Közel egy évvel a megjelenés után új patch érkezett az Unreal Engine-re átültetett GTA trilógiához. Az 1.045.0 verziószámú frissítés minden platformra megérkezett, és a hivatalos Rockstar Support bejegyzés csak annyit említ, hogy a játék stabilitásán és teljesítményén javítottak, ám a GTA Online frissítéseket leszámítva a Rockstarnak nem szokása az apróbb javításokat taglalni.
A javítások fájlméretben nem kóstálnak sokat. Mindhárom játékhoz érkezett javítás, és mindhárom fél gigabájt alatt van. Sok változásról még nem árulkodik az internet, ami a teljesítményt vagy a tartalmakat illeti, azonban egyre több tweetben, kommentben rebesgetik, hogy a forráskód alapján a Grove Street Games, aki eredetileg a remastered változatokat készítette többé nem vesz részt a projekt utóéletében.
Az pedig mindenképp jó jel, hogy az ügyetlen Grove Street Games már nem nyúl a játékokhoz, míg telefonokon szép munkát végeztek, addig a nagygépes remastered részekkel eléggé pocsék munkát adtak ki a kezük közül. Hát kíváncsi vagyok mit javítottak, és arra is, hogy ha már teljesen váratlanul, ennyi idő után jött ez a patch, akkor vajon a jövőben is lesz-e még?!