Nem csupán a PS5 és Xbox Series X|S javításait kaphatta meg a Grand Theft Auto V Enhanced PC-n, de annál sokkal jobb és szofisztikáltabb technológiák teszik ezt a változatot a legjobbá mind közül. A Digital Foundry alaposan megvizsgálta az utolsó pixelt is, hogy lássuk mit kaptunk, és a csapat több ponton kapcsolódást vélt felfedezni azokkal a technológiákkal, amiket a Grand Theft Auto VI első trailerében láttunk.
Bár a GTA V Enhanced PC bír jelenleg a legnegatívabb értékeléssel a GTA játékok közül (beleértve a botrányos minőségben kiadott GTA The Trilogy – The Definitive Editiont is), annak dacára, hogy a frissítés teljesen ingyenes, és egyáltalán nem kötelező. Az ökölrázó kommentek ugyanakkor inkább a korábbi feature-ök hiányáról szólnak, és nem arról az – egyébként igényes – minőségről, amit gyakorlatilag ajándékként tálalt fel a játékosoknak a R*.
Az egyik leglátványosabb a játék megjelenésében, az a Ray-Tracing technológia adaptálása, ami a szó legszorosabb értelmében új megvilágításba helyezi a GTA V játékterét. A Digital Foundry összefoglalója rámutat arra, hogy a korábban túlzóan szürke "kamu árnyékos" helyek hogyan telnek meg színnel csak a PC Enhanced verzióban, hogyan kapnak árnyékot olyan objektumok, amiknek természetes módon árnyékot kellene vetniük, de ezek a korábbi technológiával nem fértek bele a kapacitásba.
A Digital Foundry összefoglalójában látszik, hogy a Rockstar olyan igényességbe ment bele egy kósza PC-s portban, amibe sok modern játék eredeti kiadása sem. Például nem csak a természetes, de a mesterséges fények is egytől egyig használják a ray-tracing nyújtotta természetes fény-árnyék hatást. Az RTGI technológiát több mint kielégítően sikerült adaptálni. Még a színek visszaverődése is látszik az arcokon, amit a Grand Theft Auto sorozatban eddig csak a GTA VI trailerében láthattunk.
Egyébként a játék technológiai határait is kiemeli a Digital Foundry. Akárhogy is, a GTA V egy PS3-ra és Xbox 360-ra tervezett játék, és megvannak a korlátai. Például a textúrák meglehetősen sután próbálják meg átadni egy-egy felület, anyag hangulatát. Ebben egyébként a GTA VI esetén várhatóan szintet fogunk lépni, melyet jól mutatnak a trailerben látott belső terekben forgatott jelenetek.