Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

GTA V: Átfogó lista az eddigi információkról

Az elmúlt hónapokban igen sok előzetes érkezett az online, illetve a nyomtatott sajtó jóvoltából, melyek bőven kivesézik a Grand Theft Auto V legfrissebb demójában látott lehetőségek, játékelemek által nyújtott újdonságokat. Mivel eddig sehol nem találkoztunk ilyesmivel – a külföldi médiumokat figyelmen kívül hagyva - , úgy gondoltuk, hogy érdemes lehet egy komplett listát összeállítani az eddigi érdekességekről, melyek közül teljes mértékben kihagytuk a fake híreket.

Egyúttal ezzel szeretnénk kompenzálni a beígért PC Guru összefoglaló hiányát, melynek oka nemes egyszerűséggel az, hogy a magazin nem tartalmazott „exkluzív” újdonságokat, sem írásban, sem pedig képeket illetően. Ez persze nem egy meglepő, szokatlan dolog, hisz minden újságíró ugyanazt a demót látta.

Íme a lista:

  • A játékban lehetnek bérgyilkos, illetve fegyverkereskedői mellékküldetések/tevékenységek. Ezekre eddig csak utaltak a magazinok.

  • A rablásoknál alkalmazható csapattagok típusai a következők lehetnek: Wheelman (azaz a sofőr), Muscle (az erőember), illetve Hacker.

  • A küldetések közben történő játékosok közötti váltás folyamán az idő lelassul, hogy könnyedén átállhassunk a másik karakter használatára.

  • A fejleszthető képességek, mint például a stamina (kitartás), vagy lung capacity (tüdőkapacitás) még nem véglegesek, ezek helyett más lehetőségek is bekerülhetnek a végleges játékba.

  • A Blitz Play küldetés során Trevor által használt binokulárról (távcső) még nem tudni, hogy küldetéseken kívül is használható lesz-e.

  • Mikor a Blitz Play küldetés során a teherkocsiban ülő Franklinre váltunk, a kamera belső nézetre vált. Később, pár másodperccel a pénzszállító kocsiba való ütközés előtt pedig átugrik cinematic, azaz „moziszerű” nézetre.

  • Az örmény autókereskedő neve – akinek Franklin dolgozik/dolgozott – Simeon Yetarian.

  • Vásárolhatunk, illetve lecserélhetjük ruháinkat a ruhaboltokban.

  • A javított fedezékrendszer immáron lehetőséget ad arra, hogy simábban guruljunk, váltsunk fedezékről fedezékre.

  • A kamera alkalmazás ikonja az iFruit – a játék iPhone paródiája – mobilunk jobb alsó sarkában található. Ez a kilencedik alkalmazás a telefon listájában.

  • Az iFruit kezelőfelülete ugyanaz, mint a Franklin trailerében látható hirdetőtáblán.

  • Változatos NPC tevékenységek is megtapasztalhatók a tengerpartokon, strandokon, mint például különféle bulik, illetve sütögetések.

  •  A homokon való séta során karaktereink lábnyomai is megmaradnak egy időre. (Ez már a GTA IV-ben is így volt.)
  • A radar gyalogosan az eddig tapasztalt felülnézeti képet adja, azonban ha járműbe szállunk, akkor egyből átvált a sokat emlegetett „GPS” nézetre.

  • A véletlenszerű találkozások itt is visszatérő elemei lesznek a játékmenetnek. Az egyik ilyen munkaadó karakter például Lacey Jones, aki egy lecsúszott vinewoodi filmszínésznő.

  • A körözési szint most is csillagokkal kerül jelölésre, a képernyő jobb felső sarkában.

  • Megerősítést nyertek a játék fegyverei között szereplő különbözőféle gránáttípusok.

  • A víz alatt rábukkanhatunk kincsekre, hajóroncsokra, értékes tárgyakra, vagy rozsdás autóroncsokra. Lemerülve egy teljes világ tárul elénk, cápákkal, halrajokkal, és egyéb érdekes élőlénnyel.

  • A karakterválasztó-kör a képernyő jobb alsó sarkában jelenik meg, mikor éppen váltunk a főszereplők között.

  • Spice 1 – 187 Proof című száma szerepel majd a játékban. 

  • Karakterváltásnál az idő néha előreugrik, így előremozgatva kicsit a történetet.

  • Váltás közben a kamera elszemcsésedik, míg a Google Earth-szerű nézetre ugrik.

  • Mikor nem irányítjuk főszereplőinket, azok Los Santos, illetve környékének adott területein lesznek, csak ritkán kerülnek messzebb „lakóhelyüktől”.

  • A demó során Franklinnel végrehajtott helikopterből való ejtőernyőzés három percet vett igénybe. Ez már az ejtőernyő kinyílt állapotában mért idő.

  • A demóban látott hotel, melyből Micheal kisétál, a Von Crastenburg nevet viseli.

  • A „környezeti, aláfestő” zene, ami Franklin ejtőernyős jelenete közben szólt, kissé a „Drive” című film zenei betétjére hajazott.

  • A három különböző színnel jelölt mérce, melyek az életerőt, páncélzatot, illetve a különleges képességet jelölik, az immáron négyzet alakú radar alatt helyezkednek el.

  • Michael járásáról lerí, hogy a karakter egy igazi nehézfiú... habár azért meglátszik kora, mikor sprintelni kezd.

  • Az egyik autóból a 80-as évekre jellemző soul zene szólt.

  • A járművek kezelhetősége sokkal könyörületesebb ezúttal, mint a IV-ben, de semmiképpen sem lebutított.

  • Küldetés során csak akkor válthatunk karaktereink között – amikor épp nem automatikus a váltás, mikor egy kisebb menü jelenik meg a képernyő jobb alsó sarkában. Igen sokszor kerül sor az automata karakterváltásra. Sokszor előfordul az is, hogy „szöveges utasítás” keretein belül értesít a szkript, hogy érdemes lenne egy másik főszereplőt választani.

  • A Blitz Play demóban látott jeleneteiben a trió, a Michaelt bemutató trailerben beharangozott gázmaszkokkal ellentétben, egy hoki, egy koponya festéssel bíró, valamint egy majom arcot ábrázoló maszkra teszi voksát. Ez lehet, hogy változtatás a feladatban, vagy utalás a testre szabhatóságot illetően.

  • A karakterek mozgási ciklusa sokkal fejlettebb, már inkább a Max Payne-ben látottakat adják vissza, mintsem a IV-ben tapasztalt „darabos” animációkat.

  • A Rockstar még nem döntötte el, hogy a Taxizáson kívül lesz-e más tömegközlekedési választása a játékosoknak. (Például vonatok utasként való használata, buszozás)

  • Az állatvilág igen nagy skálán mozog... a demóban látottak alapján bőven találhatunk a vidéki, kies területeken ragadozókat, vagy éppen akár a parkosított területeken futkározó mókusokat is.

  • A motorokon viselt bukósisakok között variálhatunk.

  • Visszatérnek a motoros rendőrök.

  • A hajóroncsokban sokszor emberi csontvázakra is rálelhetünk.

  • Medvék is lesznek a játékban.

  • A Blaine Country tájékán lévő katonai támaszpont egyfajta legendaként szolgál az NPC-k számára, mivel azok sokat pletykálnak róla.

  • A sziget nyugati részén helyezkedik el a katonai bázis, melyről teherszállító repülők felszállását is megfigyelhetik a játékosok.

  • A főszereplők nem halhatnak meg, ha éppen nem vagyunk küldetés közben, és nem irányítjuk őket.

  • A kisebb rablások akár visszatérő mellékküldetésként is megjelenhetnek.

  • A fegyverropogás hangja, illetve tűzpárbajok által visszaadott hangulat vetekedik a hollywoodi filmekben tapasztaltakéval. A gettók területén gyakran tapasztalhatunk tűzharcokat.

  • A demó egyik jelenetében látható volt, ahogy egy betonfal apró darabokra tört. Egyelőre nem tudni, hogy ez előre szkriptelt animáció, vagy a fizikai motor fejlődésének egy jele, de reménykedjünk a legjobbakban.

  • Ugyancsak a Blitz Play küldetés során tapasztalt volt egy furcsa jelenet, amikor is hirtelen eltűnt a játékosok körözési szintje. Még nem tudni, hogy a játék fejlesztésének ezen szakaszában előforduló glitchről van szó, vagy csupán a Rockstar tesztelőkkel szembeni jóindulatáról. (Jóindulat: Lekapcsolták a körözést az élmény érdekében.)

  • A játék fegyverarzenálja igen szépen bővült az előző részhez képest. Ezúttal használhatunk majd Minigunt, lángszórót, illetve például benzint + öngyújtót. Sok félrefordításnak köszönhetően azt feltételezik néhányan, hogy már biztosan implementálásra került egy gránátvető. Erről szó sincs.. rakétavető van a játékban, amit a fordítási hibák miatt tituláltak sokan másnak, mint ami.

  • A különleges képességek ablaka nem mindig látható játékon belül, hanem nagy valószínűséggel csak karakterválasztás közben. Néhány forrás úgy írta ezt le, hogy a szünet menüben lesz ez a lista.

  • Élethűbb reakciók az NPC-k részéről: Mikor Franklin landolt ejtőernyőjével, örvendve, ujjongva fogadták őt a környező járókelők a sikeres, látványos landolásért.

  • A látótávra jellemző ködösítés, elmosódás sokkal kisebb mértékben jelenik meg, így élesebb képet adva a városról, vidékről.

  • A véletlenszerű találkozások nem feltétlenül jutalmaznak minket pénzzel. Sokszor meg kell elégedjünk egy egyszerű köszönettel. A rablásokon kívüli pénzszerzés ettől, és más tényezőktől tehát sokkal komplikáltabb lesz.

  • A játék rendelkezni fog lengyel felirattal is. Ez utalhat a több ország nyelve felé irányuló támogatásra... magyar feliratról nincs információnk.

  • A valós Hollywood Boulevard játékbeli neve Sunset Boulevard.

  • A TboGT ejtőernyőzése közben bekapcsolható füst ezúttal is visszatér.

  • A demóban látott radar, és a HUD számos eleme még fejlesztési stádiumban volt, így a színek változtak, változhatnak. Néhány forrás például az életerő mércéjét pirosnak, néhány pedig zöldnek jelölte. A páncélzat maradt kék, míg a speciális képesség sárga.

  • Michael az egyik előzetesben leírtak alapján kissé ittas állapotban tért ki egy bárból. (Utalás az italozásra, spicces állapotokra.)

  • Az NPC-k között nagy túrazsákokkal sétáló túrázók, turisták is lesznek, akik pusmognak, beszélgetnek egymással, karakterünk közelébe érve pedig köszöntenek minket. Erre reagálhat is éppen aktuális főszereplőnk. (Nem tudni, hogy automatikus, vagy a San Andreas-ban tapasztaltakhoz hasonlóan gombnyomással működik.)

  • A karakterválasztó kör elrendezése szerint Michael a bal oldalon, Trevor a felső részen, míg Franklin a jobb oldalon van. Alul a multiplayeres karakterünk található.

  • A strandok környékén összefuthatunk éppen összemelegedett fiatal párokkal, jetskiző emberekkel, vagy az éppen most, Jeepekkel érkező strandőrültekkel.

  • A teszt során egy ismétlődő járókelőt sem láttak.

  • A ruhák valósághűbbek. Ezúttal a gyűrődések nem szimpla textúrák.

  • Szarvasokat láthatunk csordákban haladni, vagy éppen forrásokból inni.

  • Trevor magas lopakodási készséggel, míg Franklin magas állóképességgel bír.

  • Néhány előzetes szerint, meglátogathatjuk akár a konditermeket is.

  • Franklin a demó elején 4km-re van a talajtól.

  • A ragadozók állatokra is vadásznak.

  • Repülés közben egy magasságmérő jelenik meg a képernyőn. (A radar horizontális nézetbe vált.)

  • Megfigyelhetünk hegymászókat is a hegyes vidékeken.

  • Franklin ejtőernyője „szivárványszínű” volt.

  • A hullámzás sokkal realisztikusabb, már-már a valós fizikai törvényeknek megfelelő.

  • Az iFruit-on akár játszhatsz is kisebb játékokkal.

  • Ejtőernyőzés közben nem használhatók fegyvereket.

  • A kamera távolabb van a karakterektől, mint a IV-ben.

  • Ha a nyílt terepen hagyjuk a betöréseknél, rablásoknál használt járművünket, az arrafelé császkáló járókelők képet készíthetnek róla, és jelenthetik a rendőrségnek.

  • A mini-térkép stílusa olyan, akárcsak egy tervrajzé. (Olyasféle lehet ez, mint a Collector's Edition poszteren.)

  • Fegyverválasztás közben az idő lelassul.

  • Los Santos utcáin patkányok is mászkálnak.

  • Lazlow visszatér a rádióállomások egyikén.

  • A küldetés befejezésekor védjeggyé vált zenei aláfestés nem volt hallható a demó során. Lehet, hogy még nem került a játékba, de az is előfordulhat, hogy végleg kivették.

  • Minden karakternek ugyanolyan futási sebessége van.

  • Valós idejű időjárási tényezők: mindent elsöprő viharok, villámok, illetve dinamikusan generált víztócsák.

Ezek lennének a legfrissebb tudnivalók a játékról, azonban fel kell hívjuk figyelmeteket Grand Theft Auto V szekciónkra is, mely jóval több meglepetéssel szolgálhat számotokra a következő nagy epizódot illetően, és lassacskán óriási frissítésen esik keresztül.

A csalódások elkerülése végett ajánlott figyelembe venni, hogy az itt szereplő lehetőségek nagy része akár törlésre is kerülhet a játék repertoárjából, ami ellen mi sajnos nem tehetünk semmit.

Fontos szem előtt tartani azt is, hogy manapság sok szenzációhajhász oldal használja az „exkluzív” szót teljesen feleslegesen, hibásan, így leközölve azokat a dolgokat, amiket hivatalos forrásból már ismerünk, annak reményében, hogy növekedik majd felhasználóik száma.

Az eddig hivatalosan megjelent képeket itt érhetitek el.

2013.06.14 17:50  ▪ Forrás: GTAForums  ▪ Írta: Shotgun

kokain2000
Offline
2013. 06. 14. 17:57
Jó kis összefoglaló.

Shotgun
Offline
2013. 06. 14. 17:58
És még így is kimaradt egy-két dolog, ami majd csak a június 21 utáni időszakban oldalunkra felkerülő cikkekben lesz olvasható.

Davekoma
Offline
2013. 06. 14. 18:12
Shotgun: Szép, kis összefoglaló...Mi lesz Júni 21.-én/után??

Shotgun
Offline
2013. 06. 14. 18:21
Hát vizsgáimnak vége, és akkor onnantól kezdve folyamatos bővülés az oldal cikk/híradatbázisában. Konkrétumokat nem akarok mondani egyelőre, legyen elég annyi, hogy mi nem verünk át titeket.

Challenger02
Offline
2013. 06. 14. 18:25
Ha jól sejtem, ezen információk nagy részét eddig még nem láthattuk az oldalon, ugye?
Egyébként engem személy szerint ledöbbentett az új infók mennyisége és "minősége"

dani.szentgali
Offline
2013. 06. 14. 18:25
Köszönjük az összefoglalót!

Shotgun
Offline
2013. 06. 14. 18:31
Challenger02: Elméletileg az összes mostanság kijött előzetes tartalmát kiraktuk, de mivel jó párat szóról szóra fordítottunk le, így valószínűleg kimaradhatott egy-két kisebb részlet.
dani.szentgali: Ugyan, igazán nincs mit.

paradicsoma13
Offline
2013. 06. 14. 18:44
Köszönjük az összefoglalót. Volt benne pár újdonság

DanielBellic
Offline
2013. 06. 14. 18:44
Profi munka! Nagy köszönet!

hapci
Offline
2013. 06. 14. 18:57
Ez... ez lesz A Játék. Köszönöm a fordítást, nagyon sok új infót megtudtam belőle.

Gaby86
Offline
2013. 06. 14. 19:42
A város és az NPC-k viselkedése érdekel legjobban!

Neil
Offline
2013. 06. 14. 20:24
Hatalmas hála a beketetett munkárét.

Rockstar69
Offline
2013. 06. 14. 20:33
Jó cikk lett!

Shotgun írta:
A Blitz Play küldetés során Trevor által használt binokulárról (távcső) még nem tudni, hogy küldetéseken kívül is használható lesz-e.


Szerintem biztosan lehet használni, ez már a GTA IV-ben is így volt!

noocika
Offline
2013. 06. 14. 20:42
mit jelent az, hogy Michael sprinteléséből meglátszik a kora? Mert ha minden karakternek a futási sebessége ugyanakkora lesz, akkor csak annyit jelent, hogy retardáltabbul fog futni, vagy hogy kevesebb ideig bírja majd?

aruha
Offline
2013. 06. 14. 20:49
Köszönjük szépen !!! Én nagyon kíváncsi vagyok az autók részletességére, fizikájára, a vadászatra, a terület tényleges nagyságára, és még sok mindenre Remélem kiderül minden !! Nagyon várooom !!

Bence (Visali)
Offline
2013. 06. 14. 21:14
noocika: Nem retardált,csak idösebb mint Te,ezért kevésbé fürge...ezt jelenti.

Petya
Offline
2013. 06. 14. 21:17
noocika: Nem retardált,csak idösebb mint Te,ezért kevésbé fürge...ezt jelenti.

Neil
Offline
2013. 06. 14. 21:50
noocika: Jogos felvetés.
Petya: De akkor miért írja, hogy mind a 3 karakter egyforma sebességgel fog futni?

PSP
Offline
2013. 06. 14. 22:03
Köszönjük szépen az összefoglalót és az összefoglalóba "tett" energiát, időt!

"Élethűbb reakciók az NPC-k részéről: Mikor Franklin landolt ejtőernyőjével, örvendve, ujjongva fogadták őt a környező járókelők a sikeres, látványos landolásért."
Ez a kedvencem. Végre igazi, normális, játékot üdítő/feldobó elemek. Hihetetlen. SZEPTEMBER!

Shotgun
Offline
2013. 06. 14. 22:47
Neil: Feltételezem azért, mert az animációk felelősek a hatáskeltésért, nem feltétlenül a sebesség.

Itt most konkrétan maga a futási animáció állt a központban.

Neil
Offline
2013. 06. 14. 22:52
Shotgun: OK, kösz.

Big Smoke 18
Offline
2013. 06. 14. 23:08
EMBEREK MÀR CSAK 95 NAP))))))))))))))))Na vkinek jobb kedve lett?

Neil
Offline
2013. 06. 14. 23:25
Apropó: remélem, az NPC-k és a zsaruk is kiszúrják, ha fegyverrel a kezünkben járkálunk az utcán. Mondjuk az NPC-k rendőrt hívnak/és vagy elszaladnak, míg a zsaruk megállítanak, vagy üldözni kezdenek.

PSP
Offline
2013. 06. 15. 00:04
Neil: Inkább utóbbi, sajnos a R* soha nem volt ilyen, hogy pl. oda jöjjön egy rendőr, megállítson, aztán megdumáljátok...

Prtygbr
Offline
2013. 06. 15. 02:12
Egyébként az oldal GTA V részben lévő körözés alcím alatt miért áll az, hogy ellentétben az eddigiekkel, csak akkor fogják tudni a rendőrök, hogy hol vagyunk, ha a látószögükbe esünk... ez a IV-ben is így volt már(leszámítva azt, hogy a kocsiból mindig a rejtekhelyünkhöz közel szálltak ki). Ha pl autót váltottam úgy, hogy nem látták, akkor utána csak akkor kezdtek üldözni, ha elég közel értek ahhoz, hogy lássák, én ülök a kocsiban...

Bence (Visali)
Offline
2013. 06. 15. 02:45
Prtygbr: Elvileg, de úgy rémlik, hogy voltak, akik panaszkodtak rá, hogy ez nem mindig működik, illetve a magazin fogalmazta így, szerintem azért írtam úgy.

laroy
Offline
2013. 06. 15. 02:47
- A teszt során egy ismétlődő járókelőt sem láttak.
- Őzeket láthatunk csordákban haladni, vagy éppen forrásokból inni.
- Valós idejű időjárási tényezők: mindent elsöprő viharok, villámok, illetve dinamikusan generált víztócsák.

Zsííír A lényeg, hogy élettel teli legyen a játék! Onnantól kezdve el vagyok vele mint a befőtt.

zapo
Offline
2013. 06. 15. 03:19
"Őzeket láthatunk csordákban haladni, vagy éppen forrásokból inni"
Bizonyára nem őzek, hanem szarvasok és csapatokban, nem csordákban.

Shotgun
Offline
2013. 06. 15. 09:55
Lehet, hogy szarvasok, és a csorda kifejezés tökéletesen megfelelő. Biológia tanár approved cucc.

Speciel a deer általában őz, míg a STAG kifejezés utal a szarvasra.

Mivel angolul a PACK kifejezés több dolgot is jelenthet, de használják a csordákra is, ezért így alkalmaztam.

kekesi
Offline
2013. 06. 15. 10:02
Neil: Hát szerintem, nem lenne jó ha a a rendőr megállítana csak azért mert egy fegyverrel a kezünkben sétálunk, az nem lenne GTA-s. Az se lenne jó, ha a gyorshajtásért megbüntetnének, vagy megjegyeznék a rendszámunk, mint a Mafia 2-be. Úgy már nem lenne meg az igazi GTA élmény.

Neil
Offline
2013. 06. 15. 10:47
kekesi: Pedig ha a realitásra hajt a GTA, ezen muszáj lesz változtatni.
2013. 06. 15. 10:59
Annyira ne legyen reális, mert tényleg rontana egy bizonyos játékélményből. persze bizonyos szempontból javítana rajta, és megtanítaná a gyerekeket arra, hogy ha a rendőr üldözi őket, akkor lője le őt nyugodtan, és meneküljön el a többi elől.
Amúgy jó információmorzsák.

Petya
Offline
2013. 06. 15. 12:36
The Cleansing Fire: Szerintem meg egyáltalán nem a gyerekek játéka és kell hozzá bizonyos mértékü érettség.
Gyerekjáték a baba és a matchbox,ez viszont avatatlan kezekbe okozhat személyiség torzulást,és erre sajnos már volt példa(fiatalkorú átvágta a taxis torkát,csak mert ez a magatartás a GTA-ban elfogadott.)

Shotgun
Offline
2013. 06. 15. 12:39
Petya: Nem vagyok pszichológus, de azért te is tudod remélem, hogy ez csak kifogás. Az emberben alapból benne vannak ezek a dolgok és az, hogy egy forrásból a rosszat látod, de körülötted mondjuk mindenki jóra tanít, kicsit betesz annak a dolognak, hogy egy játék miatt ölsz meg valakit.

PSP
Offline
2013. 06. 15. 13:47
Prtygbr: Arról lehet szó, hogy végre valóban nem fogják tudni a rendőrök hogy hol vagyunk - mármint amikor a körözési zónán belül tartózkodunk.
A IV-ben ha benne voltál a zónában, akkor bárhol bújtál el, a rendőrök odajöttek, mindig arrafelé sétáltak, mintha valami mágnes lett volna Niko-ban... agyatlan megoldás volt... örülök neki hogy kijavítják.

hapci
Offline
2013. 06. 15. 14:54
Petya: Ez hülyeség.

Prtygbr
Offline
2013. 06. 15. 14:58
PSP: Igen, ebben viszont azt kell mondjam, hogy igazad van, viszont mielőtt arra sétáltak volna, előtte megnézték a kocsit amit addig köröztek.. Na mindegy, a lényeg hogy van mit finomítani a körözési rendszeren, pl továbbra is azt mondom, hogy jó lenne ha lenne valami következménye annak, ha egymás után öt piroson átmegyek, meg behajtok 4 egyirányú utcába szembe a forgalommal.. mondjuk egy egy csillagos körözés, aztán ha elkezdenek villogni meg mondják hogy húzódjak le, de nem teszem (márpedig nem teszem ) akkor legyen kettes, viszont az már ne nőjön tovább, csak akkor ha lövöldözni is kezdek. A kettes szintet még könnyen le lehet rázni, és legalább egy kis izgalmat ad a játéknak. Mindezt persze akkor, ha kijavítják azt, hogy minden autó úgy cammog, hogy gyalogosan le lehet előzni. Ja és jó lenne az is, ha a sima gyaloglás gyorsabb lenne, a IV-ben olyan lassú volt az is hogy egy háztömbnyi távolságot 10 percbe telt megtenni.
Meg amit már írtam régebben, hogy szerintem jobb lenne, ha 120-al frontálisan belepasszírozódok egy kamion első lökhárítójába, akkor ne tudjak már kiszállni és lazán elszambázni a helyszínről... igenis legyen járművön belül sérülés!! Nyilván ne akkora, amekkora a való életben lenne mert akkor játszhatatlan lenne a játék, de legyen. Ugyanígy nagyon örülnék annak is, ha mondjuk az autók sokkal jobban törnének, meg nem állnának talpra minden egyes borulás után. Ez is olyan, hogy ha teljesen valóságos lenne akkor szinte játszhatatlan lenne a játék, de sokkal közelebb kéne lennie a valósághoz, mint pl a IV-ben.
Lehet hogy sokat panaszkodok, de nagyon várom az V-öt, és ha azt mondják hogy reális lesz, akkor legyen reális (már amennyire egy videojáték reális lehet)

Bence (Visali)
Offline
2013. 06. 15. 15:47
Neil: Senki sem mondja, hpogy a GTA a realitásra törekszik, persze egy viszonylagos realitásra igen (értsd: egy működő, kerek egész világot alkossanak meg). A GTA IV mizériája volt ezt teljes realitás, de ezt már a TBoGT-nél is elhagyták. Azon kívül sosem hajtottak a teljes realitásra, lásd: GTA San Andreas - Green Goo.

Gaby86
Offline
2013. 06. 15. 15:51
laroy: Igen ha kapsz egy élettel teli, változatos környezetet, magas mesterséges intelligenciát, akkor én nagyon elleszek a játékkal.
2013. 06. 15. 16:49
Ez most azt hitte, hogy komolyan mondom?

Petya
Offline
2013. 06. 15. 16:56
The Cleansing Fire: Hozzám beszélsz?
SHOTGUN azt hiszem igazad lehet,nem korfüggö!

FreDDy
Offline
2013. 06. 15. 18:35

KevinSipos
Offline
2013. 06. 15. 19:28
FreDDy: Xbox 360 Slim GTA 5 Edition.

Franklin
Offline
2013. 06. 15. 20:43
részletes elemzés a múltkori képekről. : http://www.youtube.com/wa...h?v=dkBwOYO3Dso
2013. 06. 16. 12:10
Petya: Beszéltem bárki mással? Vagy bárki más szólt hozzám?

zapo
Offline
2013. 06. 16. 13:23
Shotgun:
Az őznek roe deer a neve, de nem fordul elő Amerikában, erre akartam utalni.
Stag a hím, a bika.

Petya
Offline
2013. 06. 16. 20:47
The Cleansing Fire: Tudod ha én "ez" vagyok,akkor Te(te) az vagy...ez ilyen egyszerü.
Téma lezárva!

Shotgun
Offline
2013. 06. 16. 21:47
zapo: Úgy érted, hogy a roe, deer két külön szó az őzre. Hát nem igazán vizsgáltam meg amerikai őshonos állatfajokat, így a kérdéses témában lehet, hogy tévedtem. De hidd el, nem ez a legnagyobb hiba, amit lehet írni a játékkal kapcsolatban.

De elismerem a hibáimat, szóval kijavítottam. És köszi!

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink