Megjött a második trailer, nézzétek, elemezzétek:
UPDATE: Rockstartól megtudtuk a trailer alatt futó zeneszám nevét: Stevie Wonder - Skeletons
UPDATE 2: A trailert immáron magyarul is megtekitnhetitek, a YouTube szolgáltatásainak, illetve szerkesztőségünknek köszönhetően! Kellemes videózást!
Az IGN.com kirakta a Leslie Benzies-zel (Rockstar North) folytatott interjút, amiből további információk derültek ki a játékkal kapcsolatban. Emellett két újabb képet is kaptunk:
Ízelítő a cikkből, hamarosan elkészülünk az új infók kigyűjtésével is.
Az összes eddig megjelent GTA V kép megtalálható a galériában is, egy helyen.
UPDATE: Íme néhány érdekesség a három karakterről:
UPDATE 2: Az IGN-nek sikerült szóra bírnia a többnyire háttérben megbújó Leslie Benzies-t, a GTA játékok producerét. Az ő mondataiból szemezgettünk kicsit.
" Amikor a GTA III-on dolgoztunk még egy kisebb csapat voltunk, akik valami újjal kísérleteztek" - fejti ki Benzies - "Nem tudtuk, milyen lesz a játék fogadtatása, csak reménykedtünk benne, hogy amin dolgozunk, az valami valóban különleges. Azóta egy jóval nagyobb csapattá nőttünk, és a várakozások is nőttek a játékainkkal szemben. Nem csak a mi képzeletünk szüleménye, hogy valamennyi projektünkkel úgymond törlesztenünk kell valamit, de a rajongók is így gondolják. Évről évre kiadhatnánk egy új részt, anélkül, hogy valóban fejlődne a sorozat, de ha ezt tennénk, elveszítenénk a rajongók lelkesedését. Szeretnénk, hogy mindegyik (epizód) kielégítse a játékosok várakozásait, mi több, felülmúlják azt, úgyhogy mindig többet és többet akarunk, és a GTA V a valaha volt legambíciózusabb projektünk."
"A lehetőség, hogy három karakter között váltogathatunk, több szabadságot ad, és segít minket abban, hogy valami igazán észbontót alkossunk" - lelkesedik Benzies - "Igaz, ahhoz, hogy ezt minél zökkenőmentesebbé tehessük, le kellett küzdenünk néhány akadályt. Küldetéseken kívül, a játékos nincs arra utalva, hogy váltson a karakterek között, saját maguk hozzák meg a döntést, ezért fontos, hogy mminden karakter egyedi szemszögből nyújtson betekintést a játékba... A játékosnak akarnia kell váltani közöttük, és látnia kell, ahogy építik a maguk történetét. Ha nem lesz meg minden karakternek ez a varázsa, akkor a játékosok akaratlanul is választanak egy kedvencet közülük, és megpróbálnak csak velük játszani, ezzel elszalasztva egy nagyobb kép kibontakozását."
"A korábbi játékokban meghatározott szakaszokban történtek a következők voltak: találkoztak a főhősök a többi karakterrel, teljesítettél nekik néhány megbízást és ennyi. Itt most három főhősünk van folyamatos kapcsolatban a játék alatt. Ez valami, amit már érintettünk Niko, Johnny és Luis egymást metsző sztorijával a GTA IV-ben, de most ezt a játékmenet szerkezetébe integráltuk, ahogy az elbeszélést is."
Az IGN.com egy beszélgetős videóban elemezte ki az olvasók számára az eddig ismert GTA V infókat. A videó elejére három új képet is bevágtak, ezeket talán a napokban megkapjuk, de a videóból kivágva is elég jó minőségűek lettek:
Kapcsolódó hírünk:
Beléptünk az utolsó 24 órába. Most már nincs megállás!
Magyar idő szerint MA délután 17:00 órakor kezdetét veszi az őrület.
UPDATE: Frissült a játék hivatalos weboldala is.
UPDATE 2: A fenti kép megjelent mindenféle méretben háttérképnek, facebook cover fotónak, stb. Tölthető a Rockstar oldaláról.
Szállingóznak az IGN.com-tól is az exkluzív képek. Felkerült a cikk is, de nagyrészt olyanokat írnak le, amiket már tudunk, ezért csak a képeket rakjuk most ki.
Azt ígérik, a hét minden napján 2 új képek tesznek közzé. Aki kíváncsi a cikkre, itt elolvashatja.
Felkerült minden eddig megjelent (összesen 62 db) GTA V kép a galériánkba, nagy felbontásban és néhány vízjel nélkül is.
Kapcsolódó hírünk:
A Rockstar első Grand Theft Auto V sajtóbemutatóján több lap szerkesztői is látták élőben a játékot, és az általuk írt cikkekből kiderült néhány további új információ. Ezeket gyűjtöttük össze.
Tovább is van...
Ahogy eljött a hétfő, máris felkerült néhány európai weblap saját előzetese a GTA V-ről, amiket a Game Informer-hez hasonlóan a Rockstar bemutatója alapján írtak. A cikkekben összesen 11 új kép található:
A képek mellett a korábbi, GI előzetesben használt képeket is megtaláltunk rendes felbontásban vízjel nélkül és jobb minőségben, ezek később felkerülnek a galériánkba.
A cikkekből jelenleg is keresgéljük az új infókat, ezeket a nap folyamán még posztoljuk itt a GTAPlace-en. Addig is gyönyörködjetek a képekben.
Elég sokan próbálkoznak egyéni képek, artworkök készítésével, több kevesebb sikerrel. Most úgy gondoltuk, hogy megosztanánk veletek is egyet.
CityLight névre hallgató Social Club felhasználó készítette el ezt a saját kis képmontázst, amit közzé is tett a világhálón.
[A kép kattintásra nagyfelbontásban elérhető.]
Ha úgy érzitek ti is szívesen készítenétek valami hasonlót, vagy akár jobbat, akkor ne habozzatok, osszátok meg velünk bátran és a legjobbakat kitesszük!
![]() Forrás: gtav.net |
Úgy tűnik, beszédes kedvükben vannak mostanában a Rockstar Games alkalmazottai. A tegnapi nap folyamán került ki egy cikk a The New York Times weboldalára, amelyben Dan Houser-rel a Rockstar Games fő történetírójával és kreatív alelnökével lezajlott Chris Suellentrop által készített interjút olvashatjuk. Azok, akik újabb információkat várnának a GTA V-ről, kicsit csalódni fognak, inkább a belső munkálatokba kapunk betekintést. Az interjút csak nálunk, magyarul olvashatjátok.
Chris: Mit szeretnétek elérni az embereknél a játékokkal, amiket készítetek?
Dan: Nyilvánvalóan szórakoztatni szeretnénk őket. Stimulálni, megkérdőjelezni, felvidítani és minden erősebb és gyengébb érzést kiváltani belőlük, amit a szórakoztatás okozhat.
A könyvek elmesélnek valamit, a filmek megmutatnak valamit, egy játék segítségével pedig véghezvihetsz dolgokat. Egy nyílt-világú játékban hatalmas energia és kreativitás rejlik. Azon kívül, hogy csinálhatsz valamit – körberepülsz, vezetsz egy helikoptert, hőssé válsz, vagy épp az ellentéte, stb. – arra is lehetőséget ad, hogy egy világ részese legyél, passzívan. Ezért fogtunk néhány dolgot, amit a rendezők használnak egy film során, és nektek, mint fogyasztói rétegnek, átadjuk ezt.
Van egy elképzelésünk, hogy az interaktív szórakozás hova fejlődhet még, és mindegy egyes alkalommal közelebb kerülünk ezen ambíciók megvalósításához.
Chris: És mi ez az elképzelés?
Dan: Az a dolog, amit ezzel a játékkal szeretnénk elérni. Egy világ, ami életre kel, amiben képes vagy létezni, felfedezni és hasznát venni az elbeszélés nyújtotta lehetőségeknek, egy olyan világ, ami egyszerre létezik, és nem létezik. Olyasmit alkottunk, ami részben Los Angeles, részben pedig nem az, és ez természetes, hogy nem a pontos mása. Ezt az érzést szerettük volna, mert tematikusan működik egy bankrablókról szóló játékban. És úgy látszik, ez megmarad a következő év során.
A folytatást pedig a tovább mögött találjátok...
Hétfőtől kerülnek fel a webre azok a Grand Theft Auto V előzetesek, amelyeket a Game Informerhez hasonlóan az újságírók saját tapasztalatukból, azaz a demón látottakból írtak meg. Az IGN nem aprózza el, a jövő hét minden napján adnak ki valami új infót.
Ezt olvashatjuk az IGN oldalán:
"November 12, hétfőtől kezdve az IGN több exkluzív GTA V tartalmat is közzétesz minden egyes nap, egész héten. Az első küldetés első tapasztalatától a három karakter működésén át az újrakreált Los Santos hatalmas méretéig mindent megtaláltok majd nálunk, azonnal."
A magazin "tonnányi" új képet is ígér a játékról.