Újabb artworköt adott ki digitális formában a Rockstar a közelgő Max Payne 3-ról, amely szokásosan letölthető háttérképként és avatarként több féle méretben is.
A "Reckoning" című kép ismét a stadionos jelenetből van, ahol Maxet karon lövik majd megpróbálnak kiverekedni a csapdából.
Előzők:
Max Payne 3 Original Artwork: "Transfer Deadline"
Max Payne 3 Original Artwork: "Downpour"

Mint ahogy korábban is írtuk, tegnap lezajlott a BAFTA díjátadó, amelyen a Rockstar Games és a Team Bondi közreműködésében készült detektíves játék összesen 8 jelölést is kapott, ebből pedig a legjobb zenéért járó díjat el is nyerte.
Meglepő lehet, hogy a sztorira és technikai innovációkra összpontosító játék pont a zenéért vitte el a fődíjat, de ha jobban belegondolunk, a Rockstar régóta odafigyel az igényes soundtrackre, mint ahogy az az L.A. Noire hivatalos oldalán is olvasható.
UPDATE: Videó a díj kihirdetéséről:
A nyertes és jelölt játékok teljes listája megtekinthető a BAFTA oldalán.
Azt már tudjuk, hogy bár főként Brazíliában játszódik majd a Max Payne 3, többször is lehet majd New Yorkban játszani Max visszaemlékezései során. Ezekről tettek közzé most négy újabb képet.
A New York-i pályákkal single- és multiplayerben is találkozhatunk majd. Még több kép a hivatalos weboldalon.

Amíg várunk konkrétabb, avagy "komolyabb" infóra a játék kapcsán, addig is örülhetünk mindennek, ami GTA V-el kapcsolatos. Ma pedig bejelentették, hogy készülni fog a játékhoz, a hivatalos, strategy guidenak nevezett "segédlet", az ezekkel foglalkozó BradyGames cég által.
Ha valaki esetleg nem ismerné, vagy nem hallott róla, akkor: többnyire minden játékhoz készülő, egy könyvszerű, terjedelmes - akár többszáz oldalas - leírás, ami mindent magába foglal. GTA-nál ugye sok minden szóba jöhet és így is van, ugyanis gyakorlatilag mindent leírnak, bemutatnak az adott játékhoz, képekkel, térképekkel megspékelve. - (pl.: minden küldetés teljesen kivesézve, hogy old meg a feladatot, személyes tapasztalatok, járművek, helyszínek, minden amit csak eltudtok képzelni) Általában ezeket egy vagy két ember szokta készíteni, megírni, és iszonyatosan sok munkával, idővel jár természetesen.
A BradyGames tehát hivatalosan is szerződést kötött, miszerint ők fogják majd készíteni a játékhoz ezt a kiadványt -guideot-
Nyilatkozatuk szerint már most "örülnek" és izgatottak is, ugyanis egy ilyen neves és híres játékkal mint a GTA V jó évet zárhatnak majd ők is... (szerk.: a honlapjukon pedig taláhattok bővebb információt a guideokról, valamint megnézhetitek az eddigi kiadványaikat is...)
Megérkezett a Max Payne 3 Design és Technológia videósorozat harmadik része, amelyben ezúttal a játék vizuális effektjeiről és az átvezető kisfilmekről tudhatunk meg többet.
A videóban mozgás közben is láthatjuk az eddig jól ismert képregényes elbeszélést leváltó "mozgó képregényt", ami mindenféle loading képernyő nélkül játszódik valós időben, és emellett néhány párbeszéd-felirat is megjelenik. Jól látszik, hogy egyetlen pillanatra sem szakad meg az akció, a rövid jelenetek után pedig azonnal visszakapjuk az irányítást.
Kiderül még, hogy a fontos szerepet betöltő fedezékrendszer hasznos ugyan, de ha gyengébb anyagú tárgy mögé (fakerítés, stb.) bújunk, akkor szétlőhetik azt.
Az előző két rész:

A rettegett Comando Sombra után most Rodrigo Branco csinos feleségét, Fabianát ismerhetjük meg jobban a Max Payne 3 hivatalos honlapján közzétett UFE dossziéból. Az infók mellett négy új kép is található.
Fabiana Branco a portugál fővárosban, Lisszabonban született és modellként dolgozott egy ideig. São Pauloban gyakran látni helikopterrel közlekedni különböző rendezvényekre vagy jótékonysági estekre. 24 éves korában ment hozzá a gazdag Rodrigo Brancohoz, és ezzel elsőszámú célpont lett a helyi emberrablók körében.
A hölgyről a következők derülnek ki a dossziéból:
Holnap magyar idő szerint 18:00-tól lesz látható a Max Payne 3-hoz készített Design és Technológia Videósorozat harmadik része. A készítők ezúttal a vizuális effektek és átvezető videók világába kalauzolnak el minket.

Arról már korábban írtunk, hogy a sorozat első két részében megszokott képregényes történetvezetés helyett mozgó képsorokat kapunk, reméljük erről is bővebb információkat kapunk. Addig is a sorozat első két része:

Arvind Bhatia, a Sterne Agee csoport elemzője szerint 2013 elejére várható a Grand Theft Auto V, és a Nintendo Wii U egyik potenciális címe lesz. Ezzel megváltoztatta korábbi álláspontját, miszerint a játék az idei végén, karácsony előtt kerül a boltok polcaira.
Bhatia mindezt arra alapozza, hogy a Call of Duty és az Assassin´s Creed játékok, illetve azok kiegészítői miatt egy 2013. márciusi megjelenés hálásabb, sikeresebb lehet az ötödik fő GTA epizód számára. Továbbá ez kizáraja azt, hogy a játék a Nintendo Wii U egyik indítócíme lehet, de lehetőséget ad arra, hogy a fejlesztők jobban kidolgozhassák az új platformra.
Az elemző egyébként korábban az első évre 25 millió eladott példányt saccolt.

A Facebook és a Twitter mellett már a Google közösségi szolgáltatásán és a Steam Community rendszerén is megtalálható a Rockstar Games.
A legfrissebb hírek tehát ezentúl ezeken a helyeken is elérhetőek lesznek, érdemes tehát követni / feliratkozni rá azoknak, akik használják a két szolgáltatás valamelyikét.
• Rockstar Games @ Steam
• Rockstar Games @ Google+
Apropó: Ti követtek minket Facebookon vagy Twitteren? ![]()
A Scotsman.com-nak köszönhetően napvilágot látott egy terjedelmes részlet abból az áprilisban megjelenő könyvből, amiben David Kushner (író, publicista, több könyv szerzője) a Grand Theft Auto sorozat kulisszatitkait gyűjtötte össze.
A "Jacked: The Outlaw Story of Grand Theft Auto" címet viselő könyvben egészen a kezdetektől ismerhetjük meg a sorozat fejlődését, botrányait és számos kulisszatitkot.
"Az az ironikus a GTA-ban, hogy egy csapat skót alkotta meg Amerika egyik legélethűbb kifigurázását." — jegyezte meg Kushner.
Több érdekes részlet is kiderül a szövegből, mint például a GTA IV készítése során végzett kutatómunka, vagy a sorozat atyjaként ismert David Jones véleménye a legújabb részekről. Leslie Benzies, a Rockstar egyik fejese humorosan azt nyilatkozta, "amíg le nem szimuláljuk az egész világot, nem fogunk megállni."
GTA tehát volt, van és minden bizonnyal lesz is még, a teljes cikk pedig elolvasható a Scotsman.com-on.