Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I


GTA V - Game Informer I. rész - Csináljuk nagyban, vagy irány haza

"A Grand Theft Auto V-tel, a Rockstar Games teljes mértékben átírja forgatókönyvét…"

Nem könnyű a csúcson maradni. Mikor a videójátékok több millió dolláros franchise-ként végzik, egy kiadó természetes célja, hogy megőrizze fejőstehenét, mégpedig úgy, hogy a játékot addig híressé tevő lehetőségeket nyújtja a játékosoknak.

Ahogy az idő telik, a kreatív csapat által véghezvitt nagy változtatásokat lecserélik a kisebb, számításba vett, még kreatívabb döntések, ezeket pedig alátámasztják a  kutatások során keletkezett hatalmas adattömegekkel, valamint egy fókuszcsoporttal, hogy biztosítsák, az emberek továbbra is megfizetik a munkába befektetett összeget.

Az új kiegészítések kiszámíthatóvá válnak: két-kezes fegyverhasználat hozzáadása az első folytatáshoz. Co-op bevezetése a második folytatásban. Igen, ez elsősorban egy single-player játék, de miért nem teszünk egy próbát a multiplayerrel a harmadik folytatásban?

Kasszasiker státuszát a Rockstar Games 2001-ben érte el, amikor a Grand Theft Auto III-on keresztül bemutatta a nyílt-világú játékok magával ragadó szabadságát.  Az anyacégként funkcionáló Take-Two Interactive, ahelyett, hogy ráerőltetné kiismerhető üzleti döntéseit a fejlesztési folyamatra, mindvégig a háttérben maradt, és elég időt hagyott a fejlesztői csapat számára, hogy megvalósítják az általuk elképzelt világot.

GTAGTAGTA

Ez a hozzáállás bőségesen kifizetődővé vált a Take-Two számára. A legutóbbi játék a Rockstar zászlóshajójaként szolgáló sorozatában, nevezetesen a Grand Theft Auto IV, több mint 25 millió példányban kelt el a mai napig, és jelenleg is az első a Metacritic örökös listáján, egy kimagasló 100-ból 98-as értékeléssel, mely több mint 80 különálló véleményt vesz figyelembe.

A méltán várt folytatásnál, a Rockstar Games nem játszik biztonságosan, piackutatások összegyűjtésével, illetve fókuszcsoportok megfigyelésével. Inkább a szerencsére hagyatkozva, hogy felülmúlhassák a játékosok várakozásait, kreatív határaikat kiterjeszthessék, és remélhetőleg hozzáadhassanak valamit a játékdizájnhoz, amiről lehet általánosan beszélni, a stúdió olyan lehetőséget ragad meg, melyet a legtöbb kiadó egyből elutasítana, komplexitása, pénz- és időigénye miatt.

A Grand Theft Auto V majd minden mechanizmuson fejleszt, a legnagyobb világot nyújtja a sorozat történelmében, és bemutat egy olyan új technológiát, mely radikálisan megváltoztatja, ahogy a játékosok megtapasztalják magát a játékot. Miért irányítanál egyetlen főszereplőt, ha akármikor választhatsz három közül?

Következő fejezet: II. rész - Egy új nézőpont

Módosítva: 2012. 11. 09. 21:55 ▪ Szerző: Shotgun
GTA V
GTA V
Játékmenet
Végigjátszás
Mellékküldetések
Egyéb
Előzetesek
Média
Fórum témák
Linkek