehéz felfogni, hogy ez egy Easter Egg a multiplayeresek számára, akkor nem kötelező játszani a multiplayer résszel... Sokatok sztem azt sem tudja, hogy hol található meg a zombi kinézet, csak könnyedén hallgattok egy hülyeségre amit követtek.

Anno a GTA III idején is kivettek egy csomó lehetőséget a játékból, amit a felülnézetes GTA-k behoztak.. És érdekes módon akkor is ugyanígy rinyált mindenki, hogy ez így nem jó, meg úgy nem jó... Fel lehet háborodni, de ha annyira nem tetszik a játék, akkor meg sem kell hogy vedd.

Aki tudná használni a maradék agysejtjeit, az biztosan észre venné, hogy ez a rész alapja a többi elkövetkezendő epizódnak.. ami - mint ahogy az a GTA III erában volt, építeni fog ennek a grafikai elemeire és fizikájára, ezáltal fokozva a játékélményt.

Ha nincs meg valami ami kell? Akkor ott a MODDING... tudtommal a legnagyobb GTA fanatikusok úgyis szrrá fogják moddolni a játékukat, mert azért figyelembe kéne venni, hogy lehetetlen egyszerre kismillió ember kedvére tenni. Főleg akkor, hogyha egy ilyen változatos tartalmú játékról beszélünk... A GTA San Andreas pedig egy divatjáték volt anno már ne is haragudj... sokatok viszont csak azért nem veszi ezt észre, mert egy-egy ilyen stílusirányzatért magatok is rajongtatok. Én például ki nem állhattam az SA beállítottságát, mert a történet rohadt unalmas volt, valamint ez az egész "húdegangszta vagyok ember" meg "minden második szavam az, hogy nigga, ezé menő vagyok" egy nagy baromság volt, amit sem a GTA felülnézetes változataiban, sem pedig a vice city-ben nem kaptunk meg ilyen intenzíven.

A GTA IV-ben keverednek a zenei stílusok és a történetszál is változó, ebből következően mindenki talál majd benne pozitív és negatív tényezőket... de itt legalább nem kifejezetten egy csoportot céloznak meg a játékkal.

walczviktor
Offline
2008. 10. 25. 11:17
,,Aki tudná használni a maradék agysejtjeit, az biztosan észre venné, hogy ez a rész alapja a többi elkövetkezendő epizódnak.. ami - mint ahogy az a GTA III erában volt, építeni fog ennek a grafikai elemeire és fizikájára, ezáltal fokozva a játékélményt"

Tudom hogy itt te vagy a házigazda, de a megfogalmazásodon akkor is formálhatnál egy csöppet..

Nem arról van szó hogy nem vettük észre, ez szerintem a napnál is világosabb, de attól még nem kéne hogy így legyen, mert akárhogy nézzük ez egy visszafejlődést jelent. És most azt ne mond hogy ha egy konkrét államot csináltak volna meg akkor onnan még nem lett volna lehetőségük a továbbfejlődésre.
A san andreas stilusával meg semmi gond nem volt, főleg hogy nem végig a ghetto-ba játszódott így más városokban a missziók ugyanúgy idézhették egy előző gta hangulatát..
A zenei stílusokat meg igazán nem lehet felhányni, ugyanúgy képviselték magukat a főbb stlíusok a san andreasba is, és ott is mindenki megtalálhatta az ízlésének megfelelőt.


Leone
Offline
2008. 10. 25. 11:44
walczviktor: A fogalmazással nincs semmi baj, aki pedig sértőnek veszi, az bizonyára sok problémával küszködhet az életében. Itt most nem azt mondtam, hogy mindenki hülye aki nem gondol erre, csak azt, hogy aki fikázza a játékot azért, mert nem sorakoztat fel olyan elemeket mint a San Andreas, anélkül hogy ténylegesen játszott vele, nem másról állít ki szegénységi bizonyítványt.

És visszafejlődés a fenéket. Én például örülök annak, hogy a grafika nem maradt olyan mint az előző részeknél és annak is, hogy mikor vezetek, nem akadok meg az emberekben úgy, hogy azok még életben is maradjanak. És akárki akármit mond, nagyrészt az Euphoria bevezetésének köszönhetően kaptunk sokkal kevesebb játékélményt fokozó elemet. És érdekes módon pont ez az indok arra is, amiért a GTA IV szórakoztató.

A fegyverek hangjai, a város dinamikája, valamint a járókelők által végrehajtható kismillió tevékenység egyaránt teszi ezt a játékot azzá ami. Az egyetlen probléma viszont itt azzal van, hogy sokatok mindig rááll egy dologra és nem azt nézi, hogy miben fejlődött a sorozat. Oké, most elkezdhetünk dumálni arról, hogy az SA sokkal több lehetőséget nyújt, de ugyanakkor kevésbé szép is a játék, valamint nehezen elképzelhető az is, hogy valaki két Sawn-Off-al vagy Uzi-val a kezében hadonászva úgy céloz mint Carl.

Szerintem jó, hogy eldobható fegyvereket is alkalmazhatunk járművekben, valamint válthatunk a stukkerek közt is akár. Szerintem az is jó, hogy a rendőrségi feladatokat nem csak úgy kapjuk, hanem magunk lépünk be a játékban kialakított rendőrségi adatbázisba és fogadunk el feladatokat, valamint az újonnan bevezetett barátnő/barát rendszer, ami tényleg a valóságot tükrözi. Szeretem, ha pirosban való áthajtásért, vagy a szembejövő sávba való átváltásért szirénáznak rám a rendőrök, de mégsem kezdenek el üldözni. Szeretem azt is, hogy például egy-két kórháznak kidolgozott belső tere van, benne munkálkodó emberekkel. ÉS MÉG SOROLHATNÁM.

Figy Makaveli, azt is esetleg figyelembe kéne venni, hogy a San Andreas-ig is eltelt pár év, az előző részektől. Számtalanszor tapasztaltam ott is, hogy egy-egy épületen át lehet esni, mert nincs rendesen megcsinálva a hozzátartozó col fájl, de ilyet még egyet sem találtam IV-ben. Ismételten csak a GTA I-2-t tudom felhozni, ahol még a San Andreas-nál is sokkal több lehetőségünk volt, de mégis mindenki csak a San Andreas-t isteníti... pedig lehetőségek szempontjából visszafejlődés, de érdekes módon a grafikai megjelenés változása MÉGIS kiengeszteli a játékosokat.

És lehet hogy nincsenek repülők, meg ejtőernyőzés, de a mai konzolok miatt erre ne is nagyon számítsunk. És sajnálatos módon még mindig elsődlegesen konzolra fejleszt a Rockstar, ami a PC verziókat is visszafogottabbá/vágottabbá teszi.

walczviktor
Offline
2008. 10. 25. 15:45
Egy pillanatig se bíráltam a gta4-et félreértésbe ne essél, lehet jó játék is az említett hiányosságok nélkül is, csak nem ezt vártam..

Neked más dolgok fontosak a gta-ba mint nekem, kb ennyi. Azt hiszem a következő gta egy kompromisszumot fog jelenteni mindkettőnk számára. Legalábbis nagyon remélem.

ymhotep
Offline
2008. 10. 25. 18:54
Shotgun írta:

Én például örülök annak, hogy a grafika nem maradt olyan mint az előző részeknél...


Én is tökre örülnék ha lenne pénzem X-Boxot meg vadiúj gépet venni...

Ez a San Andreas megnyilvánulásod meg undorító volt. Az Andreas egy kultjáték. A Rockstar dramaturgja remek munkát végzett, a párbeszédek elég változatosak. A történet is a helyén van, nem értem mit kell ezen rinyálni.

A Rockstar undorító stratégiája nem tetszik. Eddig valahogy egy antiglob (na jó ez túlzás, mert eddig minden GTA-n milliókat kerestek) szervezetnek éreztem a sok amerikacukkoló reklámmal és miegyébbel.
Mostmár egészen úgy tűnik, mintha a konzol és a videókártya-lobbi irányítaná a játékfejlesztési stratégiáját.
Pl. Bully PC-re... Hogy az istenbe kérhet a Bully Shader 3.0-ás videókareszt ilyen grafikával?

DT-boy
Offline
2008. 10. 25. 19:26
OFF: Ha jól tudom akkor még mindig nem tudjuk a PC-s port minimum követelményét, igaz?
Amugy nekem sincs most pénzem fejleszteni (majd 3 év múlva) a gépet mert ami van azt általába mindig elköltöm a könyvesboltba vagy az antikváriumba!

walczviktor
Offline
2008. 10. 25. 21:24
jah, hogy te ott veszed a játékokat mi? meg néha néha becsúszik egy kis starcfatt kézikönyv és társai..

Laca
Offline
2008. 10. 26. 00:19
Ez tök tutter Kár, hogy tört játékkal sztem nem fog menni a social klub PC-n..., de ha tetszik a Single Player rész, esküszöm megveszem

Hannibal
Offline
2008. 10. 26. 00:30
Az a baj Shotesz, h te már megin olyan dolgokat hozol össze, amiket te saját magad "kilogikáztál", de abszolút alaptalanok. Én leírom, hogy faszságnak találom ezt az egészet, erre te már rögtön összefüggést találsz abban, hogy nyilván akkor az egész játékot rossznak találom, ami nyilvánvalóan nem igaz. tekintve h nem is játszottam vele. Elvettek, persze, megemésztjük. De az banyeg, hogy tényleg visszabutítják az egészet (nyilván nem az Euphoria miatt, mer az elbírná), és ilyet beraknak, no comment...
"Modderek szarrá moddingolják", yep, te magad tod a legjobban, h 3 év után is még csak ott tartunk, hogy "hamarosan berakhatóak lesznek" új fegyverek. Addig meg maradunk a jó öreg csere-bere fogadom dolognál.
Meg milyen kismillió ember? Nyilván tömeges petíciók indultak a láncfűrész beszüntetéséért, gondolom... Agyrém.
Az SA-nak meg pont olyan szintű volt a sztorija mint a VC-jé, nemtom mér ellenzed ennyire. (Btw itt is oltári gyökérséget írtál, tényleg fogalamd sincs mi ez az egész, nézd meg a Boyz in tha Hood-ot vagy az mczolly által is ajánlott Veszélyes elemeket.) Style-t meg át kell érezni. Ha meg nem tetszik akkor nem kell megvenni (kihangsúlyozom, mer tom h úgyis ez a favorit szavajárásod).

DT-boy
Offline
2008. 10. 26. 07:17
Makaveli: gondoltam hogy valaki ezért ki fog macerálni, amugy én lassan már jobban szeretek olvasni mint játszani... Nem vagyok beteg

walczviktor
Offline
2008. 10. 26. 07:43
leone, nem veled van a baj, csak poénkodok. egy jó könyv tényleg sokkal jobb tud lenni mint egy játék, csak ott is mint a játéknál is valamilyen szinten azonosulni kell vele, aztán nem lehet abbahagyni

DT-boy
Offline
2008. 10. 26. 07:51
Ennek örülük hogy ilyen jól átlátod a dolgokat!

ymhotep
Offline
2008. 10. 26. 09:40
Leone: áthidaló megoldás: Max Payne 1-2!
Olyan mintha olvasnál és mégis játszol közben

Leone
Offline
2008. 10. 26. 14:54
Hannibal: Lehet hogy véleményed szerint gyökérség, de ahogy észrevettem, mostanság te is csak kritizálni tudsz dolgokat. Én nekem ez jött le a játékból, mert egészen egyszerűen nem tetszett a stílus. Érezzem át a style-t? Bocsi, nekem a GTA IV jobban átjött, mint a San Andreas... ilyen szempontból most nem tudom miért vagy felháborodva azon, hogy nekem az SA története úgy ahogy van nem tetszett, mert akárki akármit mond, erőltetett volt. Azért azt meg nehezen hiszem el, hogy egy "gangszta" végigírt egy szigorúan őrzött katonai támaszpontot ! De lehet, hogy velem van a baj és csak én gondolom úgy, hogy kicsit eltávolodott a GTA feeling-től az SA

De egyébként azt sem mondom, hogy a GTA IV tökéletes... csak annyi bajom van, hogy most ezen a multiplayeres Easter Egg-en mindenki kiakadt... Istenem.. ez az első alkalom, hogy egy GTA részben többjátékos mód szerepel. Akkor meg nem mindegy, hogy mi van ebben vagy mi nincs? A fegyverekről viszont nem tudok mit mondani... a Rockstar üzleti stratégiája egyértelműen gusztustalan, mert véleményem szerint a külön megvásárolható DLC-ken keresztül fognak elérhetővé tenni fegyvereket és egyéb érdekességeket... Ez ellen viszont nem tudunk mit tenni, maximum annyit hogy nem vesszük meg.

És Emperror: A fegyverekről csak annyit, hogy .asi fájl használatával már azt is képesek modderek hozzáadni a játékhoz. Sacky nevű fiatalember ugyanis kreált egy igen hasznos kis Limit Adjuster-t SA-hoz, amit Alexander egyik hookjával tudunk alkalmazni.

walczviktor
Offline
2008. 10. 26. 15:26
,,De lehet, hogy velem van a baj és csak én gondolom úgy, hogy kicsit eltávolodott a GTA feeling-től az SA"


Hehe, nállam meg a gta feeling az SA-nál kezdődik
Amugy ha már ki kell kiáltani egy legkevésbé bejövős gta-t akkor az a vice city lenne. Ott sokkal többet vártam a 3 után

MateL
Offline
2008. 10. 26. 17:58
Shotgun írta:
Azért azt meg nehezen hiszem el, hogy egy "gangszta" végigírt egy szigorúan őrzött katonai támaszpontot

Akkor ugye azt sem hiszed el, hogy Niko Bellic is egymaga képes ugyanerre?

Makaveli: Hát szerintem a sorozat legjobb (általam ismert) darabja a Vice City volt, bár az IV-t még nem próbáltam

Leone
Offline
2008. 10. 26. 18:04
Gege: Szerinted Niko végrehajt ilyesmit New York-ban? Egyébként itt is vannak non-realisztikus elemek, csak sokkal kevesebb mint SA-ban

Makaveli: Van benne igazság, de a Vice City-t nem is azért szeretik sokan, mert olyan sok lehetőséget sorakoztat fel... Pedig a járművek szempontjából fejlődést jelentett a sorozat számára.

MateL
Offline
2008. 10. 26. 18:54
stuuuuunt

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink