Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

Max Payne 3: Tippek a kezdéshez

2012.05.17 22:46  |  Írta: Ben Dover  |  Forrás: Rockstar Newswire

Néhány tipp a Rockstartól a frissen megjelent Max Payne 3-hoz, ami talán holnapra hasznos lesz nektek:

Célzás: a Single Playerben háromféle lehetőség közül – Hard Lock, Soft Lock és Free Aim – lehet választani a New Game után vagy egyenesen a Settings > Gameplay > Targeting menüben. Multiplayerben egy playlist előtt lehet kiválasztani a Soft Lock vagy Free Aim módokat, így csak olyan játékosokkal kerülsz össze, akik ugyanilyen beállítások mellett játszanak. Privát meccseken ezt be lehet állítani.

  • Hard Lock: Célzásnál erősen segít az ellenségre fókuszálni.
  • Soft Lock: Célzásnál kicsit segít az ellenségre fókuszálni.
  • Free Aim: A célzási segítség kikapcsolása, azaz szabad célzás. (Az igazi prók így játszanak :P)

Irányítás: Négy alapértelmezett beállítás közül lehet választani a Settings > Controls menüben illetve a Pause menüben is. Itt be lehet állítani a célzás sebességét és gyorsulását is, be lehet kapcsolni az invertált tengelyeket és az ún. Southpaw funkciót, ami felcseréli a két analóg stick szerepét.

Megjelenés: A Settings menü Display szekciójában a fényerőt és kontrasztot lehet beállítani, illetve Bullet Time vizuális effektjeit és a feliratot is itt lehet ki/bekapcsolni.

Aki egyből rávetné magát a multira, vagy csak fel akar készülni az esti Eventhez, itt egy rövid videó a Multiplayer menü beállításairól:

dani.szentgali

Offline
2012. 05. 18. 12:31
Komoly kis fegyverek
Remélem,hogy a GTAV-be is benne lesz mind
2012. 05. 20. 21:40
lenne egy OFF kérdésem:
Arról mit lehet tudni hogy a GTA V szereplők arcmozgása milyen technikával készül? Mert ha Motion Capture-rel mint az LA Noire akkor az úgy nagyon komoly lenne.
Visali

Offline
2012. 05. 20. 23:00
Az öltönyös fickó arcának kidolgozottságát, és a réeebbi pletykákt figyelve elképzelhető, bár szerintem nem illik bele.
Shotgun

Offline
2012. 05. 21. 07:03
Szerintem meg pont beleillő. Ha gondolkodsz egy kicsit, azért a GTA-k legfőbb elemei közé az átvezetők tartoznak... és hááát. De kétlem, hogy ténylegesen használnák a technológiát, mivel nagyon nagy méreteket ölt.
Visali

Offline
2012. 05. 21. 09:27
Shotgun: Én azért nem tartom beleillőnek, mert példéául az L.A. Noire-ban lélegzetelállító a technológia, de az emberek mozgása gagyi hozzá. A GTA egy olyan játék, ahol mindent - a várostól kezdve a járműveken át az emberekig - ugyan olyan szinten dolgoznak ki. Nem egy NFS, ahol szép, kidolgozott autók vannak pixelvárosban. Ha mindent olyan részletességgel lesz kidolgozva, mint a mimika, akkor tőlem jöhet.

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 13 vendég böngészi az oldalunkat.
Kiemelt partnereink
Társoldalak