Kubrick figurás animációs rövidfilmben dolgozza fel a GTA Vice City záró küldetését a Majamai Hiroz.
A tagadhatatlanul 80-as évek rajongó Kalocsai Balázs, aki már meglepett minket pár mókás Commodore 64 stílusú játékvideóval és egy zseniális Vice City főcímdal feldolgozással ezúttal a Keep Your Friends Close misszióról készít videót.
A YouTube csatornáján közzétett egy rövid teasert a projektről, ami alatt a Miami Vice egyik híres betétdala, a Crockett's Theme hallható Herdics Tibor előadásában.
Kalocsai Balázs nem először nyúl a Vice City befejezéséhez. Egyszer már feldolgozta egy Commodore 64 stílusú játékként. Ezt ide kattintva megnézhetitek.
A Rockstar Games bejelentette, hogy június 10-től lesz elérhető a nemrég felfedett Ill-Gotten Part 1 Update a GTA Online-hoz, mely a két nyárra tervezett kiegészítő csomag első része.
A letölthető tartalom mind az öt platformon, tehát az előző generációs konzolokon is elérhető lesz. A fejlesztők újra terveznek Social Club multis hétvégét, mely péntektől vasárnapig tart majd – ezen bónusz RP, pénzjutalom szerezhető majd.
A frissítés megjelenése után csütörtök hajnali 2-től pedig a HEALTH játékát közvetítik majd a Rockstar Twitch csatornáján. Ők szerezték a Max Payne 3 zenéit, és a GTA V egyik számát.
Az update csomag tartalmáról előző hírünkben találsz képeket és információt.
Két nagy ingyenes kiegészítő pakk kiadását tervezi a nyáron a GTA Online-hoz a Rockstar Games. Az első csomag már a jövő héten érkezik!
Az ILL-GOTTEN GAINS Part 1 újabb lehetőséget nyújt majd a pénzköltésre, ugyanis drága luxus autókat, erős és díszes fegyvereket ad hozzá a multihoz, mindemellett pedig több száz ruhát és kiegészítőt tesz elérhetővé a boltokban.
Megvásárolható lesz többek között:
Mivel a Rockstar külön erre nem hívta fel a figyelmet, a frissítés valószínűleg minden platformon elérhető lesz.
Fontos kérdésekre válaszolt a Rockstar Games a GTA V PC és korábbi verzióival kapcsolatban. Megpróbáltuk belőle nektek kimazsolázni a lényeget és az új információkat.
Sokan feltették a kérdést, hogy a Heistok során megszerezett pénzt mire lehet majd a jövőben elkölteni. A készítők ahogyan eddig is, továbbra is folyamatosan újabb tartalmakon dolgoznak, és várható a közeljövőben egy újabb nagyobb update [a cikkben található kép ebből mutat egy kis ízelítőt]. Újabb Heistokat viszont ne várjunk tömegével, ugyanis elmondásuk szerint ezek bővítése nem olyan egyszerű, mint a korábbi küldetéseké.
Ahogyan eddig is, most is kihangsúlyozták, hogy az előző generációs konzolokra is várható még frissítés. Azon dolgoznak, hogy ezt minél tovább tudják támogatni, de egy idő után a hardverek gyengesége miatt megszűnik a támogatásuk.
A legutolsó frissítés egyik mellékhatása volt, hogy a rajongói közösség által a játékhoz készített módosítások egy része működésképtelennél vált. A készítőknek ezzel csupán az a célja, hogy a GTA Online-ban szabálytalanul előnyt szerző játékosokat visszaszorítsa. A single playerben használt kiegészítőkért eddig sem, és ezután sem fog büntetés járni.
Jó hír a jelenlegi konzolgeneráció tulajdonosainak, hogy készülőben van a Rockstar Editor PS4 és Xbox One-os változata. A csökkentett rendszerigénnyel és konzolokra szabott kezelőfelülettel rendelkező szerkesztő idén nyáron várható.
A saját rádiócsatorna továbbra is a PC játékosok kiváltsága marad, a konzolok adottságai sajnos ezt nem teszik lehetővé. Viszont a számítógépes verzióval érkező új The Lab névre keresztelt rádiócsatorna valamikor érkezni fog konzolokra is.
Megérkezett a harmadik javítócsomag a Grand Theft Auto V PC kiadásához. A Rockstar Support cikke szerint a 350.1-es patch a következő hibákat orvosolja:
Május elsején kijött a negyedik, 350.2-es javítás, mely szintén stabilabbá teszi a játékot.
Újabb javítócsomaggal frissítette a Grand Theft Auto V számítógépes verzióját a Rockstar Games, mely elsősorban az Online karakter átvitelével kapcsolatos és a Rockstar Editorban fellépet hibákat orvosolja.
A patch automatikusan települ a játék indításakor, ha van internetkapcsolat. Akinek frissült a játéka, annak 335.1-es build szám jelenik meg indítás után a betöltőképernyőn.
Tegnap este megjelent a PC verzió legújabb verziója egy patch által.
A javítás az alábbi problémákon segít:
Ahogy már néhány lelkes rajongó a GTAForums-on, mi is megfejtettük, hogyan lehet beírni a csalásokat a Grand Theft Auto V PC verziójába.
A NEM numerikus 0 gomb megnyomásával (angol elosztáson ~ jel) felugrik egy ablak, ahová be lehet írni a cheateket. A kódok pedig ugyanazok a szavak, amik a telefonszámos csalásokat is inspirálták.
Sebtében összeállítottunk nektek egy listát néhány PC csalásról:
Hosszas várakozás után elérkeztünk ahhoz a pillanathoz, mikor a PC tulajdonosok is a kezükbe vehetik a GTA V-öt. Itt a GTAPlace-en azon leszünk a következő napokban (amenyire időnk engedi), hogy minél gördülékenyebben induljon az új élmény mindenkinek.
Első ízben ajánljuk figyelmetekbe kapcsolódó leírásainkat, melyekkel szeretnénk segítséget nyújtani mindazoknak, akik elakadnak a játék során:
Létrehoztunk egy Benchmark topikot a fórumon, ahová várjuk mindenki visszajelzését, hogy milyen géppel rendelkezik, és azon minden teljesítménnyel fut a játék. Ezt azoknak a játékosoknak szánjuk, akik még gondolkodnak, hogy megvegyék-e a játékot, vagy nem biztosan benne, hogy a gépük megbírkózik a feladattal. Ahogy a GTA IV esetén, az eddigi informciók szerint a GTA V-ben is lesz lehetőség a benchmark tesztek lementésére, amiket szeretnénk, ha feltöltenétek.
Problémák mindig adódnak, még a legjobb helyeken is, ezért egy topikot hoztunk létre arra a célra is, hogy itt gyűjtsük össze a játékkal kapcsolatos általános problémákat. Korábban is csináltunk ilyet, de most úgy szeretnénk, hogy kicsit interaktívabb legyen. Könnyebben tudjatok kérdezni, és ne csak mi, hanem Ti is tudjatok válaszolni a kérdésekre. Egy rövid szabályzatot is írtunk a topikhoz, kérjük olvassátok el, és aszerint járjatok el.
A topikot erre találjátok, és természetesen az Ask.fm profilunkat továbbra is használhatjátok ugyanerre a célra.
Jó szórakozást kívánunk!
Érdekes információkat tudott meg a PC Gamer a Grand Theft Auto V PC verziójáról. A magazin szerkesztői egy interjúban arról beszéltek a fejlesztőkkel, hogy hogyan fut majd a játék a különböző konfigurációkon, kik és mióta dolognak a számítógépes kiadáson.
Mint kiderült, a Rockstar Games már az első naptól kezdve tervezett egy feljavított PC változatot, ugyanakkor először az előző generációs konzolokból szerették volna kihozni a lehető legtöbbet.
A számítógépes verzión ugyanaz a csapat dolgozott, mint a GTA IV, Max Payne 3 és L.A. Noire játékokon (azaz az összevont Rockstar Vancouver és Toronto, valamint a Rockstar Leeds), akik egyben a PlayStation 4 és Xbox One verziót is készítették, mivel az új konzolok felépítése jelentősen hasonlít a személyi számítógépekhez.
Már a kezdetektől fogva 64 bites és DirectX 11 képes rendszerekre tervezték a PC kiadást, ez pedig végül jó ötletnek bizonyult, miután az új konzolok megjelentek a piacon.
A készítők szerint a megadott ajánlott gépigény elég arra, hogy 1080p felbontás mellett 60FPS sebességgel fusson a játék. Ugyanakkor egy GTX 760 vagy AMD HD 7870 kártya 2GB videomemóriával elegendő ahhoz, hogy 4K felbontás mellett a játék megtartsa a 30 képkocka per másodpercet.
A játék alapvetően úgy konfigurálja majd magát, hogy a lehető leggyorsabban fusson. Az már a játékosra van bízva, hogy alacsonyabban hagyja a grafikai beállításokat a nagyobb sebesség rédekében, vagy enged ebből a szebb megjelenésért cserébe.
Hogy minél több gép képes legyen futtatni a játékot, igyekeztek minél több beállítási lehetőséget biztosítani a játékban, így a textúrákon és az árnyékokon és a víz minőségén kívül testreszabbhatjuk akár a fű sűrűségét, vagy a population density csúszkával a járművek sűrűségét az utakon és a járókelők számát a járdákon. Ezek mellett igyekeztek kihasználni a legújbb elérhető technológiákat, például az élsimítás terén.
Akit érdekel a teljes angol nyelvű interjú, az elolvashatja a PC Gamer oldalán.